MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
neostrada 128 i wow? https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=11350 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | macioch [ 22 lut 2005, 23:10 ] |
Tytuł: | |
demolka napisał(a): A jak ma sie gierocowanie w sieciówki przy limitach transferu na neostradzie 128 i 512?
Przy 128 gorzej niz na modemie |
Autor: | Mutant [ 22 lut 2005, 23:55 ] |
Tytuł: | |
macioch napisał(a): demolka napisał(a): A jak ma sie gierocowanie w sieciówki przy limitach transferu na neostradzie 128 i 512? Przy 128 gorzej niz na modemie ![]() Jasne, szczegolnie, ze modem ma ponad dwukrotnie mniejsza przepustowosc, bo 56kbps. |
Autor: | macioch [ 23 lut 2005, 07:36 ] |
Tytuł: | |
tylko ze przy limicie na neo 128 predkosc spada do 3-4 kb/s s na modemie jest ok 5-6 |
Autor: | Mark24 [ 23 lut 2005, 08:44 ] |
Tytuł: | |
a mmoprg generuje ruch rzędu 0.1-1kB/s Może jeszcze powiesz, że na modemie masz lepsze i stabilniejsze pingi? |
Autor: | Huragan [ 23 lut 2005, 08:46 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): a mmoprg generuje ruch rzędu 0.1-1kB/s
w miastach chyba duzo wiecej ![]() |
Autor: | Xanth [ 23 lut 2005, 08:48 ] |
Tytuł: | |
Niewiele wiecej. Caly czas to tylko dane synchronizacyjne klienta z serwerem. X. |
Autor: | Huragan [ 23 lut 2005, 09:06 ] |
Tytuł: | |
a dane o poruszajacych sie innych graczach ? wchodzisz do miasta gdzie np. kolo ciebie chodzi 50 osob.... informacja o kazdym musi byc przeslana online, a to troche zajmuje pasma ![]() |
Autor: | Xanth [ 23 lut 2005, 09:26 ] |
Tytuł: | |
Przeciez napisalem "dane synchronizacyjne". Zreszta, wejdz do Orgri w primetime i sprawdz sam, jak mocno skoczy ci obciazenie. Zobaczysz, ze niewiele. X. |
Autor: | Mark24 [ 23 lut 2005, 09:52 ] |
Tytuł: | |
przesłanie tak - stąd te zrywy na początku jak wchodzisz do zatłoczonych lokacji, podobnie jak przeglądasz aukcje na AH też transfer skacze. Potem ledwo co się snuje i nie ma znaczenia czy masz łącze 10Mb/s czy 128kb/s, ważny jest ping, stabilność i brak lostów. |
Autor: | Huragan [ 23 lut 2005, 09:58 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): , podobnie jak przeglądasz aukcje na AH też transfer skacze.
podobno to juz poprawili w ostatnim patchu. |
Autor: | Doopah [ 23 lut 2005, 10:03 ] |
Tytuł: | |
Poniewaz moj 2mbitowy LAN osttanio czesto szwankuje wiec w czasie przestoju odpalam zwykly modem 56kbps i roznic praktycznie nie ma czasem nawet latency jest mniejsze, tak naprawde do wymiany danych podczas gry w wowa wystarczy 1/3 - 1/2 przepustowosci zwyklego modemu |
Autor: | Phantum [ 23 lut 2005, 18:39 ] |
Tytuł: | |
Z tego wlasnie slyna gry blizzarda, ze wystarczy wolne lacze ale za to stabilne i jak widze w wowie dalej prowadzona jest ta sama polityka. W Star'a mozna bylo grac nawet na modemie trzydziestce. |
Autor: | SwenG [ 23 lut 2005, 18:44 ] |
Tytuł: | |
Bzdura. Większość gier jest tak zrobiona, że nie wymagają dużej przepustowości łącza. Ograniczając do mmorpg, to nawet powiedziałbym, że wszystkie. |
Autor: | muszkin0 [ 26 lut 2005, 07:20 ] |
Tytuł: | |
Ja mam wlasnie neo 128 ale za to karte GF5700 i chodzi w miare dobrze tylko ze przy doczytywaniu map jest lipka bo mam tylko 256 ramu ale to tez powinno sie niedlugo zmienic na lepsze bo kupuje ram ![]() (apropo ja limit transferu na neo szybko wykorzystuje ale i tak sie dobrze gra wiec o nic sie nie martwcie [neo ma kiepskie sciaganie plikow ale za to na gierkach online chodzi wysmienicie]-o ile nie ma problemow ze sprzetem ) |
Autor: | Kimbul [ 4 mar 2005, 17:20 ] |
Tytuł: | |
Mam pytanie moze ktos mi podac port na jakim ta gra chodzi i protokol (tcp czy udp). ? Potrzebuje te informacje dla administratora sieci>. |
Autor: | Gorbacz [ 4 mar 2005, 17:31 ] |
Tytuł: | |
Port 3724. PROTOCOL - TCP Ja mam P4 1.8 512MB RAM i Radeona 9600 256MB RAM. W terenie 30-50 fps, w miastach 20-30. Inna sprawa że gram na Dragonblight który (póki co) jest w miarę pusty... |
Autor: | Kimbul [ 4 mar 2005, 17:51 ] |
Tytuł: | |
A jaki protokol (tcp czy udp).? |
Autor: | naro [ 7 mar 2005, 08:24 ] |
Tytuł: | |
sa miejsca w grze ze bez wzgledu na twoj sprzet przytnie tak czy siak poprostu tak juz ten program jest napisany mam nie kiepskie 2 kompy ale widze ze kluczem do plynnijeszej pracy ( chodzi o teren ) jest ram od takiej GF 5700 juz nie warto inwestowac w grafe lepiej sie skupic na dokladaniu ram co do procka to 2 GB w zegarze jest naprawde wskazane pewnie jutro pobawie sie kompem z 2 gb ramu i pewnie nie zaskoczy mnei spadek fps przy wejsciu do ironforge do poziomu 3-6 |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |