MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Profesje w TBC - tipy, pytania, rady
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=23090
Strona 2 z 22

Autor:  Vorten [ 13 sty 2007, 12:40 ]
Tytuł: 

Nie chce mi się przepisywać, więc daje linka, Info o alchemii z world of raids.

Ogólnie rzecz biorąc dzieli się na spec w elixiry/potiony i transmute. Spec daje szanse na zrobienie dodatkowego pota/elixiru/transmute podczas craftowania + zapewne jakieś unikalne recipe dla każdego.

Teraz się zastanawiam na czym najwięcej się będzie zarabiać, w sumie potów i elixirów robi się zawsze sporo i najczęściej będzie spec "procować", z drugiej strony jak zrobi się extra transmute to zwykle zarabia się jak na kilku potach.

Edit: Jak na tą chwilę jestem zdecydowany zrobić się na Elixir Master.

Autor:  - 34 - [ 13 sty 2007, 13:50 ]
Tytuł: 

a jesli sie oduczymy danej specjalizacji w alch to tracimy all recepty na 300+ ?

szukalem unikalnych recept ale nie znalazlem :<

Autor:  bargaw [ 13 sty 2007, 13:52 ]
Tytuł: 

w sumie daja tylko szanse na zrobienie dodatkowego elixiru,potiona,flaska podczas produkcji.

Autor:  raggnarok [ 13 sty 2007, 15:28 ]
Tytuł: 

Ja tam zostaje przy Alchemii. Jest to imho najpewniejsza profesja, bo bawiac sie w PvE mozna praktycznie wyfarmowac wszystko to, co oferuja pozostale profesje, moze za wyjatkiem paru itemow, ktore nie robia decydujacej roznicy... A potkow wyfarmowac sie nie da :)

Autor:  koornik [ 13 sty 2007, 20:32 ]
Tytuł: 

Ja docelowo chce na 70 lvl moim be palkiem miec enchanting i enginerring glownie z powodu zabawek engineera i disenchantingu (oraz bop enchantow) Nie wiem jeszce co wezme na okres levelowania tho.

Autor:  Huragan [ 13 sty 2007, 20:35 ]
Tytuł: 

koornik napisał(a):
Ja dolelowo chce na 70 lvl moim be palkiem miec enchanting i enginerring


ja dokladnie to samo :) to sa najlepsze profesje.

Autor:  Deshroom [ 13 sty 2007, 21:33 ]
Tytuł: 

mihn napisał(a):
1h Axe:
t1 The Planar Edge 81dps
T2 Black Planar Edge 88dps
T3 Wicked Edge of the Planes
2H Axe:
T1 Lunar Crescent 105dps
T2 Mooncleaver 114dps
T3 Bloodmoon 123


;]
jeszcze jest pare recept BoP :>
bardzo Ci dziękuje, mam 225 - kasa się kończy /cry :har: ale bede twardo farmił :P

Autor:  h34t [ 14 sty 2007, 22:14 ]
Tytuł: 

Co polecacie dla locka w BC ?
Głównie pod pvp wiec pewnie eng wezmę - ktoś z beta testów może się wypowiedzieć jak się spisuje? I jak inne profesje, np. jewelcrafting dla locka ?

Autor:  Robus [ 15 sty 2007, 08:29 ]
Tytuł: 

bargaw napisał(a):
w sumie daja tylko szanse na zrobienie dodatkowego elixiru,potiona,flaska podczas produkcji.


na flaskach nie ma specjalizacji

po za tym na WoR nie ma wszystkich znalezionych recept (na 4 stronie tematu o profesjach jest link do forum wowa, gdzie jest wiecej recept zebranych)

a co do samej alchemii, skopiuje jeszcze raz to co juz dawalem:


Specializatoins

Master of Potions - Allows an Alchemist to sometimes create an additional potion when brewing high level potions
Starts with Quest from Lauranna Thar'well at Cenarion Refuge in Zangarmarsh
Quest sends you to The Botanica in Tempest Keep to retrieve The Botanist's Field Guide from High Botanist Freywenn
Also requires the Following:
- 5 Super Healing Potions
- 5 Super Mana Potions
- 5 Major Dreamless Sleep Potions

Master of Elixirs - Allows an Alchemist to sometimes create an additional elixir when brewing high level elixirs
Starts with Quest from Lorokeem (Grand Master Alchemist) in Lower City Shattrath
Quest sends you to Caverns of Time to collect 10 Essences of Infinity from Rift Lords and Rift Keepers.
Also requires the Following:
- 5 Elixir of Major Defense
- 5 Elixir of Mastery
- 5 Elixir of Major Agility

Master of Transmutation - Allows an Alchemist to sometimes to get greater results when transmuting materials
Starts with Quest from Zarehvi at The Stormspire in Netherstorm
Quest asks only for the following:
- 3 Primal Might



Zrobilem taka mala liste uzytecznych potionkow i elixirkow:

Potions:

Volatile Healing Potion [300] - Requires level 55 - Restores 1050 to 1750 Health
Materials - 1 Golden Sansam, 1 Felweed, 1 Imbued Vial

Unstable Mana Potion - Requires Level 55 - Restores 1350 to 2250 Mana
Materials - 2 Rageveil, 1 Felweed, 1 Imbued Vial

Super Healing Potion [330] - Requires Level 55 - Restores 1500 to 2500 Health
Materials - 2 Dreaming Glory, 1 Felweed, 1 Imbued Vial

Recipe: Super Mana Potion - Haalrun in Telredor & Daga Ramba in Tunderlord Village(Limited Quantity 1)
Super Mana Potion [340] - Requires Level 55 - Restores 1800 to 3000 Mana
Materials - 2 Netherbloom, 1 Felweed, 1 Imbued Vial

Recipe: Destruction Potion
Destruction Potion [350] - Increases Spell Critical Chance by 2% and increases damage done by up to 120 for 15 seconds
Materials - 2 Nightmare Vine, 1 Netherbloom, 1 Imbued Vial
Looted From – Arrakoa

Recipe: Major Holy/Nature/Fire/Frost/Arcane/Shadow Protection Potion
Binds on Pickup
Major Holy Protection Potion - Absorbs 2800-4000 Holy (lub inna szkola magii) Damage. Lasts 1 hour
Materials - 1 Primal Life, 1 Primal Water, 1 Imbued Vial (zmieniaja sie tylko skladniki)
Looted From - Abyssal Destroyer at Forge Camp: Terror in Blade's Edge Mountains

Recipe: Fel Mana Potion
Binds on Pickup - Rare Quality
Fel Mana Potion [365] - Requires Level 60 - Restores 3200 mana over 24 sec. but at a cost.
Also reduces damage and healing done by magical spells and effects by 25 for 15 min.
Materials - 1 Mana Thistle, 2 Nightmare Vine, 1 Imbued Vial
Looted From - Caster at the Eclipsion sub zone in Shadowmoon Valley.

Recipe: Fel Regeneration Potion
Binds on Pickup - Rare Quality
Fel Regeneration Potion - Requires Level 60 - Use: Restores 3200 health over 24 sec. but at a cost. All stats are reduced by 15 for 15 min.
Materials - 2 Felweed, 3 Nitemare Vine, 1 Imbued Vial
Looted From - Illidari Point



ELIXIRS:

Onslaught Elixir [300] - Requires Level 50 - Increases Attack power by 60 for 1 hour
Materials - 1 Mountain Silversage, 1 Felweed, 1 Imbued Vial

Adept's Elixir [300] - Requires Level 50 - Increases Spell Damage and Healing by up to 24
and spell critical strike rating by 24 for 1 hour
Materials - 1 Dreamfoil, 1 Felweed, 1 Imbued Vial

Elixir of Major Strength - Requires Level 50 - Increase your Strength by 35 for 1 hour
Materials - 1 Mountain Silversage, 1 Felweed

Elixir of Healing Power - Requires Level 50 - Increases the effects of healing spells that
you cast by up to 50 for 1 hour
Materials - 1 Golden Sansam, 1 Dreaming Glory, 1 Imbued Vial

Elixir of Mastery - Requires Level 50 - Increases all stats by 15 for 1 hour
Materials - 3 Terocone, 1 Felweed, 1 Imbued Vial

Recipe: Elixir of Major Frost Power - Haalrun in Telredor, Reagent Vendor in
Zabra'jin (Limited Quantity 1)
Elixir of Major Frost Power [320] - Requires Level 50 - Increases Frost Spell Damage by up to 55 for 1 hour
Materials - 2 Mote of Water, 1 Ancient Lichen, 1 Imbued Vial

Recipe: Elixir of Major Agility - Honor Hold Quartermaster
Requires Honor Hold - Honored
Elixir of Major Agility - Requires Level 55 - Increases your Agility by 35 for 1 hour
Materials - 1 Terocone, 2 Felweed, 1 Imbued Vial

Recipe: Elixir of Major Defense - Haalrun in Telredor & Daga Ramba in Thunderlord Village(Limited Quantity 1)
Elixir of Major Defense [345] - Requires Level 55 - Increases Armor by 550 for 1 hour
Materials - 3 Ancient Lichen, 1 Terocone, 1 Imbued Vial

Recipe: Elixir of Major Firepower - Scryers Quartermaster in Shattarah
Elixir of Major Firepower [345] - Requires Level 50 - Increases fire spell damage by up to 65 for 1 hour
Materials - 3 Mote of Fire, 1 Ancient Lichen, 1 Imbued Vial

Recipe: Elixir of Major Mageblood
Major Mageblood [355] - Requires Level 60 - Regenerates 16 Mana ever 5 seconds for 1 hour
Materials - 1 Ancient Lichen, 1 Netherbloom, 1 Imbued Vial

Recipe: Elixir of Empowerment
Elixir of Empowerment [365] - Requires Level 60 - Reduces the magical resistances of your spell targets by 30 for 1 hour
Materials - 1 Netherbloom, 1 Mana Thistle, 1 Imbued Vial



Generalnie wynika z tego, ze lepiej miec specjalizacje na elixirach (no chyba ze ktos chce transmuty), bo bonuski z elixirow beda bardzo przydatne w 10 i 25 osobowkach (czyt. da sie na tym cos zarobic :> )

Z potkow to na dobra sprawe tylko fel mana/regen + protecty na szkoly magii, reszta ma 15 sek dzialanie.

Autor:  Keeper [ 15 sty 2007, 15:16 ]
Tytuł: 

Cytuj:
lepiej mieć na mainie herbalizm/alchemie ,a na alcie herbalizm/enchanting ,czy na odwrót ? .


Procz wymienionych juz zalet posiadania disenchantingu na mainie, jest jeszcze taka, ze altem sobie fajnego, nowego sprzeciuku BoP nie enchantniesz dla maina. Wiec main na najlepszy sprzet musialby kupowac enchanty od kogos innego. W moim przypadku, gdzie enchanting wzialem prawie wylacznie po to zeby moc enchantowac swoj gear, mijaloby to sie z celem.

Co do herbalismy to zalezy jeszcze imho od klasy. Przy profesjach produkcyjnych nie ma to wiekszego znaczenia, ale taki herbalism czy mining wygodnie jest miec na postaci ktora mozna latwo zrzucac aggro czy korzystac ze stealtha :)

U mnie main ma enchanting i alchemie. Do tej pory nie bylo to zbyt widoczne, ale mam nadzieje, ze w tbc podczas podnoszenia reputacji u ktorejs z frakcji bede zbieral nagrody-przepisy dla obu profesji.

