MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Rola warlocka w teamie/raidzie po 60tce https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=14217 |
Strona 2 z 5 |
Autor: | Chastity [ 14 lip 2005, 18:30 ] |
Tytuł: | |
Zalety 1. First Aida+Life tap+jeden renew na trzy lata -mana która się nie kończy 2. Najlepszy współczynnik mana/dmg -czyli anjsilniejsze nuki 3. Wiele healerów z ally zanim poszli do jakiegoś pre-endgame instancu pytali sie czy jest jakiś loczek, bo im sie nie chce zachrzaniać z powrotem po czyimś leeryou. 4. Jak opanujesz tą trudną do opanowania klase, ludzie zaczną cię kochać ![]() 5. Niezły w pvp 6. Mała kokurencja. Wady 1. Po pewnym czaie możesz się czuć jak soulstone-summon-banish bot, co skutecznie obrzdza przyjemność z gry. 2. Jego pvp boom-boom jest wolniejsze. 3. Soulshardy i kupa żebraków proszących o healthstona. Nie jest to klasa stworzona dla ludzi którzy chcą wszystko teraz zaraz natychmiast , bo wymaga cierpliwości i kombinowania z gearem i talentami, ale warta wysiłku. IMO:P Imho, mimo że troche poprawili calkowicie skopane (oprocz nielicznych) demonology, to powinni popracowac nad balansem health peta a health warlocka, bo poki co pety dalej zdychaja, i konia z rzedem kogo felhunter wytrzyma lava spity i takie tam. |
Autor: | Kedrigen [ 14 lip 2005, 21:38 ] |
Tytuł: | |
Mishima napisał(a): ludzie nie zartujcie sobie... jak klasa ktora swa sile opiera na DoTach oraz na summonach moze byc jedna z silniejszych klas PvP? Akurat ta dziedzina w WoWie jest niezwykle intensywna i szybka czyli zupelnie przeciwstawna do tego jaki jest warlock, nie stwierdzilem ze dobry warlock nie jest w stanie wygrac z innymi klasami, stwierdzam jedynie ze to w jaki sposob ta klasa zostala zaprojektowana nie pozawala jej byc najsilniejsza postacia PvP, zreszta nie o tym chcialem tutaj dyskutowac a o udziale oraz przydatnosci tej klasy w teamie
heh ile ty grales tym lockiem? ja moim potrafie zdjac maga w 3 spelach (kiedys mi sie udalo jednym soul fire + course of elementals + crit = 2.8k) a shadow bolty z critikalami po 1.5k - 55lvl sa czeste generalnie nie majac doswiedczenia w PvP jakos sobie radze. Co do shardow wcale nie jest z nimi problem bardzo szybko sie je robi wchodzac do jakiegokolwiek instance a ludzie wprost uwielbiaja blood packt soulstone healthstone i summonowanie |
Autor: | Bidderdoo [ 14 lip 2005, 22:13 ] |
Tytuł: | |
gram magiem i jakos nigdy z lockiem nie przegralem... |
Autor: | Nileno [ 14 lip 2005, 22:15 ] |
Tytuł: | |
jezdze samochodem ale jakos nikt mnie jeszcze nie potraci.. A tak powaznie to wolalem jak warlock nie byl postacia dyskutowana na tym forum.Jakos sie tak sklada ze bylbym bardziej happy jakby kazdy myslial ze warlock sux. |
Autor: | SwenG [ 15 lip 2005, 07:53 ] |
Tytuł: | |
Wcale nie sux, a już na pewno nie w pvp ![]() ![]() |
Autor: | psk [ 15 lip 2005, 08:13 ] |
Tytuł: | |
shog napisał(a): Co do shardów, to nie rozumiem problemu; ja mogę zacząć MC bez żadnego, a skończyć z pełnym backpackiem, zupełnie nie koncentrując się na ich zbieraniu
tez. co to za problem miec shardy w MC. zacznij jakies pvp bez shardow, i skoncz z pełnym plecakiem. ![]() |
Autor: | psk [ 15 lip 2005, 08:39 ] |
Tytuł: | |
