mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 lis 2004, 14:28 
Cytuj  
j.w. ;)


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod

***

Posty: 967
Dołączył(a): 9.05.2003
Offline
PostNapisane: 21 lis 2004, 14:31 
Cytuj  
no ja dobilem tailor do 150 a enchant do 100 i musze powiedziec ze bardzo bardzo mi sie ten system craftu podoba bo po prostu nie jest nudny :) . Co do retail to albo znowu tailor/enchanter albo alchemy/herbalism .


Posty: 32
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 lis 2004, 14:45 
Cytuj  
Maks to 300. Nie mozna wyjsc poza ten pulap.


Posty: 43
Dołączył(a): 19.04.2004
Offline
PostNapisane: 21 lis 2004, 14:53 
Cytuj  
Tradeskille w WoW oceniam na zdecydowany plus. Tak jak już niektózy tutaj napisali rozwijają się niejako automatycznie, bez zbędnego grindingu itp. Ja w becie wybrałem mining (160+) i blacksmithing(185+). Profesje całkiem przyjemne, ale nie do końca tanie, gdyż poza metalami, które zdobywałem samodzielnie, często potrzebne były gemy, skóry itp. które trzeba kupować. Poza tym chyba sporo ludzi te profesje wybierze więc będzie spora konkurencja a wtedy o zarobek niełatwo.
W retailu albo pozostanę przy tych samych profesjach, albo wybiorę herbalism/alchemy.

**

Posty: 359
Dołączył(a): 16.05.2003
Offline
PostNapisane: 21 lis 2004, 15:03 
Cytuj  
Górna granica to 300 .....Aldatha co ty za herezje szerzysz :P

Mark24--->Tak widziałem pełno lvl 300 craft itemków ..niektóre fajne , ale nie widziałem jeszcze lepszych od tych które dropują moby ,bossowie instance ,dostajesz za niektóre questy.
Dla mnie useless ---po co mi tailoring,blacksmithing , skoro o wiele lepsze itemy znajduję w ciele moba ,dropa ? Wiem można nieźle zarobić i jest kilka fajnych itemków , które robi się tygodniami .

Ale ja stawiam na Alchemie (pvp i zarobisz też)

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 21 lis 2004, 15:19 
Cytuj  
kurcze w sumie dziwna sprawa bo mi tez się wydawało, że skille zbierackie to max 300, crafterskie to 1000 - ale zawczasu sprawdziłem to na thottbot ;)


Posty: 43
Dołączył(a): 13.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 lis 2004, 15:42 
Cytuj  
Ja mialem 120 alchemy i 150 herbalism. Polaczenie skilli bardzo dobre dla druida, przy mocniejszych potworkach przydawaly sie butle many.
System crafta moge ocenic bardzo pozytywnie ale tylko na przykladzie alchem/herb.

Cenie sobie szczegolnie herbalism. Roznorodnosc terenow na ktorych mozna spotkac rozne ziolka jest bardzo okej. Sa nawet podwodne roslinki :) Wymagania wielkosci skilla to kazdej z roslin sa mniejwiecej zrownowazone z mozliwoscia robienia z nich mikstur przy podobnym zaawansowaniu w alchemy.
Gainy skilli sa bardzo przyjazne, nie trzeba czekac bog wie ile. Zawsze dobrze wiadomo na ktorym mixie urosnie a na ktorym nie.


_________________
Know your body
Know your mind
Know your source.
- Erowid

***

Posty: 657
Dołączył(a): 7.04.2004
Offline
PostNapisane: 21 lis 2004, 15:59 
Cytuj  
Ja w OB wybrałem mining/blacksmithing. Sprawdzało się bardzo dobrze. W retailu mam ochotę na enchanting, tylko jest jedno ale...
Można mieć dwie profesje, a prawie każda profesja ma swoją parę - oprócz właśnie enchanting. Dlatego mam problem z wyborem tej drugiej.
Jakoś nie uśmiecha mi się zbieractwo tylko w celach handlowych, ani craftowanie z zakupionych materiałów, bo to uciążliwe. Jako, że chcę grać paladynem bezsensem jest dla mnie wybór np tailoring, bo nic z tego mi się nie przyda.

Właśnie dlatego czegoś brakuje mi w tych profesjach, bo dla paladyna z upodobaniem na enchanting druga profesja nie może być satysfakcjonująca. Suma sumarum zrezygnuję z enchanting dla starego mining/blacksmithing...

***

Posty: 620
Dołączył(a): 5.12.2003
Offline
PostNapisane: 21 lis 2004, 16:04 
Cytuj  
zeby zminimalizowac koszty enchanting potrzebujesz 2 tradeskilla zeby zarobic

**

Posty: 359
Dołączył(a): 16.05.2003
Offline
PostNapisane: 21 lis 2004, 19:40 
Cytuj  
Dla enchantera chyba najlepszy jest tailoring -- praktycznie wszystkie te silk ,mageweave,runecloth etc dropują mobki , i można kupić tego mase i tanio w ah.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 21 lis 2004, 19:44 
Cytuj  
a tak przepraszam , thotbot rozwiewa wątpliwości :]

***

Posty: 677
Dołączył(a): 25.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 lis 2004, 17:44 
Cytuj  
Ja sie zastanawiam nad engineering + enchanting, plusem jest mozliwosc korzystania z wielu całkiem fajnych rzeczy, ktore wymaja tego engineering na wysokim poziomie... szkoda tylko, ze to takie skarbonki bez dna. ;)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.