MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Rola Warlocka w party
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=12240
Strona 2 z 2

Autor:  gelerth [ 2 kwi 2005, 20:07 ]
Tytuł: 

Zychoo napisał(a):
A bzdura jest, ze DOTy nie zgarniaja aggro. Curse of Agony, Corruption i Immolate na mobku, ktorego nikt nie bije zaraz owocuje tym, ze mam go na glowie.


na mobie ktorego tauntuje void / tank ? wali sie przeciez pojedynczo, jednego po drugim, no chyba ze robisz pull, tak czy siak void blyskawicznie aggro sciagnie :wink: Zreszta lock po to ma wiecej sta od maga zeby te pare ciosow na klate przyjac, zanim go void wyratuje

Autor:  psk [ 3 kwi 2005, 23:34 ]
Tytuł: 

gelerth napisał(a):
tak czy siak void blyskawicznie aggro sciagnie :wink: Zreszta lock po to ma wiecej sta od maga zeby te pare ciosow na klate przyjac, zanim go void wyratuje


Jezeli lock nie jest demonology z improved voidem, watpie. Chyba ze void sluzy tylko temu, zeby warlock przezyl -> 0 dmg, i liczenie na to, ze void przezyje na tyle dlugo, zeby reszta party cos zrobila z mobem.
Improved torment calkiem dobrze trzyma moby 3-5 lvli nizsze ktore dostaja spam z SB.

ale najlepszy jest tu felhunter, + spam paranoi. Wszystko trzyma. ;) Fel atak, paranoia raz-dwa /sec, CoS, SB spam, Dark Pact kilka razy, nastepny. Maly downtime, mam jakies 3 moby /min lvl 56-58.

Autor:  psk [ 3 kwi 2005, 23:38 ]
Tytuł: 

kehu napisał(a):
void w instance? ja jak narazie 90% przypadkow impa uzywam (stamina buff i dmg) pozostale 10% to succ :D nie wiem moze w endgame instancach cc bedzie bardziej potrzebne ale poki co stamina buff i lepszy dmg


Succubus jest w 95% UBRS miły dla seduce. hp buff jest pomijalny, jak sie nie idzie z pickup raidem.

Autor:  tomugeen [ 3 kwi 2005, 23:49 ]
Tytuł: 

Skoro siedzimy przy locku, to jakie zastosowanie ma felhunter w PvP przeciwko casterom? Mialem dzisiaj prywatna wojenke z lockiem i od pierwszej smierci nieustannie wracal w felhunterem. Succa moze bym sie przestraszyl, ale ta bestyjka nic zlego mi nie robila.

Autor:  psk [ 4 kwi 2005, 06:17 ]
Tytuł: 

Spell lock / devour magic

Autor:  psk [ 4 kwi 2005, 12:56 ]
Tytuł: 

kahR napisał(a):
dobry warlock zawsze pilnuje soulstone na priescie (lub innej rezujacej klasie jesli nie ma priesta), zawsze dba o to by tank i AoE mag mieli healthstone (najlepiej jesli wszyscy w party go maja)


W przypadku aliance lepiej miec na pallym, oni troche wolniej gina. :D
Za to super jest, jak jest sie jednym lockiem, ginie sie, bo ktos zrobil train 12 mobow na arene Renda i patrzy na licznik od nowego SS (4...3...2...1...ready)

kahR napisał(a):
a skoro poruszone zostało Dire Maul, to w północnej czesci spotykamy grupki 2x warlock + 2x ich demony, humanoida uwodzi succub, enslave na demona i walczy sie o niebo łatwiej


We wschodniej grupki po 3 demony to mozna solowac. Banish, enslave jednego i tankowanie nim drugiego. Instancja ogolnie bardzo warlock friendly. MC zreszta tez, jedyne crowd control w MC ;D (w sumie to nie wiem, czy te core houndy sa do uspienia przez druida, ale chyba nie...)

Autor:  kehu [ 4 kwi 2005, 14:13 ]
Tytuł: 

psk napisał(a):
ale najlepszy jest tu felhunter, + spam paranoi. Wszystko trzyma. ;) Fel atak, paranoia raz-dwa /sec, CoS, SB spam, Dark Pact kilka razy, nastepny. Maly downtime, mam jakies 3 moby /min lvl 56-58.

Paranoia do czego sluzy? myslalem ze to increased stealth detection

Autor:  psk [ 4 kwi 2005, 14:54 ]
Tytuł: 

kehu napisał(a):
psk napisał(a):
ale najlepszy jest tu felhunter, + spam paranoi. Wszystko trzyma. ;) Fel atak, paranoia raz-dwa /sec, CoS, SB spam, Dark Pact kilka razy, nastepny. Maly downtime, mam jakies 3 moby /min lvl 56-58.

Paranoia do czego sluzy? myslalem ze to increased stealth detection


Tak. I ma 0 cooldown, a generuje aggro.

Autor:  kehu [ 4 kwi 2005, 16:25 ]
Tytuł: 

ohoho nice ;)

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team