MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Shaman vs Pally - film
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=11864
Strona 2 z 6

Autor:  Dwutlenek [ 16 mar 2005, 12:35 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
Gorzej, jesli hunter jest myslacy i ma zabawki unieruchamiajace (net albo glue). Nie raz, nie dwa palki, warriorzy czy rogue sie dziwili, ze nie moga sie ruszyc z miejsca, a ja ich rozwalam z daleka jak chce.

X.


Ano ano... net albo glue... god mode on :]

Autor:  Deshroom [ 16 mar 2005, 12:36 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
Dwutlenek napisał(a):
Ucieczka przed hunterem to samobójstwo...


no tu sie zgodze, ciezko jest.. dlatego najlepiej atakowac go i starac sie za wszelka cene doprowadzic do zwarcia :)
pogubiłem się :har:
wyzej było ze "zwiewasz", a nie "doprowadzasz do zwarcia za wszelką cene"
nie czepiam sie poprostu już nie czaje :har:

Autor:  SwenG [ 16 mar 2005, 12:39 ]
Tytuł: 

Co z drugiej strony jest cholerną wadą huntera w instancach. Szlag mnie trafia jak puszcza peta i odbiega na 30 yardów a pet nie trzyma agro i mob idzie na niego. Biegnij później zdjąć z niego aggro i wycofać się do miejsca gdzie postawione są totemy bo tam oczywiście nie mają zasięgu.

Autor:  Xanth [ 16 mar 2005, 12:39 ]
Tytuł: 

Glupi to hunter, co nie ma zawsze najwyzszego growla na pecie ;)
Dobrze nauczony pet moze raz na 10 razy pusci aggro. Mi w kazdym badz razie bardzo rzadko sie to zdazalo ;)

X.

Autor:  SwenG [ 16 mar 2005, 12:43 ]
Tytuł: 

Wystarczy _jeden_ raz puszczone i rozwala taktykę grupy, jako second tank pilnuje w grupie czy przypadkiem aggro nie idzie na priesta lub maga, jak cos to sciagam na siebie, tylko że mag i priest trzymają się w grupie a hunter spieprza poza zasięg totemów.

Autor:  Dwutlenek [ 16 mar 2005, 12:44 ]
Tytuł: 

Jeżeli o mnie chodzi to growl stosuje tylko wtedy kiedy mam zmaxowany skill dla broni której używam. Na początku dochodziło do takich sytuacji że jak growl puścił to nie mogłem trafić moba który do mnie podbiegł.
Teraz ściągam moba do walki wręcz, żeby się troche podtrenować w melee.

Autor:  lutus [ 16 mar 2005, 12:51 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
Gorzej, jesli hunter jest myslacy i ma zabawki unieruchamiajace (net albo glue). Nie raz, nie dwa palki, warriorzy czy rogue sie dziwili, ze nie moga sie ruszyc z miejsca, a ja ich rozwalam z daleka jak chce.

X.



I dlatego mam gnome rogue:) escape artist for teh win

Autor:  Huragan [ 16 mar 2005, 12:55 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
Huragan napisał(a):
Dwutlenek napisał(a):
Ucieczka przed hunterem to samobójstwo...


no tu sie zgodze, ciezko jest.. dlatego najlepiej atakowac go i starac sie za wszelka cene doprowadzic do zwarcia :)
pogubiłem się :har:
wyzej było ze "zwiewasz", a nie "doprowadzasz do zwarcia za wszelką cene"
nie czepiam sie poprostu już nie czaje :har:


Desh, dla mnie sens walki z hunterem jest tylko w melee :) Jesli mnie zaskoczy z daleka to raczej nie dam rady podbiec do zwarcia tak wiec uciekam (ucieczka konczy sie albo smiercia albo sie udaje, heh)
Jesli jednak to ja atakuje huntera to przewaznie udaje mi sie podbiec do niego i wtedy juz prosto go pokonac.

Autor:  Deshroom [ 16 mar 2005, 13:02 ]
Tytuł: 

zbieraj kase. bo patrz co znalazłem
"o­ne thing that really benefits Warriors in PvP is a Mount. With a mount, you can catch almost every enemy you have in your sight. You can get right by them and when you are close, dismount and hamstring them, and start pounding o­n them. Mounts kind of give warriors that speed they don't normally have, so having a mount is kind of like a bonus, and makes Warriors o­ne of the most dangerous classes in the game. I recommend purchasing a mount for the Warrior as soon as you can because it really does turn the power of the Warrior up a notch.
"
ok koniec OT sorka
:wink:

Autor:  Huragan [ 16 mar 2005, 13:05 ]
Tytuł: 

zbieram zbieram, jeszcze mi 20g brakuje, ale mam sporo aukcji wystawionych wiec moze juz dzisiaj bede mial kase na jaszczurke :)

Autor:  redlum [ 16 mar 2005, 13:09 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
Deshroom napisał(a):
Huragan napisał(a):
Dwutlenek napisał(a):
Ucieczka przed hunterem to samobójstwo...


no tu sie zgodze, ciezko jest.. dlatego najlepiej atakowac go i starac sie za wszelka cene doprowadzic do zwarcia :)
pogubiłem się :har:
wyzej było ze "zwiewasz", a nie "doprowadzasz do zwarcia za wszelką cene"
nie czepiam sie poprostu już nie czaje :har:


Desh, dla mnie sens walki z hunterem jest tylko w melee :) Jesli mnie zaskoczy z daleka to raczej nie dam rady podbiec do zwarcia tak wiec uciekam (ucieczka konczy sie albo smiercia albo sie udaje, heh)
Jesli jednak to ja atakuje huntera to przewaznie udaje mi sie podbiec do niego i wtedy juz prosto go pokonac.



