MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Rogue - Pseudo faq poradnik
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=15177
Strona 2 z 115

Autor:  BiGi [ 1 wrz 2005, 10:11 ]
Tytuł: 

No ja mam ambush/bb jak mowilem i jade:
- ambush, gouge, backstab, kidney, backstab, gogue, backstab i nara ;)
czasem wystarczy:
abmush (jak wejdzie crit a mam na to 75%) to kidney (wtedy starcza nrg na dotrwanie do backstaba+cooldblod) po takich 2 critach jest praktycznie pozamiatane, jak nie dorzucam 1 ss lub evi i po zabawie ;)

Autor:  Ditox [ 1 wrz 2005, 10:32 ]
Tytuł: 

Ej wogole ktoś tu czyta patch notes ci co pisza ze speed niema znaczenia najwyrażniej nie a sami wklejaja dmg kalkulatory wstawcie w AP 2000 i barman shanker wymiata gutgore i jest prawie taki jak predition a czemu bo x2 to wiecej niz x1.8 :o Libero najpierw sie upewnij zanim zaczniesz pisac bzdury :har:

Autor:  Libero [ 1 wrz 2005, 10:36 ]
Tytuł: 

Speed nie ma wpływu na dmg broni, tylko na dps. Mylą Wam się pojęcia.

Autor:  Robus [ 1 wrz 2005, 10:43 ]
Tytuł: 

Libero napisał(a):
Speed nie ma wpływu na dmg broni, tylko na dps. Mylą Wam się pojęcia.


yhy, a wiesz co to jest dps ??

no i dlaczego t owlasnie wolne swordy bija mocniej od tych szybkich z podobnymi dmg ??

speed ma wplyw na wszystko

od czestotliwosci uderzen po zadawane dmg, na pierwszej stronie masz wzorek jak to jest liczone, jak nie wierzysz to sobie potestuj na kims/czyms

co wiecej, speed ma tez wplyw na czestotliwosc wchodzenie enchantow takich jak crusader czy tez dowolny inny ktory ma napis: chance on hit

Autor:  Libero [ 1 wrz 2005, 11:03 ]
Tytuł: 

OK, teraz rozumiem. Myślałem, że blizz nie komplikował tego za bardzo, myliłem się jednak. Szkoda tylko, że poukrywał takie ważne informacje. Dzięki Robus za oświecenie. Jest chyba jeszcze wiele rzeczy do odkrycia w WoWie dla mnie :wink:

Autor:  Fabianek [ 1 wrz 2005, 11:05 ]
Tytuł:  Re: Rogue - Pseudo faq poradnik

roball napisał(a):
Cytuj:
Perception - active
Activate to increase stealth detection radius by 10 yards - lasts 20 sec - 3 min cooldown


Cytuj:
Diplomacy - passive
10% bonus to faction point gain


Sami ocencie, wedlug mnie granie human rogue mija sie z celem. Jedno co jest fajne to Diplomacy - teraz kiedy blizz wprowadza ciagle nowe przepisy i battlegroundy ten skill moze byc przydatny, mniej czasu marnujemy na robienie repa z potrzebna frakcja.


fakt imho sa lepsze racial bonusy dla rogue niz humana jednak percepcja wbrew pozorom jest przydatna szczegolnie jak wlasnie slyszysz ze jakis rogue wchodzi w stealth

Autor:  Aenima [ 1 wrz 2005, 11:42 ]
Tytuł: 

ile ja takich "pr0" backstab ambush rogue natluklem...

Autor:  Robus [ 1 wrz 2005, 12:46 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
ile ja takich "pr0" backstab ambush rogue natluklem...


z calym szacunkiem: "az drzymy tak sie boimy ;P"

daj se spokoj, kazdy moze napisac to samo o dowolnej klasie i buildzie, wszystko zalezy od kierowcy, czyli gracza

Autor:  Aenima [ 1 wrz 2005, 13:07 ]
Tytuł: 

tylko co mozesz zrobic jak nie wyjdziesz ze stuna?

Autor:  BiGi [ 1 wrz 2005, 13:29 ]
Tytuł: 

Wyjdzie. Bo jest taki trinket ktory teraz ma kazdy noob :P

Autor:  Robus [ 1 wrz 2005, 13:39 ]
Tytuł: 

BiGi napisał(a):
Wyjdzie. Bo jest taki trinket ktory teraz ma kazdy noob :P


trinket rogue nie ma wyjscia ze stuna (ty by bylo tyle jesli chodzi o noobow ;) )


aenima: podaj swojego komboska, zobaczymy czy jest idealny i nie daje nikomu szansy na klikniecie blinda :)

Autor:  BiGi [ 1 wrz 2005, 14:21 ]
Tytuł: 

Robus napisał(a):
BiGi napisał(a):
Wyjdzie. Bo jest taki trinket ktory teraz ma kazdy noob :P


trinket rogue nie ma wyjscia ze stuna (ty by bylo tyle jesli chodzi o noobow ;) )


aenima: podaj swojego komboska, zobaczymy czy jest idealny i nie daje nikomu szansy na klikniecie blinda :)


mistrzu a powiedz mi gdzie on napisal ze chodzi _tylko_ o rogue? np druidowi loda mozna zrobic a nie stunlocka :P

Autor:  Aenima [ 1 wrz 2005, 14:33 ]
Tytuł: 

ile ja takich "pr0" backstab ambush rogue natluklem...

np tu.
po drugie jak ja gralem to nie bylo zadnych trinkietow.

Robus zawsze jest szansa rzucic blind po evs to juz zalezy od pinga, ale zadko kto kolwiek zdazyl.

edit
cs ss ss cb ev blind, cs ss ss pre cb ev, jesli zyje to blind to samo bez cb

Autor:  Robus [ 1 wrz 2005, 15:00 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
ile ja takich "pr0" backstab ambush rogue natluklem...

np tu.
po drugie jak ja gralem to nie bylo zadnych trinkietow.

Robus zawsze jest szansa rzucic blind po evs to juz zalezy od pinga, ale zadko kto kolwiek zdazyl.

edit
cs ss ss sb ev blind, cs ss ss pre cb ev, jesli zyje to blind to samo bez cb


ae:
po drugim synisterze rozumiem ze ma byc cb + evi
no i tutaj jest luka drobna w energii, poniewaz cheap sie konczy a nie ma energii na evi jeszcze, ping w sumie ma niewiele juz do szybkosci klikania, raczej trzezwosc umyslu :) (wg moich wyliczen prawie dokladnie po 2 synisterze konczy sie cheap i trzeba czekac 4 sek na energie na evi :) )

inna sprawa ze bardzo malo ludzi uzywa blinda, naprawde rzadko sie zdarza zebym tym dostal :)

co do trinketow: ae pisal o stunlocku vs rogue i ktos tam napisal o trinkecie, wiec laskawie go oswiecilem :)

Autor:  Aenima [ 1 wrz 2005, 15:16 ]
Tytuł: 

dlatego bardzo wazne jest aby byl imp cs, i imp ss bo tak jak mowisz energi sie konczy ale to wszystko jest w bulidzie.

Autor:  DAro [ 1 wrz 2005, 17:31 ]
Tytuł: 

Moi drodzy powiedzcie mi jak jest lub powinna być różnica w bulidzie dagger+sword.......sword+sword........

Autor:  Trigger [ 3 wrz 2005, 10:24 ]
Tytuł: 

Libero napisał(a):
DAro napisał(a):
to po co są daggery.........wszyscy powinniy chodzić tylko z swordami one mają to wszystko.Wydawało mi się że właśnie zaletą broni (daggerów) jest szybkość.Rouge musi zabić szybko albo za chwile świat jest czarno-biały.

Daggery są szybkie, ale to nie znaczy, że szybko zabijają. To chyba dmg zabija, a nie speed, prawda?

Trigger napisał(a):
Ale powiedzmy mamy jakis sword z 2.50 speed i 140 dmg oraz 2.80 speed i 130 dmg - moze sie okazac ze ten ze 130 dmg bedzie walil mocniejsze SS.

To niemożliwe. SS zadaje dmg broni + stałą wartość ze skilla. Speed nie ma tu żadnego znaczenia. Po prostu nie jest sprawdzany. Nie wiem skąd Ci takie herezje przychodzą do głowy. :roll:



no to teraz pozostalo ci :
/tar trigg /sorry /bow

;)

Autor:  Unbelievable [ 29 sty 2006, 17:22 ]
Tytuł:  Re: Rogue - Pseudo faq poradnik

roball napisał(a):
* Rogue


Na levelu 45 idziemy do Searing Gorge.
Polnocno-zachodni rog mapy - na mapie widoczna jest jaskinia. Przed jaskinia i w jaskini sa elite moby 47-50 level. Metoda jest bardzo prosta - ty 'tagujesz' (zaznaczasz moba, musisz mu zadac dowolny dmg zeby byl 'twoj') i w momencie kiedy mob jest tagniety to pomocnicy go zabijaja, w ten sposob dostajemy okolo 700xp za moba. Doskonale sprawdza sie party warrior+rogue, zerowy downtime a moby padaja doslownie w kilka sekund. Wczoraj dzieki tej metodzie mialem 56.000 exp na godzine. Z Searing Gorge powinnismy sie wyniesc na levelu 49 i przeniesc sie do Tyr's Hand w Eastern Plaguelands. Tutaj zaczyna sie szalenstwo, im wiecej osob ci pomaga tym szybciej bedziesz levelowal. Jezeli pomaga ci 12 osob (sprawdzone, policzone) bijac moby non stop (ty tylko biegasz i je tagujesz) to zdobywamy 320.000 XP\H!. W ciagu jednego\dwoch dni jestesmy na levelu 60 - imponujace prawda? Malo kto wie o tej metodzie mimo ze jest taka oczywista :)


działa to jeszcze ?

Autor:  Libero [ 29 sty 2006, 19:31 ]
Tytuł: 

Chyba nie. Z kumplem ostatnio sprawdzałem. Pomagał mi zabic ztagowanego moba i dostałem mniej expa niż jakbym solował.

Autor:  Zemus [ 29 sty 2006, 22:03 ]
Tytuł: 

ale chyba musisz zabrac 10% mobkowi (?)

Strona 2 z 115 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team