MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

PvP - Dyskusja
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=21699
Strona 2 z 7

Autor:  Jason [ 8 paź 2006, 01:32 ]
Tytuł: 

Heidmar napisał(a):
A u hordy to słabsze TAKTYCZNIE, lecz równie dobre racialami. I to tylko w wypadku orków i taurenów (troll to tylko dobry wygląd).


Widze, że nie masz pojęcia co mówisz. Bresreking+rapidfire+proc z imp hawk > wszystkie inne raciale itp.

Autor:  Venomo [ 8 paź 2006, 09:52 ]
Tytuł: 

Jason napisał(a):
Heidmar napisał(a):
A u hordy to słabsze TAKTYCZNIE, lecz równie dobre racialami. I to tylko w wypadku orków i taurenów (troll to tylko dobry wygląd).


Widze, że nie masz pojęcia co mówisz. Bresreking+rapidfire+proc z imp hawk > wszystkie inne raciale itp.


berserk i rapid sie nie stackuja afair

Autor:  NirVaN [ 8 paź 2006, 10:42 ]
Tytuł: 

Venomo napisał(a):
Jason napisał(a):
Heidmar napisał(a):
A u hordy to słabsze TAKTYCZNIE, lecz równie dobre racialami. I to tylko w wypadku orków i taurenów (troll to tylko dobry wygląd).


Widze, że nie masz pojęcia co mówisz. Bresreking+rapidfire+proc z imp hawk > wszystkie inne raciale itp.


berserk i rapid sie nie stackuja afair


stackuja sie...

Autor:  2540 [ 8 paź 2006, 23:14 ]
Tytuł: 

@ co do wskrzeszania voida nie da rady ;q

mam locka 60 // r8 mc items ;p i drugiego 56 nie da rady wskrzesic voida, mozna wskrzeszac tylko felhuntera i suke

hunter sux jak warrior do ciebie podleci i wie ocb jest ciezko z magiem tez nie jest ciekawie chociaz ide ich rozkladac nie wspomne juz o shamanie ( mam shama ;p elemental 60 lvl r11 ) i hunterow na duelach czy solo na bgsach zawsze wciagalem nosem bez zadnych problemow..

co do rogala ( tak tezgo mam ;P hemo 60lvl zg/mc items;p) wcale nie trzeba imba itemow zeby rozlozyc kogos solo hemo wogole jest 100% lepszy od daggerow dla mnie i wszystkich combat buildow w mainie mam brutala i spokojnie rozwalem na duelach warriorw z duzo lepszym sprzetem odemnie ... z palkiem full t2 duelowalem sie ponad 10 minut bez uzywania bandazy ;p ( ktorych zapomnialem zrobic przed walka ;) ) trzeba umiejetnie uzywac sapa ;p i wciagac jedzonko ; >

ogolnie tez polecam shamana z wf buildem gralem tylko troszke gdy dostalem TUF'a do reki ale szybko z tego zrezygnowalem elem shammy jest poprostu imba ;P spokojnie mozna poskladac doslownie kazdego w kilka sekund poza ( SL lockami ) z destro lockami nie bylo wiekszych problemow dobry timeing totemow i po sprawie sham jest o tyle fajny ze nawet ze slabymi ciuszkami potrafi cieszyc oko :) ja mialem zaledwie +22x spell dmg a crity ladne wchodzily z shockow i chaina / zwyklego lightning bolta ..... jedynym minusem jest wlasnie zebranie w miare dobrego sprzetu pod pvp w mc wypada tylko kilka przydatnych itemow kilka w zg ........ na bg'sach bylem bardzo czesto 1 lub w czolowce top 5 ofc gdy nie afkowalem : )

no to tyle oczywiscie polecam do pvp engineering granaty / death ray / helm stuntujacy <3

Autor:  druzil [ 9 paź 2006, 00:35 ]
Tytuł: 

Bez problemu mozna wskrzeszac i voida, wiem bo sam tak robie kablami, no chyba ze priest jest pod reka.