czyli sie przyznales ze w normalnym starciu nie masz szans z Hunterem - EOT

Autor:  lutus [ 16 mar 2005, 13:27 ]
Tytuł: 

ty sie tak nie ciesz, bo warrior na mouncie ma przewage tylko wtedy jak inni nie sa na mountach:P A to po 40lvlu ciezko zobaczyc tak naprawde ( chyba ze sie bije jakies mobki). Poza tym mounta nie mozna uzywac w combacie, poza tym sa dodatki do szybszej jazdy ( max okolo 12% szybciej sie da), no i jest jeszcze elite mount... +100% speed , wiec tak naprawde to tylko przewaga, jak ty masz a ktos ni ma:P

Poza tym nie zgodze sie, lepiej zamiast hamstring uzyc charge, proste efektywne, pozniej mozna hamstring

Autor:  Huragan [ 16 mar 2005, 13:31 ]
Tytuł: 

redlum napisał(a):
czyli sie przyznales ze w normalnym starciu nie masz szans z Hunterem - EOT


zdefiniuj normalne starcie??? napisalem ze w melee hunter nie ma ze mna szans, natomiast na odleglosc hunter jest lepszy i tylko tyle.
Wszystko jest zbalansowane ;)

Autor:  Deshroom [ 16 mar 2005, 13:31 ]
Tytuł: 

lutus napisał(a):
ty sie tak nie ciesz, bo warrior na mouncie ma przewage tylko wtedy jak inni nie sa na mountach:P A to po 40lvlu ciezko zobaczyc tak naprawde ( chyba ze sie bije jakies mobki). Poza tym mounta nie mozna uzywac w combacie, poza tym sa dodatki do szybszej jazdy ( max okolo 12% szybciej sie da), no i jest jeszcze elite mount... +100% speed , wiec tak naprawde to tylko przewaga, jak ty masz a ktos ni ma:P
hmmmm, to był żart :wink:

Autor:  SwenG [ 16 mar 2005, 13:43 ]
Tytuł: 

Huragan bzdury pleciesz albo jestes gimpem. Huntera nawet jak stara się (każdy dobry się stara ;)) trzymać na odległość da się załatwić. Windwall Totem żeby cię nie zestunował/zwolnił, i dobiegasz + frost shock + Earthbind Totem ew. można dodać Searing i dalej malee. Jak ucieka to travel form, dogonić, Earthbind + frostshock, dobić.

Autor:  Huragan [ 16 mar 2005, 14:00 ]
Tytuł: 

SwenG napisał(a):
Huragan bzdury pleciesz albo jestes gimpem. Huntera nawet jak stara się (każdy dobry się stara ;)) trzymać na odległość da się załatwić. Windwall Totem żeby cię nie zestunował/zwolnił, i dobiegasz + frost shock + Earthbind Totem ew. można dodać Searing i dalej malee. Jak ucieka to travel form, dogonić, Earthbind + frostshock, dobić.


Tylko ze ja nie mam jeszcze wykupionego skilla Windwall totemu :)
Reszta postu jest oczywista, w melee huntera zalatwie zawsze, kwestia jest tylko by do niego dobiec :)
Powiedz mi jaki zasieg ma Windwall totem ? Nie sadze by byl wiekszy niz zasieg gunow huntera :)

Autor:  SwenG [ 16 mar 2005, 14:04 ]
Tytuł: 

A co to ma do rzeczy ? 20 yardów zasięgu, czyli możesz spokojnie te 20 yardów od totemu biec, odległość strzelającego od totemu nie ma żadnego znaczenia. W praktyce po prostu pierwszy strzał od ruszenia na huntera nie trafia w ciebie a w totem i go niszczy a ty w miedzyczasie do niego dobiegasz co najmniej na te 20 yardów żeby walnąć frosta.

Autor:  Dwutlenek [ 16 mar 2005, 14:05 ]
Tytuł: 

Winwall totem zmniejsza obrażenia od ranged weapon, ale w jaki sposób zabezpiecza przed stunem?

P.S.
Chyba o inny totem Ci chodziło Swen... tylko nazwy nie pamiętam

P.S.2
Już pamiętam: Grunding Totem

P.S.3
Założenie słuszne, ale jeśli o mnie chodzi to stosuje następującą kolejność:
Jeśli się da to Aimed Shot.
Jeśli się nie da to: Sting (jaki sting to zależy z kim walczę) następnie Concussive Shot (improved) jeśli Concussive z jakiejś przyczyny nawali to natychmiast Scatter Shot. Każdy z tych strzałów to Instant.
Taka kolejnośc daje mi pewną swobodę na starcie.
W przypadku początkowej paniki a taka ma zawsze miejsce bo nie mam nerwów ze stali, co najwyżej pomylę przycisk. A to da się szybko naprawić.
Hunter musi zrobić wszystko żeby odskoczyć na początku walki, potem trzeba się tylko modlić, żeby przetrwać 30 sekund do następnego Scatter Shota.

Autor:  SwenG [ 16 mar 2005, 14:19 ]
Tytuł: 

30 sekund ? W czasie pół minuty to może już być po walce.
edit: Fakt, Grounding Totem, ale on chyba nie działa na speciale huntera.
edit2: fajna literówka ci wyszła przy tym totemie, double digital 5+1 ;)

Autor:  Dwutlenek [ 16 mar 2005, 14:28 ]
Tytuł: 

Dlatego piszę że trzeba się modlić...
Shaman jest diabelnie trudnym przeciwnikiem... potrafi wypuścić z siebie cholerny DPS kiedy nie oszczędza many.

Strona 2 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team