MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Rasy/klasy bonusy https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=8879 |
Strona 2 z 3 |
Autor: | Mark24 [ 21 wrz 2004, 07:38 ] |
Tytuł: | |
do 18lvl, grałem warriorem. |
Autor: | Zematis [ 21 wrz 2004, 08:52 ] |
Tytuł: | |
MoPS > ta beta jest juz tak dalece zaawansowana ze mozna sie pokusic o ocene retaila na jej podstawie.Ultraradykalnych zmian raczej nie bedzie... Vercin > krasnale jako gornicy maja wieksza szanse na znalezienie szlachetnego gema, czy metalu. |
Autor: | Zodi4c [ 21 wrz 2004, 10:26 ] |
Tytuł: | |
Blizzard zapowiedzial zmiany pogody. Choc nie wiem czy to jest jedna z radykalnych zmian . Na pewno mają pare takich "perelek", ktore nie zostaly pokazane podczas testow, a beda znajdowaly sie w retailu. |
Autor: | Zematis [ 21 wrz 2004, 10:45 ] |
Tytuł: | |
Ich perelki to highend game o ktorym nitk nic nie wie... Brak pogody, to imho potkniecie z ich strony.Mam nadzieje ze szybko sie ztym uporaja. |
Autor: | Mark24 [ 21 wrz 2004, 10:48 ] |
Tytuł: | |
W EQ2 też nie ma pogody, szczerze mówiąc zmian pory dnia też nie zauważyłem |
Autor: | Zodi4c [ 21 wrz 2004, 10:55 ] |
Tytuł: | |
"Brak pogody, to imho potkniecie z ich strony." =============== "worldofwar.de: Co z update'ami grafiki jak efekty pogodowe lub modele dla przedmiotów noszonych przez postacie? Chris Sigaty: Efekty pogodowe będą w grze kiedy zostanie ona wydana. Ale nie będą one miały wpływu na otoczenie np szybkość poruszania się twojej postaci. Są już przedmioty z modelami które niesą tylko texturami jak naramienniki lub zbroje. " =============== Sadze wiec ze to nei potkniecie, tylko celowa taktyka, musza dac cos nowego czego nie bylo w becie i bedzie to wlasnie min. pogoda . |
Autor: | Nukh [ 21 wrz 2004, 10:59 ] |
Tytuł: | |
Okres czasu od momentu wydania wersji US do wypuszczenia wesji EU będzie pewnie wyglądał jak open beta. |
Autor: | Zematis [ 21 wrz 2004, 11:20 ] |
Tytuł: | |
Celowa taktyka? Nie wiem czy dla kogos fakt wystepowania zjawisk pogodwych ma jakiekolwiek znaczenie.Nikogo nowego tym nie przyciagna, bo jakby nie bylo jest to standart w dzisejszych mmogach. |
Autor: | Mark24 [ 21 wrz 2004, 11:51 ] |
Tytuł: | |
Pogoda, pory dnia to bzdurki. Blizzard niech sie zajmie najważniejszymi sprawami, a takie bzdurki niech zostawi na czas ostatnich szlifów. |
Autor: | akas [ 21 wrz 2004, 11:58 ] |
Tytuł: | |
Zycze sobie ,aby tymi najwaznieszymi sprawami byl najlepszy pvp historii mmorpg. |
Autor: | Zematis [ 21 wrz 2004, 12:00 ] |
Tytuł: | |
Pogoda, moze i bzdura.Pory dnia juz nie... Jak na razie ostatni patch to sporo nerfow, jestem tym powaznie zaniepokojony. |
Autor: | Matkall [ 21 wrz 2004, 12:07 ] |
Tytuł: | |
Lepsze nerfy teraz niz puzniej jak juz bedzie sie za to placic.... Dla mnie to dobry znak bo znaczy, ze "walcza" z balancem i innymi aspektami PvP. |
Autor: | Zematis [ 21 wrz 2004, 12:18 ] |
Tytuł: | |
Lepsze? Wychodzisz z zalozenia ze gowno za darmo jest lepsze niz platne gowno? Ja uwazam ze kazde gowno smierdzi. Walcza?! Bylo dobrze i zepsuli, to nazywasz walka? Rogue byli najlepiej zbalansowana klasa po przedostatnim patchu.Ostanim patchem to zrujnowali. Mam nadzieje ze do retaila sytuacja sie poprawi.Ale juz widac ze Blizzard popada ze skrajnosci w skrajnosc. Magowi jeczeli ze rog sa overpowered i trach mamy nerfa.Jak mages byli overpowered to wszystko bylo ok... |
Autor: | Mark24 [ 21 wrz 2004, 12:23 ] |
Tytuł: | |
Zematis - pory dnia są juz teraz. W engine gry bez problemu można wcisnąć pogodę - otóż jak giniemy i biegamy duchem to mamy całkiem inną pogodę - niebo wzburzone, błyskawice itd. Czyli engine to obsługuje. Myslisz, że będzie jakiś problem ze zrobieniem kilku stanów pogody i dorysowaniem grafiki? Moim zdaniem żadny. I też moim zdaniem bardzo dobrze, że Blizzard takie pierdy/smaczki zostawia na sam koniec. Gra i bez tego jest niesamowicie grywalna. Jest milion ważniejszych spraw do zrobienia niż jakaś pogoda nerfami to ja się niepokoję jak mam wysokolevelową postać i akurat mają znerfować moją klasę/profesję. |
Autor: | SwenG [ 21 wrz 2004, 12:24 ] |
Tytuł: | |
hehe, mam nadzieję że jakoś dadzą sobie radę, przypomina mi to sytuację "balansowania" na free shardach, kto głośniej krzyczy ten ma bardziej dopakowaną klasę Wszystkie zwierzęta są zbalansowane ale niektóre są bardziej zbalansowane |
Autor: | Nukh [ 21 wrz 2004, 12:34 ] |
Tytuł: | |
Zematis napisał(a): Walcza?! Bylo dobrze i zepsuli, to nazywasz walka? Rogue byli najlepiej zbalansowana klasa po przedostatnim patchu.Ostanim patchem to zrujnowali. Czy ja wiem.. Z tego co czytałem to po wprowadzeniu talentów rogue stał się jedną z najmocniejszych profesji w PvP. Ta klasa miałaby być zbalansowana względem czego? Bo póki co tylko worek, priest, mage i rogue są mniej lub bardziej skończeni. Reszta jest jeszcze mocno under construction. Cytuj: Mam nadzieje ze do retaila sytuacja sie poprawi.Ale juz widac ze Blizzard popada ze skrajnosci w skrajnosc.
Magowi jeczeli ze rog sa overpowered i trach mamy nerfa.Jak mages byli overpowered to wszystko bylo ok... Tutaj też się do końca zgodzić nie mogę. Mage był overpowered to fakt, więc go znerfowali i to porządnie (invis, pyro, fireball, całe cold tree etc.). To jest beta, więc balansu raczej nie doświadczymy. |
Autor: | Mark24 [ 21 wrz 2004, 12:37 ] |
Tytuł: | |
tylko nie worek, tylko nie worek.... Ps. Warrior jest zdecydowanie za słaby. |
Autor: | Matkall [ 21 wrz 2004, 12:41 ] |
Tytuł: | |
Zematis : "Lepsze? Wychodzisz z zalozenia ze gowno za darmo jest lepsze niz platne gowno? Ja uwazam ze kazde gowno smierdzi." Spokojnie ! Jakie "gowno" ?! W becie moga se nerfowac ile im dusza zapragnie i nie zabardzo mozna miec pretensje do nich za to. Przecierz jak to wyjdzie, to "gowno" wcale nie musisz tego kupowac i placic Wracajac do nerfow to w WoW nie mialem przyjemnosci pogrania w becie ale troszke tych mmog'ow juz przezylem i z doswiadczenia wiem ze nerfy po releasie sa jeszcze mniej mile niz w becie. Zematis : "Walcza?! Bylo dobrze i zepsuli, to nazywasz walka? Rogue byli najlepiej zbalansowana klasa po przedostatnim patchu.Ostanim patchem to zrujnowali." Heh "walka" byla w """" I jeszcze raz, nie mozna mowic TERAZ, ze cos zepsuli bo nie wiemy jaki bedzie finalny produkt Takze Zematis wyluzuj bo szkoda watku we flama zamienic. |
Autor: | Nukh [ 21 wrz 2004, 13:03 ] |
Tytuł: | |
Idealny balans w 1v1 jest niemożliwy do osiągnięcia, dlatego WoW ma być grą zorientowaną na teamy. W 1v1 zawsze będzie tak, że grając klasą X łatwiej można pokonać klasę Y niż gdyby grało się profesją Z. A co do worka, to był bardzo mocny w 1v1 (w poprzednim patchu) - poczytaj oficjany board. Myślę tu o PvP na max. lvlach oczywiścię. |
Autor: | Zematis [ 21 wrz 2004, 13:15 ] |
Tytuł: | |
Beta jest po to zeby dopracowac szczegoly.Tylko ze w momencie gdy prace nad jedna klasa dobiegaja konca, i nagle wszystko wywraca sie do gory nogami to jednak czlowiek zaczyna watpic w logike dzialania... Nie mozna mowic ze zepsuli teraz? A kiedy? Bo w retailu to bedzie zapozno... Gdyby ludzie nie zwracali uwagi na takie rzeczy to do retailu trafilby totalny knot. Beta test jest miedzy innymi po to zeby ludzie zglaszali uwagi, i doswiadczenia. Flame? heh porownanie nerfu do gowna moze bylo zbyt mocne, ale jestem daleki od flamowania kogokolwiek... Po prostu mam wieksze oczekiwania wobec bety niz Wy =p edit: rogue byl zbalnsowany w srodowisku PvE, w PvP owszem mial zbyt duza przewage - momentami.Ale powinni nerfnac JEDYNIE tryb PvP a nie oba na raz. Efekt jest taki ze w trybie PvP rog jest OK ale w trybie PvE dostalo mu sie az za bardzo. Cytuj: Czy ja wiem.. Z tego co czytałem to po wprowadzeniu talentów rogue stał się jedną z najmocniejszych profesji w PvP. Ta klasa miałaby być zbalansowana względem czego?
No wlasnie, byla super w PvP.Wiec trzeba bylo w trybie PvP troszke ich nerfnac ale nie ruszac trybu PvE. A mowiac balans mam na mysli balns w srodowisku PvE, jako ze w PvP trudno mowic o balnsie skoro inne klasy nie sa jeszcze skonczone. |
Strona 2 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |