MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Nieoficjalne patch notes 1.6
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=13758
Strona 2 z 8

Autor:  sirek [ 20 cze 2005, 09:42 ]
Tytuł: 

taaaa.. po czym dostane owieczkę pyroblasta stun arcane missle i repeat... nie mówiąc o frost magu gdzie dostanę lodu wokól kostek i stanie taki luj w dead zonie i nie będe mógł mu nic zrobic bo scatter na cool downie a inżynierem nie jestem... doh...

Autor:  Kazar [ 20 cze 2005, 11:25 ]
Tytuł: 

Fabianek, moze nie 2, ale 1 i pol, ale prawda, olewaja nas niezle, 2 pacz i dupa, nic. :cry:

Autor:  Fabianek [ 20 cze 2005, 11:28 ]
Tytuł: 

kazar do ktorego posta sie odnosisz bo w tym topicu to ja jeszcze nie pisalem? ;-)

Autor:  Alekde [ 20 cze 2005, 11:34 ]
Tytuł: 

HEHE :) Co tu dużo mówić, Blizz znów się spisuje. Jak wyrówna priesta z warkiem na tyle ze lewus warke będzie mial szanse z lewustem priestem to powiem że wyruwanli już tą gre. Jak narazie to bez sensu nerfować magów, za dużo podnośić druidów też nie ma co bo to dobra klasa. Co do warka miło, żeby było cos ciekawego w furry na 31.

Pozdrawiam

Autor:  evil0 [ 20 cze 2005, 12:10 ]
Tytuł: 

nerfować shamanów, ta klasa jest overpower :E

mail + leczenie + travel form + fajny dmg + śmieszne totemki + możliwość noszenia tarczy

i kto tu mówi, że palek > all ? jak palkowi uciekniesz to on ciebie nie dogoni (bez potionka i innych wynalazków), palek nie ma wysokiego dmg i nie ma travel form


a co do zmian to oprócz poprawienia socoma w combat logu to mamy takie potrzebne zmiany jak zmiana ikonki... co będzie następne o0 ?

Autor:  SwenG [ 20 cze 2005, 12:12 ]
Tytuł: 

następny whine priesta w płycie :]

Autor:  Deshroom [ 20 cze 2005, 12:14 ]
Tytuł: 

a mnie się patch podoba :wink:
kici kici :lol:

Autor:  evil0 [ 20 cze 2005, 12:14 ]
Tytuł: 

a jak :]

Autor:  RufeN [ 20 cze 2005, 12:26 ]
Tytuł: 

Oj, sporo fajnych rzeczy wchodzi z tym patchem - szczegolnie battlemaster czy jak mu tam :)
Zmiany dla hunterow nie sa takie zle ;)

Autor:  sirek [ 20 cze 2005, 12:32 ]
Tytuł: 

ja nie mówię że są złe... ja mówię o obiecanych zmianach dla hunterów i nic się nie zmienia. W marcu obiecali nowe skille dla zwierzaków i nic... koniec czerwca i dupsko. Nie mówiąc o ponownym przejrzeniu talentów bo teraz są żenujące + sprecyzowaniu różnic w rozumieniu developperów a obsługi gdzie jedni piszą battle shout + att power melee and ranged a devowie na to że not working as intended it counts only for melee... daje 5 punktów talentu w ranged specialization żeby mieć + parę yardów zasięgu więcej niż inni, a magowie dostają to za darmo bo im się należy... sorka ale hunterzy są niedopracowani chociaż z drugiej strony niech już wogóle nie dotykają się do tej klasy bo znów coś poknocą.

Autor:  Fabianek [ 20 cze 2005, 12:41 ]
Tytuł: 

sirek no nie wiem czy hunter jest taki zly i biedny ;-) ostatnio duelowalem z kilkoma przed if, z wiekszoscia nie bylo problemu (sleep na peta + korzonki + dead zone). Tyle ze 1 i wcale nie ubrany w epic'i skopal mi tylek 5 razy z rzedu, po czym zrezygnowalem - poprostu nie dal ustawic dead zone.
Po za tym jesli, podkreslam _jesli_ hunter umie grac to jest zapraszany do party rownie czesto jak mag/rogue.

Autor:  Deshroom [ 20 cze 2005, 12:43 ]
Tytuł: 

Fabianek napisał(a):
mag/rogue.
lol.
ty chyba nie wiesz co oznacza mag w instance i jak wiele miejsc jest prawie nie do przejscia bez maga. mag to podstawa.
hunter moze zastapic łotra ale nie maga

ps. nigdy nie szukałem huntera do party. ani razu

Autor:  sirek [ 20 cze 2005, 12:46 ]
Tytuł: 

Fabianek ja to wiem i jestem zapraszany wszędzie i nie mam już z tym problemów kiedyś to było potwornie ciężkie znlaeźć grupę ,ale udowodniłem że umiem grać swoją postacią.Chciałbym tylko wywiązania się devów z obietnic danych hunterom, ja nie mówię że gimpnęli całą klasę i buuuuu jaki jestem słaby mi chodzi o złamane słowo obiecali i nic nie zrobili a 3 miesiąc leci... przejżyj forum hunterów oficjalne zobaczysz co tam stoi jako upcoming pet modernization...

Autor:  Fabianek [ 20 cze 2005, 12:48 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
Fabianek napisał(a):
mag/rogue.
lol.
ty chyba nie wiesz co oznacza mag w instance i jak wiele miejsc jest prawie nie do przejscia bez maga. mag to podstawa.
hunter moze zastapic łotra ale nie maga


Wszystkie przed BRD sa do zrobienia bez maga, mimo ze ciezko ale sa.

czesci BRD:
- general i golem (do chaina onyxii)
- jail break

sa do zrobienia w party 2xDruid,Warrior, Pala, Hunter - wczoraj tak zrobilismy

Autor:  Deshroom [ 20 cze 2005, 13:09 ]
Tytuł: 

Fabianek napisał(a):
Wszystkie przed BRD sa do zrobienia bez maga, mimo ze ciezko ale sa.
przejdz Lyceum w BRD bez maga LOL.
myśle ze masz racje - WC w 5 hunterów jest możliwe ale dość ciężkie

wszystko mozna ale po co się męczyć. juz warlock jest często lepszy bo ma banisha elementali (bardzo pomocne w BRD)

hunter może zastąpić rouga i szamana tyle że juz niemasz ankha.

staram sie nie grać w innym party niz:
warrior, rouge, mag, szaman, priest

ps aha wy nie macie nawet szamana bez ankhów :D

Autor:  Domin [ 20 cze 2005, 13:12 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
Domin napisał(a):
Punkt widzenia maga na te patch notes

Znowu olali kompletenie maga, buffneli druida vs amg, pala vs mag, warrior vs mag, swietnie sie zapowiada.


w którym miejscu buffneli warriora vs mag?


Hamstring - Will now cause damage to targets immune to movement slowing effects. Movement slowing effect improved.
Improved Hamstring - Design changed. No longer improves the movement slowing effect. It is now a 3 point talent that gives a 5/10/15% chance to immobilize the target for 5 seconds.

5 sec immobilised dla maga z cooldownem blinka (po Charge) to smierc :|
Frost mag da ice blocka i poczeka ale co zrobi inny mag? Corpse Run tylko...

Autor:  Mark24 [ 20 cze 2005, 13:18 ]
Tytuł: 

Domin napisał(a):

Hamstring - Will now cause damage to targets immune to movement slowing effects. Movement slowing effect improved.


to kosmetyka raczej chodzi o usunięcie bug-a. Hamstring to cios warriora, a przy mobach/graczach immune na slowing (chociaż takich nie widziałem) nie zadawał damagu.

Domin napisał(a):
Improved Hamstring - Design changed. No longer improves the movement slowing effect. It is now a 3 point talent that gives a 5/10/15% chance to immobilize the target for 5 seconds.

5 sec immobilised dla maga z cooldownem blinka (po Charge) to smierc :|


Szczerze mówiąc to nie wdzię różnicy pomiędzy pomiędzy 5s immobilize a -40% do speeda. Warrior leje jak biegnie, a dogoni absolutnie każdego z hamstringiem. Wiec czy stoisz w miejscu bo masz immobilize czy biegniesz z hamstringiem - nic to nie zmienia, bo warrior albo stoi i cie leje po pysku, albo okłada cię po plecach jak próbujesz uciec.
W każdym bądź razie ja to nie będę marnował talentów.

Autor:  Fabianek [ 20 cze 2005, 13:21 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
staram sie nie grać w innym party niz:
warrior, rouge, mag, szaman, priest

ja staram sie zawsze zebrac party: warrior, pala, rogue, mag, druid

Autor:  Mark24 [ 20 cze 2005, 13:23 ]
Tytuł: 

party bez priesta za to z bezużytecznym paladem :o

Autor:  Fabianek [ 20 cze 2005, 13:24 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
Szczerze mówiąc to nie wdzię różnicy pomiędzy pomiędzy 5s immobilize a -40% do speeda. Warrior leje jak biegnie, a dogoni absolutnie każdego z hamstringiem. Wiec czy stoisz w miejscu bo masz immobilize czy biegniesz z hamstringiem - nic to nie zmienia, bo warrior albo stoi i cie leje po pysku, albo okłada cię po plecach jak próbujesz uciec.
W każdym bądź razie ja to nie będę marnował talentów.


hmm roznica jest podstawowa w przypadku:
maga -> frost nova ty stoisz a on sie oddala powoli,
druida -> instant root reszta j.w.

Strona 2 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team