MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dagger/Sword oto jest pytanie...
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=12815
Strona 2 z 3

Autor:  Mark24 [ 4 maja 2005, 12:01 ]
Tytuł: 

5 minut, na pewno nie niweluje sap-a. Co do gouge to nie mam pojęcia. ile czasu trwa najdłuższy stun rogue?

Autor:  Robus [ 4 maja 2005, 12:18 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
5 minut, na pewno nie niweluje sap-a. Co do gouge to nie mam pojęcia. ile czasu trwa najdłuższy stun rogue?


gauge 5.5 s jesli z talentami, bez talentow 4 s
pozniej jest 5 punktowy kidney (5 sek)
no i opener cheap shot 4 s

z tym ze na gauge nie mozna kolesia bic (na blindzie tez - blind trwa do 10 sek), bo automatycznie stun/blind spada

Autor:  Mark24 [ 4 maja 2005, 12:21 ]
Tytuł: 

z tego wynika ze w walce z rogue ten trinket jest prawie bezużyteczny.

Autor:  Aenima [ 4 maja 2005, 12:22 ]
Tytuł: 

Najdluzszy stun to 40 seconds mozna przedluzyc spokojnie.

cheap shot (4 seconds), gouge (5.5 seconds), hemmorhage (0), kidney shot (6), gouge (5.5), blind (8), vanish, cheap shot (4), gouge (5.5), cold blood, eviscerate.

Autor:  Robus [ 4 maja 2005, 12:33 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
z tego wynika ze w walce z rogue ten trinket jest prawie bezużyteczny.


zalezy jak sie na to patrzy, na pewno mozna machnac trinket + free action, wtedy rogue ma powazny problem ;P (nie testowalem czy free action niweluje gauge lub blinda, na pewno niweluje csa i kidneya ;P)

Autor:  Fabianek [ 4 maja 2005, 12:39 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
Najdluzszy stun to 40 seconds mozna przedluzyc spokojnie.

cheap shot (4 seconds), gouge (5.5 seconds), hemmorhage (0), kidney shot (6), gouge (5.5), blind (8), vanish, cheap shot (4), gouge (5.5), cold blood, eviscerate.


ladne combo :D niestety dps dosc marny z tego wyjdzie bo tylko:
- hemmorhage
- cold blood + evis

zadaja obrazenia o ile mi wiadomo :(

Autor:  Libero [ 4 maja 2005, 12:43 ]
Tytuł: 

A gdzie /dance? :]

Autor:  KhaYmaN [ 4 maja 2005, 12:44 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
Inaczej moglo by to wygladac w grupie albo jako duo 2 rogue wtedy lekko zmodyfikowany build pod ambusha moglby sie sprawdzic.


Mozna wiedzec jakie modyfikacje masz na mysli bo tak sie sklada ze mam party 3 rogue i kazdy ma zamiar grac amb/bs pierwotnie mielismy obrac build 30/8/13 czyli standard na daggera

Autor:  RoozTer [ 4 maja 2005, 15:18 ]
Tytuł: 

jestem dagger/dagger [heartseeker/scarlet kris], walka z magiem: ambush - 1300-1600, BS-1000+, to jest w massive walce gdzie nie zdazy sie kapnac ze dostal amba bo jest zajety np nawalaniem albo namierzaniem, jesli czai ze jestem to po ambushu gouge, leather userzy tez zazwyczaj padaj podobnie lub BS na stunie i evis na CB na druida nie ma bata, hunterow juz musi byc stun ale tez raczej latwo idzie, pltae: dagger user [mam na mysli w main w off mozecie miec co chcecie] juz ma problem musi uzyc chocby jednego 5 min CD skilla zeby wygrac albo lyknac herbatke inaczej nie ma szans na won. Glownie liczy sie atack power a nie crit, heratseeker jest swietny do tego typu zabawy, duzo lepszy niz barman bo nie ma dota na coh co pozwala gouge uzywac w fight 1 na 1 czy 1 na 2. Moj build to 21/8/22 nie jakos psychicznie nastawiony na PvP bo do inastance sie tez chodzi a przezyc tam trza, ale jest to hybryda ktora sie zajebiscie sprawdza i w pvp i pve. Dodam jeszce ze nie liczy sie szybkosc broni tylko GÓRNY dmg.

Autor:  Fabianek [ 4 maja 2005, 15:26 ]
Tytuł: 

ja gram(lem) dagger/sword a dokladniej:
- stealth: dagger/sword
- non stealth: sword/sword
- backstab: dagger/sword

w rogue template afair jest link do moda switchujacego bronie calkiem nice sie tak gra. Jednoczesnie masz ambush,backstab i hi dmg z SS/evis

Autor:  xin [ 4 maja 2005, 16:48 ]
Tytuł: 

no kurde gdzie jest ten mod? przelecialem cale temple i sie tego linka nie doszukalme.???

Autor:  KhaYmaN [ 4 maja 2005, 21:42 ]
Tytuł: 

Jeszcze jedno utrudnienie dla dagger userow od nowego patha poniewaz gouge jest skracany z kazdym uzyciem juz nieda sie trzymac po 5.5s za kazdym razem. 5.5 za 1 za 2 juz 2.75 potem 1.8 a potem pewnie immune jak z rootem druta :/

Autor:  Libero [ 6 maja 2005, 16:55 ]
Tytuł: 

Naprawdę nerfneli gouge? Przecież to ogromna zmiana! Dagger rogue walczy przecież gouge --> bs, jak bez tego ma się obejść? To tak jakby nerfnąć heale priesta czy paladyna tak, by za drugim razem leczyły z 1/2 mocy...

Autor:  Kabraxis [ 6 maja 2005, 17:38 ]
Tytuł: 

Libero napisał(a):
Naprawdę nerfneli gouge? Przecież to ogromna zmiana! Dagger rogue walczy przecież gouge --> bs, jak bez tego ma się obejść? To tak jakby nerfnąć heale priesta czy paladyna tak, by za drugim razem leczyły z 1/2 mocy...


Bo mieli za latwo.... a i tak maja dalej bardzo latwo.
Tak samo dostal Shaman (Frost Shock), Druid (root) i Mag (Frost Nova).

Autor:  tomugeen [ 6 maja 2005, 17:41 ]
Tytuł: 

i polly

Autor:  Dwutlenek [ 6 maja 2005, 17:45 ]
Tytuł: 

Z poly to nie problem w sumie... raczej w trakcie walki się tego nie używa...

Autor:  tomugeen [ 6 maja 2005, 17:49 ]
Tytuł: 

Dwutlenek napisał(a):
Z poly to nie problem w sumie... raczej w trakcie walki się tego nie używa...

Za to jest swietne dla jej unikniecia

Autor:  Domin [ 6 maja 2005, 17:58 ]
Tytuł: 

Uzywa sie, np jak idziesz z priestem na wymanowanie, kiedy priescik is low on mana to poly, bandaze +evo jak trzeba i priest jest trupem, albo to samo tylko z paladynkiem jak sie healnie pod shieldem, wtedy poly i masz czas na przygotowanie nuka.

Rouge niestety jak nie zdejmie maga w pierwszych 2 ciosach to ma przesrane, blink + poly i nara....standardowa moja walka z rouge: dostaje w plecki jak pije/jem po walce z mobem, pol hp (albo i wiecej) idzie w 3 sek, blink + poly i nastepny HK do kolekcji....zazwyczaj potem nie proboje jeszcze raz bo wie co go czeka.

A w raidach mag ktory nie jest w kazdej chwili przygotowany na ciosik w plecki to jakis noob mag, przecie palec nad klawiszem blink to podstawa w Hilsbrand Foothills......

Autor:  tomugeen [ 6 maja 2005, 18:11 ]
Tytuł: 

Domin napisał(a):
Uzywa sie, np jak idziesz z priestem na wymanowanie, kiedy priescik is low on mana to poly, bandaze +evo jak trzeba i priest jest trupem, albo to samo tylko z paladynkiem jak sie healnie pod shieldem, wtedy poly i masz czas na przygotowanie nuka.

A w tym wypadku dobry priest trzyma sie blisko i czeka z silence na taka okazje, konczy sie tez cooldown feara.
Zreszta jakie low on mana? Zwykly dot zzera magowi 30%hp, undedzi maja jeszcze jeden - mocniejszy i healujacy. Zwykle po fear, doty + 1nuke maga zaczyna uciekac i mozna spokojnie popatrzec jak coraz dalej na ekranie pojawiaja sie cyferki z dmg i czekac na HK ;]

Autor:  Dwutlenek [ 6 maja 2005, 18:29 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Zwykly dot zzera magowi 30%hp, undedzi maja jeszcze jeden - mocniejszy i healujacy. Zwykle po fear, doty + 1nuke maga zaczyna uciekac i mozna spokojnie popatrzec jak coraz dalej na ekranie pojawiaja sie cyferki z dmg i czekac na HK ;]


A potem budzisz się z krzykiem ;)

Strona 2 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team