MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[ARENA] dyskusje
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=20845
Strona 2 z 101

Autor:  Neonin [ 18 sie 2006, 10:09 ]
Tytuł: 

Qra jak mogłeś:) łamiesz mi serce:)

Autor:  Zychoo [ 18 sie 2006, 10:11 ]
Tytuł: 

Neonin napisał(a):
Ja także zastanawiam się co z lockiem na arenie?:) jakieś przewidywane zastosowania dla wlocków?

Yep. Coru na wszystkich i insta SB co sekunda ^^
Do tego CC calkiem porzadny. Poza tym warto pamietac, ze zly DOT boli cale zycie.

Autor:  tomugeen [ 18 sie 2006, 10:45 ]
Tytuł: 

Cleanse, Dispell i Decurse bola jeszcze bardziej. Ale jak taki destro wysra sie z instantow to wystarczy ze warek dokonczy z execute ^^

Autor:  Sarmata [ 18 sie 2006, 10:47 ]
Tytuł: 

Qraczek napisał(a):
Zastanawia mnie to ze jakos nie bardzo widzicie maga na arenie :)

Mozliwosc calkowitego wylaczenia jednego z przeciwnikow z walki, +burst dps na innego przeciwnika ... odnosze wrazenie ze troszke magow nie doceniacie :)


Ja bardzo doceniam maga i uwazam, ze na arenie moze niezle namieszac. Ale np. jesli przeciwko sobie bedzie mial druzyne z paladynem to nikogo nie wylaczy z walki. A jego glowna bron, czyli trzymanie przeciwnikow na odleglosc przegra z BoF.

Ogolnie mysle, ze najlepsza para dla maga jest... mag! Dwoch zgranych magow moze czynic cuda :-)

Autor:  niebezimienny [ 18 sie 2006, 10:52 ]
Tytuł: 

Zwlaszcza jeden fire a drugi frost

A co do pala to co on moze zrobic jak jest sheepniety? Divine shield? Ok zmarnowal wlasnie jeden z najwazniejszych cooldownow + za 10 sek czy ile to tam trwa znowu go sheepna.

Autor:  lutus [ 18 sie 2006, 10:56 ]
Tytuł: 

pamietajcie, ze areny beda dla lvl70, co i jakie talenty, skille dostana klasy tego jeszcze nikt nie wie. A prawdopodobnie baardzo to zmieni rozgrywke. Na pewno teraz 2vs2 -> 2 dmg dealers > healer+dmg dealer, po prostu 2vs2 sie za szybko odbywa

Autor:  Sarmata [ 18 sie 2006, 11:00 ]
Tytuł: 

niebezimienny napisał(a):
Zwlaszcza jeden fire a drugi frost

A co do pala to co on moze zrobic jak jest sheepniety? Divine shield? Ok zmarnowal wlasnie jeden z najwazniejszych cooldownow + za 10 sek czy ile to tam trwa znowu go sheepna.


Zacznijmy od tego, ze mozna temu zapobiec np. stunujac maga kiedy ten rzuca czar. No ale powiedzmy, ze paladyn ma cooldown na HoJu. Blessing of Sacrifice na partnera i po sprawie :-)

Autor:  TaoTao [ 18 sie 2006, 11:15 ]
Tytuł: 

No i pala ma trinkecik wiec z jednego szeepka juz sie wydostal i zonk,do drugiego nie dopuscza raczej. Imo best squad to Pala+Warrior i moze dobry Shadow priest :)

Autor:  koornik [ 18 sie 2006, 11:39 ]
Tytuł: 

Cytuj:
A co do pala to co on moze zrobic jak jest sheepniety? Divine shield? Ok zmarnowal wlasnie jeden z najwazniejszych cooldownow + za 10 sek czy ile to tam trwa znowu go sheepna.
http://www.thottbot.com/?sp=20729
:]

Autor:  niebezimienny [ 18 sie 2006, 14:05 ]
Tytuł: 

Ups :( nie wiedzialem ze to brakuje sheepa .... musze l2p :)

Autor:  koornik [ 18 sie 2006, 16:37 ]
Tytuł: 

Spoko. 60% paladynow (przewaznie pveladyni) nie wiedza ze ten blessing w ogole istnieje. Nastepne 30% nie umie go umiejetnie wykorzystywac. A przerywa sheep seduce sap gogue blind scattershot i bycmoze tez pomaga w przerwaniu feara

Osobiscie uwazam ze mag jest lepszy do nukowania flag carriera na wsg ale do samej walki lepszy warlock pomijajac tu ze ma fear i seduce (lub fear spell lock i dispell) ma curse of tongues a to jeden z najbardziej przydatnych debuffow.
Co prawda mag moze sciagac curse i pewnie tego bedzie brakowac w teamie bez maga i druida

Imo best team warrior priest pala warlock i mag lub drugi warrior zamiast maga (wtedy 2 warriorow sie posyla w srodek walki a cala reszta trzyma sie z boku i tylko im pomaga ^_^ zawsze lubialem miec po 2 warriorow i 2 healereow w kazdej grupie w moim teamie na ab ^_^

Autor:  cypis [ 18 sie 2006, 16:47 ]
Tytuł: 

Ten bless to nie jest czasami ~30 point talent w ktoryms drzewku? Moze nie warto marnowac tyle punktow na jeden gimmick?

Autor:  koornik [ 18 sie 2006, 17:03 ]
Tytuł: 

nie to ma kazdy paladyn. Talentem jest blessing of sanctuary minimum 21 w prot (zmniejsza dmg taken i zadaje jakis dmg gdy blokniesz atak shieldem)
http://www.thottbot.com/?sp=20914

zadko spotykany blessing nie ma go w zadnym buildzie ani do pvp ani pve maja go jedynie ci palowie od pve ktorzy robie specjalnie respect dla tego blessingu jednak nie mozna z nim miec holy shocku a takze wielu innych przydatnych talentow do pve (5% na kryta ze spellow, divine favor i jeden punkt i 1 z 5 talentow w illumination ani lasting judgement) jesli sie chce zatrzymac SoC a na to nie zdecyduje sie wielu paladynow

Autor:  raggnarok [ 18 sie 2006, 17:07 ]
Tytuł: 

Jesli nagrody beda naprawde porownywalne z tym, co mozna wyciagnac w high end PVE to mozna sie spodziewac wielu osob z buildami typowo pod areny i generalnie pod PVP :)

Autor:  tomugeen [ 25 wrz 2006, 17:10 ]
Tytuł: 

Jako ze burdel sie zrobil w temacie o BC mam nadzieje ze wklejenie info o arenach i bumpniecie tematu pomoze przeniesc PvP dyskusje tutaj:

Tseric napisał(a):
The current plan is to reduce effectivness of crowd control spells in Arena combat. I'm not sure at the moment if this will also carry over to battlegrounds, but it is a possiblity.

What were looking into is having reduced duration of crowd control spells to prevent extended removal from combat. Outside of a PvP area such as arenas, spells will operate as normal, according to tooltip. Inside a PvP instance, a spell which may have had a 15 second duration will be reduced to a 10 or 5 second duration. The details of duration are not specific, I am merely using these numbers to illustrate the point and intent.

So, while we don't plan on disabling CC in Arenas, we do have intent to decrease its potential for extended incapacitation.


Dodatkowo http://www.wowszene.de/e107_images/news ... nasets.jpg
Screen z nagrodami z areny (maja byc lepsze niz PvP nagrody w poczatkowym okresie i na poziomie PvE dropow)

Zapraszam do dyskusji ;]

Autor:  Postal [ 25 wrz 2006, 17:16 ]
Tytuł: 

jakos tak mam takie wrazenie ze w 2vs2 paly+war > all

Autor:  iniside [ 25 wrz 2006, 17:17 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Jako ze burdel sie zrobil w temacie o BC mam nadzieje ze wklejenie info o arenach i bumpniecie tematu pomoze przeniesc PvP dyskusje tutaj:

Tseric napisał(a):
The current plan is to reduce effectivness of crowd control spells in Arena combat. I'm not sure at the moment if this will also carry over to battlegrounds, but it is a possiblity.

What were looking into is having reduced duration of crowd control spells to prevent extended removal from combat. Outside of a PvP area such as arenas, spells will operate as normal, according to tooltip. Inside a PvP instance, a spell which may have had a 15 second duration will be reduced to a 10 or 5 second duration. The details of duration are not specific, I am merely using these numbers to illustrate the point and intent.

So, while we don't plan on disabling CC in Arenas, we do have intent to decrease its potential for extended incapacitation.


Dodatkowo http://www.wowszene.de/e107_images/news ... nasets.jpg
Screen z nagrodami z areny (maja byc lepsze niz PvP nagrody w poczatkowym okresie i na poziomie PvE dropow)

Zapraszam do dyskusji ;]

Już sam fakt że te sety są 5 częściowe a te z PvE AFAIK będą 10 czesciowe czyni je lepszymi.. IMHO.

Autor:  tomugeen [ 25 wrz 2006, 17:25 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Już sam fakt że te sety są 5 częściowe a te z PvE AFAIK będą 10 czesciowe czyni je lepszymi.. IMHO.

Zdefiniuj "lepszymi", bo chyba nie do PvP...
I skad masz info ze PvE sety maja byc 10czesciowe?

Autor:  iniside [ 25 wrz 2006, 17:42 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
iniside napisał(a):
Już sam fakt że te sety są 5 częściowe a te z PvE AFAIK będą 10 czesciowe czyni je lepszymi.. IMHO.

Zdefiniuj "lepszymi", bo chyba nie do PvP...
I skad masz info ze PvE sety maja byc 10czesciowe?

Ktoś chyba postował screena z jakimś itemem i tam były bonus za czesci do 10 włącznie. Nie pamietam dokładnie na jakieś stronce z z tematu o TBC to chyba znalazłem.
Ok inaczej:
Sety PvP są od PvE ogólnie lepsze ponieważ mają mniej czesci. A mniej czesci == moze dodać wiecej takich jakie odpowiadaja nam. Tylko o to mi chodzilo ;]

Autor:  Farin [ 25 wrz 2006, 17:52 ]
Tytuł: 

Hmmm nie jestem znawcą ale chyba najlepszy skład będzie jak wejdą same warlocks.
No wyobrażcie sobie jak wszyscy oni maja te swoje suczki - czy dobrze kojaże że z tych "pocałunków" suczki to nie ma dispela?
Jeden warlock plus suczka mogą zamrozić dwa cele - jeden na fear a drugi na całuszki ....
Dobrze rozumuję czy źle?

Strona 2 z 101 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team