MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

test serwer
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=12378
Strona 2 z 3

Autor:  SwenG [ 11 kwi 2005, 08:15 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
Ja bym wszystko trzymał na alcie wylogowanym w centrum Ogrimmor.

ja tylko w kwestii formalnej, bo widzę, że to twój błąd systematyczny a nie literówka - miasto nazywa się Orgrimmar.

Autor:  Bajtek [ 11 kwi 2005, 08:20 ]
Tytuł: 

SwenG napisał(a):
Mark24 napisał(a):
Ja bym wszystko trzymał na alcie wylogowanym w centrum Ogrimmor.

ja tylko w kwestii formalnej, bo widzę, że to twój błąd systematyczny a nie literówka - miasto nazywa się Orgrimmar.

Heh, wiekszosc graczy niepoprawnie pisze nazwe stolicy Hordy. Najczesciej pisza Ogrimmar ;).
Sry za OT.

Autor:  R-snoOz [ 11 kwi 2005, 08:54 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
R-snooz - może ty byś nosił jakąkolwiek kasę ze sobą wychodząc z miasta. Ja bym wszystko trzymał na alcie wylogowanym w centrum Ogrimmor.


No w takim wypadku trzeba by bylo miec wlasnego bankiera alta :)

Autor:  Zolin [ 11 kwi 2005, 08:56 ]
Tytuł: 

k4czy napisał(a):
Zolin napisał(a):
Wedlug mnei to powinny byc jakies konsekwencje tego giniecia......dead tracisz 10% zlota albo dostejesz res sicka(mimo doibegneicia do ciala). Bo takto to sei robi jeddne wielkie zameiszanie. Ludzie wtedy w pvp bardziej by planowowal swoje kroki..... Bardziej liczyla by sie strategia i odpowiednie dobranie osob w timei itd. Bo teraz nawet bez tego pkt to po rpostu rzeznia jest i nic innego. Czesto zero strategi, ot po prostu dobiec do nablizszego wroga i nacisnac attack. A co np do zabijania jakis noobow na 20 lvlu..to tacy high lvl to powinni tylko raz np dostawac pkt za zabicie a juz za kolejne razy nic. Bo bedzie ebzsensu jak 60 beda siedziec w low areach zeby se nabijac honor pkt.........
Ale zobaczymy jak to bedzie...licze ze Blizz nie da ciala i nie popsuje nam gry totalna bezsensowna rzeznia....


No wiesz jak sie rezujesz to Ci sie sprzet niszczy, poza tym jak sie za duzo razy rezniesz to masz odczekac iles tam minut do nastepnego wskrzeszenia, takze nie jest tak do konca ze ginac nic nie tracisz badz nie ma zadnych konsekwencji.
A wyobraz sobie sytuacje jak koles ma 2k golda i ginie, 200g w plecy, chyba wtedy PvP by nie mialo sensu, a raczej wogole by go nie bylo, albo ludzie kase by 3mali na alltach zeby jej nie tracic ginac.


Nie mialem na mysli tego.....wiem ze jak sie reznie u ducha to 75% tracisz durablity plus 10 min masz z glowy walki.....chodzilo mi o to ze jak cie gracz stuknie i se dobiegniesz do ciala....zebys cos tracil.....nie wiem z goldem to fakt, kazdy by trzymal w alcie...ale moze zeby sie sprzet psul o te 10-20%, a naprawa bylaby drozsza niz teraz. Wtedy moze w koncu nie byloby takiej rzezni, ze ginie sie po 100 razy i jest spoko.....to sie zrobilo nudne, zabjac iles tam tego samego kolesia.....

Poki co wlasnie takie pvp nie ma sensu.....musza byc konsekwencje giniecia z reki graczy, tak jak jest w innych mmorpgach. 10% durability badz strata iles tam honor pkt. Jak tego nie zmienia to chyba se dam spokoj z wowem, bo ja wybierajac ta gre i serwer pvp.......liczylem na rozbudowana strone walk miedzy graczami. A tu czysta rzeznia.........
Jednakze naleze do cierpliwych wiec zobaczymy jak to bedzie.

Autor:  Mark24 [ 11 kwi 2005, 08:59 ]
Tytuł: 

właśnie po to jest ten test server bo blizz zapewne chce zobaczyć jak to wpłynie na community i zachowanie graczy. W mniejszym stopniu chodzi o wyłapanie bugów bo od tego sa profesjonaliści.

Zobaczymy jak to będzie wyglądało po kilku dniach. No i czy ten serwer zniknie czy zostanie i będzie można sobie na nim testowac nowe rzeczy.

Autor:  Bodziu [ 11 kwi 2005, 09:02 ]
Tytuł: 

Jak dla mnie jest dobrze, a po wprowadzeniu Honor pkt bedzie super, tylko zeby bylo jakos to z balansowane, np.: jeden kill z rownowaznym przeciwnikiem to 1pkt, a zabicie o 10lvl w dol to -5pkt, to nauczyloby barankow gankowania lowlvlowcow :)

Autor:  Aenima [ 11 kwi 2005, 09:09 ]
Tytuł: 

a zabicie o 10lvl w dol to -5pkt, to nauczyloby barankow gankowania lowlvlowcow

moze jeszcze za attak na plecy -10 pkt
kill kiedy afk -15 pkt
zabicie przeciwnika kiedy ma laga -5
zabicie kiedy akurat nie patrzy na monitor -12
itp.

imo piszesz bez sensu i nie przemyslanie, co powiesz ze 3 lvl 50 rzucaja sie na 60? on zabija 2 i ma -10pkt? Gj.

Autor:  Bodziu [ 11 kwi 2005, 09:28 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
imo piszesz bez sensu i nie przemyslanie, co powiesz ze 3 lvl 50 rzucaja sie na 60? on zabija 2 i ma -10pkt? Gj.


Kto tu pisze nie przemyslanie Ae ??? Czy tobie trzeba napisac w pkt co i jak, abys zrozumial ? Wybacz ale Tobie szczegolami pisac nie bede :P

CZEPIALSKI ! ;-)

Autor:  Jago [ 11 kwi 2005, 11:01 ]
Tytuł: 

Pewnie ze bez sensu. Masz np 50 lvl atakuje Cie jakas 40stka ^^ nie bedziesz go zabijal bo stracisz pkt :wtf:

Autor:  Bodziu [ 11 kwi 2005, 11:08 ]
Tytuł: 

Kolejny, ktory udaje ze nie wie o co chodzi - co to sie porobilo :( pktacja dotyczy sie atakujacych (jako pierwszy co by dla niektorych nie bylo nie jasne ;)) Poza tym, Blizz ma juz na pewno przemyslane system pktacji :)

Autor:  Mark24 [ 11 kwi 2005, 11:10 ]
Tytuł: 

w rankingu można spaść i stracić tytuł. Wygrany nawet dostaje takie info wywalone na ekran "\/ DOWN to PRIVATE". Więc satysfakcja jest. Jak ktos się uprze, przycampuje, to będzie można z jakiegoś sierżanta zrobić szeregowca ;)

Moim zdaniem wraz z czasem powinni też wprowadzić większą bonus za zabicie takiego corporala niż jakiegoś szeregowca. Wtedy by się polowało w kilku na takich "wymiataczy-gankerów". Na a posiadanie tytułu wiązałoby się też z pewnymi ujemnymi bonusami ;)

Autor:  Bodziu [ 11 kwi 2005, 11:12 ]
Tytuł: 

Mark - cale szczescie ze ty choc mnie rozumiesz, bo inni to tylko powodow szukaja do flamowania, a nie do tworzenia konstruktwnych dialogow :]

Autor:  gelerth [ 11 kwi 2005, 11:14 ]
Tytuł: 

ano, imho powinien sie stworzyc bounty hunting ;) Chyba w starwars funkcjonuje cos takiego - top XX z wysokim HP z przeciwnej frakcji trafia na wielka tablice Bounty Hunt w Orgri. I sie zacznie jazda... :]

Autor:  redlum [ 11 kwi 2005, 11:32 ]
Tytuł: 

mogli by wprowadzic ze za atak na goscia z nizsza ranga nie dostaje sie pkt albo je sie traci - to by rozwiazlo problem gangowania niskolevelowcow

Autor:  KhaYmaN [ 11 kwi 2005, 14:40 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Chyba bede zmuszony do chodzenia stealthnietym po contested areas;)


Hehe ja juz tak robie od dawna jesli chodze po terenach z przewaga hordy i nie expuje tam akurat :P No chyba ze zgrywam n00ba do zabicia i podstawiam sie jakims charom kilka lvl wyzej odemnie a chca sie wyzyc na kims :D uwielbiam takich mlucic bo przewaznie doswiadczeni gracze nie atakuja postaci kilka lvl nizszych xD

Autor:  tomugeen [ 11 kwi 2005, 14:50 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
<Knights Of Poland> o kurwa.

Pudzian sie odezwal ;]

Przez tego stealtha rogue coraz czesciej uzywam Catseye Elixir.
Najsmieszniejsze, ze jeszcze nie dostalem cs gdy mialem wiecej niz polowe mana lub hp.

Autor:  Bodziu [ 11 kwi 2005, 14:53 ]
Tytuł: 

redlum napisał(a):
mogli by wprowadzic ze za atak na goscia z nizsza ranga nie dostaje sie pkt albo je sie traci - to by rozwiazlo problem gangowania niskolevelowcow
~

Ano widzisz, takie cos mialem na mysli, a wiecej kiedys ta sprawa byla juz poruszana i to wlasnie lutus albo ktos inny taki pomysl tu na forum zaygnalizowal, choc Blizz, mysle, ze wie jak to zrobic :) A mi bardziej chodzilo o balance taki jak zdobycie np "Timgraw reputation points" (czy jak tam sie to pisze) w Felwood, jesli wczesniej sprobowal zabic tych z jaskini prowadzacej do Winterspring.

Niestety nie wszystkim chce sie te szare komorki zapedzic do pracy i wola byc ogniskiem zapalnym do wszczecia klotni - ehhh..

Autor:  Drulndribl [ 11 kwi 2005, 14:58 ]
Tytuł: 

NA stronach Bliza jest gdzies napisane na jakiej zasadzie przyznawane sa punkty. Czesc z Was pisze jakby nie czytali tego tekstu :) Punkty do rang bedza przyznawane jak exp i podobnie jak z expem za zabicie "szarego" przeciwnika nie bedzie punktow (wiec nie bedzie sensu polowanie na takowych - czysta strata czasu). Liczba punktow przyznawana bedzie mnozona przez procent zabranego HP przeciwnikowi, np jesli zabierzesz 10% HP przeciwnikowi a jakis mobek 90% to dostaniesz za tego kolesia tylko 1/10 tego co moglbys dostac gdybys zaatakowal go na full health.

Autor:  BaltazaR [ 11 kwi 2005, 15:10 ]
Tytuł: 

A ja sadze ze problem gankowania (czesciowo) rozwiazalby cooldown polegajacy na tym ze zabicie 1 gracza startowalo by zegar. Przez to zabijanie tego samego gracza do momentu wyzerowania zegara nie naliczalo by punktow honoru tylko dopiero po uplywie jakiegos czasu, np 1h.

Dziwie sie czemu Blizzard jeszcze na to nie wpadl - no chyba ze w sa w tym jakies luki ktorych nie dostrzegam, ktore znisczyly by pvp.

Autor:  Huragan [ 11 kwi 2005, 15:27 ]
Tytuł: 

BaltazaR napisał(a):
A ja sadze ze problem gankowania .


co masz do gankowania ? to bardzo fajna opcja tej gry :)

Strona 2 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team