MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

rangi
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=17379
Strona 2 z 3

Autor:  Malovich [ 4 sty 2006, 22:03 ]
Tytuł: 

Vorten napisał(a):
Tak czy siak jest to dla mnie bezsens, jeżeli nie masz dużo wolnego czasu to nie zdobędziesz rangi wyższej niż 10-11 czyli pierwszy blue set - tylko co z tego skoro tier1 czy itemy typu stronghold gauntlets/lionheart chyba lepiej isię sprawdzają. A mount? Imo w tym czasie zarobisz na 2 normalne.


Sorka z tak 2 posty pod rzad, ale ten byl szybciej pisany niz moj, a chcialbym sie odniesc do niego.

Otoz, tu masz racje, ranga powyzej 11 to jest 12-15h/dobe siedzenia w BG ze zgrana ekipa. Na wiekszosci serverow nie warte swieczki.

Co do mounta, znam farmera, z mojej gildii, farmuje sobie mining, wyciaga na tym jakies 300golda na dzien. Okupuje mithril oraz rich thorium, zna na pamiec lokacje. Ja farmuje juz pare miesiecy rank z 10 na 14 i jakos nie moge, przeliczajac to na gold, mialbym jak on, ponad 10k, a mam niecale 2k.


Najpierw trzeba okreslic co to jest skill, czy jest on w jakims stopniu zalezny od itemow, czy nie. Ja nie jestem tu od wymyslania sprawiedliwego systemu honoru, ja place za to i tego wymagam, a jak to ma byc zrobione, nie wiem, i mam to w dupie:) to po prostu ma dzialac jak nalezy, niech staja na glowie.

Autor:  tomugeen [ 4 sty 2006, 22:20 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Nie jest to latwe, ale i nie jest to trudne. Trzebaby mocno pomyslec i to dobrze to skonstruowac. Najpierw trzeba okreslic co to jest skill. Warto byloby wprowadzic zaleznosc pierwszego ataku, czyli ten co sie wybroni dostaje wiecej honoru niz ten co atakuje, dodatkowo, nalezaloby okreslic wartosc kazdego itemka i korygowac honor killa wartoscia itemow. Przeciez jest chyba jasne ze wiecej honoru powinien dostac hunter biegajacy z lukiem 1-2 dmg zabijajacy huntera z a jakims end game(ktory nie jest afk:P ). Odpowiednie wspolczynniki moglyby to szybko i sprawnie zalatwic. Tylko obawiam sie ze skok z 13 ranka na 14 wymagalby biegania w neglizu;).

Oczywiscie nalezaloby tez wprowadzic wspolczynniki zalezne od ilosci uzywanych typow ataku. Zalozmy goni rogal maga, mag broni sie z 4 typami skili, atakuje z 3-4 do tego owca i costam jeszcze, a rogal uzywa tylko backstab backstab bacstab, wiec za kazde 10 czy ilestam % zycia odebranego przeciwnikowi powinno byc to przeliczane od ilosci uzytych atakow/skili.....

Ja nie jestem od tego by wymyslac sposoby wyliczania, ja im za to place by to oni wprowadzili, mi w pracy placa za to co ja robie i ma to byc tak jak nalezy.


No i wprowadzili... za to im placisz, jak sie nie podoba, to przestan im placic ;]

Chyba nie powiesz, ze rogue goniacy maga powinien robic cos wiecej niz backstab jesli siedzi mu na plecach. Zreszta co ma ilosc uzytych roznych skilli do posiadanego 'skila"? Albo ilosc epixow? Nie trzyma sie to kupy.


Edit. Ohoho za pozno skasowales ;] Juz odpowiedzialem

Autor:  Malovich [ 4 sty 2006, 22:36 ]
Tytuł: 

Po prostu sadzilem ze robie edit a byl to nowy post, wiec wykasowalem ale zapomnialem zachowac to co juz bylo, lol.

Ja powiem tak, specjalista nie jestem w tym wzgledzie, bo ja miliona dolarow za to nie biore jak oni, czy milionow, sek w tym, by jakas zaleznosc uzytych skili jednak byla, bo rogue moze zrobic duzo, ma cs, gouge, ma blinda i mase innych rzeczy.

W wielu grach sa ludki potrafiace uzywac F1 F2 F3 i na tym sie konczy ich taktyka, to na pewno nie jest skill. Nalezy takie sytuacje wyeliminowac. Tez nie moze byc takiej sytuacji ze 2 graczy, ta sama ranga ale jeden ma full epics, drugi 0 epixow a honor za zabicie ten sam. Dlatego musi, moim zdaniem, byc jakis wpolczynnik zaleznosci itemow od dostawanego honoru. Czyli, jesli gosc biega pol roku w instanacach, wie za przeproszeniem gowno o pvp, ale ma epixy ktore mu daja giga przewage dostaje tyle samo honoru co gosc majacy 0 epixow a wie co to pvp.

Jak w realu, dasz takiemu holkowi jakiegos grata to wykreci lepszy czas na oesie niz inny pseudo zawodnik w top sprzecie i to jest wlasnie skill.

Autor:  Astax [ 4 sty 2006, 22:46 ]
Tytuł: 

Powiem wam malusienkie fakty ktore znam z znajomosci...

AV daje mniejszy Honor niz WSG lub AB>
25k honor? To jest nic! Ja neiraz mam 45k na dwoch postaciach :/ I z rozmowy z ludziami ktorzy farmujom CPs, to jest nic w poruwnaniu do ich honoru. Tak to dziala, pszewaznie sie robi CAP co tydzien, to bendzie MAX honor ktory zadny inny wysoki rank nie moze pszejsc. Na pszyklad w ostatnim tygodniu bo bylo WSG Holiday cap byl 450k!!! I ci co sa rankami 13-14 ustawiajom ktory dostaje pierwszy standing w fakcji, ktory drugi, tak dalej, az jeden dojdzie do Warlord i spada i nastempny bendzie do warlorda dochodzic. Ten CAP jest zawsze wysoki, zeby zaden "casual" pvper nie dostal wiencej honrku, ale mniejszy niz jakis maniac moze zdobyc. Podobno tylko tak dojdziesz do r14, jak masz ustalone standing.

Ale wienkszosc ludzi tym sie nie musi martwic bo do rank 10 sie latwo dojdzie, a tak wienkszosc wyzej nie dojdzie :/

Autor:  Demandread [ 5 sty 2006, 02:51 ]
Tytuł: 

Malovich napisał(a):
[...]Zreszta jakis bezmozg stworzyl ten caly honor system. Jak moze miec wyzszy rank pvp miec gracz posiadajacy 0 skila a 15h czasu gry na dzien.

Rozumiem, ze syt., gdzie osoba majaca 0 skilla i 10-12h czasu na gre dziennie bylaby wyzej niz casual pvpskill to juz zupelnie inna bajka, lol ?

Autor:  Dwutlenek [ 5 sty 2006, 10:56 ]
Tytuł: 

Nie wieszam psów na systemie PvP chociaż też średnio mi pasuje.
Tak mi się coś wydaje, że kiedyś blizz troszke pozmienia, ale im zmiany zajmują sporo czasu.

Autor:  Fabianek [ 5 sty 2006, 11:03 ]
Tytuł: 

najprostrza zmiana to: loss = honor ujemny
i problem z glowy z farmerami noskillami, co innego A-teamy bo ich to nie ruszy a wrecz da przewage nad konkurencja no ale jesli wygrywaja 20 bg w ciagu 2-3 godzin to w sumie jako grupa sa pro i to dla nich te najwyzsze rangi

Autor:  Shadhun [ 5 sty 2006, 11:13 ]
Tytuł: 

Psy szczekaja karawana jedzie dalej.

Ogolnie tyle sie nasluchalismy o ludziach ktorzy rzekomo nie będą mieli skilla a będą mieli tylko i wyłącznie czas i dzieki temu zdobędą 14 rank. No ale okazalo to sie w sumie bajka. Wszyscy gracze z rankami 14 których do tej pory poznalem są dobrymi lub b.dobrymi pvp-erami. Jest to zreszta logiczne : nie bedac dobrymi nie utrzymali by sie w zadnej zorganizowaej grupie do bicia repa ( a tylko takie maja szanse farmowac CP) , nawet jesli ich skill byl jakis przecietny to podczas kilkuset (kilku tysiecy ?) godzin spedzonych na pvp nawet najgorszy młot czegoś by sie nauczył. Owszem ,na pewno są wyjątki od tej reguły , owszem na pewno są ludzie którzy mają tzw skilla a nie maja czasu i ci daleko w honor system nie zajdą. Taki urok wow-a i mmorpg ogólnie. Brak RL zawsze był wielkim atutem ;).

Autor:  BiGi [ 5 sty 2006, 12:16 ]
Tytuł: 

zrobic ladderowy system pvp
dac dishonor za kille szarych graczy (zasada jak z biciem szarych mobow.. w tym przypadku "no-exp" = dk)
wprowadzic za dishonor ujemne honor pointy

i wreszcie ostatnia rzecz ktora by byla zajebista imo:
zrobic areny "takie mini kolosea" z opcjami turnieji 1 vs 1, 2 vs 2 itp + jakies dodatki, eventy itp. Na samym poczatku robieniu wowa blizz zapowiadal tkaie pvp,,, gracze mieli walczyc miedzy soba na arenie a reszta miala czekac na trybunach na swoja kolej i dopingowac. nie wiem dlaczego tego nie wprowadzili - takie areny nawet sa, widzialem w orgi w becie pusta.

Autor:  Shadhun [ 5 sty 2006, 12:21 ]
Tytuł: 

Cytuj:
dac dishonor za kille szarych graczy


Q... Bigi tyle razy mowilem czemu nie moze byc - honoru za kille szarakow a ty w kolko powtarzasz sie... ;).

Autor:  Shadhun [ 5 sty 2006, 12:24 ]
Tytuł: 

Co do koloseow to zaloze sie ze takie cos (predzej czy pozniej) bedzie.

Autor:  BiGi [ 5 sty 2006, 12:28 ]
Tytuł: 

co do szarakow to generalnie bede sie upieral bo mnie wku** jak sobie grinduje altem i mi jakis 60 rogue wpada w plecy i ma wzwod z tego powodu. Na szczczescie w miejscu gdzie biegam altem zawsze trzymam tez maina wiec zawsze mozna w ramach frustracji relog a poznie wtfpwn ;)

Autor:  BiGi [ 5 sty 2006, 12:33 ]
Tytuł: 

micro - skill, koreance by zabijali magami w takim maglu ze tylko 60tki by padaly, trust me ;)

Autor:  Nukh [ 5 sty 2006, 12:35 ]
Tytuł: 

BiGi napisał(a):
dac dishonor za kille szarych graczy

Czyli jak gracza na 60 napadnie zgraja graczy poniżej 48 lvl to jedynym wyjściem ma być ucieczka? ;-)

@Shadun_: Generalnie zgoda, ale są wyjątki. U mnie na serwrze rank 14 zrobił warrior, który do obracania się używa klawiatury (tak, tak). :)

Autor:  BiGi [ 5 sty 2006, 12:36 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch.php?v=KzWw ... or%20Funny

koreans own white dudes (leeroy jenkins included) :D

Autor:  ikona [ 5 sty 2006, 15:38 ]
Tytuł: 

Nukh napisał(a):
BiGi napisał(a):
dac dishonor za kille szarych graczy

Czyli jak gracza na 60 napadnie zgraja graczy poniżej 48 lvl to jedynym wyjściem ma być ucieczka? ;-)


A niby dlaczego mialby sie nie bronic. To chyba oczywiste ze nie musialby dostawac DHK o ile zostalby pierwszy zaatakowany. A biorac pod uwage ze osoba 10 leveli nizej nie zabije cie jednym hitem taki system bylby ok.

Autor:  Fabianek [ 5 sty 2006, 15:49 ]
Tytuł: 

Cashasty napisał(a):
E tam , jak ja sobie ide gdzies i nagle od jakiegos lowlevela dostaje /spit co mnie bardzo irytuje to chłopaka trzeba zabić z 5x dla tradycji i dołączyć do KoS list. ;]


to musza cie bardzo "lubic" bo ja dostawalem /wave /bow z daleka kek

Autor:  RoozTer [ 5 sty 2006, 16:24 ]
Tytuł: 

Bo ty fabianek w ogole jest wyzajebiszczonym elo ziomkiem carebearem wiec wiedza ze nie warto nawet podskakiwac bo itak w poppe nie dostana, gdyz ty i tak pojdziesz dalej:<

Autor:  Fabianek [ 5 sty 2006, 16:41 ]
Tytuł: 

@up idz sprawdz realm status

Autor:  RoozTer [ 5 sty 2006, 17:17 ]
Tytuł: 

Account frozen m8.

Strona 2 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team