Chastity napisał(a): 1. First Aida+Life tap+jeden renew na trzy lata -mana która się nie kończy chyba zartujesz. z tym renew na trzy lata. Nawet zakładajac ze nie masz Bane. 60 sekund/3 = 20 SB, to razy 370 mana o ile pamietam, = 7400 mana. Ja mam jakies 6.5k raid buffed w nie-dmg gear, ale nawet pominmy to. (w +dmg, mam 4.5k mana) first aid to raz na 60 sekund. I 2k hp, co bedzie jakies z improved life tap, 2400 mana. Jeden renew to bedzie jakies 800-900 hp, jakie 1100 mana. Uzywajac SB, to ty to wypstykasz w pol minuty. To naprawde wymaga wiecej leczenia, nie mowiac o tym, ze jak zakladasz bandaz, to jestes jakies 3 SB do tyłu. ![]() Niezłym rozwiazaniem jest teraz master demonologist, i sacrifice voida. U mnie jest to jakies 160 hp co 4 sekundy + 40 hp co 5 sekund z itemow i demon armor. Generalnie, uwzgledniajac czas, jaki trwa life tap, wychodzi sie na zero, lub lekko na plus - chociaz moze nie do konca, moze to kwestia laga. Bo to bedzie w 20 sekund okolo 960 hp. Jakies 1200 many. A jak sprawdzałem, to mi regen przewyzszał to, co byłem w stanie zuzyc. Hm, dziwne. ![]() Chastity napisał(a): 2. Najlepszy współczynnik mana/dmg -czyli anjsilniejsze nuki Nieprawda. Zgodziłbym sie tylko w przypadku hellfire. SB ma duzo gorszy stosunek mana/dmg od frostbolta. zakładajac brak talentow w obu przypadkach (co mocno jest na niekorzysc maga) i branie dolnej granicy dmg (nie powinno miec znaczenia, a nie chce mi sie dwa razy liczyc) sb rank 9 to 455dmg/370 mana = 1.23 dmg z 1 many frostbolt rank 10 to 429dmg/260 mana = 1.65 dmg z 1 many Chastity napisał(a): Wady 1. Po pewnym czaie możesz się czuć jak soulstone-summon-banish bot, co skutecznie obrzdza przyjemność z gry. lepiej niz cleanse-bot. ![]() ![]() Chastity napisał(a): 3. Soulshardy i kupa żebraków proszących o healthstona. Ja daje HSy wiecej niz MT/OT tylko, jak mi obiecaja, ze nastepnego dnia dadza mi 50-slot plecaki. (Tak, jestem niemiły ![]() Chastity napisał(a): Imho, mimo że troche poprawili calkowicie skopane (oprocz nielicznych) demonology, to powinni popracowac nad balansem health peta a health warlocka, bo poki co pety dalej zdychaja, i konia z rzedem kogo felhunter wytrzyma lava spity i takie tam.
Potestuje. ![]() ![]() |
Autor: | DirectC [ 15 lip 2005, 10:13 ] |
Tytuł: | |
shog napisał(a): A, żeby nie było, że nie poczuwam się do bycia ``support class`` ;] -- to co robią Curse of Shadows (-75 res arcane/shadow) i Curse of the Elements (-75 res fire/frost) rzucane jednocześnie przez dwóch locków z ogólnym dmg przy graniu w MC jest po prostu niesamowite. Nie wspominając o Curse of Doom na offtankowane moby ;] czy Curse of Recklessness zapobiegające uciekaniu mobów (genialne w scarlet bastion). Widze tutaj pierwszego myślącego warlocka, miło A co do kolegi, który napisał, że siła warlocka to doty; warlock wbrew pozorom wcale nienajgorzej młóci shadowboltami, szczególnie w połaczeniu z CoS - wystarczy obejrzeć statystyki choćby z jakiegoś raidu strath/scholo/brs, szczególnie przy jakimś dobry buildzie (np. Shadow Mastery/Ruin). A fear+doty, a poźniej ponowny fear i dobijanie shadowboltami/death coil/shadowburn, to jedna z bardzo dobrych taktyk w 1v1. Jedyny naprawdę bezsensowny czar Soul Fire, który zwykle robi niewiele więcej zniszczenia niż shadowbolt, bo zwykle nie ma sensu rozwijąć w talentach obrażen od ognia, a rzuca się go 6 sekund. Ogólnie pójście w Destruction powyżej 21 punktów (powyżej Ruin) i rozwijanie czarów z ognia wydaje się bez sensu -- przy debuff limicie na 8 Immolate jest szybko czyszczone, więc wszystkie punkty rozwijające ten czar (łącznie z Conflagrate) to imho strata. A znów Searing Pain ma użytek tylko w pvp, bo generuje zbyt dużo aggro. ![]() |
Autor: | Kedrigen [ 15 lip 2005, 11:01 ] |
Tytuł: | |
psk napisał(a): shog napisał(a): Co do shardów, to nie rozumiem problemu; ja mogę zacząć MC bez żadnego, a skończyć z pełnym backpackiem, zupełnie nie koncentrując się na ich zbieraniu tez. co to za problem miec shardy w MC. zacznij jakies pvp bez shardow, i skoncz z pełnym plecakiem. ![]() tak sie tez da :> od 1.5 (chyba) shardy sa tak samo przyznawane jak sie zrobi HK jak z mobkow |
Autor: | Mishima [ 15 lip 2005, 11:14 ] |
Tytuł: | |
Kedrigen --> owszem, niestety shardy mozna pozyskiwac jedynie poprzez drain soul ktore zadaje smieszny dmg, gracz to nie mob i gdy widzi ze jego energia jest na niskim poziomie, healuje sie, wykorzystuje defensywne umiejetnosci jakie posiada jego klasa byle tylko nie dac sie zabic, w takiej sytuacji raczej nie ma sensu powaznie traktowac innych graczy jako zrodlo shardow ![]() |
Autor: | psk [ 15 lip 2005, 11:46 ] |
Tytuł: | |
Kedrigen napisał(a): tak sie tez da :> od 1.5 (chyba) shardy sa tak samo przyznawane jak sie zrobi HK jak z mobkow to jest teoria. w praktyce .... powodzenia. |
Autor: | Mishima [ 15 lip 2005, 15:14 ] |
Tytuł: | |
Jeszcze male sprostowanie do tego co napisalem w poprzednich postach, musze przyznac ze nieco przesadzilem ze zdaniem ze warlock jest najslabsza klasa w PvP, powinien raczej powiedziec ze jest jedna z trudniejszych i nierownych klas jezeli chodzi o ten element WoWa i to po czesci mialem na mysli, nie uwazam takze abym byl zlym warlockiem ![]() |
Autor: | Fabianek [ 15 lip 2005, 15:20 ] |
Tytuł: | |
Mishima napisał(a): a ze jakis tam warlock jest na pierwszym miejscu w rankingu PvP potwierdza jedynie moje zdanie ze klasa jest zle zaprojektowana jak na warunki jakie daje nam WoW, inaczej mowiac w rekach dobrego gracza bedzie rzadzic, w rekach wiekszosci graczy bedzie jedna ze slabszych klas PvP
hmmm wiesz to co napisales swiadczy o tym moim zdnaiem ze nie umiesz grac swoja klasa. bo przeciez masz mozliwosci bycia top1 tylok nie umiesz ich wykorzystac. To ze klasa jest trudna to fakt (leveluje sobie warlocka na blasted/azshara) co nie jest rownoznaczne ze jest slaba. |
Autor: | Mishima [ 15 lip 2005, 15:29 ] |
Tytuł: | |
Ktore zdanie swiadczy ze nie umiem grac swoim warlockiem? lol, swoja droga zabawne jest to ze kazda rozmowa dotyczaca slabosci, problemow badz trudnosci wynikajacych z grania konkretna klasa konczy sie na argumencie nie umiesz grac swoja klasa... |
Autor: | Fabianek [ 15 lip 2005, 15:41 ] |
Tytuł: | |
skoro warlock jest w TOP1 to imho znaczy ze mozna nim ownowac wszystkich a ty piszesz ze jest to slaba klasa. To nie jest slaba klasa, ale trudna klasa. Zauwaz ze to ty twierdzisz ze klasa jest zle zaprojektowana, a jak sam stwierdziles nie uswiadczyles duzo pvp wiec nie masz doswiadczenia ktorym moglbys poprzec swoja teze. |
Autor: | Mishima [ 15 lip 2005, 16:02 ] |
Tytuł: | |
Po pierwsze napisalem male sprostowanie co do tego czy uwazam warlocka za slaba klase, klania sie czytanie ze zrozumieniem, po drugie trener nie musi byc swietnym pilkarzem aby byc swietnym trenerem, to samo tyczy sie grania pvp i oceniania klasy jako zle zaprojektowana, wystraczy ze dobrze znam talenty oraz umiejetnosci warlocka i ich zastosowanie by posiadac takie zdanie o tej klasie czemu uwazam ze jest zle zaprojektowana? jedyna klasa ktorej podstawowe umiejetnosci wymagaja shardow, shardy sa zbyt wazne dla tej klasy a ich uzyskiwanie jest zbyt uciazliwe, jedyna klasa ktora jest tak zalezna od czynikow zewnetrznych, w tym przypadku od summona ktorego aktualnie ma przywolanego, jedyna klasa ktorej waznym elementem sa DoTy, w przypadku walki z klasa melee warlock zwykle nie ma umiejetnostosci ktora pozolilaby mu utrzymac przeciwnika na dystans i pozwolilba DoTom dzialac, byl fear, teraz wprowadzono dimishing returns (zreszta slusznie ze to zrobiono) oraz trinkety, a warlock pozostal bez sensownej defensywnej umiejetnosci, wniosek - warlock bez defensywnych skilli (jak np. blink dla maga) jest trudna klasa a wprowadzenie takowej umiejetnosci mogloby doprowadzic do tego ze warlock stalby sie "overpowered" do tego wszystkiego nalezy dodac kilka bezuzytenczynch skilli (detect invisibility, undenending breath, firestone) najwieksza ilosc bugow wsrod wszystklich klas, brak zastosowania dla infernala oraz doomguarda... dlatego uwazam ze jest zle zaprojektowana... |
Autor: | Fabianek [ 15 lip 2005, 17:33 ] |
Tytuł: | |
Mishima napisał(a): jedyna klasa ktorej podstawowe umiejetnosci wymagaja shardow, shardy sa zbyt wazne dla tej klasy a ich uzyskiwanie jest zbyt uciazliwe jedyna ktora potrzebuje cos z zewnatrz aby bic mocniej??? lol przyklad rogue potrzebuje tone fadeleaf a jak wiesz to wymaga trade skilla a nie prostego bicia mobow. tone shardow mozesz sobie nazbierac na low lewelowych mobach, a rogue czeka wizyta w ah/prosba do herbalista/samemu zbieranie i blokowanie trade skilla Mishima napisał(a): jedyna klasa ktora jest tak zalezna od czynikow zewnetrznych, w tym przypadku od summona ktorego aktualnie ma przywolanego, hmmm a hunter od peta nie jest zalezny? Mishima napisał(a): jedyna klasa ktorej waznym elementem sa DoTy, w przypadku walki z klasa melee warlock zwykle nie ma umiejetnostosci ktora pozolilaby mu utrzymac przeciwnika na dystans i pozwolilba DoTom dzialac, byl fear, teraz wprowadzono dimishing returns (zreszta slusznie ze to zrobiono) oraz trinkety hmm to ciekawe co mowisz bo ja na duelach od wiekszosci warlockow dostaje becki gram druidem wiec jestem i casterem i dd i tankiem (oczywiscie nie dorownuje magowi/rogue/warkowi). Trinket ma 5min cooldowna no wybacz jak twoj strat to fear dots/shadow bolt to faktycznie znacz swoja klase to ja juz lepiej znam warlocka (mam lv8 lockiem) Mishima napisał(a): , a warlock pozostal bez sensownej defensywnej umiejetnosci, wniosek - warlock bez defensywnych skilli (jak np. blink dla maga) jest trudna klasa a wprowadzenie takowej umiejetnosci mogloby doprowadzic do tego ze warlock stalby sie "overpowered" hmm a fear moze nie jest defensywnym skillem? fear byl overpowered i dlatego go oslabili dajac wlasnie trinkety. Mishima napisał(a): do tego wszystkiego nalezy dodac kilka bezuzytenczynch skilli (detect invisibility, undenending breath, firestone) detect invisibility jest bezuzyteczna??? rotfl zapytaj rogue co o tym sadzi ![]() Mishima napisał(a): najwieksza ilosc bugow wsrod wszystklich klas, brak zastosowania dla infernala oraz doomguarda... jak to brak zastosowania??? tyle razy w if byl rzucany dajac rozrywke ludziom czekajacym na pelny rajd. Mishima napisał(a): dlatego uwazam ze jest zle zaprojektowana...