Cytuj:
I stawiam pytanie na koniec. Czy w momencie kiedy wybiore np. Primal Mooncloth będę mógł później zmienić ten kierunek Tailora?


Gdzies czytalem o zmianie specjalizacji LW - kosztowac to mialoby 50g, samego oduczenia dokonuje sie najpierw u trenera a nastepnie w tanaris nalezy kupic ksiazke innej profesji. O ile dobrze pamietam ;)
Byc moze podobna sciezke bedzie trzeba przejsc, zeby zmienic specjalizacje w tailoringu?

Autor:  Deshroom [ 15 sty 2007, 18:13 ]
Tytuł: 

czy ktoś znalazł www na której sa profesje przynajmniej 300+ tak umieszczone że nie ma tooltipów ?
chodzi mi o to żebym mógł wydrukować sobi eBlackSmith tak żeby i składniki i opis itemu był widoczny na papierze - zwykle nie ma opisu itemu :har: a sa ikonki składników

dzięki za pomoc

Autor:  Keeper [ 15 sty 2007, 18:52 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
czy ktoś znalazł www na której sa profesje przynajmniej 300+ tak umieszczone że nie ma tooltipów ?
chodzi mi o to żebym mógł wydrukować sobi eBlackSmith tak żeby i składniki i opis itemu był widoczny na papierze - zwykle nie ma opisu itemu :har: a sa ikonki składników

dzięki za pomoc


Domyslam sie, ze nie dokladnie o to Ci chodzi, ale moze sie przyda, jezeli nie znajdziesz niczego lepszego:

http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... 1&pageNo=1
(Page Three: 41, 48, 51. Burning Crusade Blacksmith Plans (continued))

Co do <300 to pewnie najwygodniejsze do druku bylyby pdf'y:
http://bollwerk.fileburst.com/

Autor:  Deshroom [ 15 sty 2007, 19:05 ]
Tytuł: 

Keeper napisał(a):
Domyslam sie, ze nie dokladnie o to Ci chodzi, ale moze sie przyda, jezeli nie znajdziesz niczego lepszego:

http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... 1&pageNo=1
(Page Three: 41, 48, 51. Burning Crusade Blacksmith Plans (continued))
dzieki, zawsze coś do poczytania o BS :wink:

to jest najciekawsze


I am indeed in the BC Beta (and have been since Alpha). Fel Iron is minable at 300 now (it started as 305 in Beta). There are Rich Thorium Veins as well in Hellfire Peninsula to aid in raising mining skill. There is a Mining Trainer in the forge in Honor Hold and Thrallmar next to the Grandmaster Blacksmith trainer, who trains you in the Fel Iron Plate & Mail armor sets, which do not require any faction to learn.

The Grandmaster Blacksmith trainers in Honmor Hold and Thrallmar train the following:

Weapon Plans:[/]
b]Felsteel Whisper Knives [350] Thrown (139-140) 63.4 dps, Spd 2.2, +10 Hit Rating, +10 CRIT, +20 AP, L 70 (Rare, BoE)(Trained)
b]Fel Iron Greatsword[/b] [320] 2H Sword (172-260) 67.3 dps, Spd 3.2, +30 CRIT, +62 AP, L 63 (Unc., BoE)(Trained)
Materials – 12 Fel Iron Bars
Fel Iron Hammer [315] 1H Mace (76-143) 49.8 dps, Spd 2.2, +12 Int, +5 mana/5 sec., L 62 (Unc., BoE)(Trained)
Materials – 10 Fel Iron Bars
Fel Iron Hatchet [310] 1H Axe (68-127) 48.8 dps, Spd 2.0, +* Str, +15 Hit Rating, L 61 (Unc., BoE)(Trained)
Materials – 9 Fel Iron Bars
Enchanted Thorium Blades [300] Thrown (80) 36.4 dps, Spd 2.2, +6 Agi, +10 AP, L 55 (Unc., BoE)(Trained)
Materials – 6 Thorium, Bars, 2 Enchanted Thorium Bars, 1 Rugged Leather
Whirling Steel Axes [200] Thrown (50) 22.7 dps, Spd 2.2, +6 Agi, +10 AP, L 55 (Unc., BoE)(Trained)
Materials – 5 Steel Bars, 2 Elemental Air, 1 Heavy Leather, 2 Heavy Grinding Stones
Thick Bronze Darts [100] Thrown (24) 10.9 dps, Spd 2.2, +2 Str, L 15 (Unc., BoE)(Trained)
Materials – 6 Bronze Bars, 1 Medium Leather, 2 Rough Grinding Stones

Armor Plans:
Fel Iron Plate Set: (Bonuses: 2: +150 AR, 4: +13 Defense)(Trained)
Fel Iron Breastplate [325] Plate, 943 AR, +32 Str, +46 Sta, L 64 (Unc., BoE)
Materials – 10 Fel Iron Bars
Fel Iron Plate Pants [325] Plate, 943 AR, +32 Str, +46 Sta, L 64 (Unc., BoE)
Materials – 10 Fel Iron Bars
Fel Iron Plate Boots [315] Plate, 582 AR, +23 Str, +30 Sta, L62 (Unc., BoE)
Materials – 6 Fel Iron Bars
Fel Iron Plate Gloves [305] Plate, 524 AR, +24 Str, +21 Sta, L61 (Unc., BoE)
Materials – 5 Fel Iron Bars
Fel Iron Plate Belt [305] Plate, 471 AR, +21 Str, +30 Sta, L61 (Unc., BoE)
Materials – 4 Fel Iron Bars
Fel Iron Chain Set: (Bonuses: 2: +14 Crit, 4: +8 mana/sec)(Trained)
Fel Iron Chain Tunic [320] Mail, 514 AR, +36 Sta, +24 Int, +48 Attack Power, L 63 (Unc., BoE)
Materials – 9 Fel Iron Bars
Fel Iron Chain Bracers [315] Mail, 218 AR, +19 Sta, +13 Int, +26 Attack Power, L 62 (Unc., BoE)
Materials – 6 Fel Iron Bars
Fel Iron Chain Gloves [310] Mail, 303 AR, +24 Sta, +17 Int, +34 Attack Power, L 61 (Unc., BoE)
Materials – 5 Fel Iron Bars
Fel Iron Chain Coif [315] Mail, 382 AR, +33 Sta, +21 Int, +42 Attack Power, L 60 (Unc., BoE)
Materials – 6 Fel Iron Bars

Misc. Item Plans:
Fel Iron Rod [300] Needed by Enchanters (Unc., BoE)(Trained)
Materials – 6 Fel Iron Bars
Fel Sharpening Stone [300] +12 Sharp Weapon Damage for 30 minutes, L 50 (Common, BoE)(Trained)
Materials – 1 Fel Iron Bar, 2 Motes of Earth
Fel Whetstone [300] +12 Blunt Weapon Damage for 30 minutes, L 50 (Common, BoE)(Trained)
Materials – 1 Fel Iron Bar, 1 Netherweave Cloth

Autor:  Deshroom [ 15 sty 2007, 19:56 ]
Tytuł: 

i to:

Master (to 375)
Rohok (Thrallmar, Hellfire Peninsula)
Zula Slagfury (Lower Shattrath City, Terokkar Forest) [Armoursmith]
Kradu Grimblade (Lower Shattrath City, Terokkar Forest) [Weaponsmith]


Cooking

Master (to 375)
Master Cookbook - Sold by Baxter in Thrallmar, Hellfire Peninsula.

