MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

punkty cp i ranki
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=12718
Strona 2 z 9

Autor:  Vercin [ 27 kwi 2005, 10:51 ]
Tytuł: 

Shadhun_ napisał(a):
Szkoda ze nie ma jakiejs stronki ww na której byłby ranking do wglądu. Liczylem na to.


Bo ty slabo liczysz:| Kup sobie kalkulator :|

Zapewne bedzie taka stronka. Soon:)

Autor:  EXpect [ 27 kwi 2005, 11:00 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
Expect zeedytuj ten link bo tam ludzie chyba o test serwerach piszą albo o populacji na serwerach. Raz jakieś dane procentowe z kosmosu, da gość pisze, że ma rank 9 - a najwyższy przyznany po tygodniu gry to rank 4.


Nie widze ku temu powodu, w tym temacie ludzie zamiescili highest ranked people na swoich serwerach, co zdecydowanie przeczy Twoim nietrafnym wywodom na temat wylacznosci Rogue co do TOP rank.
Read before you post for once! :)

Autor:  Mark24 [ 27 kwi 2005, 11:06 ]
Tytuł: 

a po co dałeś to:
Cytuj:
Overall Favorite: Hunter (19%)
Racial Favorite: Night Elf (25%)

Horde Favorite: Warrior (18%)
Racial Favorite: Undead (31%)

Alliance Favorite: Hunter (20%)
Racial Favorite: Night Elf (31%)


To kto jest na topie zależy od dwóch czynników:
1. czas który poświecił na PvP
2. klasa

Pewne klasy mają łatwiej, pewne trudniej. Może juz zauważyłeś, że rogue jest najpopularniejszą klasą zajmującą czołowe miejsca na każdym z serwerów.

Zobaczmy:
1. Rogue, Hunter
2. Paladyn, Rogue
3. Rogue, ????
4. Mage, Druid
5. Rogue, ???
6. Rogue, Hunter
7. Rogue, Rogue
8. Priest, (2 - rogue), ???
9. Warlock, ???
10. Mage, rogue
11. Paladyn, druid

8 rogue (~40%)

Think before post some crap :/

Autor:  Aldatha [ 27 kwi 2005, 11:17 ]
Tytuł: 

pewnie zlosliwy blizz zrobi crapy dla rouge a l33t itamz dla reszty , warrior powinien miec najwiekrze wypasy bo jak dochodzi do najwyzszego rank to nie ma bata , musi byc dobry

Autor:  EXpect [ 27 kwi 2005, 11:33 ]
Tytuł: 

Mareczku znowu Ci sie wlaczyl syndrom selektywnego czytania i wygodnych odpowiedzi? :)

Mark24 napisał(a):
nie widziałem by dostał ten rank ktoś inny niż rogue), większość ma Seargenta


Patrzac na Twoj ostatni post, nie tylko Rogue moze sie szczycic TOP rankiem, co od poczatku Ci zarzucalem.

Mark24 napisał(a):
Think before post (ing) some crap :/


Work on your English, before attempting to use it! ;)

EOT

Autor:  Mark24 [ 27 kwi 2005, 11:40 ]
Tytuł: 

nie widziałem =! nie istnieje.
Trochę przedszkolnej logiki.

Autor:  EXpect [ 27 kwi 2005, 11:49 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
nie widziałem =! nie istnieje.
Trochę przedszkolnej logiki.


Dobrze, postaram sie na przyszlosc zastosowac, zebys byl w stanie mnie szybciej i latwiej zrozumiec! EOT

A wracajac do tematu odnosze wrazenie ze TOP ranki znacznie sie zmienia w najblizszym czasie, gdy ludzie poznaja roznice pomiedzy solo a group PvP.
Takze gracze mogacy poswiecic wiekszosc wolnego czasu na farmowanie HP, nie wytrzymaja tego na dluzsza mete. :)
Nadal sadze ze pomysl z blokada zdobytego sprzetu przy stracie ranku jest chybiony, czy Blizzard chce przykuc graczy do komputera dla kilku marnych pikseli na ekranie?

Autor:  KromeR [ 27 kwi 2005, 11:54 ]
Tytuł: 

A moze wlasnie Blizz chce zeby ludzie zwrocili uwage jak dzila HS a nie kilowali wsio jak leci?
Byl na forum link to pieknego posta o dzialaniu HS.
Mysle ze gdyby ludzie czytali takie rzeczy to potem nie byloby najazdow 60tek na ~30 lvl okolice i campowania przy ciele.

Autor:  Fabianek [ 27 kwi 2005, 12:19 ]
Tytuł: 

EXpect napisał(a):
Mark24 napisał(a):
nie widziałem =! nie istnieje.
Trochę przedszkolnej logiki.


Dobrze, postaram sie na przyszlosc zastosowac, zebys byl w stanie mnie szybciej i latwiej zrozumiec! EOT

A wracajac do tematu odnosze wrazenie ze TOP ranki znacznie sie zmienia w najblizszym czasie, gdy ludzie poznaja roznice pomiedzy solo a group PvP.
Takze gracze mogacy poswiecic wiekszosc wolnego czasu na farmowanie HP, nie wytrzymaja tego na dluzsza mete. :)
Nadal sadze ze pomysl z blokada zdobytego sprzetu przy stracie ranku jest chybiony, czy Blizzard chce przykuc graczy do komputera dla kilku marnych pikseli na ekranie?


hahaha no life kid siedzacy przy wow 20h dobe przez okragly rok to dla blizz = ~125euro, wiec odpowiedz sobie sam na pytanie

Autor:  nes [ 27 kwi 2005, 13:13 ]
Tytuł: 

EXpect napisał(a):
Nadal sadze ze pomysl z blokada zdobytego sprzetu przy stracie ranku jest chybiony, czy Blizzard chce przykuc graczy do komputera dla kilku marnych pikseli na ekranie?


Za Fabiankiem. Jestem przekonany, że Blizzard przygotowując się do projektu zlecił gruntowne badania tej określonej grupy graczy. Nadrzędnym celem Blizzarda było zdobycie dominującej pozycji na rynku, a co za tym idzie wygenerowanie jak najwyższego zysku. Jak widać udało im się doskonale zgłębić psychologie środowiska mmorpg. Dla ciebie to jest tylko kilka pikseli, ale dla przytłaczającej większości to coś znacznie więcej. Ty masz szanse na odstawienie gry kiedy tylko przyjdzie ci na to ochota, a większość niestety nie...

Autor:  zderzaq [ 27 kwi 2005, 13:20 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
to jest coś takiego moim zdaniem:
1HK solo - 100cp
1HK w party - 20cp
1HK w zergu - 1-2cp


A to dobre, bo ja miałem 2HK (w party 2 osobowym) i za to mam 34cp ...

Gram na PvE, a te hk to przypadkiem w SV koło areny 8)

Autor:  KromeR [ 27 kwi 2005, 13:32 ]
Tytuł: 

Fabianek napisał(a):
hahaha no life kid siedzacy przy wow 20h dobe przez okragly rok to dla blizz = ~125euro, wiec odpowiedz sobie sam na pytanie


Heh akurat to czy ktos siedzi 24/7, czy 2h dziennie, czy 1h w tyg to Blizzowi zwisa. Nawet lepiej jak nie gra za duzo, bo serwera nie obciaza.
Wazne zeby placil co miesiac.

A co do temtu to wazna jest znajomosc systemu HS. Zeby wiedziec kogo sie oplaca zabijac a kogo nie. I wtedy przy niewielkiej ilosci HK mozna miec sporo cp.

Autor:  redlum [ 27 kwi 2005, 14:23 ]
Tytuł: 

gram na EU
w Yesterday mam 8 kills i 208 CP

Autor:  Zematis [ 27 kwi 2005, 15:13 ]
Tytuł: 

Ja od 2 dni mam 316 HK i 4897 CP i nic sie nie zmienia, mam nadzieje ze w piatek polica mi wszystkie HK.

W sumie mam ponad 1500 HK, glownie solo, lub w grupie...

Autor:  Huragan [ 27 kwi 2005, 15:23 ]
Tytuł: 

a ja olewam ten ranking i zabijam jak zabijalem, czyli kazdego ktory sie nawinie bez wzgledu na level i bez wzgledu na jakies smieszne dishonor pointy :)

Autor:  EXpect [ 27 kwi 2005, 15:36 ]
Tytuł: 

nes napisał(a):
EXpect napisał(a):
Nadal sadze ze pomysl z blokada zdobytego sprzetu przy stracie ranku jest chybiony, czy Blizzard chce przykuc graczy do komputera dla kilku marnych pikseli na ekranie?


Za Fabiankiem. Jestem przekonany, że Blizzard przygotowując się do projektu zlecił gruntowne badania tej określonej grupy graczy. Nadrzędnym celem Blizzarda było zdobycie dominującej pozycji na rynku, a co za tym idzie wygenerowanie jak najwyższego zysku. Jak widać udało im się doskonale zgłębić psychologie środowiska mmorpg. Dla ciebie to jest tylko kilka pikseli, ale dla przytłaczającej większości to coś znacznie więcej. Ty masz szanse na odstawienie gry kiedy tylko przyjdzie ci na to ochota, a większość niestety nie...


Tak, ale do tego dochodzi jeszcze frustracja graczy i nowe pozycje MMORPG na rynku.
Pomysl moim zdaniem nieudany, bo nikt przy zdrowych zmyslach nie poswieci calego wlasnego zycia, aby sie utrzymac na pierwszym miejscu. A jesli sie trafia takie jednostki, to mozna im tylko "pogratulowac" zycia w piwnicy u mamy!
Krotko piszac, zalosne... ;)

Autor:  Huragan [ 27 kwi 2005, 16:05 ]
Tytuł: 

EXpect napisał(a):
Pomysl moim zdaniem nieudany, bo nikt przy zdrowych zmyslach nie poswieci calego wlasnego zycia, aby sie utrzymac na pierwszym miejscu. A jesli sie trafia takie jednostki, to mozna im tylko "pogratulowac" zycia w piwnicy u mamy!
Krotko piszac, zalosne... ;)


zgadzam sie.... system Honor Points jest zalosny..... i z honorowa walka nie ma nic wspolnego, skoro dostaje sie nawet punkty za zabicie 12 leveli nizszego gracza :)
System nie preferuje wiec tych ktorzy graja dobrze ale tych ktorzy graja dlugo, a wiec no-life kids.... na dluzsza wiec mete system taki nie ma zadnych perspektyw, gdyz nic nie wygrywasz na stale, nie grasz to ci zabiora to co wygrales... to ja juz wole sobie kupic jakis item i miec go forever niz byc zmuszanym przez Blizza do gankbang party :)

Autor:  Trigger [ 27 kwi 2005, 16:25 ]
Tytuł: 

troche postukalem (ale srednio aktywnie) w tygodniu. Ostatni weekend nie bardzo moglem (4hk (sic!) w sumie w sobote i niedziele hehe ) - nie zalezalo mi na wyscigu szczurow tylko zeby sie zalapac moze na ten pvp trinket, sumarycznie w tydzien zrobilem ca 1k hk tylko, glownie solo lub 5-8 osobowe grupy moze z 200-300hk w 15+raidach w TM. Wiec sie dosc milo zaskoczylem rankiem 3 i 88 miejscem w rankingu heh - ale nadal mi niespecjalnie zalezy.

Autor:  Dwutlenek [ 27 kwi 2005, 16:28 ]
Tytuł: 

Jednyny plus tej sytuacji całej jest taki, że w hordzie dużo łatwiej zbić dobre punkty bo zazywczaj walka wygląda 50 alliance vs 10 horde :]

Autor:  opor [ 27 kwi 2005, 17:02 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
... skoro dostaje sie nawet punkty za zabicie 12 leveli nizszego gracza :)


Gdzies czytalem ze pomimo zaliczenia honorowego killa ,podczas przeliczania na CP takie kille(zabijanie nizszych lvli) daja minimalna ilosc punktow lub tez wcale.

Tylko ze chyba nie kazdy jeszcze o tym wie i dalej lataja szalone 60 i wycinaja co sie da.

Strona 2 z 9 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team