MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

PTR 2.0.1 notes
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=22203
Strona 2 z 16

Autor:  Demandread [ 15 lis 2006, 11:31 ]
Tytuł: 

I nadal obowiazuje DR rule ? Czyli up to 12s,8s,6s, immune ?

Peace

Autor:  Goatus [ 15 lis 2006, 12:04 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
kazdy cc trwa 12 s max


I bardzo dobrze, chain cc to jedna z bardziej irytujących rzeczy w pvp, myślę że każdy się z tym zgodzi. Ja bym posuną się jeszcze dalej i dał wszystkie formy cc (tych co trwają 10+s) na jeden timer diminishing returns

Autor:  Aldatha [ 15 lis 2006, 12:30 ]
Tytuł: 

wszystko w TBC sluzy do przedluzenia walk zeby arena/conquest byl dluzszy i ciekawszy , stad duzo staminy na itemach skrocenie cc itd

Autor:  Dwutlenek [ 15 lis 2006, 12:37 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
wszystko w TBC sluzy do przedluzenia walk zeby arena/conquest byl dluzszy i ciekawszy , stad duzo staminy na itemach skrocenie cc itd


Chyba masz racje... ale to chyba mocno udeża w niektóre klasy, głównie w rogali jak sądzę :)

Autor:  shahray [ 15 lis 2006, 13:09 ]
Tytuł: 

Przegladam sobie screeny za rewardy bo na test moze uda mi sie wbic wieczorem i tak sobie przypomnialem, ze ktos wspominal o markach (lub innej formie wynagrodzenia ;)) za mord na wrogu w open pvp. Widze honor, widze marki za bg + jak mi sie wydaje nieco inny mark za nowy bg (zle mi sie wydaje?). A co z tym open pvp? To ma byc w dodatku, jest w 2.01, czy to plota byla?

I kolejne pytanko - patch ma usunac rangi, wywalic repy ...itp.. a wprowadzic kupowanie za honor/marki, czy jak sobie teraz uzbieram po 20 markow za kazdy bg to po patchu bede sobie mogl to uzyc na nowych zasadach, czy patch wyczysci mi torbe lub poprostu mark jest innego typu i nie bedzie go mozna uzyc- tak jak kiedys bylo przy zmianach markow (wtedy byl jakis inny vendor ale system sie nie zmienial wiec nieistotne).

Autor:  Nukh [ 15 lis 2006, 13:44 ]
Tytuł: 

shahray napisał(a):
Przegladam sobie screeny za rewardy bo na test moze uda mi sie wbic wieczorem i tak sobie przypomnialem, ze ktos wspominal o markach (lub innej formie wynagrodzenia ;)) za mord na wrogu w open pvp. Widze honor, widze marki za bg + jak mi sie wydaje nieco inny mark za nowy bg (zle mi sie wydaje?). A co z tym open pvp? To ma byc w dodatku, jest w 2.01, czy to plota byla?

Masz na myśl tokeny zdobywane za zabijanie graczy w pobliżu Halaa? To Outlands, więc będzie w dodatku.
Cytuj:
I kolejne pytanko - patch ma usunac rangi, wywalic repy ...itp.. a wprowadzic kupowanie za honor/marki, czy jak sobie teraz uzbieram po 20 markow za kazdy bg to po patchu bede sobie mogl to uzyc na nowych zasadach.

Z tego co czytałem stare tokeny nie znikną i będą nadawały się do użycia.

Autor:  shahray [ 15 lis 2006, 13:55 ]
Tytuł: 

Nukh napisał(a):
Masz na myśl tokeny zdobywane za zabijanie graczy w pobliżu Halaa? To Outlands, więc będzie w dodatku.

No wlasnie nie do konca wiem o co mi chodzi ;), ale pewnie wlasnie o to o czym piszesz, czyli w dodatku bedzie mozna sie poganiac, tak zeby i na pve serwerach dawalo rade, bo w tej chwili tam nie byloby szansy zebrac rewardow :D.

Nukh napisał(a):
Z tego co czytałem stare tokeny nie znikną i będą nadawały się do użycia.

Byloby milo, szczegolnie zalezy mi na markach za AV, bo od dawna nie pamietam wina w AV i taki mark to cenna zdobycz, reszte to i tak zdobede zarabiajac honor.

Autor:  Nukh [ 15 lis 2006, 15:11 ]
Tytuł: 

shahray napisał(a):
No wlasnie nie do konca wiem o co mi chodzi ;)

W Nagrand jest neutralne miasto, Halaa. Obie frakcje mogą uzyskać nad nim kontrolę w podobny sposób jak w przypadku zdobywania różnego rodzaju wież.

Każdy gracz zabity w pobliżu Halaa PC rzuca token. Razem z tokenami uzyskanymi na drodze PvE (w Nagrand) możesz je oddać do NPC w Halaa w zamian za nagrody.

Po przejęciu przez jedną z frakcji kontroli nad miastem spawnują się guardzi, któzi muszą zostać zabici jeżeli miasto ma zostać odbite przez drugą frakcję.

W pobliżu miasta znajdują się 4 gniazda wywernów nad którymi również można przejąc kontrole. Jeżeli nam się to uda, można wybrać się na mały lot wywernem i bombardowanie obrońców Halaa.

Autor:  cypis [ 15 lis 2006, 15:17 ]
Tytuł: 

Dwutlenek napisał(a):
Aldatha napisał(a):
wszystko w TBC sluzy do przedluzenia walk zeby arena/conquest byl dluzszy i ciekawszy , stad duzo staminy na itemach skrocenie cc itd


Chyba masz racje... ale to chyba mocno udeża w niektóre klasy, głównie w rogali jak sądzę :)

Nerf cc nie ma wplywu na stuny.

Autor:  Goatus [ 15 lis 2006, 15:51 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
Nerf cc nie ma wplywu na stuny.


Wydaje mi się że chodziło raczej o to że rog zaraz po magu jest klasą o najmniejszej przeżywalności, czyli w zasadzie ich najlepszą obroną jest błyskawiczne zabicie przeciwników. Stąd wydłużenie czasu walki działa na niekorzyść tych dwóch klas

Autor:  Dwutlenek [ 15 lis 2006, 16:21 ]
Tytuł: 

Goatus napisał(a):
cypis napisał(a):
Nerf cc nie ma wplywu na stuny.


Wydaje mi się że chodziło raczej o to że rog zaraz po magu jest klasą o najmniejszej przeżywalności, czyli w zasadzie ich najlepszą obroną jest błyskawiczne zabicie przeciwników. Stąd wydłużenie czasu walki działa na niekorzyść tych dwóch klas


Otóż to.
Z tym, ze mag dostał potworny buff damage, natomiast rogal raczej nie.

Autor:  Teo [ 15 lis 2006, 18:46 ]
Tytuł: 

Znalazl juz ktos linka do tego patcha ?

Autor:  Nukh [ 15 lis 2006, 19:08 ]
Tytuł: 

Dwutlenek napisał(a):
Otóż to.
Z tym, ze mag dostał potworny buff damage, natomiast rogal raczej nie.

Jaki znowu potworny buff damage? Na dzień dzisiejszy sprzęt który można zdobyć między 60 a 70 lvl oferuje niższy damage niż ten, który można zdobyć w późnym AQ40 i Naxxramas. T4 bez socketów jest tylko minimalnie (różnica rzędu ~20 dmg, ~20 critical rating) lepszy od T3. Oczywiście z socketami będzie trochę lepszy, ale nie zmienia to faktu, że damage output maga do osiągniecia sporej ilości zsocketowanego T4 (lub niesetowych odpowiedników) będzie mnie lub bardziej na poziomie dzisiejszego maga noszącego sprzęt z AQ40 i kilku dropów z Naxxramas.

Jako ciekawostke mogę powiedzieć, że jeden z bardziej znanych magów (Faxmonkey) nadal biega w swoim normalnym sprzęcie, mimo, że ma 67 (a teraz pewnie wyższy) lvl. Poprostu uważa, że przy jego obecnym damage output przeciwnicy umierają bardzo wolno (i coś w tym jest, oglądając jego vid), więc co by było, gdyby przerzucił się na greeny/blue z TBC, które mają o wiele niższy +damage.

Autor:  olokkm [ 15 lis 2006, 19:26 ]
Tytuł: 

Nukh napisał(a):
Dwutlenek napisał(a):
Otóż to.
Z tym, ze mag dostał potworny buff damage, natomiast rogal raczej nie.

Jaki znowu potworny buff damage? Na dzień dzisiejszy sprzęt który można zdobyć między 60 a 70 lvl oferuje niższy damage niż ten, który można zdobyć w późnym AQ40 i Naxxramas. T4 bez socketów jest tylko minimalnie (różnica rzędu ~20 dmg, ~20 critical rating) lepszy od T3. Oczywiście z socketami będzie trochę lepszy, ale nie zmienia to faktu, że damage output maga do osiągniecia sporej ilości zsocketowanego T4 (lub niesetowych odpowiedników) będzie mnie lub bardziej na poziomie dzisiejszego maga noszącego sprzęt z AQ40 i kilku dropów z Naxxramas.

Jako ciekawostke mogę powiedzieć, że jeden z bardziej znanych magów (Faxmonkey) nadal biega w swoim normalnym sprzęcie, mimo, że ma 67 (a teraz pewnie wyższy) lvl. Poprostu uważa, że przy jego obecnym damage output przeciwnicy umierają bardzo wolno (i coś w tym jest, oglądając jego vid), więc co by było, gdyby przerzucił się na greeny/blue z TBC, które mają o wiele niższy +damage.


Nie zapomniales czasami o fakcie, ze podczas levelowania 60-70 dostajesz nowe ranki spelli ktore raczej zwieksza "damage output" ? A fakt, ze "przeciwnicy umieraja bardzo wolno" moze byc spowodowany takze duzym buffem staminy na wszystkich nowych itemach w dodatku... Co notabene jest jednym z glownych zalozenien w TBC.

Autor:  raggnarok [ 15 lis 2006, 19:33 ]
Tytuł: 

Pytanie tylko, ktore klasy lepiej wyjda na tym ogromnym bonusie staminy - melee czy casterzy.

Autor:  tomugeen [ 15 lis 2006, 19:34 ]
Tytuł: 

Olo mnie wyprzedzil, to samo dokladnie chcialem napisac.

Mam takie pytanie, czy np. hamstring takze dostaje ograniczenie do 12sec? albo crippling poison? Zawsze przy nerfach CC zazrdoscilem postaciom ktore jak juz dojda i snare'uja przeciwnika uzyskuja przewage.
Cala zabawa w graniu 'wrazliwymi' klasami polega na skakaniu wkolo twardziela i ubicie (lub prawie ubicie) go zanim wreszcie przylepi sie do nas.
Przy wiekszej ilosci staminy i wydluzeniu walki czas, przez jaki trzeba sie opedzac od rogue/warriora bedzie dluzszy, co ciagnie za soba znaczne utrudnienie (niewiele nowych form CC, nerf starych).

W skrocie, wole nie miec na sobie kilku sekund hamstringa po tym jak fear/fTrap sie konczy (tu hunterem jeszcze dale rade, ale priestem np lubie biec jak mnie goni warrior i skrecam ciagle za jakies przeszkody majac nadzieje ze nie interceptnie mnie jeszcze przez chwile)



Edit: jeszcze jedno, klasy melee po umiejetnym zabiciu wroga (czyli szybkim i bezbolesnym) maja troszke mniej HP, robia "roar" i leca dalej. Jak wygladac beda casterzy przy zwiekszonej staminie?
Wiem ze magowie jeszcze sobie radza, ale reszta to raczej 3wrogow i drink ^^ (oomkin anyone?)

Autor:  cypis [ 15 lis 2006, 19:40 ]
Tytuł: 

Emogeen: cc =/= snare

Autor:  tomugeen [ 15 lis 2006, 19:45 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
Emogeen: cc =/= snare

Cipas tak, ale zwykle dzieki CC moge sobie spokojnie snare przeczekac.

Ranged zuitek z nalozonym snare niewiele moze zdzialac. Dziwnie mi sie gra bez self-dispella po kazdym ConcShot/frost shock/frostbolt, ale hunterek daje rade wyjsc z takich rzeczy jesli nikt mu nie 'pomaga' walczyc z przeciwnikiem. No trinket mam.

Autor:  Nukh [ 15 lis 2006, 20:51 ]
Tytuł: 

olokkm napisał(a):
Nie zapomniales czasami o fakcie, ze podczas levelowania 60-70 dostajesz nowe ranki spelli ktore raczej zwieksza "damage output" ? A fakt, ze "przeciwnicy umieraja bardzo wolno" moze byc spowodowany takze duzym buffem staminy na wszystkich nowych itemach w dodatku... Co notabene jest jednym z glownych zalozenien w TBC.

Pisałem w odpowiedzi na post O2, który twierdził, że magowie dostają "potwornego" buffa jeżeli chodzi o ich możliwości zadawania obrażeń.

Nie mam dostępu do bety, ale z tego co widziałem na różnego rodzaju filmach, różnica między mną (a rajdować przestałem kilka miesięcy temu) a magami na 67 lvl w sprzęcie HWL/z TBC i nowymi rangami spelli w jest rzędu około 100 dmg na Fireballu. Dlatego pozwolę się nie zgodzić z naszym panem moderatorem.

Autor:  2540 [ 15 lis 2006, 21:14 ]
Tytuł: 

@up

ja niewiesz ze mod zawsze ma racje ? :lol:


btw. wam tez nie dziala strona od ptr character copy ?

Strona 2 z 16 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team