MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Poważny problem techniczny. Pomóżcie prosze.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=12309
Strona 2 z 3

Autor:  Zychoo [ 6 kwi 2005, 16:55 ]
Tytuł: 

A czy ktos moze mi powiedziec jak sprawdzic ktoredy ida moje pakiety (czy przez telie)? Chyba, ze ktos ma informacje jak to sie ma u Futuro? Szukalem na www.futuro.pl ale nie znalazlem nic ciekawego.

Pytam, bo ostatnio tez mi sie cos takiego zdarzylo. Tyle, ze po ponownym uruchomieniu stalem tam gdzie padlo polaczenie i sie wscieklem, bo kilka paskow resta poszlo do piachu :)

Autor:  Deshroom [ 6 kwi 2005, 17:05 ]
Tytuł: 

http://www.visualroute.pl/

adres BL to 80.239.179.88

są inne metody ale ta bedzie dobra dla niekumatych też

:wink:

Autor:  redlum [ 6 kwi 2005, 17:33 ]
Tytuł: 

ja tam wole tracert

na servery mam ping ok 70ms (mam neo +)

u mnie skok miedzy telia a tpsa jest 35ms -
kiedys bylo gorzej bo skok byl ok 100-120ms

Autor:  Domin [ 6 kwi 2005, 18:18 ]
Tytuł: 

Kod:
|------------------------------------------------------------------------------------------|
|                                      WinMTR statistics                                   |
|                       Host              -   %  | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |
|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|
|                             10.132.96.1 -    0 |   10 |   10 |   16 |   26 |   32 |   31 |
|                   No response from host -  100 |   10 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|         pl-waw01a-rd1-g-2-0-0.aorta.net -    0 |   10 |   10 |   15 |   29 |   47 |   31 |
|  nl-ams-rc-02-pos-2-0.chellonetwork.com -    0 |   10 |   10 |   47 |   65 |   79 |   63 |
|        de-fra02a-ri1-ge-1-1-0.aorta.net -    0 |   10 |   10 |   46 |   59 |   78 |   46 |
|                      de-cix-1.telia.net -    0 |   10 |   10 |   47 |   64 |   78 |   63 |
|              ffm-bb2-pos3-1-0.telia.net -    0 |   10 |   10 |   62 |   65 |   78 |   62 |
|              prs-bb2-pos7-0-0.telia.net -    0 |   10 |   10 |   62 |   71 |   93 |   63 |
|                 prs-b2-pos4-0.telia.net -    0 |   10 |   10 |   62 |   68 |   78 |   78 |
|           prs-tc-ks51-geth0-1.telia.net -    0 |   10 |   10 |   62 |   70 |   78 |   63 |
|                   No response from host -  100 |   10 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|
   WinMTR - 0.8. Copyleft @2000-2002 Vasile Laurentiu Stanimir  ( [email protected] )


Taki mam reacert do WoW, ale juz grac sie nie da, widac sa problemy z wiekszymi pakietami, tracert uzywa pakietow bardzo malych i stad wszytkie ida pieknie, gra juz uzywa o wiele wiekszych i pewnie jakis jebany router sie zjebal i pierdoli gre ;/

Autor:  Deshroom [ 6 kwi 2005, 18:47 ]
Tytuł: 

redlum napisał(a):
ja tam wole tracert

na servery mam ping ok 70ms (mam neo +)

u mnie skok miedzy telia a tpsa jest 35ms -
kiedys bylo gorzej bo skok byl ok 100-120ms
ja też go wole ale nie każdy sobie poradzi.
w neo i wszelkiej tepsie problemu nie bedzie bo nie idzie przez telie. nie oznacza to że telia jest generalnie zla, bo ze stanów idzie jak burza - gorzej czasami z europa a nawet polska

z tego co juz się zorietowałem time out na teli nie jest niczym dziwnym. poprostu maja poblokowane pingowanie czy coś tam.

czy działa czy nie tracroute wyglada tak samo.

mnóstwo ludzi ma tem problem co my w całej europie. czytajcie topic na oficjalnym - link podałem wcześniej i dzwoncie do chello zgłosic awarie. tu nie ma oczym gadac

EDIT:
to jest chyba wina blizza. wyszedlem z ogrimmaru i zero laga. jak nie maduzo wokół to dziala

Autor:  redlum [ 6 kwi 2005, 19:08 ]
Tytuł: 

Trasa śledzenia do host-88.wow-europe.com [80.239.179.88]
przewyższa maksymalną liczbę przeskoków 30

