mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 482 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2447
Dołączył(a): 4.03.2005
Offline
PostNapisane: 16 maja 2005, 14:00 
 
takiego czegoś nie da sie zrobić , ponieważ nie można użyć kilku umiejętności /czarów w jednym skrypcie

edit z powodów oczywistych ... żeby nie dało sie zrobić skryptu gdzie jednym guzikiem ownuje sie wszystkich ...


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 16 maja 2005, 14:03 
 
Dwutlenek napisał(a):
To jest makro do podmiany shielda na offhand weapon.
Nadaje się dla dual wielderów. Wystarczy jeden guzik żeby zmieniać 'w tą i z powrotem' że tak powiem.
rozumiem. chodziło mi tylko że generalnie to jest kiepskie jak zamieniazsz 2 na 1. chodzi mi o zasade nie o konkretne makro


_________________
psn

**

Posty: 295
Dołączył(a): 16.05.2005
Offline
PostNapisane: 16 maja 2005, 14:06 
 
ha
nie wiedzialem, dzieki za info, trzeba wykombinowac cos innego.
A nie, jak tak sie nie da, to reszta to pryszcz.

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 maja 2005, 14:30 
 
Deshroom napisał(a):
Dwutlenek napisał(a):
To jest makro do podmiany shielda na offhand weapon.
Nadaje się dla dual wielderów. Wystarczy jeden guzik żeby zmieniać 'w tą i z powrotem' że tak powiem.
rozumiem. chodziło mi tylko że generalnie to jest kiepskie jak zamieniazsz 2 na 1. chodzi mi o zasade nie o konkretne makro


No... 2 na 1 to już inna śpiweka... niestety

**

Posty: 295
Dołączył(a): 16.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 maja 2005, 09:42 
 
Niech sie upewnie, nie mozna zrobic calej sekwencji np: bash - zmiana formy - heal, czy nie mozna zrobic na - jesli wejdzie bash?

Bo, kiedys gralem w muda i mozna pisac z if.

Mozna napisac tylko makro np: rzuc na siebie cos tam?
Czy mozna: rzuc na siebie cos tam i potem cos tam jeszcze?

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 maja 2005, 10:09 
 
W jednym makrze może być zawarty tylko jeden skill.
Wyjątkiem jest to
Kod:
/cast Attack

który możesz zastosować z innym poleceniem, np attack + shapeshift w misia

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 maja 2005, 19:27 
 
Szukam makra na assist peta.
Chodzi mi o to, ze wciskam button i automatycznie zaznacza mi target peta.

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 maja 2005, 20:44 
 
/assist "imie peta"

To nie działa ? ;)


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 maja 2005, 20:57 
 
Shadhun_ napisał(a):
/assist "imie peta"

To nie działa ? ;)


nie bardzo :]
'unknown entity'

**

Posty: 356
Dołączył(a): 10.02.2005
Offline
PostNapisane: 20 maja 2005, 07:05 
 
spróbuj
/target "imię peta"
/assist "imię peta"

tylko ciut nie kumam po co Ci takei makro... przecież nie zaczniesz bić czegoś co nie jest trzymane przez peta... czyli że wysyłasz peta na kogoś i już masz go w liście target enemy więc prościej chyba będzie target last enemy użyć... chociaż mogę się mylić...


_________________
Obrazek

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 20 maja 2005, 07:32 
 
Target peta przydaje mi sie gdy chce Succubem trzymac w seducu jakiegos pana.

Ale u mnie dziala to co podal ktos wyzej.
W zasadzie to mam to zamo makro do asystowania DD tylko imie peta wstawiam.


_________________
Obrazek


Posty: 6
Dołączył(a): 28.05.2005
Offline
PostNapisane: 29 maja 2005, 00:53 
 
hmm, tak sobie pomyslalem... dalo by sie zrobic takie macro:
zmiana broni+ambush+zmiana broni
dla rozjasnienia, chodze z dwoma swordami, a jesli che kogos pojechac z ambusha musze zmieniac bron na dagger, i pozniej znowu zmieniac z daggera na sworda, a przy tym uciekaja mi cenne sekundy jednak :/


_________________
jak cos wymysle to cos napisze ;]

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 maja 2005, 07:50 
 
Trzeba by to podzielić na dwa makra, teoretycznie mozna zrobić to w jednym, ale makro działą szybciej niż 'podmiana broni' i ambush mógłby następować zbyt szybko, czyli jeszcze kiedy trzymasz miecz w dłoni.

Pierwsze zrób tak. Powinno zmieniać Miecz na dagger w main hand.
Dagger musi się znajdować w pierwszym slocie plecaka (lewy górny róg)

Kod:
/script oi=(GetInventoryItemLink("player",16)); if (oi) then PickupInventoryItem(16); PickupContainerItem(0,1); end;


Drugie makro ambush i po ambushu sword do main hand.
To mozna też zastosować z backstabem.

Kod:
/cast Ambush(rank 1)
/script oi=(GetInventoryItemLink("player",16)); if (oi) then PickupInventoryItem(16); PickupContainerItem(0,1); end;


Spróbuj tak i powiedz jaki rezultat.

To są dwa makra a więc zajmują dwa klawisze na pasku.
Można to jeszcze skomplikować ale ulepszyć.
Pierwsze makro wstawiasz na którymś miejscu na pasku, tak żeby Ci było wygodnie. Następnie drugie makro tworzysz w analogicznym miejscu na drugim pasku (tym co normalnie byś widział po wciśnięciu shift + 2)
I dodajesz nastepujący skrypt:

Do pierwszego makra. Po zamianie sworda na dagger. Przełącza Cię na drugi pasek.
Kod:
/script CURRENT_ACTIONBAR_PAGE = 2;
/script ChangeActionBarPage();


Do drugiego makra. Po ambushu i wymianie na sword wraca do Twojego głównego paska.
Kod:
/script CURRENT_ACTIONBAR_PAGE = 1;
/script ChangeActionBarPage();


Taki skrypt ma jedną prostą zaletę. Jeżeli chcesz wykonać taki manewr szybko to wystarczy kliknięcie tego samego klawisza. Jeśli masz go gdzieś ładnie zbindowanego na klawiaturze, to trudno się pomylic w ogniu walki :)


Posty: 6
Dołączył(a): 28.05.2005
Offline
PostNapisane: 29 maja 2005, 09:32 
 
swietna robota :) wielkie dzieki, przydaje sie cos takiego, czasami czloiwiek che sie pobawic z ambusha, ale nie bo nim znajdzie sztylet w plecaku to minie 15sekund :P a cel juz moze byc daaaleko od Ciebie :D a tak to wsyztsko na swoim miejscu :), dzieki wielkie ;)

Pozdrawiam Lathander ;]


_________________
jak cos wymysle to cos napisze ;]

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 29 maja 2005, 10:02 
 
Jest modzik, ktory podmienia Ci bron jak wchodzisz w stealtha i z powrotem jak wychodzisz.


_________________
Obrazek


Posty: 6
Dołączył(a): 28.05.2005
Offline
PostNapisane: 29 maja 2005, 15:05 
 
nie, nie to nie dla mnie ;] mi tylko byl potrzebny ten skrypt ;] to mi w zupelnosci wystarczy :)


_________________
jak cos wymysle to cos napisze ;]

**

Posty: 461
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 29 maja 2005, 19:50 
 
dobra a cos takiego co by dawalo buffy party
/target "palyer1" buff BOM
/target "player2" buff BOW... etc
imiona graczy i blessow moge osobno przed kazda inst wpisac.. :)


_________________
genowefa http://wow.allakhazam.com/profile.html?234877
stronghold crafter FTW ^^

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 maja 2005, 20:34 
 
W jednym makrze można użyć skilla, czaru tylko raz.
Więc coś takiego jak 'chain buff' odpada.

**

Posty: 356
Dołączył(a): 10.02.2005
Offline
PostNapisane: 30 maja 2005, 06:20 
 
a nie prościej skorzystać z modzika który przy każdej postaci z party ma okienko do wrzucenia buffa leczenia protecta etc... tylko nie pamiętam jak to to się nazywa... później sobie tylko klikasz

o właśnie znalazłem CastParty


_________________
Obrazek

****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 30 maja 2005, 08:01 
 
Lathander napisał(a):
hmm, tak sobie pomyslalem... dalo by sie zrobic takie macro:
zmiana broni+ambush+zmiana broni
dla rozjasnienia, chodze z dwoma swordami, a jesli che kogos pojechac z ambusha musze zmieniac bron na dagger, i pozniej znowu zmieniac z daggera na sworda, a przy tym uciekaja mi cenne sekundy jednak :/


zeby nie walic duzego cytatu od dwutlenka: nie trzeba 2 makr ;P

czytalem jakis czas temu oficjalne forum i tam mieli ambusha w jednym makrze ze switchowaniem broni
mozna wiec miec cos takigo (nie sprawdzalem bo laze z daggerem ;P):
/script PickupInventoryItem(16); PickupContainerItem(#bag,#slot); cast Ambush(rank x); PickupInventoryItem(16); PickupContainerItem(#bag,#slot);

oczywiscie zeby sie nie zmienial bag i slot trzeba uzywac tych samych numerkow (np 0,3);P


_________________
Keron -> http://armory.wow-europe.com/character- ... ll&n=kERON

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 482 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.