MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

3.2 patch notes
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=33827
Strona 2 z 17

Autor:  Sidagel [ 19 cze 2009, 10:17 ]
Tytuł: 

Piekny napisał(a):
... a ci co sa niby nowi do rajdowania maja gear nawet nie na poziom naxxhc.

To pewnie nieźle wymiatają:) skoro mają problemy z heroikami:P i naxx10

Autor:  Ziolo [ 19 cze 2009, 10:19 ]
Tytuł: 

Co do PvP - wychodzi na to ze lekki buffik resilence nastapil. DMG reduction wraz ze wzrostem resi sie powieksza. Nic tylko sie pociac jak dla mnie.
Teraz healerzy sa jeszcze bardziej nie do zajebania. Jedyne co raduje, to fakt ze wraz z nowym patchem umrze calkowicie 2v2, i wszyscy w 3s beda siedziec.

Autor:  Ziolo [ 19 cze 2009, 10:22 ]
Tytuł: 

Sidagel napisał(a):
Piekny napisał(a):
... a ci co sa niby nowi do rajdowania maja gear nawet nie na poziom naxxhc.

To pewnie nieźle wymiatają:) skoro mają problemy z heroikami:P i naxx10


Mysle ze problem jest gdzie indziej. Sproboj dingnac postac i isc do heroika. Lamusy pierwsze co to sie pytaja o achievement. Skad masz go miec skoro niedawno dingnales.
To samo naxx 10 - 25. Jak nie znasz kogos to ciezko sie dostac.

Ta gra juz tak zeszla na psy, ze teraz nawet WC nie zrobisz bez achi. Z drugie strony, ilosc lamerow na serwach przekracza teraz wszelkie granice.

Ostatnio w voa rogal w naxx 25 gear + nice weapons zrobil 1.6k dps .....
E-bay ftw

Autor:  Vercin [ 19 cze 2009, 10:36 ]
Tytuł: 

Ta to "lfm to bla bla link acziwment photo and cv" mnie rozwala:) Gram 5 lat hunterem a jakis imbecyl mnie nie chce wziasc do instancji bo sobie wrocilem po przerwie i nie robilem jeszcze czegos.
Fajne te zmiany leveluje druida i bede mial go jak ubrac bo nie wyobrazalem sobie grania casualowego nowa postacia bez wszystkich wymaganych acziwmentow a tak to sie przynajmniej ubiore robiac heroiki ze znajomymi. Do tego exp za pvp i duzo wiecej ludzi pewnie bedzie biegac po low lev bg. A przy okazji pozbyli sie problemu twinkow masakrujacych normalnie levelujacych graczy. Miodzio

Autor:  whiteman [ 19 cze 2009, 10:44 ]
Tytuł: 

Ja akurat gram w gildii rajdującej Ulduar hard mody i nie mam nic przeciwko takim zmianom. Będzie większa konkurencja, więcej ludzi dobrze ubranych, większy wybór graczy itp.

Bo właśnie największym problemem w TBC było dostanie się do jakiejś dobrej gildii po rozpoczęciu gry nowym charem, jak wszyscy rajdowali BT a ty byłeś na etapie karazan. Teraz problem odpada i zajebiście.

Autor:  shahray [ 19 cze 2009, 10:45 ]
Tytuł: 

W tbc co chwila dodawali jaki nowy lepszy gear do hero i kupowalo sie go za badges, i bylo ok. Teraz zmianiaja drop emblemow zeby byl dostepny z hero lepszy gear. Wiec po co pyszczyc? Toz to prawie to samo tylko w nieco odmiennej formie podane (mniej sie narobili przy tym).