1 24 ms 35 ms 35 ms ols-ru2.neo.tpnet.pl [213.25.2.153]
2 27 ms 23 ms 23 ms z.ols_ru2.do.ols_r1.tpnet.pl [213.25.5.245]
3 29 ms 35 ms 35 ms z.ols-r1.do.war-r3.tpnet.pl [194.204.175.237]
4 29 ms 23 ms 35 ms do-war-tr4.tptransit.pl [195.149.232.141]
5 29 ms 47 ms 35 ms war-b3-pos1-2-0.telia.net [213.248.79.13]
6 52 ms 35 ms 107 ms war-b1-pos8-0.telia.net [213.248.96.10]
7 53 ms 35 ms 47 ms war-b2-pos9-0.telia.net [213.248.76.26]
8 41 ms 35 ms 35 ms war-b4-pos3-1-0.telia.net [213.248.96.37]
9 65 ms 59 ms 59 ms ffm-bb1-pos1-1-0.telia.net [213.248.96.25]
10 137 ms 71 ms 71 ms prs-bb1-pos7-0-0.telia.net [213.248.64.110]
11 149 ms 70 ms 144 ms prs-b2-pos4-0.telia.net [213.248.70.6]
12 66 ms 70 ms 84 ms prs-tc-ks51-geth0-2.telia.net [213.248.70.70]
13 * * * Upłynął limit czasu żądania.
14 * * * Upłynął limit czasu żądania.
15 * * *

jak widac Neo tez idzie przez Telie

Autor:  Deshroom [ 6 kwi 2005, 19:11 ]
Tytuł: 

dlatego podejrzewam że to jednak wina gry

Autor:  overkilll [ 6 kwi 2005, 22:48 ]
Tytuł: 

A gdzie są adresy serverów? JAk to sprawdzićjaki adres ma np shattered hand? (gram tam:)

Autor:  Deshroom [ 7 kwi 2005, 08:33 ]
Tytuł: 

overkilll napisał(a):
A gdzie są adresy serverów? JAk to sprawdzićjaki adres ma np shattered hand? (gram tam:)
w moim firewallu widać z czym sie łaczy wow.exe jak gram

możesz użyc komendy netstat w dos prompt. wpisz poprostu netstat bedac zalogowany na serwerze wow

Autor:  gelerth [ 7 kwi 2005, 09:17 ]
Tytuł: 

bramka chello do telli jest albo zapchana albo zwalona. Telia jako taka działa ok...

Kod:
                           Matt's traceroute  [v0.54]
mercury                                                Thu Apr  7 10:16:28 2005
Keys:  D - Display mode    R - Restart statistics    Q - Quit
                                           Packets               Pings
Hostname                                %Loss  Rcv  Snt  Last Best  Avg  Worst
 1. host-ip121-198.crowley.pl              0%   12   12     2    1    4     21
 2. r2.kat-2-r1_core.crowley.pl            0%   12   12    19    6   12     48
 3. war-b3-geth2-2-0-101.telia.net         0%   12   12     7    6   12     53
 4. war-b1-pos11-0.telia.net               0%   12   12     8    6    8      9
 5. war-b2-pos13-0.telia.net               0%   11   11     6    6    8     10
 6. war-b4-pos3-0-0.telia.net              0%   11   11     6    6    8     11
 7. ffm-bb2-pos3-2-0.telia.net             0%   11   11    36   34   39     63
 8. prs-bb2-pos7-0-0.telia.net             0%   11   11    48   43   45     48
 9. 213.248.70.14                          0%   11   11    45   44   48     60
10. prs-tc-ks51-geth0-1.telia.net          0%   11   11    45   43   45     48
11. ???


Autor:  Deshroom [ 7 kwi 2005, 09:22 ]
Tytuł: 

a ja pograłem wczoraj w AAO, jeszcze grac umiem mimo ze przerwa była 2 miesieczna, a potem poprostu sie dobrze wyspałem :D

http://aaotracker.4players.de/usertrack ... erid=70392
(wynik sesji na samym dole)

Autor:  SwenG [ 7 kwi 2005, 09:23 ]
Tytuł: 

Ja dla użytkowników chello proponuje ustawić sobie ręcznie wartość MTU (Maximum Transmission Unit) nie będę się rozpisywać jak to robić dam po prostu linka: http://tweakxp.com.pl/readarticle.php?article_id=109
kilka osób mówiło że po ztweekowaniu sprzetu wszystko zaczęło chodzić płynnie.

Autor:  Deshroom [ 7 kwi 2005, 09:29 ]
Tytuł: 

SwenG napisał(a):
Ja dla użytkowników chello proponuje ustawić sobie ręcznie wartość MTU (Maximum Transmission Unit) nie będę się rozpisywać jak to robić dam po prostu linka: http://tweakxp.com.pl/readarticle.php?article_id=109
kilka osób mówiło że po ztweekowaniu sprzetu wszystko zaczęło chodzić płynnie.
kiedy tak powiedzieli ? niechciałbym grzebac w MTU jeśli rada pochodzi sprzed patcha 1.3.1
problem zaczął sie 5 kwietnia. internet chodzi mi extra.

Autor:  SwenG [ 7 kwi 2005, 09:37 ]
Tytuł: 

to nie zależy od patcha a od ilości danych w pakiecie, problemy masz gdy gra przesyła ci dużo danych (miasta, raidy, etc.) więc to może być to, poza tym grzebiąc w MTU nie rozwalisz sobie systemu :D

Autor:  Deshroom [ 7 kwi 2005, 09:41 ]
Tytuł: 

SwenG napisał(a):
to nie zależy od patcha a od ilości danych w pakiecie, problemy masz gdy gra przesyła ci dużo danych (miasta, raidy, etc.) więc to może być to, poza tym grzebiąc w MTU nie rozwalisz sobie systemu :D
wiem do czego jest MTU.
mówie że przed patchem 1.3.1
nigdy nie miałem pinga powyżej 180, a klatki mam około 90.

nie chce grzebac bo gram w inna gre w której MTU jest dość ważne i wpływa na ping (a w aao ping powyzej 150 to masakra)

wiec z kiedy jest ta rada ?
topic ma juz 3 strony. polacy duńczycy holendrzy nie moga grac wcale ( nie chodzi o lagowanie to jest lag pernamentny w każdym duzym skupisku) po ostatnim paczu
http://forums-en.wow-europe.com/thread. ... =52438&p=1

Autor:  SwenG [ 7 kwi 2005, 09:44 ]
Tytuł: 

No nie wiem, ja mam na neo cały czas dobrze niezależnie od patcha. Jak nie sprawdzisz to się nie dowiesz czy zadziała, a gdybać to sobie możemy jeszcze przez kolejne pięć stron tego threedu.

Autor:  Deshroom [ 7 kwi 2005, 09:47 ]
Tytuł: 

SwenG napisał(a):
No nie wiem, ja mam na neo cały czas dobrze niezależnie od patcha. Jak nie sprawdzisz to się nie dowiesz czy zadziała, a gdybać to sobie możemy jeszcze przez kolejne pięć stron tego threedu.
madrala :D
1. przeczytaj topic tak jest napisane co działa i komu a co nie - podałem link. piszesz o rzeczach które tam juz sa napisane. problem nie dotyczy wszystkich sieci, a to że tpsa dziala pewnie ... france telecom dba o polaczenie z francja ;/
2. dlaczego nie odpowiadasz na pytanie ?

Autor:  Muminus [ 7 kwi 2005, 09:51 ]
Tytuł: 

Sa dwa sensowne rozwiazania: czekac az Blizzard albo ktos inny cos poprawia albo zmienic ISP na takiego, ktory jakos inaczej sie laczy.

Przez ostatnie 3 miesiace probowalem mnowstwa innych rozwiazan i niestety nie dzialaja.

Muminus

Autor:  Deshroom [ 7 kwi 2005, 09:54 ]
Tytuł: 

Muminus napisał(a):
Sa dwa sensowne rozwiazania: czekac az Blizzard albo ktos inny cos poprawia albo zmienic ISP na takiego, ktory jakos inaczej sie laczy.
gdybym nie miał umowy na kolejny rok to bym zmnienił na neostrade natychmiast - choćby na chwile.
chello jest super - szczególnie na świat i ma stałe IP

nie mam zamiaru grzebać w kompie. nie mam nic do naprawiani apo swojej stronie to musza naprawić oni

poczekam. naprawde nie mam ciśnienia :wink:

ps. na US maja taki sam topic :har:

Autor:  Domin [ 7 kwi 2005, 15:50 ]
Tytuł: 

Zmiana MTU nic nie zmieni, defaultowo jest prawie idealna wartosc ustawiona ;) Wczoraj jeden koles dzownil do tech supoprtu chello i mu powiedzieli ze maja problem z aorta....ze naprawiaja ale to potrwa pare dni, wiec mozemy tylko czekac, magiczne sztuczki z MTU absolutnie nic nie dadza :/

Strona 2 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team