MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
World of Warcraft: Warlords of Draenor https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=43267 |
Strona 2 z 80 |
Autor: | Tindr [ 8 lis 2013, 21:26 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
http://us.battle.net/wow/en/blog/11514711/World_of_Warcraft_Warlords_of_Draenor_BlizzCon_2013_FAQ-10_30_2013 FAQ do dodatku... Nowe modele: http://us.battle.net/wow/en/warlords-of-draenor/#characters |
Autor: | Robo [ 8 lis 2013, 21:38 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
iniside napisał(a): Bo bez stat squisha nie ma mowy zeby w to nawet probowal pograc. Na szczęście chyba jest: |
Autor: | Dana [ 8 lis 2013, 22:31 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Też się wysilili z tym Dreanorem, pozamieniali nazwy zonom, przerobili trochę i przestawili miejscami. Taki Kataklizm w wersji mini. |
Autor: | iniside [ 8 lis 2013, 22:40 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Ja tam nie wiem ale dla mnie to te zony wygladaja calkowicie inaczej ;p. |
Autor: | Eleeist [ 8 lis 2013, 22:57 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Dobrze, ze nie silili sie na nowe rasy/klasy/profesje tylko probuja dopracowac to co juz jest. Z tym housingiem czy jak mu tam to co was denerwuje, jak bedzie opcjonalny to olac i tyle. Pierwsze wrazenia mniej pozytywne niz tbc/wotlk ale zdecydowanie lepsze niz cata czy mop. |
Autor: | Robo [ 8 lis 2013, 23:06 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Ogólnie, to szału nie ma po tym panelu. Bieda, że chwalą się "największym zespołem w historii WoWa", a oferują 6 nowych dungeonów (z czego tylko 4 dostępne podczas levelowania) + 1 revamp. Sam Draenor wygląda nieźle, ale po tym co widziałem, to niestety raczej nie zbliży się nawet do klimatu Outlandu, czy Northrendu. Item squish itd. pewnie ogłoszą jutro podczas panelu z gameplayem. Edit: W rozmowie z prowadzącymi, jeden z developerów potwierdził item squish. Na potwierdzenie jeszcze screen z PVP, gdzie Battleground trwał 23 minuty, a ludzie robili po ~2 miliony dmg/heala |
Autor: | Robo [ 9 lis 2013, 02:16 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Ogólnie, po pierwszym dniu mogę podsumować tak: Nie ukrywam, oczekiwałem czegoś więcej, ale jestem zainteresowany tym, co mają do pokazania. Po zobaczeniu kilku prezentacji lokacji, byłem średnio nastawiony, ale mam wrażenie, że tych lepszych nie pokazali. Przynajmniej tak mi się wydaję, patrząc na niektóre artworki, w których czuć trochę tego klimatu z TBC (choć do tego poziomu nie dobije, nie ma szans). Bajery typu garnizon mi nie przeszkadzają. Lepsze to, niż gdyby mieli co dodatek prezentować tylko nowe questy, rajdy i dungeony. Cieszy item squish. Na pierwszy rzut oka wygląda to mniej więcej tak, że dostaniemy cyferki na poziomie wczesnego WoTLKa. |
Autor: | Robo [ 9 lis 2013, 02:52 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Nie mogę edytować już poprzedniego posta, więc napiszę jeszcze tylko: Prawie każdy był pewien, że zobaczymy Burning Legion... a tu dupa. Może w kolejnym. Warlords of Draenor Music - A preview of the Soundtrack http://www.youtube.com/watch?v=Wk5p-wNjnHs |
Autor: | candidoser [ 9 lis 2013, 09:43 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Instant lvl 90 - widze, ze Bliiz uczy sie od najlepszych. Od priv serwerow:) Sprytnie, pozwalaja przeskoczyc chujowa pandalandie. |
Autor: | mr.Henky [ 9 lis 2013, 09:57 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Tyle że działa to na jedna postać na koncie . Tak więc kolejne alty trzeba będzie levelować w tradycyjny sposób. |
Autor: | Daedrael [ 9 lis 2013, 10:00 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
zajebisty feature. jak ktos juz lvlowal kilka postaci i mu sie nie chce, a chcial rollnac cos nowego w nowym dodatku to win win. |
Autor: | Vences [ 9 lis 2013, 11:05 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Tylko ciekawe, jak będzie się wchodziło do tego Dreanoru. Może przez Dark Portal z opcją Outland lub Dreanor? A może przez Caverns of Time? |
Autor: | Robo [ 9 lis 2013, 15:09 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Tank na 90 lvlu ma ~45k hp po squishu: Ciekawe jak to będzie wyglądać na setnym. Trochę szkoda, bo liczyłem na liczby z TBC, no ale trudno. |
Autor: | Adhoc [ 9 lis 2013, 17:21 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Bardzo dobry ruch ze zmniejszeniem % statów. + dla blizzarda - i tak nie zagram juz w wowa, każda gra/rozrywka ma swoja date przydatnosci, ile można grać w to samo. |
Autor: | Robo [ 9 lis 2013, 18:17 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Mam tylko nadzieję, że wyciągnęli jakieś wnioski i ogarną te cyferki na przyszłość. Nie widzę problemu w tym, że teraz robię 10k dpsu, a w kolejnym dodatku 15k. Jak czytam niektóre wypowiedzi na mmo-champion, że ludzie quitują, bo nie będzie dużych cyferek, to pozostaje się tylko śmiać. Co do tematu, to jutro przygotuję zbiorowe informacje i poproszę jednego z moderatorów o umieszczenie ich w pierwszym poście (samemu już nie mogę edytować). |
Autor: | Cardano [ 9 lis 2013, 21:20 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Item squish potwierdzony, do tego ogólnie zmiany oceniam na duży plus. Fanboi, yeah |
Autor: | Robo [ 9 lis 2013, 21:21 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Spóźniłem się kilka sekund. ^ Bardzo dobrze. Wygląda to w sumie tak, jakby HP wzięli z WotLKa, a staty z TBC. |
Autor: | Cardano [ 9 lis 2013, 21:24 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Do tego odejdzie problem z trzymaniem 2/3 setów w inv, w zależności od speca. @Robo: w sumie nic się nie zmieni, po prostu wku#@^#@^ mnie to 300 000 hp itp. |
Autor: | Robo [ 9 lis 2013, 21:31 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Przyznam, że panel bardzo dobry, dużo ciekawych zmian na plus. |
Autor: | cubus [ 9 lis 2013, 22:49 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
W blizzardzie ostatnio moda na upraszczanie wszystkiego ;] Myślałem, że Hearthstone wyznaczył granice, ale widzę, że to chyba nie bylo ostatnie słowo. Na dzisiaj cieszy tylko "There will be few or no daily quests at level 100!" + squish. Ani słowa o nowościach w Pvp na tą chwilę. Za to dodali Settlersów do gry. Ciekawi mnie jaki sposób na zatrzymanie graczy w grze znajdą, bo odpuszczaja trochę "farmerski" aspekt gry. |
Strona 2 z 80 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |