MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Rogue vs Shaman - koncepcja??
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=12763
Strona 2 z 3

Autor:  Postal [ 29 kwi 2005, 13:38 ]
Tytuł: 

Fabianek napisał(a):
BiGi napisał(a):
Szaman to ma full wypas bo nosi maile i moze miec tarcze a co moze druid powiedziec w leatherach i bez tarczy... jak dostaje w plecy to jak glupi wale w klawisz q - pod tym klawiszem mam makro na instant heal 2k hp ++, jesli rogue nie ma eng i mi nie piznie disorienta jak skonczy mu sie nrg. to zdaze sie podleczyc, dac nature graspa co pozwoli instant mi go zlapac w korzen i pozniej juz na spokojnie mozna to rozegrac, ale _DOBRY_ rogue wyjedzie mi te 3.5-4 k hp bez problemu. Teraz o ile mam ten trinket na stuna bedzie ciezej bo jak wyrwe sie z tego chociaz na 1 sek to zdaze sie przynajmniej podleczyc ;)


przekleisz to makro na ten heal?


tez bym porsill

Autor:  Huragan [ 29 kwi 2005, 14:48 ]
Tytuł: 

a moze wystarczy cos takiego:


Kod:
/target "player"
/cast SpellName(Rank x)
/script TargetLastEnemy();


Autor:  BiGi [ 29 kwi 2005, 15:16 ]
Tytuł: 

ja mam cos takiego - uzywam od miecha i ani razu nie zawiodlo ;)

- wciskasz raz odpala sie na tobie nature switness (spell z drzewka talentow restoration pozwalajacy uzyc nastepy spell heal/nature jako instant)
- wciskasz drugi raz instant rzuca healing touch.

takze szybkie 2 wcisniecia gwarantuja napelnienie bara hp ;)

duza zaleta tego makra jest to ze czasem w party przy ciezkiej akcji schodzi ludziom tak hp ze nie da rady ich podleczyc "zwyczajnie", wtedy 1st leczymy goscia z party ktory ma lzejsza zbroje a widac ze obrywa (normalnie) i pozniej tego z ciezsza :

- wciskamy raz, odpala sie nature switness
- szybko target "umierajacego"
- wciskamy drugi raz i bah - instant heal

takze nie trzeba pisac 2 osobnych makr na siebie i party ;)

oto one:

/script TargetByName("Bigi"); <- wpisac swojego nicka
/script CastSpellByName("Nature's Swiftness");
/script CastSpellByName("Healing Touch(Rank 10)"); <- wpisac rank aktualine posiadanego heala


mozna dodac targetlastenemy jak zaproponowal huragan, pomaga w PvP jak sie podleczy, bo nie trzeba targetowac ponownie przeciwnika, ja nie uzywam z tego wzgledu ze pozniej jeszcze uzywam przewaznie rajuvenation "z reki" na sobie.

Autor:  Fabianek [ 29 kwi 2005, 15:20 ]
Tytuł: 

BiGi napisał(a):
ja mam cos takiego - uzywam od miecha i ani razu nie zawiodlo ;)

- wciskasz raz odpala sie na tobie nature switness (spell z drzewka talentow restoration pozwalajacy uzyc nastepy spell heal/nature jako instant)
- wciskasz drugi raz instant rzuca healing touch.

takze szybkie 2 wcisniecia gwarantuja napelnienie bara hp ;)

duza zaleta tego makra jest to ze czasem w party przy ciezkiej akcji schodzi ludziom tak hp ze nie da rady ich podleczyc "zwyczajnie", wtedy 1st leczymy goscia z party ktory ma lzejsza zbroje a widac ze obrywa (normalnie) i pozniej tego z ciezsza :

- wciskamy raz, odpala sie nature switness
- szybko target "umierajacego"
- wciskamy drugi raz i bah - instant heal

takze nie trzeba pisac 2 osobnych makr na siebie i party ;)

oto one:

/script TargetByName("Bigi"); <- wpisac swojego nicka
/script CastSpellByName("Nature's Swiftness");
/script CastSpellByName("Healing Touch(Rank 10)"); <- wpisac rank aktualine posiadanego heala


hmmm a czy czasem jak wcisniesz 2gi raz to nie zaznaczy spowrotem ciebie?

Autor:  BiGi [ 29 kwi 2005, 15:21 ]
Tytuł: 

nie - bo za 1szym razem wykonuje 2 linijki ;)

Autor:  redlum [ 29 kwi 2005, 15:26 ]
Tytuł: 

a za drugim razem omija pierwsze linijki? - w jaki sposob?

Autor:  BiGi [ 29 kwi 2005, 15:36 ]
Tytuł: 

nie mam pojecia dlaczego nie targetuje mnie drugi raz. jak ktos ma obawy moze zamiast drugi raz wciskac na kogos makro wcisnac 1, pozniej target party i normalnie heal - efekt ten sam, nic trudnego do wykonania ;)

Autor:  edi [ 29 kwi 2005, 21:50 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
Przydaja sie cripping poisony ktore niweluja ta taktyke i rozmawiamy tutaj o dobrym caster shamanie bo melee to gimp.


Poogladalem sobie talenty shamanow z gory rankingu i wielu z nich nie ma nawet punktu w elemental a elemental to wlasnie wzmocnienie czarow. Ciekawe dlaczego?

Autor:  Shadhun [ 29 kwi 2005, 22:59 ]
Tytuł: 

Bo nie jest to wogole potrzebne w high lvl instance.

Autor:  Huragan [ 30 kwi 2005, 07:08 ]
Tytuł: 

za to w PvP przydaje sie jak cholera :) w Elemental mam rozmieszczone 22 talenty :>

Autor:  Huba [ 30 kwi 2005, 08:52 ]
Tytuł:  Re: Rogue vs Shaman - koncepcja??

Robus napisał(a):
ok, z racji ze robi sie nudne czeste dedzenie vs shaman, ma ktos moze jakas koncepcje jak rogue ma wygrac z shamanem ??

bo na moje to szans praktycznie nie ma ;P (nawet z CB czy AR)

najgorszy jest frost (spowalnia na 8 sec, a cooldown ma 6 -> to chyba jakis error, nikt nie ma debufow czesciej niz schodza ;P)

jak ktos ma jakas koncepcje (z dokladna rozpiska co jak klikac), to prosilbym o wypowiedzi (bez flame'a i bez durnych komentarzy w stylu: jak sie umie grac to sie wygra ;P, a jak ktos bedzie pisal o stun locku niech rozpisze skile z cooldownem i wezmie pod uwage 3500hp shamana + mail armor;P)

Z gory dzieki

ps. szukalem na forum, takiego tematu tutaj nie bylo jeszcze


Stunlock i zalatw sobie dobre bronie, nic poza warriorem nie ma szans.

Autor:  Shadhun [ 30 kwi 2005, 11:08 ]
Tytuł: 

Mnie do jakiegokolwiek eksperymentowania z buildem zniecheca reset skilli w 2h weaponach, smutne to troche.

Autor:  Robus [ 2 maja 2005, 09:40 ]
Tytuł:  Re: Rogue vs Shaman - koncepcja??

Huba napisał(a):

Stunlock i zalatw sobie dobre bronie, nic poza warriorem nie ma szans.


stunlock juz nie ma miejsca bytu, to tak gwoli przypomnienia

kazda klasa ma teraz trinket z dispel stun effects, wiec delikatusnie mija sie z celem stun lock

poza tym jak napisal aenima, bez CB szans raczej nie ma, a moj build nie planuje miec CB, wole miec AR i przydac sie w party, niz "rzadzic" w PvP, ktore i tak w tej chwili jest kupa gowna

a bronie ??
hmmm, link w stopce powinien pokazac co nieco odnosnie moich broni ;)

Autor:  KhaYmaN [ 2 maja 2005, 10:15 ]
Tytuł: 

Ehe idzesz w combat a uzywasz daggera? LoL przeciez to sie mija z celem, nic dziwnego ze niemasz szans z szamanem. Do combatu powinienes miec jak najwiekszy dmg w broni.

Autor:  Dwutlenek [ 2 maja 2005, 10:21 ]
Tytuł: 

KhaYmaN napisał(a):
Ehe idzesz w combat a uzywasz daggera? LoL przeciez to sie mija z celem, nic dziwnego ze niemasz szans z szamanem. Do combatu powinienes miec jak najwiekszy dmg w broni.


To chyba zalezy jak punkty rozłoży w combat.

Lightning Reflexes - 5/5 points
Increases your Dodge chance by 5%.

Improved Backstab - 3/3 points
Increases the critical strike chance of your Backstab ability by 30%.

Dagger Specialization - 5/5 points
Increases your chance to get a critical strike with Daggers by 5%.

Te trzy talent dosyć ładnie się sprawdzają przy daggerach

Autor:  KhaYmaN [ 2 maja 2005, 10:38 ]
Tytuł: 

No w sumie moze i racja ale jakos mnie nieprzekonuje stosowanie daggera tylko do bs'a, jak juz isc w combat to preferuje jakies wypasione swordy a i co ma reflex do daggerow? skoro mozna go miec rowniez ze swordami??

Autor:  Dwutlenek [ 2 maja 2005, 10:56 ]
Tytuł: 

Ten Dodge to tylko ścieżka do Dagger Specialization, w sumie niepotrzebnie wkleiłem...

Autor:  RoozTer [ 2 maja 2005, 18:46 ]
Tytuł: 

Dwutlenek napisał(a):
Ten Dodge to tylko ścieżka do Dagger Specialization, w sumie niepotrzebnie wkleiłem...


Full dodge zamiast impro gouge ? :wink: . Z szamanami sie tylko dueluje wiec jest mi ... trudniej gdyz sa przygotowani i ustawiaja totemy, wiec: Sap, niszcze totemy, odbiegam z powrotem stealth, CS, BS, gouge, energy rest, BS, KS albo evis na CB zalezy czy mi 2 crity weszly z BS, jak nie to KS a jak tak to evis i albo jest po walce albo go dobijam, lub jesli jakos mnie ladnie zbil to jeszce blind albo vanish :). To bylo o melee o qmpel uzywajacy tylko spelli poskladal rogusa 2 czarami :wink: ale nie mialem okazji z nim walczyc.

Co do builda Robusa to :/ jako ze jestem dagger nie polecam, combat to najlepsze drzewo dla mace/dagger userow albo sword/sword.

Autor:  slimoon [ 3 maja 2005, 15:27 ]
Tytuł: 

wrcajac do Nature's Swiftness u shammiego: jak to uruchomic? Czy trzeba miec wlasnie jakies makro czy tez po "wlozeniu" punktu talentu w ta umiejentosc np. healing wave jest instant?

Autor:  Kabraxis [ 3 maja 2005, 15:46 ]
Tytuł: 

Nature Swiftness to jest spell, klikasz go i jest aktywny. Od tej chwili nastepny uzyty NATURE SPELL jest instantem. Kazdy pozniejszy castuje sie juz normalnie.

Strona 2 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team