MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

WOTLK beta info
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=30383
Strona 11 z 57

Autor:  Araye [ 24 lip 2008, 14:35 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
No dokładnie, poznajesz swoją postać, buildy, przecież logiczne jest to że im więcej spędzisz na swojej postaci przed końcowym etapem levelowania tym bardziej masz ją opanowaną nie?

tomugeen napisał(a):
Katoneo napisał(a):
Podczas lvlowania uczysz się gry?

Odpalenie

/petattack
/sertpent sting
/autoshot

przez 62levele zajebiscie uczy gry.
Zwlaszcza ze potem dostaje sie steady shota i trzeba zmienic macro ;]


Ok podałeś Huntera w przykładzie, to teraz mi pokaż w takim samym warlocka.



/petattack ( fel guard czy void )
/cast curse of agony
2 nastepne klątwy ( oczywiście puszczanie klątw można zbindowac pod macrem)
/cast immolate czy shadow bolt ( oczywiście można drainować )
/mana tap

następny mob.

Rzeczywiście skill potrzebny :)

Autor:  MagPS [ 24 lip 2008, 14:40 ]
Tytuł: 

To jakiś żart? Nie wiem jakimi klasami grałeś, ale podczas levelingu rogue i warlocka używasz tylko kilku skilli. Więc trudno mi dojrzeć wzrastanie skilla z powodu mechanicznego wciskania tych samych kilku klawiszy.

Autor:  Sobtainer [ 24 lip 2008, 14:43 ]
Tytuł: 

Ok, w takim razie levelujesz rogala w 2 tygodnie, idziesz do SK Gaming i jesteś pro. EoT.

Autor:  tomugeen [ 24 lip 2008, 14:46 ]
Tytuł: 

priest: mind blast -> swp -> mind flay -> wand (potem dochodzi VT)
frostmag: frostbolt -> frostbolt -> frostbolt -> frostbolt -> frostbolt ;]
rogue: hadzia -> hadzia -> hadzia -> haadziaaaaa!

To naprawde nie jest skomplikowane, nie widze w tym skilla.

EDIT: Sob, zwroc uwage ze przy bardziej zawiklanych klasach (rogue_ talenty wiele zmieniaja, i leveling 1-60 niewiele znaczy jesli w endgame gra sie zupelnie innym buildem.
Dostajac postac na 70lvl mozna sie prawidlowych odruchow nauczyc szybciej niz po odmozdzajacym 1-70 i _zlych_ przyzwyczajeniach z pve.

Autor:  cypis [ 24 lip 2008, 14:46 ]
Tytuł: 

No sorry, ale jesli ktos uwaza ze podczas levelowania dluzszego o x godzin nauczy sie jakich rotacji uzywac w raidach, jakie staty sa dla niego najwazniejsze, jaki talent build wybrac to cos ma nie tak z glowa.
Od takich rzeczy jest EJ a nie levelowanie.

Autor:  Sobtainer [ 24 lip 2008, 14:47 ]
Tytuł: 

Oki, może macie rację, może ja się mylę, może pierdole głupoty no ;p. Cypis szkrina mi zrobiłeś?

BTW tematu,

http://www.youtube.com/watch?v=E5I-jMKfYGQ

Zobaczcie to, no ja jestem pod wrażeniem ;p jak to ktoś napisał fajnie na mmo-champion, "me wants" :)

tomugeen napisał(a):
EDIT: Sob, zwroc uwage ze przy bardziej zawiklanych klasach (rogue_ talenty wiele zmieniaja, i leveling 1-60 niewiele znaczy jesli w endgame gra sie zupelnie innym buildem.


Ołkej ołkej ;)

Autor:  mr.Henky [ 24 lip 2008, 14:52 ]
Tytuł: 

. Stare tepo levelowania jak dla mnie bylo odpowiednie.. a teraz lekka reka w niecaly tydzien dobija sie do 60 poziomu :har: i jeszcze marudza by od 60 przyspieszyc ? moze jeszcze latajacego mounta od 60 poziomu..

Autor:  iniside [ 24 lip 2008, 14:59 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
Ok, w takim razie levelujesz rogala w 2 tygodnie, idziesz do SK Gaming i jesteś pro. EoT.
Jak bede mial full epixow to dlaczego bye nie. IMBA skila nie trzeba cotam sinister strike, Eviscrate ?
No ok, pozniej sa tam jakise inne skile ale ja nie mam motywacji zeby rogala levelowac -;-.

Autor:  Patryś [ 24 lip 2008, 15:11 ]
Tytuł: 

Araye napisał(a):
/petattack ( fel guard czy void )
/cast curse of agony
2 nastepne klątwy ( oczywiście puszczanie klątw można zbindowac pod macrem)
/cast immolate czy shadow bolt ( oczywiście można drainować )
/mana tap

następny mob.

Rzeczywiście skill potrzebny :)


LoL, dodaj do tego CoT na casterów (jak potrafią się leczyć to cholernie przydatny czar) CoW (Też całkiem niezły na melee) UA/Shadowfury, fear jak się zleci za dużo, Sacrifie voida jeśli trzeba spierdzielać, i ew. Hellfire dla znudzonych masochistów. Poza tym ja tak jakoś mam, że najpierw wyciągam moba z tłumu na bezpieczną odległość (Bo często w trakcie walki dołączają się tez blisko stojące) jakimś Cursem (Bo aggro dużo mniejsze od SB) i dopiero jak jest daleko każę voidowi atakować.
Udowodniłem ci więc chyba, że gra Lockiem nie ogranicza się do spamu jednym przyciskiem :wink:

Autor:  niebezimienny [ 24 lip 2008, 15:12 ]
Tytuł: 

niebezimienny napisał(a):
Kiedy zaczna rozsylac te invity do EU? Juz zaczeli? Dopiero wczoraj sie zapisalem, jest szansa ze sie zalapie czy ci co byli pierwsi maja jakis priorytet?

