MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Nihilum wyczyscilo BT - rozprawka na temat skilla
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=25120
Strona 2 z 8

Autor:  Brodaty [ 6 cze 2007, 09:36 ]
Tytuł: 

No to teraz jak gra jest "wygrana", to Nihilum powinno się rozwiązać. No bo jakie wyzwanie przed nimi pozostało? Archimonde zaraz padnie i koniec gry.
Kończyć wódkę i do domu.

Autor:  niebezimienny [ 6 cze 2007, 09:38 ]
Tytuł: 

Powinni wszyscy pojsc do gm island.

Autor:  Pio [ 6 cze 2007, 09:38 ]
Tytuł: 

i tak 99 % populacji WoWa nie zobaczy tego bossa w ciagu najblizszego roku, a 80 % ludzi grajacych w WOWa nie zobaczy go nigdy :(

Autor:  niebezimienny [ 6 cze 2007, 09:40 ]
Tytuł: 

Oooo ot już zmienili że Vashj i Kael nie rzucaja po 4 vialki tylko dla każdego? ;p

Autor:  Brodaty [ 6 cze 2007, 09:46 ]
Tytuł: 

Po co zatem oni tworzą takie encounters? To chyba sztuka dla sztuki. No bo ile procent graczy jest Nihilum-wannabe i nolifują żeby zabić Ilidana zanim wyjdzie następny dodatek? 19%? Chyba mniej nawet.

Autor:  koci [ 6 cze 2007, 10:23 ]
Tytuł: 

redlum napisał(a):
czyli zawodowych sportowcow co zdobywaja zlote meda na olimpiadach tez nazwiesz nolife-ami?

Tak

Autor:  Vercin [ 6 cze 2007, 10:26 ]
Tytuł: 

Imo poziom trudnosci teraz jest jak najbardziej wporzadku. Ciezko robic instancje tylko dla ludzi co rajduja codziennie po 8-12 godzin:)
W rajdowaniu nawet bardziej niz skill liczy sie dobra organizacja gildi trzymanie wszystkiego za morde i trenowanie danego ecountera do znudzenia srajac pod siebie. Tak wlasnie robi nihilum siedza do 2-3 w nocy jak trzeba to i w piatek sobote +akcje typu soulstony dla kazdego co probe i world buffy itp. Sam rajduje bardzo duzo i moge smialo stwierdzic ze takie granie jest chore:) Mamy w gildi osoby co po roku w nihilum mialy poprostu dosc i wola nawet mniejszy progres ale granie na wiekszym luzie.

Autor:  Brodaty [ 6 cze 2007, 10:35 ]
Tytuł: 

Vercin napisał(a):
Imo poziom trudnosci teraz jest jak najbardziej wporzadku. Ciezko robic instancje tylko dla ludzi co rajduja codziennie po 8-12 godzin:)


Ale dzięki tigolowi to zostanie zrobione. Za mmo-champion:


Togile napisał(a):
Properly tuned and accessible raid content will die. It's ok. We'll make more. That's what we do for a living.


Gwoli sprawiedliwości, jest tam też napisane że pracują nad contentem 10-man, zapewne chodzi o Zul Aman.

Autor:  Vercin [ 6 cze 2007, 10:38 ]
Tytuł: 

No i o to chodzi zeby zabijac bossow czyscic instancje i isc do kolejnej a nie siedziec gdzies miesiacami. A ze ludzie z nihilum zrobi sobie z rajdowania prace i czyszcza wszytko szybciej to ich sprawa.

Autor:  Ravushimo [ 6 cze 2007, 10:38 ]
Tytuł: 

Domin napisał(a):
Haha a to dobre! Jechanie na soulstone i zrobienie sobie tym samym head startu w BT i sie cholera podniecaja, sporo gildi zajebalo Vashj i Kaela w o wiele mniej prob niz ci "pro skillers". For example Nihilum zajelo 4-5 dni opanowanie fazy drugiej Vashj.... a ile dni siedzieli na Kaelu? Nosz takie teksty mnie wkurwiaja ostro. To ze poswiecaja grze tyle czasu ze to dla nich jest second job ( i niektorzy z nich dostaja za to kase) nie oznacza ze sa uber pro.

ile gildii "zajebalo" vashj PRZED nerfem? 2
przypomne tez ze od 2.1 nie mozna juz ss'owac calego raidu (ss dziala tylko na ludzi w party/raidzie, przy wyjsciu z party/raidu ss znika)
ktos tez cos wspomnial o world buffach... 2.1 i w tym polu wprowadzil male zmiany, 63lvl+ nie moga ich zdobyc
sa dobrzy w tym co robia i gowno nam do tego

---

co do reszty co uwazaja end game za easy mode:
jak malysz bil kolejne rekordy i zdobywal 2-3 krysztalowa kule tez mysleliscie ze organizatorzy zjebali robiac ze skokow easy mode? ;)

Autor:  Vercin [ 6 cze 2007, 10:40 ]
Tytuł: 

W rajdzie jest 40 slotow nadal^^(apropo ss i tego ze znikaja jak lock wyjdzie z rajdu)

Autor:  Buffchef [ 6 cze 2007, 10:41 ]
Tytuł: 

Brodaty, albo ty nie zrozumiałeś Tigole'a, albo ja ciebie.
Sens słow Tigole'a jest taki: normalne, że "content" się wyczerpuje (czyt. większość gildii osiąga dostępne cele). Wtedy zrobią nowe rzeczy.

Nie ma słowa, że będą robili trudne, mniej dostępne lochy :)

Autor:  Ravushimo [ 6 cze 2007, 10:44 ]
Tytuł: 

Vercin napisał(a):
W rajdzie jest 40 slotow nadal^^

to oznacza 15ss (+lockowie w raidzie)
+ jak ktos chcial mogl sprawdzic czy w shadowmoon w czasie raidow Nihi byl ktos inny... ja sprawdzilem i bylo kilku, wiekszosc z <Nihilum Fanclub> :P

Autor:  Kabraxis [ 6 cze 2007, 10:45 ]
Tytuł: 

koci napisał(a):
redlum napisał(a):
czyli zawodowych sportowcow co zdobywaja zlote meda na olimpiadach tez nazwiesz nolife-ami?

Tak


LOL to jest wlasnie ich sposob na zycie. Czesto nawet bardzo oplacalny.

A co do Nihilum - to maja czas, chec, pasje i lubia to co robia - to niech to robia. Ich sprawa.
Zawsze musi byc ktos "da best" i zawsze bedzie budzil zazdrosc innych.

A nizszy pozom trudnosci wyjdzie WoWowi tylko na dobre. Bo mnie np. nie cieszy "cos co gdzies tam na horyzoncie majaczy i moze za pol roku podejde do tej instancji/bossa."

Autor:  kaer [ 6 cze 2007, 10:46 ]
Tytuł: 

Mnie to bardziej ciekawi ile czasu dadza reszcie na przebrniecie przez content? Tzn. kiedy wypuszcza nowe rozszerzenie, ktore dzieki nowemu lvl cap. zniszczy raidowanie aktualnego contentu :)

Mogliby dac szanse wiekszej ilosci graczy zobaczyc Illidana. Zeby chociaz tak z 1000 gildii, albo jakis sensowny procent graczy.

Autor:  Brodaty [ 6 cze 2007, 11:09 ]
Tytuł: 

Buffchef napisał(a):
Brodaty, albo ty nie zrozumiałeś Tigole'a, albo ja ciebie.
Sens słow Tigole'a jest taki: normalne, że "content" się wyczerpuje (czyt. większość gildii osiąga dostępne cele). Wtedy zrobią nowe rzeczy.

Nie ma słowa, że będą robili trudne, mniej dostępne lochy :)


Mimo tigulowych deklaracji o chęci tworzenia kontentu dla szerszych mas graczy, tworzenia nowego kontentu bo stary się normalnie wyczerpuje, odnoszę jednak wrażenie, że ten end-game content tworzony jest dla 1% graczy typu Nihilum, Curse, DnT, etc.
Choć trzeba być sprawiedliwym: AQ20, ZG zostały zrobione dla każdego. Dziś może to śmieszne rajdy, ale gdy były wprowadzane, to wtedy były chyba high endem.
No i jak wcześniej ktoś napisał, 80% graczy nawet nie zobaczy Alara przed datą następnego dodatku, podzielam ten pogląd.

Autor:  redlum [ 6 cze 2007, 11:11 ]
Tytuł: 

przy kolejnym dodatku jak wyjdzie level cap 80 - bedziesz mogl bic illadena ile popadnie - tak jak teraz mozesz sobie chodzic do Naxx - ale czy bedzie jakis sens?

Autor:  niebezimienny [ 6 cze 2007, 11:21 ]
Tytuł: 

Ja bym chętnie chodził do naxx cały czas jeśli była by taka okazja :p

może to dlatego że nigdy tam nie byłem, hehe

Autor:  redlum [ 6 cze 2007, 11:25 ]
Tytuł: 

zbierasz ekipe i chodzisz - nie ma problemu :) - nikt ci przeciez nie zabroni :)

Autor:  niebezimienny [ 6 cze 2007, 11:29 ]
Tytuł: 

Niestety nikomu się nie chce wipować bo stracą swoje cenne pieniążki ojojoj. Poza tym, trudno zebrać taką ekipę - a PuG odpada, bo nikt nie ma zrobionego attunement.

Strona 2 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team