Autor:  iniside [ 19 cze 2009, 10:49 ]
Tytuł: 

Vercin napisał(a):
Ta to "lfm to bla bla link acziwment photo and cv" mnie rozwala:) Gram 5 lat hunterem a jakis imbecyl mnie nie chce wziasc do instancji bo sobie wrocilem po przerwie i nie robilem jeszcze czegos.
Fajne te zmiany leveluje druida i bede mial go jak ubrac bo nie wyobrazalem sobie grania casualowego nowa postacia bez wszystkich wymaganych acziwmentow a tak to sie przynajmniej ubiore robiac heroiki ze znajomymi. Do tego exp za pvp i duzo wiecej ludzi pewnie bedzie biegac po low lev bg. A przy okazji pozbyli sie problemu twinkow masakrujacych normalnie levelujacych graczy. Miodzio

huehue, tez mnie to rozwalilo, jak ostatnio kontrolnie sprawdzilem co sie zmienilo. Blizz popelnil kompletnego faila wprowadzajac achivemnty, na poczatku to wygladalo calkiem elo, ale w praktyce rozjebalo resztki takiego free social i pugow.

Z drugiej strony troche sie nie dziwie, jak sa debile, ktorzy potrafia w rfc wipowac na trashu.. Ale tak czy inaczej to przekracza moja wyobraznie co jest tudnego w tym, zeby stac z tylu i naciksac jeden przycisk ?

Tak czy inaczej, pewnie sprawdze nowego bg, co prawda AV 20h to, to nie bedzie ale coz..

Autor:  cypis [ 19 cze 2009, 11:27 ]
Tytuł: 

Zmiany z badgami fajne bardzo. Szybciej sie ubierze alta, gildie majace problemy z czyszczeniem raidow beda mialy latwiej, dobre gildie szukajace ludzi latwiej znajda dobrze ubranego gracza. Win win situation.

A co do acziwow - http://wow.curse.com/downloads/wow-addo ... iever.aspx

Autor:  kikas [ 19 cze 2009, 11:52 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
huehue, tez mnie to rozwalilo, jak ostatnio kontrolnie sprawdzilem co sie zmienilo. Blizz popelnil kompletnego faila wprowadzajac achivemnty, na poczatku to wygladalo calkiem elo, ale w praktyce rozjebalo resztki takiego free social i pugow.



Wlasnie dzieki tym achievmentom mozna sprawniej robic PUG, bez tego nie wyobrazam sobie raidowania z randomami, skoro nawet jak zbierasz pelna ekipe z full achievmentami, to dalej ludzie popelniaja bledy, np na naxx25, a co dopiero jakby trzeba bylo brac ludzi co nigdy tam nie byli.

Jak tacy ludzie moga sie dostac do PUGa skoro achievmentow nie maja? na 3 sposoby.
1- uzbierac jakis w miare gear z heroicow i dostac sie do gildi
2- troche bardziej skomplikowany ;) trzeba wycfanic raid lidera, ktory prosi o achieva, powiedziec ze masz na innej postaci, bla bla bla, czasem dziala, bo jak raid lider juz od 1h spamuje ze heala potrzebuje na naxx25, ostatni slot, to cie wezmie
3- idziesz z PUGiem ktory nie wymaga achievmenta, ale to jest bol :) na naxx25 ewentualnie zrobicie archid wing, no ale bywa roznie


A co do tych emblemow of conquest, jakby wszedl patch 3.3 i ludzie ubrani na ulduar wzieliby sie za raidowanie Arthasa, to ludzie co dopiero wbili 80 czekalaby droga przez meke heroici==>naxx10==>ulduar10==>nowy dungeon
albo heroici===>naxx10===>ulduar10===> nowy dungeon, przynajmniej wedlug blizzarda tak to powinno wygladac, jednak w praktyce czasem to wyglada heroici==>naxx10==>naxx25==>uldu10===>uldu25

W kazdym badz razie nie podobaja mi sie te zmiany, bo ludzie sie duzo meczyli, robiac heroici, farmujac nastepnie naxxramas i progressujac ulduar, po to zeby byc lepszym od innych, a teraz ludzie beda sie zbroic end gamowo juz na samych heroicach...no comment. Brakuje jeszcze zeby blizz wprowadzil nowe bronie do craftowania lvl 213 albo lepiej, wtedy to juz wogole polowa graczy nawet naxxramas i ulduar na oczy nie zobaczy, bo po co. GG

Autor:  Goatus [ 19 cze 2009, 12:09 ]
Tytuł: 

Ziolo napisał(a):
Smierc twinkow w next patchu. Dlaczego ?
Podejrzewam ze kolejki beda siegac 10 min. Na low leveleach kiedys i tak sie czekalo po 2-3 min na game, a po zmianach bedzie to jeszcze bardziej przejebane.


Tyle że teraz WSG na low lvlach potrafi trwać godzinę, a w ekstremalnych przypadkach dłużej więc kolejka bardzo łatwo może się "przyblokować" (szczególnie na low lvlach gdzie zwykle jest niedobór jednej ze stron). Z patchem WSG będzie trwało max 20min więc całość IMO będzie szła dużo szybciej.

Autor:  Sidagel [ 19 cze 2009, 12:13 ]
Tytuł: 

Ziolo napisał(a):
Sidagel napisał(a):
Piekny napisał(a):
... a ci co sa niby nowi do rajdowania maja gear nawet nie na poziom naxxhc.

To pewnie nieźle wymiatają:) skoro mają problemy z heroikami:P i naxx10


Mysle ze problem jest gdzie indziej. Sproboj dingnac postac i isc do heroika. Lamusy pierwsze co to sie pytaja o achievement. Skad masz go miec skoro niedawno dingnales.
To samo naxx 10 - 25. Jak nie znasz kogos to ciezko sie dostac.

Ta gra juz tak zeszla na psy, ze teraz nawet WC nie zrobisz bez achi. Z drugie strony, ilosc lamerow na serwach przekracza teraz wszelkie granice.

Ostatnio w voa rogal w naxx 25 gear + nice weapons zrobil 1.6k dps .....
E-bay ftw


Nie wiem na jak beznadziejnym serwerze grasz, żeby ludzie na puga 5 osobowego chcieli achivmenty:))) Ja nie miałem z tym nigdy problemów, w Naxx10 też spokojnie można zebrać grupę. Jak twierdzisz, że cie nie wezmą to sam zbierz grupe.

Autor:  Ziolo [ 19 cze 2009, 12:14 ]
Tytuł: 

kikas napisał(a):
Wlasnie dzieki tym achievmentom mozna sprawniej robic PUG, bez tego nie wyobrazam sobie raidowania z randomami, skoro nawet jak zbierasz pelna ekipe z full achievmentami, to dalej ludzie popelniaja bledy, np na naxx25, a co dopiero jakby trzeba bylo brac ludzi co nigdy tam nie byli.


Sek w tym, ze achiement jest jedynie wyznacznikiem ze byles w rajdzie ktory killnal np KT. Co nie zmienia faktu ze duza ilosc osob nawet nie ma pojecia jak grac. Achie maja tylko i wylacznie dlatego ze sfarcili i ktos ich carrnal przez caly instant no i jakos im sie udalo.

Jak robie PUG, to achie nie jest wyznacznikiem dostania sie do niego. Pytam sie o skill i staty. Juz na samym tym pytaniu wykladaj sie lamusy. Na pytanie o staty mowia np: 1900 sp power. Pomija cryta / hita. Wiem ze mam do czynienia z gosciem ktory nie ma pojecia ocb.

Albo spytaj sie ile dps wyciaga na bosach. Jak nie wie, to tez znaczy ze noob.

Kiedys ludzie nie mieli achi, i jakos dawalo sie rade pugowac MC pod koniec vanilla wow. To samo z heroikami a pozniej z SSC / BT.

Tak czy owak, dla mnie achie to gowno i tyle :)

Autor:  Ziolo [ 19 cze 2009, 12:17 ]
Tytuł: 

Sidagel napisał(a):
Nie wiem na jak beznadziejnym serwerze grasz, żeby ludzie na puga 5 osobowego chcieli achivmenty:))) Ja nie miałem z tym nigdy problemów, w Naxx10 też spokojnie można zebrać grupę. Jak twierdzisz, że cie nie wezmą to sam zbierz grupe.


