MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

1.12 - real this time
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=20353
Strona 2 z 11

Autor:  mihn [ 15 lip 2006, 02:15 ]
Tytuł: 

Cytuj:
<@cypis> We felt that in its current state Windfury Totem allowed for too much burst damage (dps). We don't feel t
need to compensate because our goal was to reduce the totem's potential for damage in a group/raid.
<@cypis> JA PIERDOLE
<@cypis> CZY ICH DO KONCA
<@cypis> POJEBALO
<@tomugeen> hahahahha
<@tomugeen> lol
<@cypis> KURWA MAC.
<@cypis> jak mozna byc takim idiota
<@cypis> oni wszyscy graja alliance najwyrazniej
<@cypis> mniej heala
<@cypis> mniej regenu
<@cypis> gorszy threat managment
<@cypis> mniej dps
<@tomugeen> bo co? horda ma za duzo dmg, bo teraz nowe bronie to za duzo?
<@cypis> i brak skaczacych elfow
<@cypis> welcome to horde!

QTF ;]

Autor:  URC [ 15 lip 2006, 08:23 ]
Tytuł: 

Czesc starnardowa prosba moze gdzies ktos wrzucic ten patch na jakies ftp bo z tym torenttem by blizz mam zawsze problemy

Autor:  iniside [ 15 lip 2006, 10:14 ]
Tytuł: 

A na EU PTR dalej nie ma..

Autor:  Ravushimo [ 15 lip 2006, 10:50 ]
Tytuł: 

to moze z innej beczki :)
Cytuj:
New floating combat text has been added to the game with a number of options. You can see when you take damage, when you are healed and how much, when you acquire and lose auras and much more. You can turn on the new options in the newly revised options screen.

kurde sct im sie zachcialo... ciekawe jak to bedzie przez nich zrobione...

Autor:  iniside [ 15 lip 2006, 10:55 ]
Tytuł: 

http://worldofwarcraft.com/pvp/battlegr ... roups.html

JA bardzo dziekuje za takie łączone BG. Co za idiota wpadł na pomoc żeby grupować servery w taki sposób? Czym oni sie sugerowali Ratio na serwerachn czy brali w worka. Boraczej nie strefa czasowa tudzież fizycznym położeniem... IMHO zaprzepascili tym samym świetny pomysł..

Autor:  cypis [ 15 lip 2006, 10:57 ]
Tytuł: 

/random 100
Z tego co widze, to w jednej grupie sa serwery ktore staly od poczatku i te ktore maja dopiero jakies 2 miesiace. Wspolczuje ludziom z tych drugich.
On a side note: w 1 grupie sa serwery pvp i pve wiec bedzie mozna dokopac fabiankowi ~!

Autor:  Highlander [ 15 lip 2006, 11:18 ]
Tytuł: 

ech... moglem skopiowac 1 char hordy 1 alliance zamiast 2xhorda :|

Ciekawe kiedy serwery beda up, bo jak sie spoznie to pewnie bedzie kolejka z 7k ;)

hmm.... dokopac fabiankowi? ^^

Autor:  iniside [ 15 lip 2006, 11:21 ]
Tytuł: 

Jedno mnie martwi
PvP vs Wyepixowani PvE ... vs Ani jedni ani drudzy (nowe serwery). Powinni dać wszystko połączone a nie jakieś grupy, przynajmniej szanse bylyby bardziej wyrównane..

Autor:  spelcast [ 15 lip 2006, 11:46 ]
Tytuł: 

tak mi sie wydaje ze test serwery nie wstana przed poniedzialkiem

Autor:  Kelebglin [ 15 lip 2006, 12:05 ]
Tytuł: 

Sciagnalem tego patha i przy samym poczatku apdejtowania wyskakuje mi blad, ze archiwum jest uszkodzone i wyswietla ten plik wow-final.MPQ
nie wiem oco chodzi

edit.rozwiazalem problem, mialem jakis folder z plikami jak wow-final.MPQ usunalem go i po problemie:)

Autor:  Hope [ 15 lip 2006, 12:51 ]
Tytuł: 

ta lista grup BG jest jakas lipna zamiast "The maelstrom" jest samo "Maelstrom" wczesniej server ten byl PvP a na liscie jest RO-PvP. WTF??

Autor:  Nestor [ 15 lip 2006, 12:53 ]
Tytuł: 

Hope napisał(a):
ta lista grup BG jest jakas lipna zamiast "The maelstrom" jest samo "Maelstrom" wczesniej server ten byl PvP a na liscie jest RO-PvP. WTF??


Bo to jest US..

Autor:  Hope [ 15 lip 2006, 13:29 ]
Tytuł: 

aa to sorry pomyleczka :P
A juz myslalem ze mi serwer przekwalifikowali na RP-PvP :) bylo by fajnie

Autor:  koornik [ 16 lip 2006, 08:14 ]
Tytuł: 

Cytuj:
<@cypis> mniej heala
<@cypis> mniej regenu

Tych 2 nie rozumiem. Shamy healuje lepiej od palka a i ten totem ktory wymaga talentow odnawia mane kurewsko szybko

Autor:  iniside [ 16 lip 2006, 09:23 ]
Tytuł: 

Jak slusznie zauwazyles wymaga talentów. 31 talentów !?. Po czymś takim shaman nadaje sie tylko na Heal Bota..

Autor:  koornik [ 16 lip 2006, 10:09 ]
Tytuł: 

Dobrze ze przynajmniej warriorzy i priesci to klasy ktoore z tymi samymi talentami sa idealne w pvp i pve jednoczesniee...
nadal nikt nie wytlumaczyl skad sie ten heal wzial.

Autor:  iniside [ 16 lip 2006, 10:42 ]
Tytuł: 

Priest jeszcze daje rade, ale Warrior - Tank to identyczny przypadek jak Shaman Resto..

Autor:  Vercin [ 16 lip 2006, 11:32 ]
Tytuł: 

koornik napisał(a):
Cytuj:
<@cypis> mniej heala
<@cypis> mniej regenu

Tych 2 nie rozumiem. Shamy healuje lepiej od palka a i ten totem ktory wymaga talentow odnawia mane kurewsko szybko

Nie odpowiem konkretnie na twoje pytania i posluze sie cytatami bo osobiscie mieszaja mi sie te wszystkie buffy palka

Cytuj:
1) Totems are harder to use. Alliance Greater Blessings of ~ are 15 minute buffs that can be cast before the fight on whoever they want -- every Alliance player always has access to whichever buffs they need (discounting auras of course). Whereas totems only affect the group that the shaman is in, only last around 2 minutes, stop working if the shaman dies or goes out of range, and some of the best totems (notably Windfury, Grace of Air, and Tranquil Air) don't stack -- you can only have one at once. Compare this to Kings, BoM, and BoS -- all of which are easily given to all Alliance hunters and rogues at the same time.

1a) Unless you have 8 shamans, there are DEFINITELY going to be people in a 40 man raid that are missing buffs. Whereas 3-4 paladins can always buff an entire raid, in addition to providing auras to their party.

2) Horde has no counterpart to what is certainly the most powerful Paladin buff, Blessing of Kings. This buff is significant for many reasons, but most of all because it buffs Alliance warriors' HP by 10%. This results in Alliance tanks that have more HP, even if you have the luxury of a Tauren tank (with the +hp racial).

3) Blessing of Salvation reduces threat by 30%, and (as above) it is much easier to get it on the people you want it on, i.e. everyone but the tanks. The horde equivalent, Tranquil Air Totem, only reduces threat by 20%, and is harder to use to boot. The Alliance buff is straight up 50% more effective than the Horde buff in addition to being easier to use.

Cytuj:
All 15+ healers alliance side recieve 40 mana5, or 600 mana every 5 seconds from BoW alone to just the healers overall. BoK's bonus spirit is also a help to druids/priests. On the horde side, only 6-7 healers will actually recieve benefits from the mana spring totem (due to group composition from limited shamans or range of the totem conflicting with mobility) which is inferior to BoW in raw regen anyway.
There are many battles in naxxramas that can leave healers OOM before the fight is over, and alliance healers go OOM 20% later than horde healers at the least. In my opinion, this mana restoration to healers is much greater of an imbalance than the extra DPS or Tank/raid health that paladins provide because healing is more important than those aspects combined.

Z perspektywy huntera to naprawde malo kiedy moge liczyc na buffy shamana chyba ze jest w rajdzie 4 hunterow i walka pozwala wladowac ich do jednej grupy(i oczywiscie jest jakis wolny shaman bo przedeszystkim daja ich do melee grup)Do tego jak sie upchnie hunterow w jednej grupie marnuje sie true shoot aure ...
Aha no i wszyscy musimy stac razem w jednym miejscu rofl
Mniejszy mana regen mniejszy ap mniejsza mozliowsc manewru jesli chodzi o sklad grup i pozyje. Pala >shaman jednym slowem

Autor:  cypis [ 16 lip 2006, 12:35 ]
Tytuł: 

koornik napisał(a):
Tych 2 nie rozumiem. Shamy healuje lepiej od palka a i ten totem ktory wymaga talentow odnawia mane kurewsko szybko

Nie, endgame paladyn z dobrym gearem leczy duzo lepiej niz szaman. Temat juz byl tyle razy walkowany ze nie chce mi sie po raz xx odpowiadac. Po szczegoly nt. imbalancu w pve polecam zajrzec do tego (badz co badz swietnie napisanego) threadu: http://forums-en.wow-europe.com/thread. ... =83548&P=1
Co do tej zmiany z windfury to naprawde boli mnie to, co blizzard robi z ta gra. Wydaje sie, ze ludzie ktorzy zrobili wowa taka swietna gra zajmuja sie teraz czyms innym, a obecnie rzadza idioci ktorzy nie mieli wczesniej nic do powiedzenia.

Autor:  iniside [ 16 lip 2006, 12:46 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Wydaje sie, ze ludzie ktorzy zrobili wowa taka swietna gra zajmuja sie teraz czyms innym, a obecnie rzadza idioci ktorzy nie mieli wczesniej nic do powiedzenia.

Hehe. Jak już pisałem w innym temacie teraz ci ludzie pracują na GuildWars, NVM 2 i Hellgate: London (Core Team Blizzarda już dawno nie istnieje został zastąpiony nowymi ludźmi, stara ekipa się rozeszła)

Strona 2 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team