MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Priest Question: Mind Control
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=14228
Strona 2 z 4

Autor:  redlum [ 15 lip 2005, 12:11 ]
Tytuł: 

ty masz fun ze zabijesz priesta jednym pociagniecie - ja mam fun ze wrzuce warka do lawy:>

Autor:  Mark24 [ 15 lip 2005, 12:13 ]
Tytuł: 

to czy zabiję priesta jednym pociągnięciem wcale nie jest tak przesądzone, wystarczy stawiać shieldy, healować się, fearować, dotować, nukować i priest może spokojnie wygrać.
To czy mam jakiekolwiek szanse przeżycia pod MC jest już przesądzone i w żaden sposób nie mogę tego przerwać, ani temu zapobiec.

Autor:  SwenG [ 15 lip 2005, 12:13 ]
Tytuł: 

zabicie priesta -> priest nic nie traci
wrzucenie warka do lawy -> jakies 2g za naprawy

Autor:  Mark24 [ 15 lip 2005, 12:16 ]
Tytuł: 

do tego shadow priest (bez MC) jest bardzo silną postacią w PvP 1vs1. Jedną z najsilniejszych. Nie czaję w ogóle po cholerę to przygłupie MC...

Autor:  redlum [ 15 lip 2005, 12:21 ]
Tytuł: 

MC - to jest 3 sec - czyli w zwarciu niemozliwe do rzucenia

zabic priesta mozna w kazdym miejscu swiata - zrzucic do lawy tylko BRM

shield ok 1k co 15 sec - flash heal tez ok 1k - fear raz na 30 sec to tyle co cooldown trinketu - dot zadaje ok1,2k dmg przez 24 sec

zabic warriora ktory ma 6k HP jest naprawde ciezko - gdy prawie kazdy warek zabija mnie w 2 udezeniach (czasami 1 lub 3 uderzenia)

jedna sznasa to chyba dot fear i MC zanim warek podbiegnie
odbiegniecie warkiem na dystans i tak w kolko...

PS fajny tez jest MC w poblizu wody:)

Autor:  Mark24 [ 15 lip 2005, 12:26 ]
Tytuł: 

w zwarciu jak najbardziej możliwe do rzucenia, mały tip:
1. fear
2. Mind control

Raczej przy takim kombie nie możliwe do by nie rzucić.

Zrzucenie do lavy to nie jedyne zastosowanie MC - wystarczy zaagrować grupę mobów, zrzucić ze skał itp. itd. Lava jest Burning Steppes, wysokie skały w Azshara. highlvl moby wszędzie.

warriorowy trinket nie działa na fear i ma cooldown 2min.

Autor:  Aldatha [ 15 lip 2005, 12:33 ]
Tytuł: 

zgadzam sie z Markiem , jako priest doskonale widze ze MC to tania zabaweczka jesli warunki terenowe temu sprzyjaja . Wrzucanie do lawy zachacza o bannable zachowanie , jak nie ma dispelera blisko to nie ma zadnej mozliwosci obrony

Autor:  Huragan [ 15 lip 2005, 12:43 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
. Wrzucanie do lawy zachacza o bannable zachowanie ,


LOL...../cry i do mamusi GMa ze skarga jeszcze polec :)

Autor:  Aldatha [ 15 lip 2005, 12:50 ]
Tytuł: 

zief...tak huragan :]

Autor:  Mark24 [ 15 lip 2005, 12:51 ]
Tytuł: 

huragan już tyle razy wyszedłeś tutaj na głupka że ciężko policzyć, nawet na forumowego idiotę za mało masz rozumku.

/ignore

Autor:  redlum [ 15 lip 2005, 12:51 ]
Tytuł: 

dobrze ze u warka resist na feara zmniejszyli do 5 sec - bo przy 10 nigdy nie moglem trafic

@Aldatha
a jak dziala u ciebie fear? - bo u mnie to za kazdym razem po 1 sec przeciwnik jest juz poza zasiegiem - a jak fear mija to sie nagle pojawia obok mnie

ostatnio jak mialem pojedynek na pomoscie to sfearowany przeciwnik wpadl do wody i gdzies zaczal odplywac - nagle znikna i pojawil sie u mnie za plecami...

Autor:  Mark24 [ 15 lip 2005, 12:53 ]
Tytuł: 

redlum u warka nic nie zmienili odnośnie feara. Zmienili u undeadów - było 20s immune na fear, teraz jest 5s.

a to typowy objaw porządnego laga gubienia synchronizacji, generalnie pod fearem niemożliwe jest skądś spaść/wypaść, będziesz się motał na krawędzi. najlepiej to widać w PvE podczas 3 fazy z Onyxią, gdie dostajesz feary co ~5s i nie ma szans byś spadł z "ledge" o szerokości 1mm ;)

Autor:  redlum [ 15 lip 2005, 12:55 ]
Tytuł: 

a no tak... cos mi pamiec zawodzi... przepraszam wszystkich za moja tymczasowa glupote :D

Autor:  Huragan [ 15 lip 2005, 12:55 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
huragan już tyle razy wyszedłeś tutaj na głupka że ciężko policzyć, nawet na forumowego idiotę za mało masz rozumku.

/ignore


odezwal sie ten placzek, ktory chce banowac userow za to ze go wrzucili do lavy :) LOL
Placzcie dalej, mam niezly ubaw z takich ciotek :)

Autor:  Aldatha [ 15 lip 2005, 12:57 ]
Tytuł: 

redlum , to samo mam na swoim alcie magu ...po frost nova moby sa blisko mnie i normalnie mnie stukaja

Autor:  Mark24 [ 15 lip 2005, 12:59 ]
Tytuł: 

ja mam podobny objaw w scholo, moby się teleportują czasami, ale to brak synchra lub coś tam z łączem zawodzi... albo cholera wie co..

Autor:  zderzaq [ 15 lip 2005, 13:01 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
redlum , to samo mam na swoim alcie magu ...po frost nova moby sa blisko mnie i normalnie mnie stukaja


Identycznie jest jak gram altem (też mag ;)).
Wygląda jakby mob się "teleportował" koło mnie (blink ?).

Autor:  redlum [ 15 lip 2005, 13:08 ]
Tytuł: 

wlasnie poogladalem filmik - najsmieszniejsze jest to ze priesci - shield i w nogi zamist dispel magic :)

z mobami to jescze pol biedy - gorzej jak w PVP sie bug graficzny uaktywni - jestem ciekaw kiedy to naprawia...

Autor:  Aldatha [ 15 lip 2005, 13:30 ]
Tytuł: 

wlasnie wyprobowalem ten motyw z filmiku , ten elf wali normalne hity za 2500+ a crity plate 3300 w gore , ma cleave ktore stuka za 1500 , zabilem pala w 3 hitach , jakiegos maga i priesta (cleave) ...cheap like hell :]

dostaje sie za to normalne HK

Autor:  Beast [ 15 lip 2005, 13:44 ]
Tytuł:  ...

Huragan napisał(a):
Mark24 napisał(a):
huragan już tyle razy wyszedłeś tutaj na głupka że ciężko policzyć, nawet na forumowego idiotę za mało masz rozumku.

/ignore


odezwal sie ten placzek, ktory chce banowac userow za to ze go wrzucili do lavy :) LOL
Placzcie dalej, mam niezly ubaw z takich ciotek :)


Huragan jesli nie masz nic konstruktywnego do dodania do tematu to po prostu nie postuj. Kolejne zlamanie zasad postowania przez Ciebie skonczy sie banem.

Pozdrawiam.

Strona 2 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team