Stormscale. Nie zawsze jest to wyznacznikiem, alle np HoL heroic ludzie nie sa czasami w stanie skonczyc, bo last boss ich oownuje ( smiech na sali ).

To co mowie - im wieksza lameriada w grupie, tym wiekszy nacisk na achie robia. A co do robienia grupy - good point :)

Autor:  kikas [ 19 cze 2009, 12:29 ]
Tytuł: 

Ziolo napisał(a):
Sidagel napisał(a):
Nie wiem na jak beznadziejnym serwerze grasz, żeby ludzie na puga 5 osobowego chcieli achivmenty:))) Ja nie miałem z tym nigdy problemów, w Naxx10 też spokojnie można zebrać grupę. Jak twierdzisz, że cie nie wezmą to sam zbierz grupe.


Stormscale. Nie zawsze jest to wyznacznikiem, alle np HoL heroic ludzie nie sa czasami w stanie skonczyc, bo last boss ich oownuje ( smiech na sali ).

To co mowie - im wieksza lameriada w grupie, tym wiekszy nacisk na achie robia. A co do robienia grupy - good point :)


Nie wiem jak na Stormscale, ale na Burning Legion, gdy masz swiezo wbity 80 lvl wcale nie jest tak latwo znalezc grupe na HC, wiadomo ze na poczatku na tanka nie porobisz, bo gear za slaby, niewiem jak z healerem, dopiero lvluje jednego, a jak jestes DPSem i krecisz w granicach 1.2-1.5k dps to musisz sie liczyc ze cie wywala z grupy, niestety tak tez bywalo. Dlatego na poczatku powinno sie zbroic w najprostszych HC, takich jak Nexus itp. Nie sa w stanie skonczyc HoL? To spruboj isc na HoL ze swiezym lvl 80 tankiem i hilerem. GL

Autor:  Saw666 [ 19 cze 2009, 13:02 ]
Tytuł: 

kikas napisał(a):
Ziolo napisał(a):
Sidagel napisał(a):
Nie sa w stanie skonczyc HoL? To spruboj isc na HoL ze swiezym lvl 80 tankiem i hilerem. GL


HoL chyba nigdy nie ukonczylem pugiem,,,jest to najtrudniejszy chyba HC w grze
/agree

Autor:  kikas [ 19 cze 2009, 13:14 ]
Tytuł: 

z HoL pomyliles ;)

Autor:  Ziolo [ 19 cze 2009, 13:34 ]
Tytuł: 

Najtrudniejszy heroic w grze to shaterred halls - timed run - ktory byl questem do jakiejs high end instancji ( nie pamietam ktorej - potem fixneli/ nerfneli to w patchu ).
Tam to byl dopiero hardcore :) ( ci co byli i robili - wiedza o czym mowie )

Autor:  borboun [ 19 cze 2009, 13:40 ]
Tytuł: 

Mnie np. cieszą te zmiany dotyczące tych badgy dlaczego? Bo każdy ma teraz szanse zobaczyć wszystko co daje nam blizzard, a jak dobrze wiemy w poprzednich patchach i częściach gry nie każdy miał okazje odwiedzić wszystkich instancji. Więc dla mnie ++

Autor:  Sidagel [ 19 cze 2009, 13:56 ]
Tytuł: 

borboun napisał(a):
Mnie np. cieszą te zmiany dotyczące tych badgy dlaczego? Bo każdy ma teraz szanse zobaczyć wszystko co daje nam blizzard, a jak dobrze wiemy w poprzednich patchach i częściach gry nie każdy miał okazje odwiedzić wszystkich instancji. Więc dla mnie ++

Gear to dużej grupie pozwoli zobaczyć najwyżej wnętrza przy wejściu:)

Autor:  whiteman [ 19 cze 2009, 14:05 ]
Tytuł: 

Bez przesady. W ulduar do Aurayi można spokojnie iść z pugiem, zwłaszcza po nerfach. A na 10-tce to już nawet watcherów położysz, może poza mimironem.

Strona 2 z 17 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team