mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 325 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość

Posty: 7
Dołączył(a): 22.06.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2005, 11:04 
Cytuj  
Mark, w pierwszym cytowanym przeze mnie poście snułeś teorie dot. immune 3 palów w group PvP, 6 vs 3, jakieś dwa bąbelki itp.
Nie odwracaj teraz kota ogonem pisząc o 1on1.

A co do części o Cons .. przecież nadmieniłem, nawet przed edycją, że chcę pomóc. I całym sercem jestem z biednymi przeciwnikami Pala, szczerze Wam współczuję i ośmielam się doradzać ^^
A jeśli już masz odbierać to jako atak na siebie, to może tylko na ignorancję w temacie Pala, przy całym szacunku dla Twojej wiedzy o reszcie WoW.

I nie wklejaj mi tu skilli Pala, stać Cię na więcej.
Nie dość jasno napisałem to samo wyżej, z opisem co można zrobić z BoP?
BTW, nawet 1 on 1, Pal pod BoP Ci WIELKIEJ krzywdy nie zrobi.


Ostatnio edytowano 27 lip 2005, 11:09 przez Greengo, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2005, 11:05 
Cytuj  
za to hammstring nie ma wcale cooldowna, a 15% na stuna to duzo


_________________
Keron -> http://armory.wow-europe.com/character- ... ll&n=kERON

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 27 lip 2005, 11:11 
Cytuj  
równie poprawne logicznie jest domniemanie że to było 6 warriorów vs 3 paladynów jak że to było 6 shamanów vs 3 paladynów.
W każdym bądź razie ja w każdym mmorpg gram JEDNĄ klasą a inne klasy interesują mnie w zakresie słabych i mocnych punktów w starciu z moją klasą, lub buffów i innej pomocy jaką może mi ta klasa zaoferować.

Więc dla mnie shieldy pala są prawie identyczne - oprócz tego, że spoza jednego shielda pal mnie dalej piżga. I shieldów tych każdy paladyn ma dwie sztuki.
A consecration mnie w sumie wali, pal najczęsciej puszcza bąbla jak wie że przegrał i wbiega w stado agro mobów, wiedząc że będę za nim gonił i wtedy ja, a nie on złapię agro. Pisałem o consecration do Roball-a który uważa, że bandażowanie się przy pallu to kwestia kliknięcia na bandaż.
Inna sprawa, ze większość paladynów którzy puszczają consecration dopiero jak zacznę się bandażować. Może kidsy grające tą klasą nawet nie przeczytały opisu do wlasnych skilli?

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 27 lip 2005, 11:15 
Cytuj  
15% <<<< 100% jak u paladyna
hamstring ma cooldown - 1s tak jak wszystkie skille warriora i zjada 10 rage czyli 1/3 Mortal Strike. Nie sądzę by jakiś warrior wygrał z Paladynem za pomocą hamstringa.

3 talenty zmarnować na 15% stuna z hamstringa na 5s - takie sobie. Chociaż może to i dobre do bandażowania.

**

Posty: 375
Dołączył(a): 25.01.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2005, 11:28 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
pisałem), zresztą paladyn w walce z warriorem nie musi się shieldować, bo cooldown na pummel jest za duży by mu cały czas przerywać heale.


graj w def stance :] shield bash, revenge z silencem na 3 sec, 40 % na stun, concussion blow - kolejny stun. shield block ftw.

warek pvp w def stance to prawdziwy czolg, oczywiscie z prot. build :]

pieprzyc hamstring, stun wchodzi bardzo czesto. walka troche dluzsza (shield block, revenge, atack, disarm, w stunach bandaz) ale efektywna. Wszystkim wyznawcom religii fury/arms polecam odrobine odwagi w experymentowaniu :lol:

edit: literowka ;)

******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 27 lip 2005, 11:36 
Cytuj  
Długie walki nie nadają się do WSG :D Dlatego pala jest taki wkurzający. Tu nie chodzi o to, że nie pokona się paladyna, tu chodzi o to, że zajmie ci skutecznie czas w którym inni gracze już biegną z flagą na miejsce.


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod


Posty: 7
Dołączył(a): 22.06.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2005, 11:47 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
zielony bardzo pasuje do ciebie ten nick: (...) równie poprawne logicznie jest domniemanie że to było 6 warriorów vs 3 paladynów jak że to było 6 shamanów vs 3 paladynów.

