mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 3 mar 2004, 12:20 
 
taaaa... przekonałeś mnie D2 na battlenecie o głowę bije wszystkie mmorpgi.

*

Posty: 173
Dołączył(a): 19.05.2003
Offline
PostNapisane: 3 mar 2004, 12:23 
 
Mark24 i Aenima
Po co sie wypowiadacie na temat ktorego nieznacie?
Jeden niewie ile jest postaci w diablo
Drugi przytacza przyklad 500szt broni opisanych trzema wspolczynnikami.
Chcialem wczesniej zadac wam pytanie , czy graliscie pvp w D2?
Jak tak ,to z jakimi znanymi graczmi?
Ale niema sensu.

Opinnie Carnala juz znacie ,Trigger tez kiedys na tym forum , probowal cos wytlumaczyc ,ja niestety juz mam dość.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 3 mar 2004, 12:25 
 
3 współczynniki to chyba do założenia sprzętu na siebie.

Po prostu nie gramy w gówniane hack&slash

*

Posty: 173
Dołączył(a): 19.05.2003
Offline
PostNapisane: 3 mar 2004, 12:53 
 
Mark moze w przyszlosci bedziemy mieli
moznosc wymiany pogladow
Postaram sie nigdy wpowiedziec o zadnej,
grze mmopg ,ze jest jakims syfem czy gownem.
A jezeli bym zapomnial to mi przypomnij
Wtedy sam siebie oglosze na forum laikiem
i balwanem

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 3 mar 2004, 13:15 
 
Akas ja nikogo nie atakuję tylko nie rozumiem, jak można diablo stawiać na równi z np. nadchodzącym WoW-em.
Nie rozumiem, jak można pisać, że Diablo jest tak skomplikowaną grą, że twórcy nie mogą jej zbalansować bo jest taka mnogość itemów (btw. losowanych przez komputer w ściśle określonych granicach).
Nie rozumiem na czym polega element zręcznościowy w Diablo (którego tak brakuje większości mmorpg). Ale co tam przyznaję, że Diablo znudziło mi się po 30 minutach grania więc zapytałem na innym forum:
"2. Na czym polega element zręcznościowy gry? (dokładnie o co w tym chodzi?) "
dostałem odpowiedź:
"2. moze na tym ze trzeba klikać na potworka ktorego chcesz atakowac?"

I nie uznaję Diablo II na battlenecie nawet za jakąś pochodną mmorpg-a.


Posty: 17
Dołączył(a): 10.01.2004
Offline
PostNapisane: 3 mar 2004, 16:21 
 
Nikt nie porownuje Diablo 2 do zadnego MMORPGa tylko PVP obydwoch gier.
Chcesz wiedziec na czym polega owa zrecznosc w D2? Ano jak grasz w tej grze pvp na przyzwoitym poziomie to ci rak brakuje, skile trzeba zmieniac z predkoscia swiatla, zmienia broni, przemylenie skad i jak zaatakowac, jak sie wycofac by stracic jak najmnije zycia a jak grasz palem to przy zmianach aur jest taka dyskoteka, ze szok. Nie wpsomne tutaj o tvt w tej grze bo to juz dla ciebie ebdzie kosmos, ktorego nie zrozumiesz, ale wierz mi, ze kombinacji jest tu miliony oczym nie moze wiedziec czlowiek, ktory gral w te gre 30 minut.
Jescze raz powtarzam ze nie porownuje tutaj D2 do MMORPGow (szczegolnie do WoW, a ktorego nie ma wiec nie ma jak porownac) bo nirktorzy to widza tutaj to co chca widziec,a nie to co jest napisane.

Tworcy WoWa mowia, ze w gra podobnie jak D2 bedzie miala element zrecznosciowy podczas walki pvp, a nie bezmyslne stanie w przypadku, ktorego zwyciestwo zalezy tyko od sprzetu i skillow jak ma to miejsce w MMORPGach, ktore ujrzaly swiatlo dzinne .

***

Posty: 855
Dołączył(a): 19.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 mar 2004, 17:05 
 
Cytuj:
2004-03-03 16:21, bojakki napisał:
... ale wierz mi, ze kombinacji jest tu miliony oczym nie moze wiedziec czlowiek, ktory gral w te gre 30 minut.


Obrazek

I teraz porownajmy do:

http://www.aodb.info/nanolist.aspx?Type ... Bureaucrat
czy
http://www.aodb.info/nanolist.aspx?Type ... ion=Trader
+ general nanos
http://www.aodb.info/nanolist.aspx?Type ... on=General

Tak, prawdziwa "dyskoteka"! :roll:


_________________
... Create your own World, before it creates You ...

*

Posty: 173
Dołączył(a): 19.05.2003
Offline
PostNapisane: 3 mar 2004, 17:12 
 
Bojakki ,bedzie tez mozliwosc stania i automatycznego wykonywania ciosow przez avatara , ale na szczescie bedzie to opcja dla graczy ktorzy nieprzepadaja za aspeketem
zrecznosciowym

Hehe ,co do pala masz racje "parawdziwy odjazad"
Trenowalem nim 2-3 miesiace i sie poddalem.
Zdecydownie latwiejsze byly sorcki i amki.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 3 mar 2004, 17:26 
 
O i obrazek Beasta podsumowal wszystko. Widac na nim jak straszne skompikowane sa skille w d2. Jak wy panowie nie mozecie sobie poradzic w pvp w D2 to moze zostaniecie na BN bo kazde mmorpg moze okazac sie zatrudne.
ps
jest element zrecznosciow
uswiadom mnie co to jest?? Bo do teraz myslalem ze takie rzeczy spotyka sie w grach typu AA quake ET itp.
Some say the end is near.
Some say we'll see armageddon soon.
I certainly hope we will.

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Aenima dnia 2004-03-03 17:30 ]</font>

*

Posty: 173
Dołączył(a): 19.05.2003
Offline
PostNapisane: 3 mar 2004, 18:12 
 
Beast pokazal tylko 1/21 wszystkich skilli
Jest ich okolo 210 ,a kazdy ma 20 stopni rozwoju.
dodatkowo po patchu 1.1 niektore znich wspomagaja inne
Daje to miliony kombinacji
Ale o czym my mowimy?
Przeciez skile to prostszy aspekt rozwoju w postaci D2.

Największe kombinacje tworza sie podczas doboru uzbrojenia ,
Czyli trzech podstawowych klas : zwykle , ulepszone , elitarne jest tego okolo 500 szt
Na tej bazie sa utworzone grupy :magiczne ,rzadkie , setowe ,unikalne , crafted, oraz zbudowane ze slow runniczych
Niemal kazda bron mozna dodatkowo modyfikowac
dzieki : gemom, runom ,jevelom oraz wplywac posrednio porzez charmy
Pozatem bronie magiczne , rzadkie , javele,crafty, talizmany maja .losowe generowane afixy ktorych ilosc wynosi blisko 100 z tym ze kazdy znich moze przyjmowac dziesiatki wartosci
Afixy moga znajdowac sie nawet w ilosci do okolo 10 na jedna bron
mozna by to jakos policzyc ale podejrzewam
ze np dla zwyklego rzadkiego miecza z wlozynymi javelami oraz z wplywem z noszonych talizmanow.
moga byc dziesiatki milionow kombinacji
A jezeli by to przelozyc na caly rynsztunek
to niewiem czy wogule by ktos sie podjol takich wyliczen







<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: akas dnia 2004-03-03 18:18 ]</font>

***

Posty: 855
Dołączył(a): 19.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 mar 2004, 18:56 
 
Cytuj:
2004-03-03 18:12, akas napisał:
Beast pokazal tylko 1/21 wszystkich skilli
Jest ich okolo 210 ,a kazdy ma 20 stopni rozwoju.
dodatkowo po patchu 1.1 niektore znich wspomagaja inne
Daje to miliony kombinacji
Ale o czym my mowimy?
Przeciez skile to prostszy aspekt rozwoju w postaci D2.

Największe kombinacje tworza sie podczas doboru uzbrojenia ,
Czyli trzech podstawowych klas : zwykle , ulepszone , elitarne jest tego okolo 500 szt
Na tej bazie sa utworzone grupy :magiczne ,rzadkie , setowe ,unikalne , crafted, oraz zbudowane ze slow runniczych
Niemal kazda bron mozna dodatkowo modyfikowac
dzieki : gemom, runom ,jevelom oraz wplywac posrednio porzez charmy
Pozatem bronie magiczne , rzadkie , javele,crafty, talizmany maja .losowe generowane afixy ktorych ilosc wynosi blisko 100 z tym ze kazdy znich moze przyjmowac dziesiatki wartosci
Afixy moga znajdowac sie nawet w ilosci do okolo 10 na jedna bron
mozna by to jakos policzyc ale podejrzewam
ze np dla zwyklego rzadkiego miecza z wlozynymi javelami oraz z wplywem z noszonych talizmanow.
moga byc dziesiatki milionow kombinacji
A jezeli by to przelozyc na caly rynsztunek
to niewiem czy wogule by ktos sie podjol takich wyliczen


I teraz pomnoz to sobie razy x[ ] i bedziesz mial obraz prawdziwego Mmorpg. EOT :smile:


_________________
... Create your own World, before it creates You ...

*

Posty: 173
Dołączył(a): 19.05.2003
Offline
PostNapisane: 3 mar 2004, 19:23 
 
Panowie powinnismy odpuscic
Robi sie z tego jakas niezrozumiala paplanina
Best troche mnie zainteresowales AO :smile:

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: akas dnia 2004-03-03 19:24 ]</font>

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: akas dnia 2004-03-03 19:25 ]</font>

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 3 mar 2004, 19:37 
 
Beast pokazal tylko 1/21 wszystkich skilli
Jest ich okolo 210 ,a kazdy ma 20 stopni rozwoju.
dodatkowo po patchu 1.1 niektore znich wspomagaja inne
Daje to miliony kombinacji

nie wiem jak uciebie ale umnie 210x20 nie daje milionow ale moge sie mylic.
a tu masz przyklad ilosci itemsow w eq
http://www.allakhazam.com/dyn/items/

*

Posty: 173
Dołączył(a): 19.05.2003
Offline
PostNapisane: 3 mar 2004, 20:10 
 
Aenima ,kurde blade ty stary mmorpgeowiec
byś moze poradzil dla Akasa w co powinien
zagrac
Moze bysmy razem zagrali ,a nie gadali o glupotach
Mam wypaczone oczekiwania przez lata grania
nalogowo w gry blizzarda
Moze by sie dalo naprostowac ?


Posty: 17
Dołączył(a): 10.01.2004
Offline
PostNapisane: 3 mar 2004, 20:31 
 
Cytuj:
2004-03-03 19:37, Aenima napisał:
Beast pokazal tylko 1/21 wszystkich skilli
Jest ich okolo 210 ,a kazdy ma 20 stopni rozwoju.
dodatkowo po patchu 1.1 niektore znich wspomagaja inne
Daje to miliony kombinacji

nie wiem jak uciebie ale umnie 210x20 nie daje milionow ale moge sie mylic.
a tu masz przyklad ilosci itemsow w eq
http://www.allakhazam.com/dyn/items/



Pomnoz to przez ok. 20 do potegi 20 bo tyle jest mniej wiecej kombinacji z synergetic skillami. Poza tym tu nie powinno sie mnozyc kombinacji tylko potegowac jezeli sa to perturbacje zpowtorzeniami, jezeli bez uzywa sie specjalnego wzorku (wtedy wchodzi jakies 15% mniej). Z tego wychpodzi, ze w D2 sa tryliony kombinacji, a nie tylko miliony. Jak ktos bedzie chial to zrobie takie obliczonka, ale wiem ze zer bedzie tyle, ze dlugo bedzie sie je pisac.

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Bojakki dnia 2004-03-03 20:38 ]</font>

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 3 mar 2004, 20:58 
 
Pomnoz to przez ok. 20 do potegi 20 bo tyle jest mniej wiecej kombinacji z synergetic skillami. Poza tym tu nie powinno sie mnozyc kombinacji tylko potegowac jezeli sa to perturbacje zpowtorzeniami, jezeli bez uzywa sie specjalnego wzorku (wtedy wchodzi jakies 15% mniej). Z tego wychpodzi, ze w D2 sa tryliony kombinacji, a nie tylko miliony. Jak ktos bedzie chial to zrobie takie obliczonka, ale wiem ze zer bedzie tyle, ze dlugo bedzie sie je pisac.

Obawiam sie ze nie masz zielonego pojecia o czym piszesz i chyba dyskusja z toba nie ma sensu wiec EOT.
akas o wszystkich grach bylo tyle napisane ze wystarczyc zrobic szukaj i sie wszystkiego dowiesz.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 4 mar 2004, 07:25 
 
Bojakki jakbym taki uparty jak ty to bym powiedział, że saper jest strasznie skomplikowaną grą, bo już w na minimalnej planszy (8x8) masz 64 pola i TEORETYCZNYCH możliwości rozegrania takiej planszy masz 64! czyli 1,268869321858841641034338933516e+89.

A praktycznie da się ją skończyć w kilka sekund :wink:

Ale nie powiem :razz:

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 4 mar 2004, 08:33 
 
Cytat z innego forum:
"Diablo jest grywalne, bo tam nie musisz kombinować (żeby nie powiedzieć myśleć), idziesz cały czas, klikasz myszką na potwory i idziesz dalej. Wypada od groma róznych czarodziejskich przedmiotów, którymi możńa sie potem chwalić. Taka przyjemna sieczka. "

:smile: cool


Posty: 17
Dołączył(a): 10.01.2004
Offline
PostNapisane: 4 mar 2004, 10:19 
 
Cytuj:
2004-03-03 20:58, Aenima napisał:
Pomnoz to przez ok. 20 do potegi 20 bo tyle jest mniej wiecej kombinacji z synergetic skillami. Poza tym tu nie powinno sie mnozyc kombinacji tylko potegowac jezeli sa to perturbacje zpowtorzeniami, jezeli bez uzywa sie specjalnego wzorku (wtedy wchodzi jakies 15% mniej). Z tego wychpodzi, ze w D2 sa tryliony kombinacji, a nie tylko miliony. Jak ktos bedzie chial to zrobie takie obliczonka, ale wiem ze zer bedzie tyle, ze dlugo bedzie sie je pisac.

Obawiam sie ze nie masz zielonego pojecia o czym piszesz i chyba dyskusja z toba nie ma sensu wiec EOT.
akas o wszystkich grach bylo tyle napisane ze wystarczyc zrobic szukaj i sie wszystkiego dowiesz.

Jakbys wyszedl poza szkole zawodowa to bys wiedzial, ze dziala tutaj proste prawo wariacji bez powtorzen (nie ma znaczenia czy najpierw wpakujemy 2 pkt w HS czy w Fanatyzm jezeli i tak planujemy je tam dodac pozniej. czyli uzywamy wzoru n!/(n-k)! n-elementowego (liczba skilli) zbioru A po k-elementów (liczba pkt jakie mozemy wpkaowac w kazdy skill), gdzie k<=n. No i podstawiamy k i n. n=30 k=20, prosty rachunek, wychodzi 7.3 x 10 do 25 i tu juz widzimy ze bez problemu przedzieramy sie przez miliardy kombinacji. Tyle tylko, ze gdy to pomnozymy przez liczbe wariacji synergetic skilow, przez liczbe wariacji prefixow i afixow przedmiotow to ta potega bedzie kilkunastocyfrowa. Dalej mozymy to przez liczbe kombinacji run, klejnotow, gemow, tale i uwierzcie mi ze wyjdzie kilkutysiecznocyfrowa potega jak nie wieksza.
I jecsze jedno zanim ktos powie ze jestem glupi i nie da sie z emna rozmawiac to niech to uzasadni, a chetnie poslucham teorii gimnazjalisty o ilosci takich kombinacji. Zanim jescze ktos zacznie mnie wyzywac to powiem ze mam 11 matemtyk w tygodniu na polibudzie lodzkiej i trudniejsze rzeczy trzeba bylo umiec zeby tu sie dostac, juz na piewrszym roku sa takie rzeczy o ktorych 99% uzytkownikow tego forum nie slyszalo (np udawandieniae ze prostokad to kolo, czy rozwiazywanie kilkustronnicowych calek w ktorej polowa to sa takie symbole, ze zapewne zaden z Was nawet nie wie co oznaczaja:)) Nie zebym przez to byl lepszy, ale denerwuje mnie jak gimnazjalista, ktory nie ma o tym pojecia wyzywa mnie od glopkow.
czekam na merytoryczne podwazenie moich obliczen, tylko blagam nie wymyslajcie nowych teorii bo jescze Nobla dostaniecie.

Mark24---> NIE CHCE PRZEZ TO UDOWNODNIC ZE D2 JEST STARSZNIE SKOMPLIKOWANY, ALE ZE W PVP MA WIEKSZE MOZLIWOSCI OD KAZDEGO MMORPG, KTORY POWSTAL DO DZISIAJ.

I nie mow ze cos napisalem kiedy tego nie napisalem bo zauwazylem, ze mas ztaki zwyczaj, przeczytaj wiec powyzszy tekst tyle razy az go zrozumiesz i bedziesz mogl sie do niego odniesc.

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Bojakki dnia 2004-03-04 10:23 ]</font>

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 4 mar 2004, 10:28 
 
ee tam...
Więcej niż w saperze na planszy 8x8?

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Mark24 dnia 2004-03-04 10:39 ]</font>

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.