jak napisalem wyzej naucz sie swojej klasy. |
Autor: | capri [ 15 lip 2005, 18:35 ] |
Tytuł: | |
Fabianek napisał(a): detect invisibility jest bezuzyteczna??? rotfl zapytaj rogue co o tym sadzi zapytaj locka jak to dziala... a bardzie jak nie dziala ![]() ![]() |
Autor: | Mishima [ 15 lip 2005, 19:42 ] |
Tytuł: | |
Fabianek napisał(a): jedyna ktora potrzebuje cos z zewnatrz aby bic mocniej??? lol przyklad rogue potrzebuje tone fadeleaf a jak wiesz to wymaga trade skilla a nie prostego bicia mobow. tone shardow mozesz sobie nazbierac na low lewelowych mobach, a rogue czeka wizyta w ah/prosba do herbalista/samemu zbieranie i blokowanie trade skilla wierz mi, kazdy warlock chetnie wymienilby te przeklete shardy na regenty dla dwoch istotnych umiejetnosci rogue'a (blink, vanish) rogue potrzebuje herbalismu dla jednej umiejetnosci? warlock potrzebuje inzynierii by rownac sie z innymi klasami Fabianek napisał(a): hmmm a hunter od peta nie jest zalezny? nie bardzo, bez znaczenia czy bedzie mial miska czy innego zwierzaka, pet pelni w pvp ta sama role, u warlockow wrecz przeciwnie, np. voidwalker bezuzyteczny przeciwko priestom oraz shamanom, felhunter przeciwko warriorom, hunterom, rogue'om, nie tylko skill lecz w duzym stopiniu takze pet decyduje o twojej skutecznosci w walce przeciwnko innym graczom, duele to inna bajka, o czym ponizej Fabianek napisał(a): hmm to ciekawe co mowisz bo ja na duelach od wiekszosci warlockow dostaje becki gram druidem wiec jestem i casterem i dd i tankiem (oczywiscie nie dorownuje magowi/rogue/warkowi). Trinket ma 5min cooldowna no wybacz jak twoj strat to fear dots/shadow bolt to faktycznie znacz swoja klase to ja juz lepiej znam warlocka (mam lv8 lockiem) warlock w duelu to warlock ktory powinien wystepowac takze w zwyklym pvp, do duelu mozesz sobie spokojnie przywolac odpowiedniego summona, stworzyc spellstone'a w wypadku gdy walczysz z casterem, wysoki downtime po smierci cie nie dotyczy Fabianek napisał(a): hmm a fear moze nie jest defensywnym skillem? fear byl overpowered i dlatego go oslabili dajac wlasnie trinkety. oczywiscie ze byl overpowered, tyle ze z overpowered skilla stal sie skillem do interuptowania spelli innych graczy, biorac pod uwage, trinkety, dimishing returns (zakladam ze wiesz co to jest) latwiej lamiacy sie fear pod wplywem dmg, cast time, a takze bug zwiazany z fearem (przeciwnik potraktowany fearem czesto wraca do punktu wyjscia po zakonczeniu dzialania tego spella) to warlock pozostaje z dwoma defensywnymi skillami ktore zaleza od peta, czyli seduce ktore zostalo znerfowane wraz z fearem oraz sacrifice voidwalkera ktory moze zostac dispellowany Fabianek napisał(a): detect invisibility jest bezuzyteczna??? rotfl zapytaj rogue co o tym sadzi dawno, dawno temu, jeszcze za czasow gdy WoW byl w beta testach, magowie posiadali umiejetnosc invisibility, odpowiedzia na ten skill bylo detect invisibility warlocka, blizzard jednak zadecydowal usunac ten skil magom, a warlock pozostal ze swoim bezuzytecznym buffem, ktory jedynie wprowadza kazdego nowego warlocka w blad i w zdziwienie gdy po raz kolejny nie widzieli rogue'a ktory wlasnie ich zgankowal, mimo ze mial na sobie swojego wspanialego buffa, napisalem bezuzytecznego? detect invisibility dziala na miksturke dajaca tymczasowa niewidzialnosc! zreszta ty jako druid powinienes wiedziec ze ten buff nie dziala na stealth Fabianek napisał(a): jak to brak zastosowania??? tyle razy w if byl rzucany dajac rozrywke ludziom czekajacym na pelny rajd. faktycznie zajebiste zastosowanie infernala... warte tych 50s, infernal = 60min cooldown, 50s, 5min dzialania, ladny dmg, niestety dps juz nie jest taki ladny, brak jakichkolwiek umiejetnosci ktore moznaby kontrolowac (takich jak w przypadku innych minionow) nie mozna go summonowac w pomieszczeniach, w BG (czy innym mass PvP) warlock moze bez problemu rzucic na niego banish, szczerze mowiac imp ktorego zdobywasz na 2lvlu ma lepsze zastosowanie i nic nie kosztuje doomguarda nie mialem okazji przetestowac w PRAKTYCE, dlatego nie bede sie wypowiadal na jego temat, polecam natomiast sciagnac filmiki z warcraftmovies.com przedstawiajace jak wyglada gra z doomguardem... Fabianek napisał(a): jak napisalem wyzej naucz sie swojej klasy.
alez ja znam swoja klase bardzo dobrze, czego mam sie jeszcze nauczyc? wiem jak skutecznie wykorzystywac skille warlocka w pvp oraz w teamie(, staram sie grac wybrana przeze mnie klasa na tyle skutecznie na ile jestem w stanie i na ile pozawala mi moj pet ![]() |
Autor: | redlum [ 15 lip 2005, 22:44 ] |
Tytuł: | |
a Fear warlocka jaki ma cooldown? - nie da sie w kolko fearowac? - tinkety maja cooldown 2 min |
Strona 2 z 5 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |