MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Expansion Pack WoW : Burning Crusade Aktualizacja
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=13371
Strona 2 z 13

Autor:  Mark24 [ 31 maja 2005, 12:52 ]
Tytuł: 

generalnie po wcześniejszych wstrząsach honor system się chyba sprawdza. Jest kilka wad ale ich ciężko uniknąć i nie ma na nie sposobu:
1. serwery z dziwnym ratio 2+:1 mają przekichane, blizzard powinien niby buffnąć guardów po jednej ze stron ale do takiej zagrywki musiałby każdy serwer potraktować osobno
2. walka o rank to walka pomiędzy swoimi, nie ścigasz się grając hordą z alliance, ściagasz się ze swoimi kolegami - takie dziwne to współzawodnictwo
3. 15k cp za bossów w miastach to też sprawa jak dla mnie mocno dyskusyjna (w końcu to PvE), ale patrz punkt drugi. To, że u nas robią raidy na thralla nic hordzie nie ujmuje, ujmuje za to allianckim gildom które nie są tak duże by to przeprowadzić. To z kolei prowadzi do tego, ze lepsze gildie = lepszy rank. Czyli trochę nerfuje samotnych łowców i małe grupki. Z drugiej strony na naszym serwerze np. nie do przeprowadzenia jest raid hordy na bossa alliance bo mamy za mało ludzi i za dużo alliance po drodze do zabicia.

Po wprowadzeniu BG, buffa w postaci cp dostanie strona pokrzywdzona (mniej liczebna) bo nie będzie stać w kolejkach do wejścia. No i końcu skończą się whiny, że jedna strona umie tylko zergować a druga sie chowa za guardami. Prawda wyjdzie na BG moim zdaniem.

Co do instancji:
w zapowiedziach są instance dla mniejszych 20-osobowych grup raidowych coś pomiędzy MC a Stratholm/Scholo/UBRS.
Blackwing Lair - to kąsek dla najlepszych i najlepiej zorganizowanych gildii.

Nowe talenty, levele itd. brzmią trochę dziwne..:
1. nawet najlepsze sprzęty mają w wymaganiach lvl60 co się nie zmieni. Więc pewnie będą jeszcze lepsze/trudniejsze instance z lepszymi itemzorami (ale to już w dodatku) gdzie tier 2 okaże się crapem.
2. balans - nie mam pojęcia jak oni to chcą zbalansować..

Autor:  Robus [ 31 maja 2005, 12:57 ]
Tytuł: 

jesli oni chca odblokowac talenty, to czy jakis cloth wyobraza sobie przezycie spotkania z rogue ?? bo ja nie bardzo

zreszta kazda klasa ma kluczowe skile wzajemnie sie wykluczajace, odblokowanie tego moze spowodowac "delikatne" rozwalanie tego "balansu" jaki jest teraz

//edit
ja tylko podam przyklad, w razie jakby ktos nie skumal ;)
drzewko subtlety z 31 + seal fate ;P = ambush + evi ? = koniec? ;)

Autor:  kehu [ 31 maja 2005, 13:03 ]
Tytuł: 

nie tylko rogue, u wielu klas byloby smiesznie dosyc :D

Autor:  Dwutlenek [ 31 maja 2005, 13:14 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Nie bedzie oficjalnych informacji poki nie bedzie 50-75% projektu zrobione tak zeby poswiecic screenami i jakims filmikiem Get a clue

Równie dobrze, może nie być nic.
A plotki.. wiadomo, że kiedyś dodatek będzie.

Tak jak ktoś napisał na tym forum co zlinkowałeś.
Gadanie o dodatku to tak jak gadać codziennie rano, że będzie padał deszcz... prędzej czy później będzie...


Tak btw nawet jesli ten koleś rozmawiał z devsem, to nie znaczy, że usłyszał prawdę :] o ile wogóle z devsem rozmawiał.

Autor:  zderzaq [ 31 maja 2005, 13:35 ]
Tytuł: 

Dwutlenek napisał(a):
o ile wogóle z devsem rozmawiał.


Spotkał na E3 jakiegoś Johna Devsa i pogadali trochę :o

Autor:  Alekde [ 31 maja 2005, 13:43 ]
Tytuł: 

Też gdzieś już słyszałem rozmowę o +10 hero class / i rozwoju tylko drzewka main (klasa prestiżowa 1 z 3) oraz dodaniu super mounta dragona (ma latać), dodaniu 9 artefaktów na serwer (kolor czerwony). Jednak to tylko plotki. Jak będzie naprawdę zobaczymy już za jakiś czas. Narazie myślami jestem już na BG :)

Autor:  Mark24 [ 31 maja 2005, 13:49 ]
Tytuł: 

jezu... zeby dzisiaj na US był paczyk :P

Autor:  raggnarok [ 31 maja 2005, 15:16 ]
Tytuł: 

Nie bedzie. Najwczesniej za 2tyg moim zdaniem.

Autor:  Vercin [ 31 maja 2005, 15:48 ]
Tytuł: 

Nestor napisał(a):
Dwutlenek napisał(a):
Not blue not true.


A jak chciales miec blue answer z E3 ? ;D

Nie bedzie oficjalnych informacji poki nie bedzie 50-75% projektu zrobione tak zeby poswiecic screenami i jakims filmikiem :) Get a clue :P

Alez wiarygodne jest zrodlo tych rewelacji ziutek z jakiegos forum...

Autor:  gelerth [ 31 maja 2005, 16:19 ]
Tytuł: 

Trzeba sobie odpowiedziec na jedno, ale za to zajebiscie wazne pytanie - jak dlugo blizz chce ciagnac kase z WOW - i w tym kontekscie zaczac myslec o level capach i nowy featurach :wink:

Autor:  Dace [ 31 maja 2005, 16:22 ]
Tytuł: 

Tu jest dosc fajny topic o tym co ma jeszcze byc w grze: http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... 038995&P=1
, gosc sie naprawde postaral zeby to wszystko opisac no i mysle ze jest na co czekac ;]

Autor:  Huragan [ 31 maja 2005, 16:29 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
w zapowiedziach są instance dla mniejszych 20-osobowych grup raidowych coś pomiędzy MC a Stratholm/Scholo/UBRS.


oo to by sie przydalo, bo akurat MC mnie smiertelnie nudzi.... bezsensu jest siedziec 6 godzin tlukac moby by ktos z rajdu 40 osob dostal jakis epik a reszta tylko traci czas i kase na naprawe :)

Autor:  Mark24 [ 1 cze 2005, 08:13 ]
Tytuł: 

średni run do MC to 20+ epiców a idzie 40 osób. Więc połowa wychodzi z epicem. Inna sprawa, że epic to nie blue i nie powinien być za bardzo powszechny, w końcu to epic.

Autor:  tomugeen [ 1 cze 2005, 10:43 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
średni run do MC....

Sredni udany raid ;]
Trzeba jeszcze umiec poczyscic troszke zeby z tyloma itamami wyjsc, nam jeszcze nie wychodzi.
Wiadomo, kwestia czasu.

Autor:  Alekde [ 1 cze 2005, 10:49 ]
Tytuł: 

Trochę to głupie. Na początku wszyscy chodzili w zielonych itemach, teraz większość ma all blue itemy, za jakiś czas każdy będzie miał same epici. Następnie legendarne, a potem może i artefakty. Jaki sens w tym jak tylko warek zyskuje ? :) Zawsze uważałem, że fajnie mieć coś nietypowego, epic miał być gwarancją. Ale powoli zaczyna się to zmieniać i to mi się przestaje podobać. Już teraz wojownicy wyglądają jak z Star Wars Clony :) Każdy biega z AR lub myśli jak go zrobić, a większość ma narazie Valora ale na dniach będą pewnie biegać w BoM lub BoW. Jeśli już można porównać Wowa do Diablo (bo chyba można) to w diablo nie było takiego powtarzalnictwa itemów

Pozdrawiam

Autor:  redlum [ 1 cze 2005, 10:57 ]
Tytuł: 

My w MC posuwamy sie drobnymi kroczkami
Jak jest codziennie raid - to przewaznie zabija sie jednego lub 2 bossow (czasami zadnego)
wczoraj np byly podejscia do Golemagg (pierwsze gildiowe) to 2 ostatnie razy sprowadzilismy go do 1% (ludzie mowili ze mial ok 50HP) a drugi raz do 3% (gdyby nie ten lag o 0:00 to by padl - a tak to tylko MT zgina...)

Autor:  Mark24 [ 1 cze 2005, 11:02 ]
Tytuł: 

bo diablo miało inny system tam były losowe itemki w pewnym zakresie. tego się nie da przenieść do MMORPG - przecież z bossa na którego trzeba 40 osób by go zabić nie może wypaść item który wywoła skrzywienie i komentarze "this is no sense what a poor item for 3h raiding".
losowe itemki - system dla h&s, gdzie najczęsciej sam pracujesz na swój drop.

Mighty jest zebrać dosyć ciężko, po miesiącu raidowania mam 2 części.
Wratha teraz w ogóle nie zbierzesz bo wypadają dwie części - coś tam z ragnarosa i helmik z onyxii.

Autor:  Mark24 [ 1 cze 2005, 11:05 ]
Tytuł: 

redlum - jak jest u was z BOE itemkami? Dropują się?
U nas bardzo rzadko jak jest jeden BOE na run (chodzi o te setowe purple boe z trash mobów) to jest dobrze.

Autor:  redlum [ 1 cze 2005, 11:09 ]
Tytuł: 

prawde mowiac to za bardzo nie widzialem aby sie jakis BOE zdropowal do setow - moze raz na tydzien cos wypada (ludzie cos sie chwala) - ale ja codziennie nie mam czasu na MC :cry:

Autor:  RoozTer [ 1 cze 2005, 11:32 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
Wratha teraz w ogóle nie zbierzesz bo wypadają dwie części - coś tam z ragnarosa i helmik z onyxii.


Portki :> chyba z rangnarosa leca do wszystkich tier2.

Strona 2 z 13 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team