MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Gonić ! Gonić! ...
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=12761
Strona 2 z 4

Autor:  BiGi [ 29 kwi 2005, 10:47 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Pomijam juz fakt ze czasem widac ludzi ktorzy sie utopili LOL, na to tez jest elixir


foka (aquatic form) for the win! ;)

Autor:  Kabraxis [ 29 kwi 2005, 10:57 ]
Tytuł: 

Fabianek - podejzewam ze odczytywanie ukrytej ironii nie jest twoja mocna strona ??? ;-) Mark pisal na zarty.

Autor:  Archon [ 29 kwi 2005, 11:00 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
OK.
Ja gram warriorem i mam pytanie... W jaki sposób moge się leczyć i rzucać na siebie immune shieldy? 100% szansa na stun też by się przydała, skąd wziąć tego skilla? Gdzie moge znaleźć questa na epic mounta dla warriora, bo kupno go za 900g to przesada wolę zrobić questa i zapłacić 300g.
No i nie mogę u siebie znaleźć "foczki" w książce skilli a bodajże druidom daje to niezły dopał w wodzie..


Jesli chcesz miec to wszystko to po co wybrales warriora ?

A pozatym to ignor dla cebie bo wiedze ze jestes lokalnym placzkiem tego forum i nic ciekawego nie masz do powiedzenia.

Full nara

Autor:  Fabianek [ 29 kwi 2005, 11:23 ]
Tytuł: 

meterrr napisał(a):
Cytuj:
wogle 80% ludzi nie docenia wartosci potow np.:


za dużoto kosztuje do tradycyjnego pvp , gdzie podbiegnie taki priest/druitd/shaman etc i walnie jakiegoś debuffa (nie wiem który z nich to moze ) i kilka-naście g idzie sie jeb**** , ale potion free action i rogue staje sie dla palla śmiesznie łatwy



kilkanscie G ???? to ty chyba o flaskach mowisz ;-) a co do debuffow hmm wiesz jak sie ma kilka g do kilkuset G po to aby miec +n (gdzie n<10) do danej statystyki (kupujac lepszy stuff)

meterrr napisał(a):
a jak ktoś ma do tego redoubt + holy shield ... teraz tylko jak zrobić żeby nie uciekł :)


afair icy enchant ;-)

Autor:  Fabianek [ 29 kwi 2005, 11:24 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Fabianek - podejzewam ze odczytywanie ukrytej ironii nie jest twoja mocna strona ??? ;-) Mark pisal na zarty.


a ja napisalem na powaznie jak uzyskac dany efekt dla klasy warrior co w tym zlego?

Autor:  Mark24 [ 29 kwi 2005, 11:36 ]
Tytuł: 

stun warriora jest śmieszny. Revenge - 40% szansy a wchodzi tak na oko z prawdopodobieństwem 10-15% (czytaj dalej dlaczego). Concusion Blow - 100% (tak naprawdę to ~75%, bo to warrior i skill ofensywny, czyli standardowo 10% na miss, 10% na parry przeciwnika, ~5% na dodge itp.

Do tego stunuje na 3-5s co daje czas na jeden nieskończony zamach (AR - 3.6s delay) (paladyn stunuje na ~8s). Najczęściej po moim stunie (jak juz sie uda) to nie zdążę walnąć przeciwnika ani razu tylko od razu mam info: "you are to far away".

Teraz bug z interceptem, ja robie tak: intercept i spamuje hamstring - finał? 70% przypadków mam PRZED hamstring info "you are to far away" bo stun z intercepta juz szedł. Po takiej akcji biegnę za alliance i cały czas mam info na ekranie - you are to far away (cooldown na intercept - 30s).
Należy wziąć pod uwagę, że hamstring nie jest na zasadzie next attack tylko instant. Generalnie ~2s po moim intercepcie sam nie moge się ruszyć - bug jak nic.
Charge podobnie jest zbugowany.

Autor:  RoozTer [ 29 kwi 2005, 11:40 ]
Tytuł: 

Paladyna sie kontroluje gougem i blindem i kiedy jemu zostaje full hp to mi tez tylko ze on nie ma many a ja dalej mam gouge co 10 sec na 5,5 s, po ktorym moge sobie spokojnie wchodzic w stelath, aha no i rada dla rogusow, zawsze trzeba vanisha zostawiac w walce z paladynami, bo maja jakis shield immune na skille disoriented, wiec zawsze mozna vanisha zrobic i zaczac zabawe od poczatku. Dodam tylko ze zginalem od paladyna 60 tylko raz gdy mialem resta na wszystkie skille, a on akurat przejezdal i pojechal mnie w plery. Tak btw bardzo lubie paladynow 1h/shield - ich dmg jest tak mizerny ze plakac mi sie chce jak z nimi walcze .... oczwiscie ze smiechu :]

Autor:  Nestor [ 29 kwi 2005, 11:44 ]
Tytuł: 

"Tiny net is a death sentence, its a net, and its tiny." (c) Evil Betty, Kung Pow.

Autor:  Fabianek [ 29 kwi 2005, 11:46 ]
Tytuł: 

a odnosnie "orkowych siatek" to trzeba pokampic low levelowe moby:
http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=835 lub AH ;-)

Autor:  Mark24 [ 29 kwi 2005, 11:46 ]
Tytuł: 

już nie.
Sword 1h z questu u Onyxii 1h to 52+dps, (AR 56dps), ~2200AC z tarczy + bonusy z tarczy (np. stamina, czy jakiś proc). Generalnie jak załatwię sobie ten swordzik to będę PvP-ował 1h+tarcza - no przynajmniej spróbuję ;)
Inna sprawa, to te looty z ragnarosa i miecze 2h po 68+ dps - rotfl :o

Autor:  Kabraxis [ 29 kwi 2005, 11:49 ]
Tytuł: 

Fabianek napisał(a):
a odnosnie "orkowych siatek" to trzeba pokampic low levelowe moby:
http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=835 lub AH ;-)


Albo to: http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=4941

reward za lowlvl questa, robisz chara i przesylasz mainowi. 10 sztuk.

Autor:  BiGi [ 29 kwi 2005, 13:01 ]
Tytuł: 

Inzynier ma na 210 skila o ile pamietam trinket na siatke, do tego bomby na disorient o sporym zasiegu - wiecej do szczescia chyba nie trzeba...

Autor:  Trigger [ 29 kwi 2005, 13:10 ]
Tytuł: 

BiGi napisał(a):
Z heartstone to druid tauren moze robic mega wała....

Animacja heartstone u druida wyglada IDENTYCZNIE jak leczenie - wyobrazcie wiec sobie duela Tauren Druid vs pally:

druid wlacza heartstone jako zmylka na leczenie, pally wali oczywiscie stuna, po stunie mozna sie leczyc normalnie ;)


dotyczy takze shamana taurena.

Autor:  Huragan [ 29 kwi 2005, 13:18 ]
Tytuł: 

Archon napisał(a):
Tylko jak zwykle musi ktos wjebac swoje 3 grosze ze paladyn moze sie hsowac pod sheldem, albo ze ma button i win. Kazda klasa cos ma co wkuriwa innych mnie wkurwia ze rogue ma instant stuna i co mam z tego powodu rozpierdalac kazdy topic o tej klasie?


nie stresuj sie tak ze grasz palkiem bo ci zylka peknie :)
palek nie jest klasa ofensywna tylko defensywna i dlatego smieszne jest ze chcesz gonic klasy ofensywne :)

Autor:  Beast [ 29 kwi 2005, 13:35 ]
Tytuł:  ...

Trigger napisał(a):
BiGi napisał(a):
Z heartstone to druid tauren moze robic mega wała....

Animacja heartstone u druida wyglada IDENTYCZNIE jak leczenie - wyobrazcie wiec sobie duela Tauren Druid vs pally:

druid wlacza heartstone jako zmylka na leczenie, pally wali oczywiscie stuna, po stunie mozna sie leczyc normalnie ;)


dotyczy takze shamana taurena.


A nie wystarczy miec po prostu wlaczony combat chat / log? ;)

[insert name here] - casts heartstrone
[insert name here ] - casts regrowth

Jak zwykle zamieszczam wiedze teoretyczna, ale przypomina mi to czasy Ultimy Online i hidden power words.

Pozdrawiam.

Autor:  Libero [ 29 kwi 2005, 13:49 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
nie stresuj sie tak ze grasz palkiem bo ci zylka peknie :)
palek nie jest klasa ofensywna tylko defensywna i dlatego smieszne jest ze chcesz gonic klasy ofensywne :)


Nie podniecaj się tak nowym threadem o palku, w którym wreszcie możesz flame'ować, bo Tobie pęknie żyłka.
Uciekają, więc ich goni. Co widzisz w tym śmiesznego?

Autor:  Archon [ 29 kwi 2005, 13:56 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
Archon napisał(a):
Tylko jak zwykle musi ktos wjebac swoje 3 grosze ze paladyn moze sie hsowac pod sheldem, albo ze ma button i win. Kazda klasa cos ma co wkuriwa innych mnie wkurwia ze rogue ma instant stuna i co mam z tego powodu rozpierdalac kazdy topic o tej klasie?


nie stresuj sie tak ze grasz palkiem bo ci zylka peknie :)
palek nie jest klasa ofensywna tylko defensywna i dlatego smieszne jest ze chcesz gonic klasy ofensywne :)


Ja sie nie stresuje tym ze gram palikiem tylko idiotycznymi komentarzami majacego tyle wspolnego z tematem co kot naplakal, pozatym to nie mi gul skacze ze im sie paladyn pod sheldem hasowal i nie ja obwieszczam to w kazdym temacie o pladynie ze jest imbala i ma button"i win"

Autor:  Bodziu [ 29 kwi 2005, 14:03 ]
Tytuł: 

No i czym sie stresujesz ???

Jak jada rowno na gnomow to czy ja sie tym przejmuje ??? A niech sobie jada. Wyluzuj :P Przeciez to nie sa wycieczki osobiste, kazdy gra kim chce i tak powinno byc :)

nie ma to jak byc krowa /mooooooooo ! :wink:

Autor:  Fabianek [ 29 kwi 2005, 14:04 ]
Tytuł: 

dla wszelkich goniacych utworzylem tabelke ktora obrazuje szubkosc gonienia jedyne co nie uwzglednia to mithril spurs, marchewki na kiju, wszelkich potionow etc.. Czas jest 15 sek bo tyle trwaja skille sprint i dash, oraz uwzglednia czas rzucenia czaru. zakladajac ze co sekunde biegnac bez buffow i debuffow przebywamy 100 jednostek.

Kod:
 sekund:  1   2   3   4   5   6     7    8    9   10   11   12   13   14   15
 normal: 100,200,300,400,500, 600, 700, 800, 900,1000,1100,1200,1300,1400,1500
  mount:   0,  0,  0,160,320, 480, 640, 800, 960,1120,1280,1440,1600,1760,1820
 emount:   0,  0,  0,200,400, 600, 800,1000,1200,1400,1600,1800,2000,2200,2400
 sprint: 170,340,510,680,850,1020,1190,1360,1530,1700,1870,2040,2210,2380,2550
 travel: 140,280,420,560,700, 840, 980,1120,1260,1400,1540,1680,1820,1960,2100
   dash: 160,320,480,640,800, 960,1120,1280,1440,1600,1760,1820,1980,2140,2300
cheetah: 130,260,390,520,650, 780, 910,1040,1170,1300,1430,1560,1690,1820,1950


moze sie komus przyda do gonienia ;-) badz uciekania :lol:

Autor:  Mark24 [ 29 kwi 2005, 14:08 ]
Tytuł: 

co znaczy słowo "imbala" bo chcę rozszerzyc i uatrakcyjnić swój repertuar zjebek ?

Strona 2 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team