MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Rola Warlocka w party https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=12240 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | gelerth [ 2 kwi 2005, 20:07 ] |
Tytuł: | |
Zychoo napisał(a): A bzdura jest, ze DOTy nie zgarniaja aggro. Curse of Agony, Corruption i Immolate na mobku, ktorego nikt nie bije zaraz owocuje tym, ze mam go na glowie.
na mobie ktorego tauntuje void / tank ? wali sie przeciez pojedynczo, jednego po drugim, no chyba ze robisz pull, tak czy siak void blyskawicznie aggro sciagnie ![]() |
Autor: | psk [ 3 kwi 2005, 23:34 ] |
Tytuł: | |
gelerth napisał(a): tak czy siak void blyskawicznie aggro sciagnie
![]() Jezeli lock nie jest demonology z improved voidem, watpie. Chyba ze void sluzy tylko temu, zeby warlock przezyl -> 0 dmg, i liczenie na to, ze void przezyje na tyle dlugo, zeby reszta party cos zrobila z mobem. Improved torment calkiem dobrze trzyma moby 3-5 lvli nizsze ktore dostaja spam z SB. ale najlepszy jest tu felhunter, + spam paranoi. Wszystko trzyma. ![]() |
Autor: | psk [ 3 kwi 2005, 23:38 ] |
Tytuł: | |
kehu napisał(a): void w instance? ja jak narazie 90% przypadkow impa uzywam (stamina buff i dmg) pozostale 10% to succ
![]() Succubus jest w 95% UBRS miły dla seduce. hp buff jest pomijalny, jak sie nie idzie z pickup raidem. |
Autor: | tomugeen [ 3 kwi 2005, 23:49 ] |
Tytuł: | |
Skoro siedzimy przy locku, to jakie zastosowanie ma felhunter w PvP przeciwko casterom? Mialem dzisiaj prywatna wojenke z lockiem i od pierwszej smierci nieustannie wracal w felhunterem. Succa moze bym sie przestraszyl, ale ta bestyjka nic zlego mi nie robila. |
Autor: | psk [ 4 kwi 2005, 06:17 ] |
Tytuł: | |
Spell lock / devour magic |
Autor: | psk [ 4 kwi 2005, 12:56 ] |
Tytuł: | |
kahR napisał(a): dobry warlock zawsze pilnuje soulstone na priescie (lub innej rezujacej klasie jesli nie ma priesta), zawsze dba o to by tank i AoE mag mieli healthstone (najlepiej jesli wszyscy w party go maja) W przypadku aliance lepiej miec na pallym, oni troche wolniej gina. ![]() Za to super jest, jak jest sie jednym lockiem, ginie sie, bo ktos zrobil train 12 mobow na arene Renda i patrzy na licznik od nowego SS (4...3...2...1...ready) kahR napisał(a): a skoro poruszone zostało Dire Maul, to w północnej czesci spotykamy grupki 2x warlock + 2x ich demony, humanoida uwodzi succub, enslave na demona i walczy sie o niebo łatwiej
We wschodniej grupki po 3 demony to mozna solowac. Banish, enslave jednego i tankowanie nim drugiego. Instancja ogolnie bardzo warlock friendly. MC zreszta tez, jedyne crowd control w MC ;D (w sumie to nie wiem, czy te core houndy sa do uspienia przez druida, ale chyba nie...) |
Autor: | kehu [ 4 kwi 2005, 14:13 ] |
Tytuł: | |
psk napisał(a): ale najlepszy jest tu felhunter, + spam paranoi. Wszystko trzyma.
![]() Paranoia do czego sluzy? myslalem ze to increased stealth detection |
Autor: | psk [ 4 kwi 2005, 14:54 ] |
Tytuł: | |
kehu napisał(a): psk napisał(a): ale najlepszy jest tu felhunter, + spam paranoi. Wszystko trzyma. ![]() Paranoia do czego sluzy? myslalem ze to increased stealth detection Tak. I ma 0 cooldown, a generuje aggro. |
Autor: | kehu [ 4 kwi 2005, 16:25 ] |
Tytuł: | |
ohoho nice ![]() |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |