MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

WoW 2.3 Unofficial Patch Notes & Changes
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=26760
Strona 2 z 33

Autor:  Demandread [ 27 wrz 2007, 13:11 ]
Tytuł: 

Ash napisał(a):
Demandread napisał(a):
EoT ?


nie. Lock ze 100yd tez nic ci nie zrobi, zeby robic jakis dmg musi wbiec w zasieg. To ze nie ktos nie potrafi sie trzymac na tyle blisko locka zeby zadac mu dmg to jego problem, wielu takich noskilli sie nie spotyka.
Proponuje ci narzkac tez na hunterow, ze ich dmg zostaje na tobie po ich zabiciu, skoro sa w stanie cie kite'owac, nie wspominajac juz o szamanach i magach.

groza.


edit - zapomnialem na smierc o spriestach, ktorych doty sa porownywalne z dotami warlocka, a w dodatku lecza takiego skur%!@.

ich doty oczywiscie tez powinny znikac po smierci nie?

Co doty + DC + remove snare maja wspolnego z kitowaniem ? O czym Ty mowisz czlowieku ? DoTy priesta w zaden sposob nie sa porownywalne z Aff lockiem poza tym, ze sa shadow i instant, lol. Kitowanie lockiem....po co lock ma kitowac ? Aff lock na luzach draintankuje, kitowanie b. rzadko. Dla Ciebie syt. kiedy gracz zdazy pasc, ressnac sie na GY swoim, a cel ciagle jeszcze zbiera dmg od DoTow jest ok. Rewela Irytuje Cie, ze mam inne zdanie niz Ty ? Ok, face it and let it go.

EoT dla mnie <DOT>

Autor:  Kelebglin [ 27 wrz 2007, 13:19 ]
Tytuł: 

Ciesza mnie 3 zmiany :

- u palka
- u rogala
- i w eng

Nareszcie jakis sensowny path, a wy tam sobie placzcie :)

Autor:  Ravushimo [ 27 wrz 2007, 13:24 ]
Tytuł: 

za duzo buffow imo... i te zmiany u hunta... czesciowo fake imo

Autor:  cypis [ 27 wrz 2007, 13:28 ]
Tytuł: 

Ravushimo napisał(a):
za duzo buffow imo... i te zmiany u hunta... czesciowo fake imo

90% tych patchnotes jest potwierdzonych przez cmow, wiec to prawda.

A tak swoja droga, to piszac posta defaultowo wyrazasz swoja opinie. Nie musisz pisac 'imo', 'tbh' itp po kazdym zdaniu.

Autor:  iniside [ 27 wrz 2007, 13:35 ]
Tytuł: 

Nowe dopiski do Ptach notes.
Priests

* (1) New Dwarf/Draenei ability - Chastise: Causes Holy damage and incapacitates target for 2 seconds
* (1) Fear Ward will now be available to all Priests at level 20
* (1) Fear Ward duration reduced to 3 minutes, and cooldown increased to 3 minutes

Warriors

* (1) Weapon Mastery has been changed to reduce the duration of Disarm effects by 25/50% (Source)

Druids

* (1) Many new macro inputs as well as druid 'cancelform' becoming an instant like 'dismount'. (Source)

Hunters

* (1) 20 and 24 Slots ammo pouches have been added (Source)


Interface

* (1) Mailboxes are upgraded to handle up to 12 items per mail. (Source)
* (1) Auction House scanning will receive its own API letting you scan the whole AH every 15 minutes with any addon. (Source)
* (1) Many new macro inputs as well as druid 'cancelform' becoming an instant like 'dismount'. (Source)

General

* (1) New daily quests for battlegrounds have been added, they're dedicated to one specific battleground each day, are available to players of all levels, and reward experience, gold, and honor (Source)

Autor:  raas [ 27 wrz 2007, 13:50 ]
Tytuł:  Re: WoW 2.3 Unofficial Patch Notes & Changes

Cytuj:
Arcane Meditation is being increased to 10/20/30% mana regeneration. (Source)


bardzo miły buff dla deep arcane magów ^^
Będzie można przycisnąć jeszcze bardziej z dps'em :P

Autor:  Taraxin [ 27 wrz 2007, 14:16 ]
Tytuł:  Re: WoW 2.3 Unofficial Patch Notes & Changes

Sobtainer napisał(a):
Mages
* New spell : Ritual of Refreshment. It will allow players to pick up their own stack of food/water, similar to a Soulwell. (Source)

Afaik to miało w wotlk dopiero być...

Sobtainer napisał(a):
Shamans
* Lightning Overload now has a 4/8/12/16/20% chance to proc
* Lightning Overload damage has been decreased by 50%
* Lightning Overload now causes 0 threat

Może i dmg zmniejszony, ale i tak 20% to jest z deka imba... Jakoś nie wierzę...

Sobtainer napisał(a):
Hunters

* Arcane Shot (Rank 6+) will now dispel 1 Magic effect in addition to damage
* Serpent Sting, Immolation Trap, and Explosive Trap gain additional damage based on Ranged Attack Power

Pierwsze, taki miły buff, aż coś mi się nie chce wierzyć... A drugie, czyżby serpent miał przestać być marnowaniem many? Oo



Tbh wygląda to na fake, zbyt piękne aby było prawdziwe ;) Wishlist nie patchnotes ;p

Autor:  Yaroos [ 27 wrz 2007, 14:24 ]
Tytuł: 

Yaroos napisał(a):
iniside napisał(a):
Nowe dopiski do Ptach notes.
Priests

* (1) New Dwarf/Draenei ability - Chastise: Causes Holy damage and incapacitates target for 2 seconds
* (1) Fear Ward will now be available to all Priests at level 20
* (1) Fear Ward duration reduced to 3 minutes, and cooldown increased to 3 minutes


General

* (1) New daily quests for battlegrounds have been added, they're dedicated to one specific battleground each day, are available to players of all levels, and reward experience, gold, and honor (Source)


Nerf fear ward jeszcze nie wszedl a lament ally juz jest , hehe " jak bedziemy bić Nightbane i Archimonde ? przeciez gear jest co 30 sec tam "
Zaczna tankowac warkami ?

A co z reszta racial speli ? co z hex'em ?

a co do daily q na BG to zajebiaszczy pomysl, rewelka w calej okazalosci.

Autor:  Teo [ 27 wrz 2007, 14:36 ]
Tytuł: 

Co do daily quest na bg to mam nadzieje ze nie wcisna tego w stare bg i zrobia nowe, no chyba ze chca na sile ozywiac pvp takimi sposobami :/

Autor:  Brodaty [ 27 wrz 2007, 14:42 ]
Tytuł: 

To nie jest fake, bo pisali to blues.
Ale to nie zmienia faktu, że do czasu wydania patch'a wiele się może zmienić. W/w to nieoficjalne patch notes.

Autor:  kkkk20 [ 27 wrz 2007, 15:07 ]
Tytuł: 

Demandread napisał(a):
Z drugiej strony zmnieszaja base casting time lightinga, czyli chyba mniej +dmg sie bedzie wliczac... ogolnie wyglada na buff, szczegolnie usunieciee FS z listy DR.

Aff lock jak dla mnie nadal jest przegiety - IMO DoTy, tak samo jak Hunter's Mark powinny schodzic z celu po smierci rzucajacego. Wtedy bylby balans aff szmat.

We'll see :)

D.


Jakis kompleksik?? To wszystko powinno znikac po smierci rzucajacego... Mortal strike, poiosony rogala, shadow word pain u priesta, trutki huntera... Buffy ktore palek na kogos rzucil...

Koles daj spokoj ;/... jak wygrasz walke z warlockiem siadaj i wpierdalaj smaczne buleczki wtedy nie zginiesz

Autor:  Taraxin [ 27 wrz 2007, 15:11 ]
Tytuł: 

Rzeczywiście, poczytałem i aż mi się nie chce wierzyć... OO
Cóż, już się nie mogę doczekać personalnego dispela ^^

Autor:  Goatus [ 27 wrz 2007, 15:20 ]
Tytuł: 

Brodaty napisał(a):
To nie jest fake, bo pisali to blues.
Ale to nie zmienia faktu, że do czasu wydania patch'a wiele się może zmienić. W/w to nieoficjalne patch notes.


Z tego co gdzieś jakiś blue pisał, to poślizg 2.2 nie oznacza dużego opóźnienia 2.3, co więcej z tamtego posta wynikało że już praktycznie skończyli wewnętrzne testy i nie będzie długiej przerwy miedzy 2.2 live a startem 2.3 PTRs.

Autor:  Sinistralis [ 27 wrz 2007, 15:21 ]
Tytuł: 

A ja się cieszę, że cd Rebirth się zmniejszy :D

Autor:  Teo [ 27 wrz 2007, 15:23 ]
Tytuł: 

Mam nadzieje ze nie bedzie opoznienia bo narazie testuja hallowen na ptr :lol:

Autor:  iniside [ 27 wrz 2007, 15:34 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Mam nadzieje ze nie bedzie opoznienia bo narazie testuja hallowen na ptr :lol:

Masz juz mounta ? :D

Autor:  Sobtainer [ 27 wrz 2007, 15:58 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Sob nie wkeleis paru waznych rzeczy jak


Spać poszedłem ;p

Już jest update...

Autor:  Lpam [ 27 wrz 2007, 16:28 ]
Tytuł: 

wiem ze to nie wszystkie zmiany... hm raczej mam nadzieje, bo patch 2.3 jest od jakiegos czasu postrzegany jako patch balansujacy klasy itd, daje sie zauwazyc jakis hype wokolo tego. tymczasem zmiany dla maga sa raczej kosmetyczne, evo w sprzecie pvp bez spi da 60% many zamiast 40tu, a ucierpia magowie z t5 i t6 ktore sa spirit heavy i z buffami na raidzie evo daje im ~100%, ice barrier skaluje sie juz teraz lecz tylko 10% z dmg sie wlicza, jakiegos imba buffa nie bedzie zapewne cos okolo 100 moze 200 wiecej absorba max, co prawie nic nie zmienia.
czego brakuje a czego bym oczekiwal kilka gruntownych zmian, tak jak evo na 3 min cd trwajacy 5 sec odnawiajacy 20% co 1 sec, taki zapas many dalbym magom wieksza mobilnosc i survival, tzn uzywalbym blinka na arenia o wiele czesciej, 624 many za cast tak fundamentalnego skilla to jakies nieporozumienie swoja droga, mana shield musi zostac zmieniony - na 60 mialem 4k hp i 7k many moglem sobie pozwolic na okazyjne wrzucenie mana shielda, teraz 715 absorba kosztem 1.4k many w sytuacji gdy hp mam wiecej niz many...
skille aoe maga to wielki lol na arenie nie uzywam nic poza fn rank1, flamestrike juz zapomnialem gdzie mam zbindowany, channeled blizzard hehe zal.pl. flamestrike i blizzard powinny byc instant castami z jakims kilku(nasto) sekundowym cd z procem na stuna i roota odpowiednio.
do tego sheep aka najgorszy cc w grze, RENCE!
/rant off

Autor:  kkkk20 [ 27 wrz 2007, 16:32 ]
Tytuł: 

Najlepiej zrobmy z maga boga, dajmy mu jeszcze ICE/FIRE Guarda z imba dpsem i soul link...

Cd na blinka 5 sek i na frost nove tez... a i skrocmy czas castowania pyroblasta do 2 sek... no i oczywiscie instant sheep... a i 3 razy ice barier bez cd po rzad bo dwa a minutowa hipotermia to za MALO!!

RENCE!!

Autor:  raas [ 27 wrz 2007, 16:37 ]
Tytuł: 

Ja bym jeszcze specjalnie dla magów dal Możliwość rozdania 90punktów w talentach :lol: z tym pyro troche przesadziłes ihmo
taki instant pyro z cd 5s był by całkiem ok xD ( ofc automatycznie odpalające sie AP z 5s cd :P )

Strona 2 z 33 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team