Taa .. Czepiaj się nicków. Teoretyzuj.
Ale żeby post nie był tylko flame'm ..
Chcesz mieć bąbla a'la BoP, i to z 2min cooldownem? 2xblindweed,1xghost mushroom i masz. Wypas, co? Tylko nie mów, że Cię nie stać.
Większość Paladynów, żeby tą klasą w ogóle dało się grać, ma eng.
A czemu nie wykorzystać tego przeciwkom nim .. Co prawda większość zabawek, ktorymi przerwiesz leczenie pod BoP jest dla wykształconych, ale nie wszystkie ^^
Btw, ew. bandażowanie pala pod BoP przerwiesz dowolnym dmg 'nie-melee'. A na resztę masz MS.
stop whining

****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2005, 11:51 
Cytuj  
gelerth napisał(a):

pieprzyc hamstring, stun wchodzi bardzo czesto. walka troche dluzsza (shield block, revenge, atack, disarm, w stunach bandaz) ale efektywna. Wszystkim wyznawcom religii fury/arms polecam odrobine odwagi w experymentowaniu :lol:

edit: literowka ;)


na disarma 90% palkow jest odpornych ;P
czy to za sprawa dodatkow do broni, czy tez za sprawa rekawiczek :P

@mark: wez mnie nie rozwalaj :D
1s cooldown, zanim ci sie przwinie koleczko od skili juz mozesz walic drugiego hammstringa, ktory oprocz stuna zwalnia goscia

poza tym intimidate tez mozna stuknac

mortala mozna puknac,a le nie wiem czy nie jest lepsze wciskanie hammstringa (nie mam tak wysoko warriora) z powodu wlasnie stuna, co z tego ze nie zadasz tego 1000 dmg z mortala (czy ile tam z niego bijesz), jak w czasie stuna w sumie zadasz prawie 2 ciosy (zalezy jaka bron), dodatkowo z doswiadczenia wiem ze nic tak palladynow nie wkurza jak stun (moj gildiowy wymiatacz [4.9 k hp bez bufow] glownie morde drze jak go rogale w stunie trzymaja :D)
poza tym nalezy pamietac ze kolo w tym stunie nic nie moze zrobic, a my mozemy go okladac ;P


_________________
Keron -> http://armory.wow-europe.com/character- ... ll&n=kERON

**

Posty: 375
Dołączył(a): 25.01.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2005, 12:20 
Cytuj  
Robus napisał(a):
na disarma 90% palkow jest odpornych ;P
czy to za sprawa dodatkow do broni, czy tez za sprawa rekawiczek :P


pieprzyc disarma. stun ftw. co do szybkosci wykonczenia pala - jak sie nie moze leczyc to walka trwa krocej, rite ? :roll:

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 27 lip 2005, 12:24 
Cytuj  
greengo - podaj mi jakiś skill nie melee warriora rotflcopter :D spit? nie jestem inżynierem i nie zamierzam zmieniać profesji dla kilku zabaweczek. Nad potami już sie zastanawiałem. W sumie nie wiem czy nie wyjdzie taniej taki immune pot + bandaż niż normalne HP poty.

defence + 1h + shield w ogóle nie nadaje się na paladyna. Paladyna możesz załatwić w 1 sposób: twój dps >>> dps paladyna. A żeby mieć znacznie większy dps niż pala musisz mieć 2h, i musisz mieć skill zwany Mortal Strike.
Paladyni mają całkiem niezłe regainy many, waląc pala z 1h chyba mu się nigdy mana nie skończy...

shield bash + pummel jest na tym cooldownie - więc paladyn i tak się wyleczy.


Ostatnio edytowano 27 lip 2005, 12:32 przez Mark24, łącznie edytowano 1 raz
**

Posty: 375
Dołączył(a): 25.01.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2005, 12:30 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
Paladyni mają całkiem niezłe regainy many, waląc pala z 1h chyba mu się nigdy mana nie skończy...


blah. nie musi mu sie konczyc, pusci se babla, wyleczy, 5 min spokoju a w miedzyczasie bedzie stun/silenced. a ty jego 2h czy inny melee dps bierzesz na shield block. to dziala.

edit. pummel daje silence ?


Posty: 3
Dołączył(a): 27.07.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2005, 12:37 
Cytuj  
O czym Wy wogole rozmawiacie o stunie na hamstringu, ciekawe od kiedy.

