MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Patch 2.0.12
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=24197
Strona 2 z 4

Autor:  Yaroos [ 4 kwi 2007, 14:38 ]
Tytuł: 

Robus napisał(a):
ja pierd..., a kogo obchodzi gowniany unstuck i eventualny exploit hsa???

zamiast pierdolami powinni sie zajac powaznymi rzeczami - wprowadzic jak najszybciej zmiany do thrashy + wielu innych pilnych rzeczy (niebieski post - tigole)

generalnie blizzard jest za wolny, a te wszystkie zmiany sa wymuszane przez odchodzacych ludzi bardziej, niz przez tych co krzycza na forum (zeby juz nie mowic, ze wlasnie po to byla beta - zeby nie bylo takich kretynskich rzeczy, no ale to szczegol)


eee no nic nie ma o fryzjerach i domkach w WoW -czyli o najbardziej pilnych rzeczach.
Beta byla po to by sprawdzic czy nie za slabo leczy pally i jak sie sprawdza w hordzie .

Blizz sra na tych co odchodza ... wiecej zaczyna.
p.s.
mam pokute dla devs za to ze w ch... wala i sie obijaja :
lvl holy priestem od 0do 70 lvl - bez mozliwosci grania w party :)

Autor:  Brodaty [ 4 kwi 2007, 14:41 ]
Tytuł: 

To taka pierdołka imho jest z tym unstuckiem. Ja za 2 lata grania to go użyłem chyba ze 2-3 razy.

Autor:  Robus [ 4 kwi 2007, 14:55 ]
Tytuł: 

Yaroos napisał(a):


eee no nic nie ma o fryzjerach i domkach w WoW -czyli o najbardziej pilnych rzeczach.
Beta byla po to by sprawdzic czy nie za slabo leczy pally i jak sie sprawdza w hordzie .

Blizz sra na tych co odchodza ... wiecej zaczyna.


housing nigdy nie byl pilny w wowie i tbh do powaznych nie nalezy, za to 2000000000 bugow + zrabane trading skile + zrabany raiding + zrabana itemizacja z random generatora sie do nich zaliczaja jak najbardziej

a co do zaczynajacy >> odchodzacy - mysle ze grubo sie mylisz co pokazuja statystyki sprzedazy tbc
gdyby tbc bylo super chwalone przez graczy, to by juz dawno osiagnelo poziom sprzedazy mniej wiecej 3:4 w stosunku tbc:abonamenty, a chwilowo to nawet do 50% nie podeszlo (i to wg oficjalnych danych napewno "troszke" zawyzonych), a bynajmniej pudelek nie brakuje, bo walaja sie tonami po sklepach

zreszta kazdy kto ma grajacych kumpli 10 razy sie zastanowi przed kupnem tbc, bo niewiele jest osob ktore chwala obecny end game

Autor:  superXtra [ 4 kwi 2007, 21:00 ]
Tytuł: 

Brodaty napisał(a):
To taka pierdołka imho jest z tym unstuckiem. Ja za 2 lata grania to go użyłem chyba ze 2-3 razy.

Niezupelnie bo znajomi nontoper wrzucali sobie unstuck z orgrimaru do shattrath:p

Autor:  Undmeen [ 4 kwi 2007, 22:37 ]
Tytuł: 

Robus napisał(a):
Yaroos napisał(a):


eee no nic nie ma o fryzjerach i domkach w WoW -czyli o najbardziej pilnych rzeczach.
Beta byla po to by sprawdzic czy nie za slabo leczy pally i jak sie sprawdza w hordzie .

Blizz sra na tych co odchodza ... wiecej zaczyna.


housing nigdy nie byl pilny w wowie i tbh do powaznych nie nalezy, za to 2000000000 bugow + zrabane trading skile + zrabany raiding + zrabana itemizacja z random generatora sie do nich zaliczaja jak najbardziej

a co do zaczynajacy >> odchodzacy - mysle ze grubo sie mylisz co pokazuja statystyki sprzedazy tbc
gdyby tbc bylo super chwalone przez graczy, to by juz dawno osiagnelo poziom sprzedazy mniej wiecej 3:4 w stosunku tbc:abonamenty, a chwilowo to nawet do 50% nie podeszlo (i to wg oficjalnych danych napewno "troszke" zawyzonych), a bynajmniej pudelek nie brakuje, bo walaja sie tonami po sklepach

zreszta kazdy kto ma grajacych kumpli 10 razy sie zastanowi przed kupnem tbc, bo niewiele jest osob ktore chwala obecny end game



Same bzdury TBC jest bardzo dobre a nawet więcej wspaniałe nawet nie trzeba wymieniać powodów czemu tak jest. BTW i moim zdaniem jest to najlepiej zaplanowany dodatek w dziejach mmo porównać można to do Guild Wars Factions i Nightfall jedni kochaj inni nienawidzą są błędu tu i tam coś nie pasuje tu a inne tam a w TBC jedyne na co narzekaliśmy było to ze nasze kochane itemki które w pocie czoła raidowalismy poszły do vendora albo zostały zamienione w "strage dust" po założeniu byle zielonego "crapu" to był jak dla mnie jedyny minus :wink:

Autor:  Robus [ 4 kwi 2007, 23:40 ]
Tytuł: 

CoS znowu generuje wybuch na shadzie ......

Autor:  koornik [ 5 kwi 2007, 07:49 ]
Tytuł: 

Cytuj:
* Using the customer support "Auto-Unstuck" will now trigger the one-hour cooldown on the player's hearthstone.
* Arenas
o Players will no longer be able to see their opponents in the Combat Log of an Arena match-up before the game starts.

oh noes :<

Autor:  KromeR [ 5 kwi 2007, 08:51 ]
Tytuł: 

Robus napisał(a):
ja pierd..., a kogo obchodzi gowniany unstuck i eventualny exploit hsa???


Byla to opcja z ktorej bardzo czesto korzystalem oszczedzajac sobie w cholere czasu. Zatem mnie to akurat bardzo interesuje :P

Co do reszty to mozna sobie powhinowac na forum blizza, bo z whinowania na mmorpg.pl nic nie wyniknie, bo nikt decyzyjny tego nie czyta :P Wiec kogo obchodza whiny grupy polakow? :P

Autor:  shahray [ 5 kwi 2007, 08:53 ]
Tytuł: 

Undmeen napisał(a):
Same bzdury TBC jest bardzo dobre a nawet więcej wspaniałe nawet nie trzeba wymieniać powodów czemu tak jest. BTW i moim zdaniem jest to najlepiej zaplanowany dodatek w dziejach mmo porównać można to do Guild Wars Factions i Nightfall jedni kochaj inni nienawidzą są błędu tu i tam coś nie pasuje tu a inne tam a w TBC jedyne na co narzekaliśmy było to ze nasze kochane itemki które w pocie czoła raidowalismy poszły do vendora albo zostały zamienione w "strage dust" po założeniu byle zielonego "crapu" to był jak dla mnie jedyny minus

Same bzdury, TBC jest slabe, dlatego ze nie wnosi wiele nowego, taki nieco wiekszy patch. BTW dodatek jak dodatek, chociaz nie umywa sie do takich dodatkow jak chociazby w guild wars, gdzie dodano nowe klasy, kontynenty wieksze niz w podstawce, nowe tryby gry. A jedynym plusem TBC, bylo zwiekszenie level cap, dzieki temu mozna bylo sobie z przyjemnoscia poquestowac, w koncu powymieniac masowo stare itemki a wiadomo ze tu chodzi tylko o items.

:]

Autor:  Robus [ 5 kwi 2007, 09:08 ]
Tytuł: 

KromeR napisał(a):
Co do reszty to mozna sobie powhinowac na forum blizza, bo z whinowania na mmorpg.pl nic nie wyniknie, bo nikt decyzyjny tego nie czyta :P Wiec kogo obchodza whiny grupy polakow? :P


na blizardowskich forach nie ma po co whinowac, tam sa zawodowcy od tego :D

poza tym wszystkie te rzeczy juz byly zglaszane nie raz i w koncu za jakies 2 miechy maja byc "poprawione"

ps. slowo poprawione dalem w "", bo w przypadku bliza znaczenie tego slowa jest inne niz slownikowe ;P

Autor:  KromeR [ 5 kwi 2007, 09:08 ]
Tytuł: 

No nie do konca.

W TBC kazda frakcja dostala nowa stara klase. Nowe kontynenty do zwiedzenia, nowe dungeony, nowe stare questy z lepszymi nagrodami ;) i nowe graty ze stara grafika :P

Generalnie TBC jest fajne, bo w koncu ile mozna bylo jeszcze lazic w te same miejsca (Naxx, AQ, BWL)? Przez dluzszy czas sie zachwycalem TBC bo to bylo cos nowego. Niestety jak ktos zna insty na pamiec to juz nie jest to takie fajne, a w sumie miejsc raidowych tez nie jest za duzo. Brakuje mi chociazby czegos w rodzaju UBRS -> 10 ppl, ale nie az tak trudne jak Kharazan, cos co sobie mozna zrobic dla jaj.

Generalnie:
poczatkowa faza przygdy z TBC: ocena 9,5/10
pozniejszy etap przygody z TBC: ocena 5,5-6/10

Autor:  Mroczny [ 5 kwi 2007, 09:45 ]
Tytuł: 

KromeR napisał(a):

Generalnie:
poczatkowa faza przygdy z TBC: ocena 9,5/10
pozniejszy etap przygody z TBC: ocena 5,5-6/10


W 100 % popieram.

Autor:  Robus [ 5 kwi 2007, 10:13 ]
Tytuł: 

KromeR napisał(a):

Generalnie:
poczatkowa faza przygdy z TBC: ocena 9,5/10
pozniejszy etap przygody z TBC: ocena 5,5-6/10


Z racji ze mam alchemie to o ile poczatkowa faze popieram, to ta druga u mnie ma max 4 :P

Autor:  Huragan [ 5 kwi 2007, 10:23 ]
Tytuł: 

KromeR napisał(a):
Generalnie:
poczatkowa faza przygdy z TBC: ocena 9,5/10
pozniejszy etap przygody z TBC: ocena 5,5-6/10


czym dalej w TBC tym gorzej.. wiecej nudnego farmowania... jak tylko wyjdzie Age of Conan to spadam z WoWa bo juz mnie znudzil na maksa.

Autor:  Gefaran [ 5 kwi 2007, 10:25 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
KromeR napisał(a):
Generalnie:
poczatkowa faza przygdy z TBC: ocena 9,5/10
pozniejszy etap przygody z TBC: ocena 5,5-6/10


czym dalej w TBC tym gorzej.. wiecej nudnego farmowania... jak tylko wyjdzie Age of Conan to spadam z WoWa bo juz mnie znudzil na maksa.


Sporo się o tym odchodzeniu właśnie do Conana słyszy, to fakt. A co do ocen to faktycznie na start dał bym z 9/10 a na chwilę obecna 5/10. Dodatek jest totalnie przeciętny jak dla mnie.

Autor:  Robus [ 5 kwi 2007, 10:33 ]
Tytuł: 

zle huragan, za duzo czekania, ja bym napisal:
jak tylko uda mi sie zalapac na bete Conana albo warhammera to spadam z wowa :P

Autor:  Huragan [ 5 kwi 2007, 11:12 ]
Tytuł: 

Robus napisał(a):
zle huragan, za duzo czekania, ja bym napisal:
jak tylko uda mi sie zalapac na bete Conana albo warhammera to spadam z wowa :P


co racja to racja.. a propo, najnowsze dwa filmiki z Conana

http://www.strategyinformer.com/xbox360 ... movie.html

Autor:  lutus [ 5 kwi 2007, 11:44 ]
Tytuł: 

no ja w 2,5 miesiaca skonczylem wszystko, co oferowalo TBC ( nie wliczajac dwoch bugged endgame 25man instance, ktore nadal nie sa skonczone), oczywiscie to bylo troche nolife granie 10h+ dziennie, ale mialem taka mozliwosc.

I tak jak juz wielu powiedzialo - poczatkowo bylem zachwycony - pozniej powoli przerodzilo sie to w znuzenie i wewnetrzna furie w itemizacje gry. Nawet to, ze shadow priest jest przejebany teraz w pve ( ta, nurf czuje za 1-2 miechy) nic nie pomoze.

Wniosek z tego - no matter ile, ale wazne jak. Jakosc > ilosc zawsze. Jakby nie bylo miliona bugow, albo by byly usuwane o wiele szybciej, to mnostwo osob by nadal grala - a tak, powoli zacznie sie masowy odplyw do nowych mmorpg.

Autor:  RufeN [ 5 kwi 2007, 11:53 ]
Tytuł: 

poki co od dwoch lat tylko obiecuja nam wiekszosc z tych "nowych MMORPG" :wink:

Autor:  lutus [ 5 kwi 2007, 11:56 ]
Tytuł: 

niestety proces tworzenia mmorpg od poczatku zajmuje troche czasu. Wiekszosc wlasnie byla ogloszona 2 lata temu, jako ze czas produkcji to 2-3 lata, mozna w tym, badz na poczatku nowego roku spodziewac sie wreszcie kilku hitow ( szkoda ze vanguard nie jest tak dobry jak obiecywano....) - W.A.R na pewno odbierze duuuza pule graczy.

Strona 2 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team