MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

O dodatku do World of WarCraft słów kilka...
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=15194
Strona 2 z 2

Autor:  Calis [ 1 wrz 2005, 12:34 ]
Tytuł: 

BiGi napisał(a):
Wow to pogon za itemami....


O to chodzi w kazdym mmorpgu 8)

Autor:  meterrr [ 1 wrz 2005, 12:53 ]
Tytuł: 

Nileno napisał(a):
Normalnie to samo co w diablo.Trade channell= ogri/if,Servery PVP=Wg,Av,Bal run itp=instance.I ludzie jakos nie narzekali.W dodatku dodadza jakas assasinke i leśniczego plus 2 poziomy ekhem to znaczy 2 wyspy.wykapane diablo!A tak powaznie to gratuluje Pana z blizza zmarnowania potencjalu tej gry i zrobienia diablo 3.A Markowi polecam zdjecie wreszcie klapek z oczow


popieram ... gierka jest fajna do pogrania przez kilka dni/tygodni , a po drugie gierka wymaga w chu*** czasu , i albo sie gra po 5 godz dziennie i sie dobrze bawi , albo 5 godz tygodniowo i właściwie nie ma po co tam wchodzić, bo w 5 godz nic sie nie zrobi, a ja wole iśc do knajpy albo na trening niż siedzieć przed kompem, czekam na prawdziwe mmoRPG, taki morowind online ;) gdzie miało by sie wpływ na wydarzenia , mozę nie w pojedynka ale w kilka gildii a tutaj i tak leci jak po sznurku ... koniec wywodu jakże pouczającego :wink:

Autor:  whiteman [ 1 wrz 2005, 12:55 ]
Tytuł: 

meterrr napisał(a):
czekam na prawdziwe mmoRPG, taki morowind online ;) gdzie miało by sie wpływ na wydarzenia , mozę nie w pojedynka ale w kilka gildii a tutaj i tak leci jak po sznurku ... koniec wywodu jakże pouczającego :wink:


To się reallife nazywa, nie wiem czy na kompa planują wydanie :D

Autor:  Shadowclaw [ 1 wrz 2005, 13:03 ]
Tytuł: 

@Mark mi wlasnie zalożenie alta pomogło i to nawet kilku :)

Autor:  Mark24 [ 1 wrz 2005, 13:08 ]
Tytuł: 

pomogło w czym?

Autor:  Nestor [ 1 wrz 2005, 13:14 ]
Tytuł:  Re: O dodatku do World of WarCraft słów kilka...

Mark24 napisał(a):
no ja gram TYLKO warriorem od listopada. Mam przegranych z 60dni czyli z 1400h (z tego pewnie z 1000h na lvl60) i nie uważam tej postaci za skończoną (no ale prawie). Na myśl o robieniu alta dostaję ciarek...


To roball cie prawie przebija, tylko ze on gra od polowy lutego :P I do tego alty jeszcze :P

Autor:  Mark24 [ 1 wrz 2005, 13:16 ]
Tytuł: 

rekordziści z gildii mają po 90dni + w played (polak zresztą).
Altów w żadnym mmorpgu nie miałem, imho lepiej przyłożyć się do jednej postaci i ją dopieścić niż posiadać milion altów każdy chujowszy od poprzedniego.

Autor:  kotos [ 1 wrz 2005, 13:19 ]
Tytuł: 

Niedlugo znajomy ma kupic WoW wiec bede mial zamiar z nim zaczac gre od nowa. Na pewno bede gral inaczej. Czytal uwaznie quest od poczatku do konca by wciagnac sie bardziej w fabule a nie tylko czytal skrot.
Generalnie mnostwo zabawy przede mna a przedmioty owszem lubie ale tylko po to by miec z nich kase. (handelek).
A to co najfajniejsze w tej grze to wspolna zabawa z goscmi z gildii i mysle tej nigdy nie zabraknie a i blizz. sie o to postara dodajac nowe dodatki.

Ciekawe kiedy mi sie znudzi :)

Autor:  Vercin [ 1 wrz 2005, 13:20 ]
Tytuł: 

Jakby dodatek byl wczesniej to by te same osoby plakaly ze blizz to uje i zdziercy bo abonament jest a oni chca juz dodatek wypuszczac za ktory tzreba bedzie sporo zaplacic...

Ciesze sie ze ze blizz to nie soe i wypuszcza dodatek dopiero jak porzadnie nad nim popracuja tak by naprawde wiele nowego wnosil do gry.
W miedzyczasie w comiesiecznych patchach moga jeszcze wiele ciekawych rozwiazan wprowadzic i utrzymac zainteresowanie gra.
Mi sie wow jeszcze nie znudzil dalej bardzo lubie wypady ze znajomymi czy to do instance czy bg. Jest juz calkiem spore community, znam coraz wiecej ludzi zarowno w hordzie jak i alliance, spotykam ich i w grze i na ircu .Fajnie sa mecze na wsg przeciwko ludziom ktorych sie zna i z ktorymi pozniej mozna sie posmiac pogadac .Ostatnio cala noc bilismy sie o azerugosa jednoczesnie klocac sie/negocjujac/ smiejac na ircu z ludzmi z alliance i zabawa byla pzrednia mimo ze koniec koncow nikt go nie zabil:)

Autor:  Shadhun [ 1 wrz 2005, 13:51 ]
Tytuł: 

/signed

To co blizz wpakowal w patche ,czyli: ,honor system, 3 xBG, BWL, Zul Gurub spokojnie mozna bylo wpakowac jako platny dodatek, mysle nawet ze sporo firm zajmujacych sie mmorpg-ami by tak zrobilo. I co smieszniejsze mimo placzu i bluzgania wiele osob by taki dodatek kupilo :).

Autor:  meterrr [ 1 wrz 2005, 14:13 ]
Tytuł: 

tylko zauważ ze to co napisałeś blizz obiecywał już na dłuuugo przed premierą ze będzie zaimplementowane ... wiec tak naprawde WoW wydany w tamtym roku w US to dla mnie wogóle jakiś pół produkt był

Autor:  Nestor [ 1 wrz 2005, 14:22 ]
Tytuł: 

meterrr napisał(a):
tylko zauważ ze to co napisałeś blizz obiecywał już na dłuuugo przed premierą ze będzie zaimplementowane ... wiec tak naprawde WoW wydany w tamtym roku w US to dla mnie wogóle jakiś pół produkt był


Widziales kiedys MMO ktore bylo kompletne w okolicach premiery? ;]

Autor:  Mark24 [ 1 wrz 2005, 14:24 ]
Tytuł: 

10.09.2005 jest podobno premiera Irth Online, posiadaczy szybkiego łącza zachęcam do zobaczenia jak ten produkt wygląda na 10 dni przed premierą... 1.6GB do ściągnięcia ;)

Autor:  Vercin [ 1 wrz 2005, 14:26 ]
Tytuł: 

Dlaczego polprodukt ? Widziales co kupowales bo mozna bylo sie bawic do woli we wszelkie bety i mogles ocenic czy warto grac czy nie. To co juz wtedy oferowala gra przyciagnelo miliony ludzi.
Jakby wow robilo soe to pewnie kady nowy bg to by byl platny dodatek:)
Co wiecej wielu ludzi uwaza ze przed honorem systemem i bg gralo im sie lepiej i pvp bylo ciekawsze:)

Zaden mmorpg w chwili wydania nie jest ukonczonym ostatecznym produktem z zalozenia. Blizzard zostal zaskoczony popularnoscia gry i pewnie musieli wydac wiecej kasy na rozwoj infrastruktury i poprawe stabilonosci przepelnionych serwerow niz pocztakowo planowali.
Zajelo im to rok i dalej nie jest idealnie ale chyba powli wychodza na prosta i moga skupic sie tylko na rozwoju gry. Naprawde nie sadze aby to bylo tak ze od peirwszego dnia oni zarabiali kokosy. Inwestycje w lacza spzret ludzi zaczynaja sie im zwracac pewnie dopiero teraz/ Mieli swoje analizy prognozy i na tej podsatwie okreslona ilosc kasy przygotowana a tu sie okazlo ze w wowo chce grac o wieeeeeeele wiecej ludzi.Do tego wydaja patche w kilku jezykach rownoczesnie co nie jest takie proste.

Autor:  BiGi [ 1 wrz 2005, 14:26 ]
Tytuł: 

to jak wyglada jest malo wazne - albo inaczej: wazne przez pierwszy tydzien grania. Jak nie ma nic uber poza grafika predzej czy pozniej gra pojdzie do kosza ;)

Autor:  Mark24 [ 1 wrz 2005, 14:28 ]
Tytuł: 

Bigi:
to co ten produkt oferuje stoi na duuuuużo niższym poziomie od tego jak wygląda (jeżeli w ogóle to było do mnie) ;)

Autor:  BiGi [ 1 wrz 2005, 14:33 ]
Tytuł: 

ta, ale moze sciagne - i tak juz nic nie sciagam i nie ogladam bo mam malo wolnego czasu a jak juz siadam do kompa to wow ;)

Autor:  MacDwain [ 1 wrz 2005, 19:57 ]
Tytuł: 

Niech nie robią kolejnych poziomów. Levelowanie jest cholernie nudne... Pierwsza postać to jeszcze OK, ale potem to konieczność...

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team