MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Druid - kompletny poradnik PvP i PvE by me ;) *UPDATED*
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=12919
Strona 98 z 147

Autor:  Lu [ 22 mar 2007, 17:55 ]
Tytuł: 

Bierzgal napisał(a):
Lu => Pisząc "Mangle/Shred" nie miałem na myśli Mangle i Shred tylko Mangle LUB Shred ;).
Co do Tiger's fury to warto uzyc prosto przed tickiem energii. Wtedy działa as intended.

Jakby co to pisz ingame na /w.

PS. Rake jest prawie całkowicie nieopłacalny. Według mnie czysta strata energii + g...o a nie damage. No chyba, ze komus sie naprawdę nudzi i juz MUSI uzyc jakiegos innego skilla niz Mangle :P.

btw podobne trinkiety i idole mamy (manglowe) 8)

hehe i wszystko jasne - swoją droga bicie kotem stało się monotonne- mogli by chociaż wprowadzić left i right mangle , że niby kot raz biją ta łapa raz tamtą - przynajmnie naciskałoby się dwa razy więcej przycisków niż teraz :lol:

a co do rake to się nie zgadzam - potrafi zadać w (w cricie) nawet i 300hp :lol: i jest niezastąpiony na postacie z armorem pow 50K

Autor:  Lu [ 22 mar 2007, 18:09 ]
Tytuł: 

sry za drugi post coś się popierdaczyło

btw :
da się w tym buildzie leczyć ?
http://www.wow-europe.com/en/info/basic ... lents.html?
01000000000000000000000000000000000000000050550351531522531351

a w tym tankować ?
http://www.wow-europe.com/en/info/basic ... 0000000000

Autor:  nabonid [ 23 mar 2007, 00:19 ]
Tytuł: 

Lu
1) da sie leczyc,
2) da sie tankowac.
Co do feral buildu - zwyczajowo daje sie w Furor a nie w Imp MotW, w drzewku feral smialo mozna pozbyc sie punktow z Nurturing Instinct i wbic je w Intensity lub Natural Shapeshifter.

Autor:  Gefaran [ 23 mar 2007, 10:38 ]
Tytuł: 

nabonid napisał(a):
Lu
1) da sie leczyc,
2) da sie tankowac.
Co do feral buildu - zwyczajowo daje sie w Furor a nie w Imp MotW, w drzewku feral smialo mozna pozbyc sie punktow z Nurturing Instinct i wbic je w Intensity lub Natural Shapeshifter.


Zgadzam się ze wszystkim, za wyjątkiem tego 'zwyczajowo'. Ja mam IMotW i przy swoim stylu gry nie widzę wyższości Forror'a nad nim. IMHO to akurat kwestia dowolna wyższe staty i resy czy kawałek rage i energy po shifcie :wink:

Autor:  gelerth [ 23 mar 2007, 10:54 ]
Tytuł: 

bzdura. furor - shapeshift w misia i insta charge, a potem insta bash.

tez kiedys tego nie docenialem, ale to dawno bylo

Autor:  Gefaran [ 23 mar 2007, 10:57 ]
Tytuł: 

gelerth napisał(a):
bzdura. furor - shapeshift w misia i insta charge, a potem insta bash.

tez kiedys tego nie docenialem, ale to dawno bylo


Mówimy o PvE? Bo ja nie widzę tu potrzeby chargowania misiem...

Autor:  gelerth [ 23 mar 2007, 11:00 ]
Tytuł: 

aha. no ok

to moze instant mangle po shapeshift cie przekona ? tez nie ? :D

Autor:  Bierzgal [ 23 mar 2007, 11:03 ]
Tytuł: 

Gefaran napisał(a):
gelerth napisał(a):
bzdura. furor - shapeshift w misia i insta charge, a potem insta bash.

tez kiedys tego nie docenialem, ale to dawno bylo


Mówimy o PvE? Bo ja nie widzę tu potrzeby chargowania misiem...

Jak najbardziej. Przerwać jakiemus mobowi cast, czy zestunowac prosto po shifcie by uratowac wlasną skore po przeaggrowaniu > Imp. Motw. Do tego gdy dpsujemy w kocie bywa, ze jestesmy zmuszeni do rzucenia jakiegos battle resa czy innervate na kogos z party. Darmowe 40 energii przy powrocie w kota piechotą nie chodzi :P.

Autor:  Gefaran [ 23 mar 2007, 11:14 ]
Tytuł: 

gelerth napisał(a):
aha. no ok

to moze instant mangle po shapeshift cie przekona ? tez nie ? :D

Heh, nie no jasne, fajnie mieć ten rage zaraz po shifcie. Ja tylko uważam, że bardziej mi sie przydaje ogólny dopał do statów i resów niż instant mangle. W większości wypadków swoje mordowanie mobków zaczynam przygotowany w kotku z full energy. W misia przechodzę w wyjątkowych wypadkach, jak się robi naprawdę gorąco. Wyskakuję z lewka, leczenie i zamiana w misia. Tylko jak jest już tak gorąco to zupełnie nie potrzebuję dodatkowego rage'a, bo cięgi jakie dostaję same mi go ładnie generują. 8)

Autor:  Gefaran [ 23 mar 2007, 11:30 ]
Tytuł: 

Bierzgal napisał(a):
Gefaran napisał(a):
gelerth napisał(a):
bzdura. furor - shapeshift w misia i insta charge, a potem insta bash.

tez kiedys tego nie docenialem, ale to dawno bylo


Mówimy o PvE? Bo ja nie widzę tu potrzeby chargowania misiem...

Jak najbardziej. Przerwać jakiemus mobowi cast, czy zestunowac prosto po shifcie by uratowac wlasną skore po przeaggrowaniu > Imp. Motw. Do tego gdy dpsujemy w kocie bywa, ze jestesmy zmuszeni do rzucenia jakiegos battle resa czy innervate na kogos z party. Darmowe 40 energii przy powrocie w kota piechotą nie chodzi :P.

Pytanie było o to, czy ten build nadaje się do tankowania. Czyli wychodzimy z założenia, że przeagrowanie jest jak najbardziej na miejscu. Po za tym, czy sporadyczna konieczność wyjścia z formy naprawdę jest > od stałego bonusa statów i resów? IMHO nie bardzo :wink:

Autor:  Lu [ 23 mar 2007, 11:46 ]
Tytuł: 

Gefaran napisał(a):
... czy sporadyczna konieczność wyjścia z formy naprawdę jest > od stałego bonusa statów i resów? IMHO nie bardzo :wink:


hehe podobnie myślimy : lepsze 3% non stop przez kilka godzin niz 10% kilka razy dziennie - pewnie też wolisz posiedziec przy piwie niż chlapnąc kielich wódy i pognac dalej :wink:

mój kotek dziś :
http://www.wow-europe.com/en/info/basic ... 0000000000

i docelowo
http://www.wow-europe.com/en/info/basic ... 0000000000

Autor:  Bierzgal [ 23 mar 2007, 13:57 ]
Tytuł: 

Gefaran napisał(a):
]Pytanie było o to, czy ten build nadaje się do tankowania. Czyli wychodzimy z założenia, że przeagrowanie jest jak najbardziej na miejscu. Po za tym, czy sporadyczna konieczność wyjścia z formy naprawdę jest > od stałego bonusa statów i resów? IMHO nie bardzo :wink:

Fakt, faktem nie doczytałem, lecz nadal trzymam sie swojego :P. Generalnie u mnie kazdy nowy pull wyglada mniej wiecej tak.... reshift, enrage. Prosto po pullu jest od razu rage na pierwsze mangle (fajna sprawa na np. szkielety przed teatrem w Karazahn gdy musimy błyskawicznie udezyc swojego moba oraz tego tankowanego przez mt). Btw. ostatnio skasowalem Imp. Enrage (Intensity) by dać Survival of the Fittest i z 30 rage przed pullem zrobilo mi sie 20 , co jak co ale czuje brak tych 10 rage na poczatku walki. A co dopiero majac na starcie tylko 10 rage. Czasem trzeba zbudowac threat szybciej niz ktos zdazy krzyknac "leczyc mnie k...a!" :D. W tym wypadku dodatkowy rage jest jak najbardziej na miejscu, po prostu łatwiej sie buduje aggro.

/wink

No i co jak co ale Imp. Mark daje TAK mało, ze lepiej byo by dac w jakis 3i talent tier 1 gdyby istniał :P.

PS. Koniec biby, wracam na zajęcia, nie piszcie za duzo beze mnie :D ;).

Autor:  Lu [ 24 mar 2007, 12:09 ]
Tytuł: 

okej zapytam tak :
ile byście dali za nastepujący enchant nakładany na TABARD :
armor : 120
+ 5 all stats
+9 all resistances

Autor:  nabonid [ 24 mar 2007, 14:49 ]
Tytuł: 

Od kiedy tabard sie enchantuje? ;>

Autor:  bargaw [ 24 mar 2007, 15:01 ]
Tytuł: 

a nie chest?!O_o albo back

Autor:  Lu [ 24 mar 2007, 16:34 ]
Tytuł: 

czy ja twierdze zę się enczantuje ? ja się pytam ile byście dali za taki enczant 8)

Autor:  Arya [ 24 mar 2007, 20:18 ]
Tytuł: 

Matsy + 5g za robociznę? :wink:

Autor:  RufeN [ 25 mar 2007, 22:11 ]
Tytuł: 

w flying form itemki z +running speed i enchantami na speeda dzialaja przyspieszajaco,czy nie?
pytam,bo 68lvl blisko i moze warto by bylo zainwestowac w takie bajerki :)
edit: pytanie drugie - czy wg Was oplaca sie dawac +35agi (lub inny enchant) na http://www.wowhead.com/?item=25761 (w kontekscie tego,ze moja gildia zaczyna wlasnie Karahzan i bede w niej pelnil na 70lvl role tanka)

Autor:  RufeN [ 28 mar 2007, 08:55 ]
Tytuł: 

3dni bez odp. w prawie 100tu stronicowym topicu?
bump! 8)

edit: 100stron :)

Autor:  Gefaran [ 28 mar 2007, 09:08 ]
Tytuł: 

Zdaje się, że temat druidów przeniesiony został do topika warków. Przynajmniej temat feral tank vs. prot warrior :wink:

Strona 98 z 147 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team