Autor:  Neonin [ 9 paź 2006, 07:53 ]
Tytuł: 

Wszyscy gracie horde lockami?:)
Jeżeli nie to muszę być koszmarną lamką bo fury warior albo ud rouge są dla mnie w większości przypadków nie do przejścią:(

Autor:  Aerii [ 9 paź 2006, 10:55 ]
Tytuł: 

Ciekaw jestem o czym wy tutaj piszecie po co wskrzeszac demona?Jedynym pozytywnym efektem jest to że zaoszczedziło sie sharda no chyba że nie graliscie w wowa od 1.12 a jesli tak to po co sie wypowiadacie o czyms o czym nie macie pojecia.
Ja niestety moge sie tylko poduealowac z UD rogue i niewidze wiekszej róznicy mówie oczywicie o sytuacji jak oboje mamy aktywne wszystkie skille o fury warku sie nie wypowiadam jedyna szansa zabicia mnie przez niego to jak z kims walcze a on mnie oklada w innych sytuacjach zbiera takie crity że czesto po 2 SB ginie( dla mnie to sa typowi samobójcy aktywuja sobie skille zwiekszajace dmg i to ich zabija)

Autor:  Jason [ 9 paź 2006, 11:06 ]
Tytuł: 

2540 napisał(a):
hunter sux jak warrior do ciebie podleci i wie ocb


Trap, fd, trap, scater (wing clip w międzyczasie). Ja jakoś z warkami problemów nie mam. Można nawet próbować ich kitować :)

Autor:  Neonin [ 9 paź 2006, 11:25 ]
Tytuł: 

Aerii jak się ma + 501 dmg to można tak się bawić:) Ja jestem na etapie ZG i AQ 20, dwa moje crity SB to 2,5 -3k hp max:)

Autor:  Clostridium [ 9 paź 2006, 12:59 ]
Tytuł: 

Jason napisał(a):
2540 napisał(a):
hunter sux jak warrior do ciebie podleci i wie ocb


Trap, fd, trap, scater (wing clip w międzyczasie). Ja jakoś z warkami problemów nie mam. Można nawet próbować ich kitować :)


Zakładasz trink. z AV+ 8hp/5s + Blood Craze + Trink Heroism + Crusader na 2 x HW sword do tego -15 s do CD na intercept , disarm w zwarciu i Piercing Howl spam jak się oddala po częstym dod. z talentów 50% na crit z Overpower . Dla fury warka Hunter nie jest z czołówki uciążliwych przeciwników.

Autor:  Demandread [ 9 paź 2006, 13:14 ]
Tytuł: 

Well, z takim sprzetem faktycznie warrior ma jakies szanse, ale bez przesady - dla huntera woj to tez, jak to ujales, nie jest czolowka uciazliwych przeciwnikow. Lock, mag, priest - to sa dla hunta uciazliwi przeciwnicy, moim zdaniem, reszta z wiekszym lub mniejszym luzem. Inna sprawa, ze najwyzszy woj z jakim sie bilem huntem byl r13. Ostatecznie zawsze mozna odpalic trap i wybrac inny cel :)

Peace

Autor:  Clostridium [ 9 paź 2006, 13:58 ]
Tytuł: 

Owszem umiejętny Hunter to godny przeciwnik zwłaszcza na natkim samym poziomie tzn HW.
Dla mnie Ciężkość w Duelach przebiega wg schematu, mam na myśli przeciwnikówo takim samym poziomie tzn.: HW vs HW .
Grajać z fury talentami 17/34/0 drabinka duelowa wygląda dla mnie tak:

1.Shad. Priest , no chyba ,że się wnerwie na ciągły wpier. i walcze z recklessness co 30 min:)...
2.Mag kocham ich trinkety po podwójnej owcy...żółwiku itp
2.Shamy z 1h i tarczą , totemy i shockery wykańczają
3.Pala i latające młotki + bombolada
4.Lock
5.Rogalik
6.War
7.Hunter
8.Druid , (feralem dużo biegania i insygnia na execute:)

Oczywiscie z Innym ustawieniem talentów drabinka układa się odmiennie.

Autor:  Qraczek [ 9 paź 2006, 15:02 ]
Tytuł: 

Clostridium napisał(a):
2.Mag kocham ich trinkety po podwójnej owcy...żółwiku itp


O .. nastepny frustrat :)

Autor:  Aerii [ 9 paź 2006, 15:32 ]
Tytuł: 

Neonin a jak myslisz ile taki fury warek ma zycia a jesli 2 crity z SB nie wejda w niego to masz jeszcze shadowburn a tak pozatym to żadna klasa nie ma prawa podejsc do locka na dluzej niz 1,5 sekundy a potem to juz moga tylko umierac mowa oczywiscie o walce 1vs1(wyjatek stanowia jedynie naprawde dobrze grajacy rogue i majacy czyste skille)

Autor:  niebezimienny [ 9 paź 2006, 15:56 ]
Tytuł: 

Czy lockowy fear kiedys sie przerywa? Mnie warlock raz fearnął, wrzucił wsystkie doty i jak fear sie skonczyl to zostalo mi 6% hp (iceblock na cooldownie). Dodam że to był warlock z blue itemami (nie wiem czy nawet jakichs greenow nie mial). Dodam ze ja go gankowalem i resnal sie i wtedy mi to zrobil. Gdyby nie fakt ze nie mial peta to byloby ze mna cienko :P To jest po prostu smieszne...

Autor:  h34t [ 9 paź 2006, 15:58 ]
Tytuł: 

niebezimienny napisał(a):
Czy lockowy fear kiedys sie przerywa? Mnie warlock raz fearnął, wrzucił wsystkie doty i jak fear sie skonczyl to zostalo mi 6% hp (iceblock na cooldownie). Dodam że to był warlock z blue itemami (nie wiem czy nawet jakichs greenow nie mial). Dodam ze ja go gankowalem i resnal sie i wtedy mi to zrobil. Gdyby nie fakt ze nie mial peta to byloby ze mna cienko :P To jest po prostu smieszne...


Pecha poprostu miales... w wiekszosci przypadkow przerywa fear po 2-4 tickach od dotow.

Autor:  drut [ 9 paź 2006, 16:08 ]
Tytuł: 

Clostridium napisał(a):
Owszem umiejętny Hunter to godny przeciwnik zwłaszcza na natkim samym poziomie tzn HW.
Dla mnie Ciężkość w Duelach przebiega wg schematu, mam na myśli przeciwnikówo takim samym poziomie tzn.: HW vs HW .
Grajać z fury talentami 17/34/0 drabinka duelowa wygląda dla mnie tak:

1.Shad. Priest , no chyba ,że się wnerwie na ciągły wpier. i walcze z recklessness co 30 min:)...
2.Mag kocham ich trinkety po podwójnej owcy...żółwiku itp
2.Shamy z 1h i tarczą , totemy i shockery wykańczają
3.Pala i latające młotki + bombolada
4.Lock
5.Rogalik
6.War
7.Hunter
8.Druid , (feralem dużo biegania i insygnia na execute:)

Oczywiscie z Innym ustawieniem talentów drabinka układa się odmiennie.



Na jakim serwerze grasz ?

Autor:  oski [ 9 paź 2006, 18:17 ]
Tytuł: 

hmm z fearem zalezy od dot tickow sie teraz imo rzadziej rwie u mojego znajomego locka jak rzuci feara i doty to feara trzyma przez 10 sekund zazwyczaj ofc czasami rwie siew czesniej ale jak wycastuje feara i rzuci shadowbolta to jest w 90 % przypadkow momentalnie przerywany

Autor:  Clostridium [ 9 paź 2006, 19:04 ]
Tytuł: 

Aerii napisał(a):
Neonin a jak myslisz ile taki fury warek ma zycia a jesli 2 crity z SB nie wejda w niego to masz jeszcze shadowburn a tak pozatym to żadna klasa nie ma prawa podejsc do locka na dluzej niz 1,5 sekundy a potem to juz moga tylko umierac mowa oczywiscie o walce 1vs1(wyjatek stanowia jedynie naprawde dobrze grajacy rogue i majacy czyste skille)


Poziom mojego Hp 6,2k z bronią 2h i 5,9k jeżeli używam 2x1h.( do walki z Lokiem często zakładam :wolny mh.i szybszy offh. ) Na wolnych broniach proces %crusadera jest o wiele większy , natomiast fiery czy icychil. mają wyższą skuteczność na broniach szybszych. O ile z innymi klasami walczę ustawieniem wolna broń/wolna broń pod locka wybieram wolna/szybka)
Moj ogólny przepis na Locka:
1.Berserker Rage
2.Charge (podczas charge przechodzę już w Berserker Stance i na powitanie Pummel)
3.Ile sie da wsadzić ciosów ,aż do ukochanego <Pepsi --Coli>
4.Intercept , Pummel/Intimidating Shout cały czas kontrola żeby wcisnąć Death Wish tak aby nie dać się wystraszyć.
5.Dla ułatwienia sobie życia można wyfarmić trinkiet z Furlborgiem za Exalted od Misków w przejściu do Winter. Z miśkiem jest o wiele prościej i taki misio dezorientuje poukładany plan walki Locka, albo użyć Life Gem.

Przedstawiony tu jest mój ogólny zarys duelowania z Lockiem czesto bywa tak ,że dostanę ze 3 crity i mogę polecieć na skargę do Thrala:)

Chęsto bywa też tak ,że mam kilka resistów na poczynania Locka i wtedy on się denerwuje.
Duelowanie ma to do siebie ,że nie można przewidzieć ile razy podczas walki wypadnie nam crit/parry/miss/czy resistniemy na jakiś atak. I to jest ciekawe inaczej każdy duel , po wykluczeniu elementu nieprzewidywalnego stałby się szablonowy. A tak zawsze może spotkać nas niespodzianka.
Właśnie przed chwilą trenowałem sobie z kumplem Magiem i miałem res.na jego 5 kolejnych ataków ( śmiesznie było ,bo na poly też był res.)
Tak jak wiele razy podkreślam złota jedyna zasada nie istnieje.
Każda klasa doprowadzona do super sprzętu i biegłości w skilach jest doskonała w PvP. Każda klasa postaci ma klasę z ,którą ma większe problemy wygrać od pozostałych klas.
Gra w Wowa jest grą drużynową i została tak skonstruowana aby wzajemnie klasy w drużynie uzupełniały się. Poszczególne jednostki samodzielnie mało znaczą.

Autor:  Goatus [ 9 paź 2006, 19:38 ]
Tytuł: 

niebezimienny napisał(a):
Czy lockowy fear kiedys sie przerywa? Mnie warlock raz fearnął, wrzucił wsystkie doty i jak fear sie skonczyl to zostalo mi 6% hp (iceblock na cooldownie).


Luck based :wink: Zdarzało mi się dostać feara na full hp wbiec w grupę hordy zarywać przez 4-5s od wszystkich ciągle biegając z fearem i paść.

Z drugiej strony zdarzało mi się dostać feara który przerywał się po pierwszym ticku CoA ;]

Generalnie fear jest irytujący, ale nic nie boli tak jak seduce. Dla mnie najbardziej wk#$#$cy skill w całej grze. Nie ma to jak stać niczym ciele i czekać na zarżniecie bez możliwości obrony :cry:

Strona 2 z 7 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team