MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Klucz oddam w dobre ręce... https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=12998 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | Dwutlenek [ 12 maja 2005, 10:59 ] |
Tytuł: | |
Xanth napisał(a): Dwutlenek napisał(a): X. zmienili już system walki w SWG? Zmienili wszystko co jest zwiazane z walka. 100%. To jest zupelnie inna gra niz kiedys. Teraz system walki jest taki, jak w inncyh mmogach, np. jak w WoW. Level system, party role, "mana" bars, timing niektorych specjali i wiele wiele innych. Nie wspominam juz o zroznicowaniu armor class i weapon class ![]() X. /hug ale nie kuś... |
Autor: | Xanth [ 12 maja 2005, 11:07 ] |
Tytuł: | |
Nie kusze, stwierdzam jedynie fakt, ze w SWG gra mi sie (po roku grania) jeszcze lepiej, a WoW mi sie znudzil po 4 miesiacach. Wrecz pokusze sie o stwierdzenie, ze contetnem teraz WoW do SWG nawet do piet nie dorasta. I tyle... X. PS. W jednej instancji na Kashyyyk mozna caly swiat WoW zmiescic i jeszcze miejsce zostanie (no moze troche przesadzam, ale niewiele) ![]() PS2. Endgaming w SWG mam od ponad pol roku. Do nudy mi bardzo daleko, a moja gra nie ogranicza sie do lazenia po instancjach i zbierania itemow z bossow ![]() |
Autor: | Mark24 [ 12 maja 2005, 11:24 ] |
Tytuł: | |
nie ma to jak po kilku latach testowania nowatorskiego i unikalnego systemu budowania postaci powrót do starego znanego z dziesiątek innym mmorpgów systemu. Jeden wielki rotfl to SOE - zabicie ich systemu i przekopiowanie innego - tylko to mogło uratować ten tytuł. btw. dla mnie osobiście SWG to 2-3 tygodnie zabawy. |
Autor: | Xanth [ 12 maja 2005, 11:32 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): zabicie ich systemu i przekopiowanie innego - tylko to mogło uratować ten tytuł.
Przekopiowanego? A widziales, ze tak piszesz? System jest podobny do tych, jakie sa w innych grach, ale ma swoje rozwiazania (chocby action do fizycznych skilli, a mind do psychicznych, group lvl, sposob zdobywania levelu i duzo innych). Coz, nie od dzis wiadomo, ze lubisz pisac z mina znawcy o rzeczach, ktorych nigdy nie widziales na oczy ![]() A ratowac tytulu nie trzeba, nie ma innej gry z tak duzym contentem na dzien dzisiejszy i CU tu duzo nie zmienia. Jak w WoW bedziesz mogl polazic nie tylko na ziemi, ale takze polatac w kosmosie, to pogadamy wtedy ![]() X. PS. Siedz sobie dalej w tych instancjach i kolekcjonuj itemki. Dla mnie EOT ![]() |
Autor: | Mark24 [ 12 maja 2005, 12:10 ] |
Tytuł: | |
rok temu chwaliłeś system "budowania" (w SWG to nie budowanie - budowanio-kasowanie to lepsze wyrażenie) postaci z SWG, jaki to on unikalny, genialny, wyrąbisty i super. Teraz zrezygnowano z tego systemu (zapewne z powodu genialności która nie docierała i nie podobała się mniej genialnym graczom). dla mnie to zwykle copy&paste (oczywiście różniące się w szczegółach, bo nie ma dwóch identycznych), bo poprzedni genialny system nie wypalił. Zastanawia mnie tylko, że tobie podobał się poprzedni system (i to jak!) i podoba się ten (i to jak!). A naprawdę nie mają za wiele ze sobą wspólnego. Generalnie podoba ci się wszystko spod znaku SWG... Content bo można polatać w kosmosie. Woot. Po ilu tygodniach nudzi się latanie? ![]() |
Autor: | Xanth [ 12 maja 2005, 12:14 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): Teraz zrezygnowano z tego systemu (zapewne z powodu genialności która nie docierała i nie podobała się mniej genialnym graczom). Gdzie to wyczytales, ze zrezygnowano z tego systemu budowania postaci? rotfl lol ![]() To, ze zmienil sie system walki, a level system stal sie jawny i cyferkowy, nie znaczy, ze sposob budowania postaci jest inny. Tyle, ze teraz 80 lvl bedziesz robil w 2 miesiace, a nie w dwa dni, jak w czasach solo grindu ![]() Mark24 napisał(a): Zastanawia mnie tylko, że tobie podobał się poprzedni system (i to jak!) i podoba się ten (i to jak!). A naprawdę nie mają za wiele ze sobą wspólnego.
![]() ![]() X. PS. Content, bo mozna polatac w kosmosie, bo jest x planet, kazda inna, ktora to kazda jest wielkosci calego swiata WoW, bo jest masa i jeszcze raz masa low i high level dungeonow, o nowych instancjach nie wspominam, bo jest ilosc questow taka jak w WoW, bo jest Crafting przez duze C, bo nawet w kosmosie masz mining, ze o space dungeonach nie wspomne, bo housing, bo social klasy, bo... i duzo duzo wiecej, nie chce mi sie wyliczac. A content WoW to 1/10 tego, co teraz jest w SWG. TERAZ. I tyle, EOT mial byc. |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |