MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Housing oraz walki gildii w WoW
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=7111
Strona 2 z 2

Autor:  Muminus [ 11 sie 2004, 08:03 ]
Tytuł: 

Blizzard caly czas podkresla, ze obecna implementacja PvP to nie jest docelowa a jedynie testowa, zalezy im na czyms wiecej niz tylko nawalance kazdy na kazdego. Kiedys pisali, ze chca miec specjalne instancje do walk FvF, jakies cele dla walk, zdobywanie, nagrody itp. Oczywiscie, pytanie ile z tych zamierzeni uda im sie zrealizowac...

Muminus

Autor:  Nukh [ 11 sie 2004, 08:38 ]
Tytuł: 

Należy pamiętać, że oprócz PvP samego w sobie do zrobienia jest parę innych rzeczy, które również mają duży wpływ na walki między graczami np.

- Krainki: na dzień dzisiejszy lepiej dopracowane są te po stronie Sojuszu co powoduje, że można szybciej i bezpieczniej levelować, questy są dokładniej przemyślane itd.

- Profesje: póki co, skończone są tylko dwie klasy... Reszta nadal wymaga sporo pracy (szczególnie warlock, drut i mający się pokazać w nadchodzącym patchu, hunter).

- Cały high end content.

Przed Blizzardem jeszcze bardzo dużo pracy.

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Nukh dnia 2004-08-11 09:39 ]</font>

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Nukh dnia 2004-08-11 09:40 ]</font>

Autor:  Zematis [ 11 sie 2004, 09:37 ]
Tytuł: 

Ponoc high-end content jest i bedzie testowany jedynie wewnetrznie...
Zew. dadza moze jakie ochlapy zeby ludziska przestaly jeczec ze nie wiedza z czym to sie je...

Autor:  Nukh [ 11 sie 2004, 10:11 ]
Tytuł: 

Cytuj:
2004-08-11 10:37, Zematis napisał:
Ponoc high-end content jest i bedzie testowany jedynie wewnetrznie...
Zew. dadza moze jakie ochlapy zeby ludziska przestaly jeczec ze nie wiedza z czym to sie je...


Biorąc pod uwagę, że prędzej czy później gra będzie się sprowadzać do przebywania w end game to takie podejście źle wróży...

Wg. zapowiedzi w WoW coś takiego jak 'CH chain' ma nie być potrzebne... Czyli raidy powinny wyglądać inaczej od tych w EQ.

Wydaje mi się, że to będzie coś w rodzaju instanced eventów albo questów dla większej ilości graczy a trudność będzie polegała bardziej na odpowiednim dobraniu profesji, zgraniu, dobraniu odpowiedniej taktyki itd. niż na biciu małej ilości bardzo silnych mobków...

No, ale to tylko moje gdybania. :wink:

Autor:  akas [ 12 sie 2004, 00:55 ]
Tytuł: 

Dlaczego gdybania?
Wlasnie o to im chodzi aby zadania i misje
niesprowadzaly sie wylacznie do odnalezienia i zabicia potworow.Tu bedzie duzy postep.
A umozliwiaja to tak krytykowane zamkniete strefy.
Dla mnie najwaznieszy jest pvp.
Narazie jest lipa na serwerach fvf wieksze
grupy bez zadnej taktyki i organizacji wyzynaja mniejsze, fps spada tak ze precyzjne ataki male traca na znaczeniu ,licza sie glownie obszarowe.

Autor:  Dwutlenek [ 12 sie 2004, 16:31 ]
Tytuł: 

Akas grasz w becie?

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team