mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
**

Posty: 375
Dołączył(a): 25.01.2005
Offline
PostNapisane: 2 kwi 2005, 20:07 
Cytuj  
Zychoo napisał(a):
A bzdura jest, ze DOTy nie zgarniaja aggro. Curse of Agony, Corruption i Immolate na mobku, ktorego nikt nie bije zaraz owocuje tym, ze mam go na glowie.


na mobie ktorego tauntuje void / tank ? wali sie przeciez pojedynczo, jednego po drugim, no chyba ze robisz pull, tak czy siak void blyskawicznie aggro sciagnie :wink: Zreszta lock po to ma wiecej sta od maga zeby te pare ciosow na klate przyjac, zanim go void wyratuje

***

Posty: 677
Dołączył(a): 25.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2005, 23:34 
Cytuj  
gelerth napisał(a):
tak czy siak void blyskawicznie aggro sciagnie :wink: Zreszta lock po to ma wiecej sta od maga zeby te pare ciosow na klate przyjac, zanim go void wyratuje


Jezeli lock nie jest demonology z improved voidem, watpie. Chyba ze void sluzy tylko temu, zeby warlock przezyl -> 0 dmg, i liczenie na to, ze void przezyje na tyle dlugo, zeby reszta party cos zrobila z mobem.
Improved torment calkiem dobrze trzyma moby 3-5 lvli nizsze ktore dostaja spam z SB.

ale najlepszy jest tu felhunter, + spam paranoi. Wszystko trzyma. ;) Fel atak, paranoia raz-dwa /sec, CoS, SB spam, Dark Pact kilka razy, nastepny. Maly downtime, mam jakies 3 moby /min lvl 56-58.

***

Posty: 677
Dołączył(a): 25.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2005, 23:38 
Cytuj  
kehu napisał(a):
void w instance? ja jak narazie 90% przypadkow impa uzywam (stamina buff i dmg) pozostale 10% to succ :D nie wiem moze w endgame instancach cc bedzie bardziej potrzebne ale poki co stamina buff i lepszy dmg


Succubus jest w 95% UBRS miły dla seduce. hp buff jest pomijalny, jak sie nie idzie z pickup raidem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2005, 23:49 
Cytuj  
Skoro siedzimy przy locku, to jakie zastosowanie ma felhunter w PvP przeciwko casterom? Mialem dzisiaj prywatna wojenke z lockiem i od pierwszej smierci nieustannie wracal w felhunterem. Succa moze bym sie przestraszyl, ale ta bestyjka nic zlego mi nie robila.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***

Posty: 677
Dołączył(a): 25.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2005, 06:17 
Cytuj  
Spell lock / devour magic

***

Posty: 677
Dołączył(a): 25.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2005, 12:56 
Cytuj  
kahR napisał(a):
dobry warlock zawsze pilnuje soulstone na priescie (lub innej rezujacej klasie jesli nie ma priesta), zawsze dba o to by tank i AoE mag mieli healthstone (najlepiej jesli wszyscy w party go maja)


W przypadku aliance lepiej miec na pallym, oni troche wolniej gina. :D
Za to super jest, jak jest sie jednym lockiem, ginie sie, bo ktos zrobil train 12 mobow na arene Renda i patrzy na licznik od nowego SS (4...3...2...1...ready)

kahR napisał(a):
a skoro poruszone zostało Dire Maul, to w północnej czesci spotykamy grupki 2x warlock + 2x ich demony, humanoida uwodzi succub, enslave na demona i walczy sie o niebo łatwiej


We wschodniej grupki po 3 demony to mozna solowac. Banish, enslave jednego i tankowanie nim drugiego. Instancja ogolnie bardzo warlock friendly. MC zreszta tez, jedyne crowd control w MC ;D (w sumie to nie wiem, czy te core houndy sa do uspienia przez druida, ale chyba nie...)

*

Posty: 161
Dołączył(a): 22.12.2004
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2005, 14:13 
Cytuj  
psk napisał(a):
ale najlepszy jest tu felhunter, + spam paranoi. Wszystko trzyma. ;) Fel atak, paranoia raz-dwa /sec, CoS, SB spam, Dark Pact kilka razy, nastepny. Maly downtime, mam jakies 3 moby /min lvl 56-58.

Paranoia do czego sluzy? myslalem ze to increased stealth detection

***

Posty: 677
Dołączył(a): 25.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2005, 14:54 
Cytuj  
kehu napisał(a):
psk napisał(a):
ale najlepszy jest tu felhunter, + spam paranoi. Wszystko trzyma. ;) Fel atak, paranoia raz-dwa /sec, CoS, SB spam, Dark Pact kilka razy, nastepny. Maly downtime, mam jakies 3 moby /min lvl 56-58.

Paranoia do czego sluzy? myslalem ze to increased stealth detection


Tak. I ma 0 cooldown, a generuje aggro.

*

Posty: 161
Dołączył(a): 22.12.2004
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2005, 16:25 
Cytuj  
ohoho nice ;)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.