MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
neostrada 128 i wow? https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=11350 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | macioch [ 22 lut 2005, 23:10 ] |
Tytuł: | |
demolka napisał(a): A jak ma sie gierocowanie w sieciówki przy limitach transferu na neostradzie 128 i 512?
Przy 128 gorzej niz na modemie |
Autor: | Mutant [ 22 lut 2005, 23:55 ] |
Tytuł: | |
macioch napisał(a): demolka napisał(a): A jak ma sie gierocowanie w sieciówki przy limitach transferu na neostradzie 128 i 512? Przy 128 gorzej niz na modemie Jasne, szczegolnie, ze modem ma ponad dwukrotnie mniejsza przepustowosc, bo 56kbps. |
Autor: | macioch [ 23 lut 2005, 07:36 ] |
Tytuł: | |
tylko ze przy limicie na neo 128 predkosc spada do 3-4 kb/s s na modemie jest ok 5-6 |
Autor: | Mark24 [ 23 lut 2005, 08:44 ] |
Tytuł: | |
a mmoprg generuje ruch rzędu 0.1-1kB/s Może jeszcze powiesz, że na modemie masz lepsze i stabilniejsze pingi? |
Autor: | Huragan [ 23 lut 2005, 08:46 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): a mmoprg generuje ruch rzędu 0.1-1kB/s
w miastach chyba duzo wiecej |
Autor: | Xanth [ 23 lut 2005, 08:48 ] |
Tytuł: | |
Niewiele wiecej. Caly czas to tylko dane synchronizacyjne klienta z serwerem. X. |
Autor: | Huragan [ 23 lut 2005, 09:06 ] |
Tytuł: | |
a dane o poruszajacych sie innych graczach ? wchodzisz do miasta gdzie np. kolo ciebie chodzi 50 osob.... informacja o kazdym musi byc przeslana online, a to troche zajmuje pasma |
Autor: | Xanth [ 23 lut 2005, 09:26 ] |
Tytuł: | |
Przeciez napisalem "dane synchronizacyjne". Zreszta, wejdz do Orgri w primetime i sprawdz sam, jak mocno skoczy ci obciazenie. Zobaczysz, ze niewiele. X. |
Autor: | Mark24 [ 23 lut 2005, 09:52 ] |
Tytuł: | |
przesłanie tak - stąd te zrywy na początku jak wchodzisz do zatłoczonych lokacji, podobnie jak przeglądasz aukcje na AH też transfer skacze. Potem ledwo co się snuje i nie ma znaczenia czy masz łącze 10Mb/s czy 128kb/s, ważny jest ping, stabilność i brak lostów. |
Autor: | Huragan [ 23 lut 2005, 09:58 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): , podobnie jak przeglądasz aukcje na AH też transfer skacze.
podobno to juz poprawili w ostatnim patchu. |
Autor: | Doopah [ 23 lut 2005, 10:03 ] |
Tytuł: | |
Poniewaz moj 2mbitowy LAN osttanio czesto szwankuje wiec w czasie przestoju odpalam zwykly modem 56kbps i roznic praktycznie nie ma czasem nawet latency jest mniejsze, tak naprawde do wymiany danych podczas gry w wowa wystarczy 1/3 - 1/2 przepustowosci zwyklego modemu |
Autor: | Phantum [ 23 lut 2005, 18:39 ] |
Tytuł: | |
Z tego wlasnie slyna gry blizzarda, ze wystarczy wolne lacze ale za to stabilne i jak widze w wowie dalej prowadzona jest ta sama polityka. W Star'a mozna bylo grac nawet na modemie trzydziestce. |
Autor: | SwenG [ 23 lut 2005, 18:44 ] |
Tytuł: | |
Bzdura. Większość gier jest tak zrobiona, że nie wymagają dużej przepustowości łącza. Ograniczając do mmorpg, to nawet powiedziałbym, że wszystkie. |
Autor: | muszkin0 [ 26 lut 2005, 07:20 ] |
Tytuł: | |
Ja mam wlasnie neo 128 ale za to karte GF5700 i chodzi w miare dobrze tylko ze przy doczytywaniu map jest lipka bo mam tylko 256 ramu ale to tez powinno sie niedlugo zmienic na lepsze bo kupuje ram (apropo ja limit transferu na neo szybko wykorzystuje ale i tak sie dobrze gra wiec o nic sie nie martwcie [neo ma kiepskie sciaganie plikow ale za to na gierkach online chodzi wysmienicie]-o ile nie ma problemow ze sprzetem ) |
Autor: | Kimbul [ 4 mar 2005, 17:20 ] |
Tytuł: | |
Mam pytanie moze ktos mi podac port na jakim ta gra chodzi i protokol (tcp czy udp). ? Potrzebuje te informacje dla administratora sieci>. |
Autor: | Gorbacz [ 4 mar 2005, 17:31 ] |
Tytuł: | |
Port 3724. PROTOCOL - TCP Ja mam P4 1.8 512MB RAM i Radeona 9600 256MB RAM. W terenie 30-50 fps, w miastach 20-30. Inna sprawa że gram na Dragonblight który (póki co) jest w miarę pusty... |
Autor: | Kimbul [ 4 mar 2005, 17:51 ] |
Tytuł: | |
A jaki protokol (tcp czy udp).? |
Autor: | naro [ 7 mar 2005, 08:24 ] |
Tytuł: | |
sa miejsca w grze ze bez wzgledu na twoj sprzet przytnie tak czy siak poprostu tak juz ten program jest napisany mam nie kiepskie 2 kompy ale widze ze kluczem do plynnijeszej pracy ( chodzi o teren ) jest ram od takiej GF 5700 juz nie warto inwestowac w grafe lepiej sie skupic na dokladaniu ram co do procka to 2 GB w zegarze jest naprawde wskazane pewnie jutro pobawie sie kompem z 2 gb ramu i pewnie nie zaskoczy mnei spadek fps przy wejsciu do ironforge do poziomu 3-6 |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |