MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

1.11 Shaman Talents Review
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=19373
Strona 2 z 2

Autor:  slimoon [ 9 maja 2006, 11:51 ]
Tytuł: 

z jednej strony
Cytuj:
Elemental Weapons (3 points): Increases attack power bonus of Rockbiter by 20%, Windfury by 40% and damage of Flametongue/Frostbrand by 15%.

a z drugiej
Cytuj:
Windfury Weapon - Attack power bonus reduced. (This spell's effectiveness will now be more in line with other weapon enchantments).

reasumujac pewnie bedzie tak samo jak do tej pory ;)

Autor:  cypis [ 9 maja 2006, 12:48 ]
Tytuł: 

Zmiany moglyby byc lepsze, ale nie ma co narzekac. Jedyna zmiana jaka naprawde chcialbym widziec, to 'pulsujace totemy' - tzn. ze totem co kilka/kilkanascie sekund pulsowalby buff na powiedzmy 30 sekund. To by calkowicie rozwiazalo problemy z moblinymi walkami (np. sartura, empy, c'thun) gdzie w praktyce buffy z totemow dzialaja tylko kilka sekund.

Autor:  raggnarok [ 9 maja 2006, 14:05 ]
Tytuł: 

Fabianek napisał(a):
blizzard zapowiedzial ze naxx bedzie shadow czyli magic ew. jakies disease a nie poison :P ja tylko zapytam ile klas po stronie hordy moze sciagac magic debuffy? jedna? ;-) i czyzby to byl priest? :P

no nic ja zycze hordzie bossa z magic debuffem na 40 osob hit + dot rzucanego co 8 sekund.

..i najlepiej zeby to byl pierwszy boss ustawiony jak np. razor :evil: w koncu ally to easy mode wiec musi miec latwiej a horde to hardcore


Fabianku, a co ci sie w hunterze nie spodobalo? :) Obecnie gram droodem, ale przymierzam sie do zmiany maina wlasnie na hunta, wiec tak z ciekawosci jako fellow drood pytam :)

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team