First Aid

Master (to 375)
First Aid Manual - Sold by Aresella in Falcon Watch, Hellfire Peninsula


Fishing

Master (to 375)
Master Fishing - The Art of Angling - Sold by Juno Dufrain in Cenarion Refuge, Zangramarsh


Mining

Master (to 375)
Hurnak Grimmord (Honor Hold, Hellfire Peninsula)


Gems

Big thanks to Antares on Burning Blade for this data :)

Gems found in each type of Vein

By Gem Order:

Aquamarine - Iron, Mithril & Truesilver Veins
Arcane Crystal - Thorium Veins
Azerothian Diamond - Small & Rich Thorium Veins
Black Diamond - Dark Iron Veins
Black Vitriol - Mithril, Dark Iron & Small Thorium Veins
Blood of the Mountain - Dark Iron Veins
Blood Shard - Copper, Tin & Silver Veins (but only in The Barrens. Is also dropped by Razormane mobs)
Blue Sapphire - Small Thorium & Rich Thorium Veins
Citrine - Iron, Gold, Mithril & Truesilver Veins
Huge Emerald - Small & Rich Thorium Veins
Jade - Tin, Iron & Gold Veins
Large Opal - Small Thorium & Rich Thorium Veins
Lesser Moonstone - Tin, Silver, Iron & Gold Veins
Malachite - Copper Veins
Moss Agate - Tin & Silver Viens
Shadowgem - Copper, Tin & Silver Veins
Star Ruby - Mithril, Truesilver, Small Thorium & Rich Thorium Veins
Tigerseye - Copper Veins

Autor:  irion [ 20 sty 2007, 14:48 ]
Tytuł: 

pytanko jak i gdzie sie nauczyc specjalizacji w Tailoringu?

Autor:  Avan [ 21 sty 2007, 10:20 ]
Tytuł: 

to ja mam takie pytanie, czy z herbalizmu jest teraz kasa? Skilla zostawiłem na poziomie 200 i zabrałem sie za lvlowanie olewając profesje i sie teraz zastanawiam, czy herba nie wytrenic :/ I jeszcze byłbym wdzięczny gdyby ktoś powiedział, gdzie trenić herby z 200 skilla

Autor:  iniside [ 21 sty 2007, 10:40 ]
Tytuł: 

irion napisał(a):
pytanko jak i gdzie sie nauczyc specjalizacji w Tailoringu?


Shadowweave mozna w UC w Magic Quater. Reszty jeszcze nie wiem.

Autor:  superXtra [ 24 sty 2007, 14:34 ]
Tytuł: 

Zapomnijcie o inzynierze, tak jak teraz patrze to inneprofesje>inzynier
Prawie nic dla niego nie ma, chyba nigdzie nie widzialem zadnych schematow za repa... dodatkowo znerfowali reflectory czego wczesniej nie zauwazylem:/

Juz lepiej stuknac enchanting czy tailoring (jezeli jest sie magiem:P), chyba ze w karazhanie jakies recepty beda.

Autor:  Nephilim [ 24 sty 2007, 14:41 ]
Tytuł: 

superXtra napisał(a):
dodatkowo znerfowali reflectory czego wczesniej nie zauwazylem:/


mozesz rozwinc mysl?

Autor:  KromeR [ 24 sty 2007, 14:47 ]
Tytuł: 

Inzynier zawsze byl fu. Nie wiem po co oni wprowadzili ta profesje, skoro nie chca jej rozwijac bo nie za bardzo miesci sie w kanonie swiata (kiedys o tym jakis blue czytalem).
BTW kiedys mialem inzynierke. Na niczym nie dalo sie zarobic. Nosilem w plecaku tone jakiegos badziewia, ktore byla uzyteczne tylo w bardzo specyficznych sytuacjach - do tego stopnia ze uzylem jedna, dwierzeczy gora kilka razy.

Dla prownania powiem ze znajomi ktorzy mieli alhemie zarobili wtedy na tym gore szmalcu, a qmpel koremu poradzilem zeby zainwestowal w reca na flask od titans potem mowil ze inwestycja zwrocila mu sie kilkukrotnie. :) Hehe.

Strona 2 z 22 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team