Autor:  shahray [ 24 lip 2008, 15:30 ]
Tytuł: 

Patryś napisał(a):
LoL, dodaj do tego CoT na casterów (jak potrafią się leczyć to cholernie przydatny czar) CoW (Też całkiem niezły na melee) UA/Shadowfury, fear jak się zleci za dużo, Sacrifie voida jeśli trzeba spierdzielać, i ew. Hellfire dla znudzonych masochistów. Poza tym ja tak jakoś mam, że najpierw wyciągam moba z tłumu na bezpieczną odległość (Bo często w trakcie walki dołączają się tez blisko stojące) jakimś Cursem (Bo aggro dużo mniejsze od SB) i dopiero jak jest daleko każę voidowi atakować.
Udowodniłem ci więc chyba, że gra Lockiem nie ogranicza się do spamu jednym przyciskiem

Udowodniles, dlatego zaraz po kupieniu locka i zbindowaniu klawiszy, trzeba przed pojsciem na arene zagrac ze 2bg.

Autor:  niebezimienny [ 24 lip 2008, 15:55 ]
Tytuł: 

dajcie spokoj z themanem bedziecie gadac?

Autor:  Araye [ 24 lip 2008, 17:12 ]
Tytuł: 

Patryś napisał(a):
Araye napisał(a):
/petattack ( fel guard czy void )
/cast curse of agony
2 nastepne klątwy ( oczywiście puszczanie klątw można zbindowac pod macrem)
/cast immolate czy shadow bolt ( oczywiście można drainować )
/mana tap

następny mob.

Rzeczywiście skill potrzebny :)


LoL, dodaj do tego CoT na casterów (jak potrafią się leczyć to cholernie przydatny czar) CoW (Też całkiem niezły na melee) UA/Shadowfury, fear jak się zleci za dużo, Sacrifie voida jeśli trzeba spierdzielać, i ew. Hellfire dla znudzonych masochistów. Poza tym ja tak jakoś mam, że najpierw wyciągam moba z tłumu na bezpieczną odległość (Bo często w trakcie walki dołączają się tez blisko stojące) jakimś Cursem (Bo aggro dużo mniejsze od SB) i dopiero jak jest daleko każę voidowi atakować.
Udowodniłem ci więc chyba, że gra Lockiem nie ogranicza się do spamu jednym przyciskiem :wink:


Udowodniłeś jedynie ze można używać więcej klawiszy, w grindzie tego prawie nie używasz :). No chyba ze lubisz marnować manę i czas. Fakt faktem lock pozostaje bardzo łatwą klasą do grania i koniec. Sam mialem locka na 63 lvl-u i poprostu zasypiałem do tego zasowałem lockiem mojego znajmka na 70 z s2 na bg's, to że tak powiem używałęm kilku klawiszy więcej niż dla przykładu shadow priestem.

Autor:  Bloodleaf [ 24 lip 2008, 20:23 ]
Tytuł: 

"" The goal is for Arms or Fury Warrior to be able to tank nearly as well as a Prot Warrior in terms of threat generation. ""

Nareszcie skończy sie problem z tankami dla pugów?

Autor:  Marti [ 25 lip 2008, 08:18 ]
Tytuł: 

raczej malo prawdopodobne ,musialo by to sie wiazac z tym zeby przerobili przeliczniki +defence etc ,taki warrior musialby miec podobna ilosc armora co prot warrior ,a jezeli taki warrior mialby tankowac to nie widze zeby taki rogue fearal droot cos mu zrobili ,imo denny pomysl :)

Autor:  whiteman [ 25 lip 2008, 08:20 ]
Tytuł: 

Raczej chodzi o więcej threata z dmgu, a nie o defa.

Autor:  BaSti90 [ 25 lip 2008, 08:51 ]
Tytuł: 

Czy to aby na pewno temat o WotLK czy o levelowaniu postaci i umiejetnosci gry lockiem?

Autor:  Yaroos [ 25 lip 2008, 08:54 ]
Tytuł: 

whiteman napisał(a):
Raczej chodzi o więcej threata z dmgu, a nie o defa.


w sumie rozsadny pomysl w taki sposob ograniczac dps warka w pve
nie ruszajac pvp.

I duze " UFF " : sciagneli 6sec cooldown na CoH ...
mam nadzieje ze na stale... ;)

Autor:  whiteman [ 25 lip 2008, 09:19 ]
Tytuł: 

Ja też nie mam nic przeciwko. Mnie osobiście wkurzają fury warkowie w rajdzie.

Autor:  Dracos [ 25 lip 2008, 10:19 ]
Tytuł: 

Jak patrzyłem na listę zmian warka to teraz każdy dostanie od 40 lvl shield slam. Wydaje mi się ze nie beda te zmiany dazyly do tego aby maksymalizowac threat z dmg tylko skille generujace beda dostepne u trenera bez koniecznosci ladowania pkt talentu w prot tree. Oczywiście nie wszystkie, ale tyle zeby sie w miare znosnie dalo tankowac w 5 man czy offtankowac w jakiejs 10.

Strona 11 z 57 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team