MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

neostrada 128 i wow?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=11350
Strona 2 z 2

Autor:  macioch [ 22 lut 2005, 23:10 ]
Tytuł: 

demolka napisał(a):
A jak ma sie gierocowanie w sieciówki przy limitach transferu na neostradzie 128 i 512?

Przy 128 gorzej niz na modemie

Autor:  Mutant [ 22 lut 2005, 23:55 ]
Tytuł: 

macioch napisał(a):
demolka napisał(a):
A jak ma sie gierocowanie w sieciówki przy limitach transferu na neostradzie 128 i 512?

Przy 128 gorzej niz na modemie


:wtf:
Jasne, szczegolnie, ze modem ma ponad dwukrotnie mniejsza przepustowosc, bo 56kbps.

Autor:  macioch [ 23 lut 2005, 07:36 ]
Tytuł: 

tylko ze przy limicie na neo 128 predkosc spada do 3-4 kb/s s na modemie jest ok 5-6

Autor:  Mark24 [ 23 lut 2005, 08:44 ]
Tytuł: 

a mmoprg generuje ruch rzędu 0.1-1kB/s
Może jeszcze powiesz, że na modemie masz lepsze i stabilniejsze pingi?

Autor:  Huragan [ 23 lut 2005, 08:46 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
a mmoprg generuje ruch rzędu 0.1-1kB/s


w miastach chyba duzo wiecej :)

Autor:  Xanth [ 23 lut 2005, 08:48 ]
Tytuł: 

Niewiele wiecej. Caly czas to tylko dane synchronizacyjne klienta z serwerem.

X.

Autor:  Huragan [ 23 lut 2005, 09:06 ]
Tytuł: 

a dane o poruszajacych sie innych graczach ?
wchodzisz do miasta gdzie np. kolo ciebie chodzi 50 osob.... informacja o kazdym musi byc przeslana online, a to troche zajmuje pasma :)

Autor:  Xanth [ 23 lut 2005, 09:26 ]
Tytuł: 

Przeciez napisalem "dane synchronizacyjne". Zreszta, wejdz do Orgri w primetime i sprawdz sam, jak mocno skoczy ci obciazenie. Zobaczysz, ze niewiele.

X.

Autor:  Mark24 [ 23 lut 2005, 09:52 ]
Tytuł: 

przesłanie tak - stąd te zrywy na początku jak wchodzisz do zatłoczonych lokacji, podobnie jak przeglądasz aukcje na AH też transfer skacze. Potem ledwo co się snuje i nie ma znaczenia czy masz łącze 10Mb/s czy 128kb/s, ważny jest ping, stabilność i brak lostów.

Autor:  Huragan [ 23 lut 2005, 09:58 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
, podobnie jak przeglądasz aukcje na AH też transfer skacze.


podobno to juz poprawili w ostatnim patchu.

Autor:  Doopah [ 23 lut 2005, 10:03 ]
Tytuł: 

Poniewaz moj 2mbitowy LAN osttanio czesto szwankuje wiec w czasie przestoju odpalam zwykly modem 56kbps i roznic praktycznie nie ma czasem nawet latency jest mniejsze, tak naprawde do wymiany danych podczas gry w wowa wystarczy 1/3 - 1/2 przepustowosci zwyklego modemu

Autor:  Phantum [ 23 lut 2005, 18:39 ]
Tytuł: 

Z tego wlasnie slyna gry blizzarda, ze wystarczy wolne lacze ale za to stabilne i jak widze w wowie dalej prowadzona jest ta sama polityka. W Star'a mozna bylo grac nawet na modemie trzydziestce.

Autor:  SwenG [ 23 lut 2005, 18:44 ]
Tytuł: 

Bzdura. Większość gier jest tak zrobiona, że nie wymagają dużej przepustowości łącza. Ograniczając do mmorpg, to nawet powiedziałbym, że wszystkie.

Autor:  muszkin0 [ 26 lut 2005, 07:20 ]
Tytuł: 

Ja mam wlasnie neo 128 ale za to karte GF5700 i chodzi w miare dobrze tylko ze przy doczytywaniu map jest lipka bo mam tylko 256 ramu ale to tez powinno sie niedlugo zmienic na lepsze bo kupuje ram :D




(apropo ja limit transferu na neo szybko wykorzystuje ale i tak sie dobrze gra wiec o nic sie nie martwcie [neo ma kiepskie sciaganie plikow ale za to na gierkach online chodzi wysmienicie]-o ile nie ma problemow ze sprzetem )

Autor:  Kimbul [ 4 mar 2005, 17:20 ]
Tytuł: 

Mam pytanie moze ktos mi podac port na jakim ta gra chodzi i protokol (tcp czy udp). ? Potrzebuje te informacje dla administratora sieci>.

Autor:  Gorbacz [ 4 mar 2005, 17:31 ]
Tytuł: 

Port 3724. PROTOCOL - TCP

Ja mam P4 1.8 512MB RAM i Radeona 9600 256MB RAM. W terenie 30-50 fps, w miastach 20-30. Inna sprawa że gram na Dragonblight który (póki co) jest w miarę pusty...

Autor:  Kimbul [ 4 mar 2005, 17:51 ]
Tytuł: 

A jaki protokol (tcp czy udp).?

Autor:  naro [ 7 mar 2005, 08:24 ]
Tytuł: 

sa miejsca w grze ze bez wzgledu na twoj sprzet przytnie tak czy siak poprostu tak juz ten program jest napisany
mam nie kiepskie 2 kompy ale widze ze kluczem do plynnijeszej pracy ( chodzi o teren ) jest ram
od takiej GF 5700 juz nie warto inwestowac w grafe lepiej sie skupic na dokladaniu ram
co do procka to 2 GB w zegarze jest naprawde wskazane
pewnie jutro pobawie sie kompem z 2 gb ramu i pewnie nie zaskoczy mnei spadek fps przy wejsciu do ironforge do poziomu 3-6

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team