Improved Hamstring - 3/3 points
Gives your Hamstring ability a 15% chance to immobilize the target for 5 seconds.

immobilize != stun

Jak dla mnie zmarnowane punkty. PvE calkowicie nieprzydatne. PvP sznasa 15% jest zbyt mala a i tak w zupelnosci wystarczy spowolnienie.


Posty: 7
Dołączył(a): 22.06.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2005, 12:44 
Cytuj  
Mark, a choćby EZ-Thro Dynamite. Więcej? Chcesz, żeby zielony Cię
uczył, jak masz grać swoją postacią? :P
Mark24 napisał(a):
Nad potami już sie zastanawiałem. W sumie nie wiem czy nie wyjdzie taniej taki immune pot + bandaż niż normalne HP poty.

Nie wyjdzie taniej.
"Immune" pot to jak krótszy BoP, Cons dalej działa.


Ostatnio edytowano 27 lip 2005, 12:50 przez Greengo, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 lip 2005, 12:48 
Cytuj  
Greengo napisał(a):
Mark, a choćby EZ-Thro Dynamite. Więcej? Chcesz, żeby zielony Cię uczył, jak masz grać swoją postacią? :P
EOT z mojej strony.
ostatnio łotr krzyczał że jestem cziter, az musiałem go rozjechać bez dodatków żeby się zamknął :P

za pierwszym razem dostał od kolesi z dzwonka baronowów, za drugim siatką a za trzecim bombą :lol:

btw, działają torby w profilu. możecie zobaczyć co leży w torbacz jak jestem ubrany do pvp :wink:


_________________
psn

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 27 lip 2005, 12:56 
Cytuj  
ja jestem miner/balcksmith i to mi wystarcza by wygrywać ;) Żadne zabawki i pomoce dla noskilli mnie nie interesują.

Robus - 3 zmarnowane talenty, zero damagu, -10 rage - dzięki postoję, ale tego nie wezmę.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 lip 2005, 12:58 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
i pomoce dla noskilli mnie nie interesują
hehe, spodziewałem się takiego komentarza. no cóż ty jesteś najlepszy a reszta jakoś sobie czasami radzi :lol:
niestety ja ta gre traktuje jak zabawkę a bawienie sie zabawka strasznie mnie bawi :P


_________________
psn

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 27 lip 2005, 13:11 
Cytuj  
a czego innego można się spodziewać?
Jak jesteś kiepski to te twoje zabawki też ci nie pomogą, jak jesteś dobry to zabawek nie potrzebujesz.
Czasami przegram, ale nie jest to na tyle częste bym się naprędce przerabiał na inżyniera i nawalał granatami.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1588
Dołączył(a): 17.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 lip 2005, 13:14 
Cytuj  
roball napisał(a):
Grounding totem - spowalnia wszystkich ktorzy znajduja sie bardzo blisko totemu, w dodatku zre mane i ginie po jednym strzale - jak ci szamani maja przejebane
Talenty:


Tylko sprostowanie:
Grounding totem - Summons a Grounding Totem with 5 health at the feet of the caster that absorbs one harmful spell every 10 seconds for each nearby party member. Will not absorb area of effect spells. Lasts 45 sec.
http://www.thottbot.com/?sp=8177

Earthbind totem - Summons an Earthbind Totem with 5 health at the feet of the caster for 45 sec that slows the movement speed of enemies within 10 yards
http://www.thottbot.com/?sp=2484

Bez komentarza :har:

EDIT:
no moze jeden - znajdz szamana ktory uzywa grounding totem ...


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 27 lip 2005, 13:23 
Cytuj  
zderzaq jesteśmy w jednej glidi - jest jakaś szansa na zrobienie stałego teamu glidiowego na WSG (z altów lvl 21-30) możnaby troszkę się pobawić bo z randomami to różnie, raz trafisz na ludzi ok a czassami na takie lamki jak ja:):)


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

****
Avatar użytkownika

Posty: 1588
Dołączył(a): 17.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 lip 2005, 13:42 
Cytuj  
Neonin napisał(a):
zderzaq jesteśmy w jednej glidi - jest jakaś szansa na zrobienie stałego teamu glidiowego na WSG (z altów lvl 21-30) możnaby troszkę się pobawić bo z randomami to różnie, raz trafisz na ludzi ok a czassami na takie lamki jak ja:):)


Szansa jest - tyle ze musze alta podciagnac bo na razie mam go na 18 levelu (btw: to undead mag 8)).
I na wsg grywam main charem na razie.

Dawaj na priv to cos ustalimy.


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 325 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.