MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Expansion Pack WoW : Burning Crusade Aktualizacja https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=13371 |
Strona 2 z 13 |
Autor: | Mark24 [ 31 maja 2005, 12:52 ] |
Tytuł: | |
generalnie po wcześniejszych wstrząsach honor system się chyba sprawdza. Jest kilka wad ale ich ciężko uniknąć i nie ma na nie sposobu: 1. serwery z dziwnym ratio 2+:1 mają przekichane, blizzard powinien niby buffnąć guardów po jednej ze stron ale do takiej zagrywki musiałby każdy serwer potraktować osobno 2. walka o rank to walka pomiędzy swoimi, nie ścigasz się grając hordą z alliance, ściagasz się ze swoimi kolegami - takie dziwne to współzawodnictwo 3. 15k cp za bossów w miastach to też sprawa jak dla mnie mocno dyskusyjna (w końcu to PvE), ale patrz punkt drugi. To, że u nas robią raidy na thralla nic hordzie nie ujmuje, ujmuje za to allianckim gildom które nie są tak duże by to przeprowadzić. To z kolei prowadzi do tego, ze lepsze gildie = lepszy rank. Czyli trochę nerfuje samotnych łowców i małe grupki. Z drugiej strony na naszym serwerze np. nie do przeprowadzenia jest raid hordy na bossa alliance bo mamy za mało ludzi i za dużo alliance po drodze do zabicia. Po wprowadzeniu BG, buffa w postaci cp dostanie strona pokrzywdzona (mniej liczebna) bo nie będzie stać w kolejkach do wejścia. No i końcu skończą się whiny, że jedna strona umie tylko zergować a druga sie chowa za guardami. Prawda wyjdzie na BG moim zdaniem. Co do instancji: w zapowiedziach są instance dla mniejszych 20-osobowych grup raidowych coś pomiędzy MC a Stratholm/Scholo/UBRS. Blackwing Lair - to kąsek dla najlepszych i najlepiej zorganizowanych gildii. Nowe talenty, levele itd. brzmią trochę dziwne..: 1. nawet najlepsze sprzęty mają w wymaganiach lvl60 co się nie zmieni. Więc pewnie będą jeszcze lepsze/trudniejsze instance z lepszymi itemzorami (ale to już w dodatku) gdzie tier 2 okaże się crapem. 2. balans - nie mam pojęcia jak oni to chcą zbalansować.. |
Autor: | Robus [ 31 maja 2005, 12:57 ] |
Tytuł: | |
jesli oni chca odblokowac talenty, to czy jakis cloth wyobraza sobie przezycie spotkania z rogue ?? bo ja nie bardzo zreszta kazda klasa ma kluczowe skile wzajemnie sie wykluczajace, odblokowanie tego moze spowodowac "delikatne" rozwalanie tego "balansu" jaki jest teraz //edit ja tylko podam przyklad, w razie jakby ktos nie skumal ![]() drzewko subtlety z 31 + seal fate ;P = ambush + evi ? = koniec? ![]() |
Autor: | kehu [ 31 maja 2005, 13:03 ] |
Tytuł: | |
nie tylko rogue, u wielu klas byloby smiesznie dosyc ![]() |
Autor: | Dwutlenek [ 31 maja 2005, 13:14 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Nie bedzie oficjalnych informacji poki nie bedzie 50-75% projektu zrobione tak zeby poswiecic screenami i jakims filmikiem Get a clue
Równie dobrze, może nie być nic. A plotki.. wiadomo, że kiedyś dodatek będzie. Tak jak ktoś napisał na tym forum co zlinkowałeś. Gadanie o dodatku to tak jak gadać codziennie rano, że będzie padał deszcz... prędzej czy później będzie... Tak btw nawet jesli ten koleś rozmawiał z devsem, to nie znaczy, że usłyszał prawdę ![]() |
Autor: | zderzaq [ 31 maja 2005, 13:35 ] |
Tytuł: | |
Dwutlenek napisał(a): o ile wogóle z devsem rozmawiał.
Spotkał na E3 jakiegoś Johna Devsa i pogadali trochę ![]() |
Autor: | Alekde [ 31 maja 2005, 13:43 ] |
Tytuł: | |
Też gdzieś już słyszałem rozmowę o +10 hero class / i rozwoju tylko drzewka main (klasa prestiżowa 1 z 3) oraz dodaniu super mounta dragona (ma latać), dodaniu 9 artefaktów na serwer (kolor czerwony). Jednak to tylko plotki. Jak będzie naprawdę zobaczymy już za jakiś czas. Narazie myślami jestem już na BG ![]() |
Autor: | Mark24 [ 31 maja 2005, 13:49 ] |
Tytuł: | |
jezu... zeby dzisiaj na US był paczyk ![]() |
Autor: | raggnarok [ 31 maja 2005, 15:16 ] |
Tytuł: | |
Nie bedzie. Najwczesniej za 2tyg moim zdaniem. |
Autor: | Vercin [ 31 maja 2005, 15:48 ] |
Tytuł: | |
Nestor napisał(a): Dwutlenek napisał(a): Not blue not true. A jak chciales miec blue answer z E3 ? ;D Nie bedzie oficjalnych informacji poki nie bedzie 50-75% projektu zrobione tak zeby poswiecic screenami i jakims filmikiem ![]() ![]() Alez wiarygodne jest zrodlo tych rewelacji ziutek z jakiegos forum... |
Autor: | gelerth [ 31 maja 2005, 16:19 ] |
Tytuł: | |
Trzeba sobie odpowiedziec na jedno, ale za to zajebiscie wazne pytanie - jak dlugo blizz chce ciagnac kase z WOW - i w tym kontekscie zaczac myslec o level capach i nowy featurach ![]() |
Autor: | Dace [ 31 maja 2005, 16:22 ] |
Tytuł: | |
Tu jest dosc fajny topic o tym co ma jeszcze byc w grze: http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... 038995&P=1 , gosc sie naprawde postaral zeby to wszystko opisac no i mysle ze jest na co czekac ;] |
Autor: | Huragan [ 31 maja 2005, 16:29 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): w zapowiedziach są instance dla mniejszych 20-osobowych grup raidowych coś pomiędzy MC a Stratholm/Scholo/UBRS.
oo to by sie przydalo, bo akurat MC mnie smiertelnie nudzi.... bezsensu jest siedziec 6 godzin tlukac moby by ktos z rajdu 40 osob dostal jakis epik a reszta tylko traci czas i kase na naprawe ![]() |
Autor: | Mark24 [ 1 cze 2005, 08:13 ] |
Tytuł: | |
średni run do MC to 20+ epiców a idzie 40 osób. Więc połowa wychodzi z epicem. Inna sprawa, że epic to nie blue i nie powinien być za bardzo powszechny, w końcu to epic. |
Autor: | tomugeen [ 1 cze 2005, 10:43 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): średni run do MC....
Sredni udany raid ;] Trzeba jeszcze umiec poczyscic troszke zeby z tyloma itamami wyjsc, nam jeszcze nie wychodzi. Wiadomo, kwestia czasu. |
Autor: | Alekde [ 1 cze 2005, 10:49 ] |
Tytuł: | |
Trochę to głupie. Na początku wszyscy chodzili w zielonych itemach, teraz większość ma all blue itemy, za jakiś czas każdy będzie miał same epici. Następnie legendarne, a potem może i artefakty. Jaki sens w tym jak tylko warek zyskuje ? ![]() ![]() Pozdrawiam |
Autor: | redlum [ 1 cze 2005, 10:57 ] |
Tytuł: | |
My w MC posuwamy sie drobnymi kroczkami Jak jest codziennie raid - to przewaznie zabija sie jednego lub 2 bossow (czasami zadnego) wczoraj np byly podejscia do Golemagg (pierwsze gildiowe) to 2 ostatnie razy sprowadzilismy go do 1% (ludzie mowili ze mial ok 50HP) a drugi raz do 3% (gdyby nie ten lag o 0:00 to by padl - a tak to tylko MT zgina...) |
Autor: | Mark24 [ 1 cze 2005, 11:02 ] |
Tytuł: | |
bo diablo miało inny system tam były losowe itemki w pewnym zakresie. tego się nie da przenieść do MMORPG - przecież z bossa na którego trzeba 40 osób by go zabić nie może wypaść item który wywoła skrzywienie i komentarze "this is no sense what a poor item for 3h raiding". losowe itemki - system dla h&s, gdzie najczęsciej sam pracujesz na swój drop. Mighty jest zebrać dosyć ciężko, po miesiącu raidowania mam 2 części. Wratha teraz w ogóle nie zbierzesz bo wypadają dwie części - coś tam z ragnarosa i helmik z onyxii. |
Autor: | Mark24 [ 1 cze 2005, 11:05 ] |
Tytuł: | |
redlum - jak jest u was z BOE itemkami? Dropują się? U nas bardzo rzadko jak jest jeden BOE na run (chodzi o te setowe purple boe z trash mobów) to jest dobrze. |
Autor: | redlum [ 1 cze 2005, 11:09 ] |
Tytuł: | |
prawde mowiac to za bardzo nie widzialem aby sie jakis BOE zdropowal do setow - moze raz na tydzien cos wypada (ludzie cos sie chwala) - ale ja codziennie nie mam czasu na MC ![]() |
Autor: | RoozTer [ 1 cze 2005, 11:32 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): Wratha teraz w ogóle nie zbierzesz bo wypadają dwie części - coś tam z ragnarosa i helmik z onyxii.
Portki :> chyba z rangnarosa leca do wszystkich tier2. |
Strona 2 z 13 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |