MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Profession Review
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=24267
Strona 2 z 4

Autor:  chopin [ 10 kwi 2007, 14:24 ]
Tytuł: 

Goatus jak Cię tak czytam to mi taka się pomyślało...
Może blizz na to włąsnie czeka... Wdrożą teraz ciul wie ile i jak wyjdą na rynek nowości to ludzie będę już nowym contentem znudzeni... Jak wypuszczą dużo blisko premier to ludzie jeszcze będą zajęci uczeniem sie bossów, farmieniem nowych itemów... Cholera wie czy nie taki jest zamysł...

Co do mąłych zmian... Tak, są małe ale dużo (IMO) psują... Zresztą, jak był revamp magów to też to co pokazali na poczatku to była totalna porażka, ale koniec końców nie było tak źle....

Autor:  Lu [ 10 kwi 2007, 14:44 ]
Tytuł: 

Buffchef :
w cavern of time pierwsza instancja : Escape from Durnholde Keep to po prostu CAŁA jedna prowincja - wczoraj zrobiłem pierwszy raz i było naprawdę fajowsko - był duch przygody bo poszliśmy nieprzygotowani - jedyny zgrzyt to to że jak 4 osoby padły na finalnym bosie to piąta go zlotowała jak nas nie było zrobiła quest i dała długą - ale w sumie taki finał był bardzo "zyciowy" :lol:

Chopin :
IMO masz rację że kwestia walki o klienta ma wpływ na to jak i kiedy wprowadzane są zmiany

"Druid Epic Flight Form
The Druid Epic flight form will be available through a series of quests, similar to the Warlock and Paladin Epic mount quests before it. This quest series will also open up a new boss in Sethekk Halls, and ultimately to the epic flight form."
mniam mniam :D

Autor:  Goatus [ 10 kwi 2007, 15:09 ]
Tytuł: 

chopin napisał(a):
Goatus jak Cię tak czytam to mi taka się pomyślało...
Może blizz na to włąsnie czeka... Wdrożą teraz ciul wie ile i jak wyjdą na rynek nowości to ludzie będę już nowym contentem znudzeni... Jak wypuszczą dużo blisko premier to ludzie jeszcze będą zajęci uczeniem sie bossów, farmieniem nowych itemów... Cholera wie czy nie taki jest zamysł...


Nom, swoją drogą ja naprawdę jestem ciekaw co Blizzard wymyśli w następnym dodatku. Teraz mogą sobie rzeczywiście pozwolić na leniwe "ruchy" ale na przełom 2007/08 szykuje się kilka naprawdę mocno oczekiwanych MMO i Blizzard na pewno sobie z tego sprawę zdaje. Albo dadzą coś naprawdę genialnego albo im cyferki znacznie zmaleją ;P

Autor:  Buffchef [ 10 kwi 2007, 15:33 ]
Tytuł: 

Lu napisał(a):
Buffchef :
w cavern of time pierwsza instancja : Escape from Durnholde Keep to po prostu CAŁA jedna prowincja - wczoraj zrobiłem pierwszy raz i było naprawdę fajowsko - był duch przygody bo poszliśmy nieprzygotowani - jedyny zgrzyt to to że jak 4 osoby padły na finalnym bosie to piąta go zlotowała jak nas nie było zrobiła quest i dała długą - ale w sumie taki finał był bardzo "zyciowy" :lol:


no OK, też miałem szczęście tam być. Co nie zmienia faktu, że to instancja - tylko, że pod gołym niebem.
Mi rozchodzi sie o to, że niektórzy gracze na forum blizza sugerują, że taki np Skettis to nie jest _instancja_ ... czyli coś na wzór Hungerera czy tej areny u ogrów (nie pamiętam nazwy Q)
Natomiast Robus pisał o 3 nowych instancjach...

Autor:  Brodaty [ 10 kwi 2007, 16:22 ]
Tytuł: 

Chyba się po prostu źle wyraził. Jakby to miałyby być instancje to by napisali "new instanced dungeons with brand new bosses" albo coś takiego. Choć z drugiej strony akapit o Ogri'la tego w sumie nie wyklucza

Autor:  superXtra [ 10 kwi 2007, 16:52 ]
Tytuł: 

zle zrozumieliscie zmiany w alchemii,
maja one na celu zmniejszenie farm festu przed kazdym instancem o czym pisali wczesniej, dla jednych nerf dla innych nie

Autor:  chopin [ 10 kwi 2007, 17:01 ]
Tytuł: 

superXtra napisał(a):
dla jednych nerf dla innych nie

Tak, racja, dla jednych -100 spell dmg to nerf dla innych nie... wymyslisz coś jeszcze głupszego czy to już szczyt twoich możliwości?

Autor:  Preacher [ 10 kwi 2007, 17:22 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Druid Epic Flight Form

The Druid Epic flight form will be available through a series of quests, similar to the Warlock and Paladin Epic mount quests before it. This quest series will also open up a new boss in Sethekk Halls, and ultimately to the epic flight form.



a może by dali w końcu Warlockom latające mounty? :/

Autor:  Sentry [ 10 kwi 2007, 17:32 ]
Tytuł: 

chopin napisał(a):
superXtra napisał(a):
dla jednych nerf dla innych nie

Tak, racja, dla jednych -100 spell dmg to nerf dla innych nie... wymyslisz coś jeszcze głupszego czy to już szczyt twoich możliwości?



co post to glupszy imo :roll:

a sam nerf - faktycznie nerfujacy - powinien isc w parze z nerfem bossow w 25man, zeby wszystko sie jakos skalowalo, bez dziury miedzy kara i kingiem. zmniejsza ilosc farmienia przed instami, dobry news dla osob z nie-za-wielka iloscia czasu :wink: .

Autor:  Vorten [ 10 kwi 2007, 18:16 ]
Tytuł: 

Jak nie miałeś wcześniej czasu to i tak się nie buffowałeś na maxa, to uderza w tych co chcą i mogą.

Autor:  superXtra [ 10 kwi 2007, 19:46 ]
Tytuł: 

chopin napisał(a):
superXtra napisał(a):
dla jednych nerf dla innych nie

Tak, racja, dla jednych -100 spell dmg to nerf dla innych nie... wymyslisz coś jeszcze głupszego czy to już szczyt twoich możliwości?

Czemu sie przyczepiles do mnie w dwoch tematach? chybe zle cos zrozumiales.
ZA DUZO FARMOWANIA NA POTY JEST, lepiej?

jezeli mniej farmowania to dla ciebie nerf to n/c.

Autor:  shahray [ 10 kwi 2007, 22:07 ]
Tytuł: 

Fajny tok rozumowania.

Autor:  superXtra [ 10 kwi 2007, 23:17 ]
Tytuł: 

Poprostu widze to pod innym katem, zrozumiale jest ze nie bedzie mozna miec 10 roznych buffow i ktos bedzie wyciagal mniej dpsow ale trzeba sie z tym pogodzic jak by nigdy nie bylo takiej mozliwosci:p
Dla mnie to jest na plus bo bede tracil na to mniej czasu, czyli moze dla gildiowego progressu to jest nerf ale nie dla mojego indywidualnego grania.

Autor:  Robus [ 11 kwi 2007, 07:27 ]
Tytuł: 

a kto ci kazal farmic te poty ??

trza bylo farmic na jeden, tez by bylo lepiej dla ciebie czasowo i mialbys "jakies" bufy

ten nerf to nie tylko nerf dpsu, to tez duzy nerf kasowy dla alchemikow i herbalistow - zapotrzebowanie na zielsko spadnie dosyc mocno, bo spadnie zapotrzebowanie na poty

//edit

a co do tych nowych bosow i questow, mysle ze jakis nowy instance sie pojawi jednak, zeby ludzie nie wyklinali ze znowu tylko dla raidersow dodaja

Autor:  grab41 [ 11 kwi 2007, 07:40 ]
Tytuł: 

http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... =1&sid=1#7

New raid encounters will be tuned with the new elixir limitation in mind. If problems are identified for existing raid encounters, as a result of this change, we will make the appropriate tuning adjustments.

Autor:  Robus [ 11 kwi 2007, 07:53 ]
Tytuł: 

pewnie ze zrobia, w kolejne 6 miesiecy po patchu z nerfem potow :P

Autor:  chopin [ 11 kwi 2007, 09:51 ]
Tytuł: 

superextra pierdolisz aż plecy bolą...
To ze ty nie masz czasu farmić potów nie znaczy że nikt nie ma.. tym się własnie różnią gildia z progressem od gildii bez progressu... Trzeba się postarać zeby coś mieć....
Cytuj:
jezeli mniej farmowania to dla ciebie nerf to n/c.

Tak głupiego zdania nie czytałem w życiu na żadnym forum...
Nie chodzi mondralo o mniej farmowania tylko mnijsze możliwości buffowania postaci. Dociera to do twojej ciasnej głowy? Wszędzie jest tak że im więcej chcesz mieć tym więcej musisz sie starać i więcej wkładać w to czasu... Gówno będzie nie zabawa jak PuGi będą farmiły gruul'a (choć po ostatnim nerfie to już niewiele brakuje...) bo wtedy zorganizowane gildie będa czyściły wszystko w 2 wieczory...
Proszę, zastanów się choć pół minuty zanim napiszesz jkiś kretynizm znowu...

Autor:  Lu [ 11 kwi 2007, 10:37 ]
Tytuł: 

szopen - zwolnij bo ludziska dadzą Ci ignora i bedziesz na tym forum korespondował sam z sobą 8)

Autor:  Pan Samochodzik [ 11 kwi 2007, 10:44 ]
Tytuł: 

chopin napisał(a):
Gówno będzie nie zabawa jak PuGi będą farmiły gruul'a (choć po ostatnim nerfie to już niewiele brakuje...) bo wtedy zorganizowane gildie będa czyściły wszystko w 2 wieczory...



Bzdury pleciesz, ten gowniany loot ktory leci w Karazhan i Grull Lair nie jest wart ani jednego potka. Niektorzy maja jeszcze RL i wola porobic cos innego niz farmic kase na poty, albo zbierac ziola. Chcesz wyzwania to idz na wojne, zabij paru arabusow, przysluzysz sie wolnym ludziom. Ale poki gramy w GRE, niech to bedzie zabawa, a nie koniecznosc zasranej farmy dla byle gownianego lootu.

Autor:  chopin [ 11 kwi 2007, 10:55 ]
Tytuł: 

Lu: i dont care tbh...
Pan samochodzik: true. Z drugiej strony... Gram 4h/day 4-5 rajdów tygodniowo, dwa dni farmy... te 8h farmienia wystarczy mi na cały tygdzień rajdów + zapasy (mam 3 alty zawalone ziołami i jednego potami po półtora roku grania). Trzeba wiedzieć co i gdzie farmić... Zresztą teraz odpuściłem farmowanie bo jak sprzedam spellcloth, shadowcloth i promal mooncloth + to co powypada na trashach to mam na kupne poty i jeszcze mi zostaje... Także to nie jest tak że full potowanie == no life...

Strona 2 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team