mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 598 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 30  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 lis 2008, 10:54 
 
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Nestor napisał(a):

Grafika w wow ma swoj styl, jesli jedyny akceptowalny styl graficzny to dla ciebie cos w rodzaju fotorealizmu to bardzo mi przykro :)

Styl to jedno, a jakosc tekstur terenu ala lata 90' to drugie.

Spoko. Moze za 3 lata dodadza prallax maping :lol:
(wogole nie rozumie dlaczego chociaz dla northednu nie przygotowali normal map i prallax maping, dodali soft-shadows ktore imo gowno zmienia, a nie dodali rzeczy ktore sie z miejsca rzucaja w oczy n[. plaskie sciany..)


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 18 lis 2008, 10:55 
 
ludzie, grafika w mmo to nie priorytet ktory decyduje o wyboze ,jest 2008 r wiadomo ze grafiki jak w tibi juz nie zobaczmy, dlaczego "warhamerowcy" nie poruszacie tak waznego aspektu gry jakim jest mechanika gry ?

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 18 lis 2008, 10:57 
 
QFC juz odpowiadam. Poniewaz kazdy inteligentnie trolujacy bedzie pomijal tematy, w ktorych mozna mu cos wytknac. Takze ucz sie ucz, zadawaj jak najwiecej pytan, a w koncu zostaniesz prawdziwym trolem, trolem dumnym, ktorego nawet image w WoW - chuderlawego niewiadomoco, skaczacego niczym brazylijski mistrzuniu capoeiry - nie smuci :D :lol:

Inside wiesz ile pracy by musieli wlozyc? Po co jak ludzie lykaja kotleta z wczoraj, lekko podgrzanego z dzisiejszymi, swiezymi ziemniaczkami. Surowke dodadza pozniej :D


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...


Ostatnio edytowano 18 lis 2008, 11:04 przez Rzeznik, łącznie edytowano 3 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 lis 2008, 11:01 
 
QFC napisał(a):
ludzie, grafika w mmo to nie priorytet ktory decyduje o wyboze ,jest 2008 r wiadomo ze grafiki jak w tibi juz nie zobaczmy, dlaczego "warhamerowcy" nie poruszacie tak waznego aspektu gry jakim jest mechanika gry ?

Bo jedyne co jest zjebane w WAR to poziom animacji postaci.

Cytuj:
Grafika w wow ma swoj styl, jesli jedyny akceptowalny styl graficzny to dla ciebie cos w rodzaju fotorealizmu to bardzo mi przykro

Głupoty gadasz.
Styl grafiki (ala kolory, styl modeli etc.) to jedno, ale poziom techniczny to drugie.
Dziwne ze ten sam styl jest zachowany na intrach i wyglada milion razy lepiej (ke ?).
Dodanie takich prostych rzeczy jak normale (wkoncu drga z kamieniu by wygladala jak droga z kamieni), a zbroja plytowa jak zbroja plytowa (a nie jak plaski model z namalownymi "wypukosciami").
Mogli tez dac tekstury w wyzszej rodzielczosci.
Przeciez nikt graczy nie zmusza do tego zeby to wlaczyli (0o). Grafikow im baraklo ? No kuwa.. to mozna zatrudnic ze 40 dodatkowych, kasy jak wody przeciez maja -;-.

O roznych efektach czasteczkowych mowic nie bede bo te np. w przypadku DK wyszly bardzo ładnie.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1021
Dołączył(a): 8.08.2008
Offline
PostNapisane: 18 lis 2008, 11:01 
 
Rzeznik napisał(a):
Ej no, bedzie sie gralo, jak tylko ich wrzuca do gry w ramach darmowego contentu. Czemu mam wrazenie, ze w Blizzie byloby to w platnym dodatku? :wink: Zreszta, co to ma za znaczenie? W koncu przeciez WoW powinnien byc lepszy od WAR, a tu taki zonk na samiutkim poczatku, po 6 dniach... :D

A co do grafy, to oczywiscie, ze nie tylko fotorealistyczna, ale fakty to fakty. Jest kiepska i rozkoszowanie sie nia jest co najmniej dziwne. Moze nie przeszkadzac, moze pasowac do klimatu, moze sie podobac z sentymentu, ale rozkoszowac sie?? Uhh ciezka sprawa :D

PS do tych z jednym zwojem: Jestem w pracy i mi sie nudzi, dlatego nie gram tylko pisze na forum. ;)

PPS. flame onnnnn one1!1! :lol:


Tez jestem w pracy i tez mi sie nudzi :>

Tak, rozkoszuje sie swiatem, bo naprawde wyglada zajebiscie. Nie do konca sie zrozumielismy.

Wyglada zajebiscie w sensie wielkosci i tego co sie widzi na mapie jak pedzisz koniem poprzez mrozna kraine. Jesli grales w TBC, to smialo mozna powiedziec, ze taka hellfire penisula wyglada jak z dupy wyjeta. Tymczasem tutaj juz w 1 lokacji cos sie dzieje ciekawego. Potem jest juz tylko lepiej. Odpal gre u kogos, przejedz sie i pozwiedzaj, a zrozumiesz w czym rzecz.
Co do grafiki samej w sobie, to ja i moj Radeon 9250 niczego powyzej "Details to minimum" nie widzielismy, wiec nie wypowiadam sie :]

A to ze "skonczyli" gre w 6 dni to juz wytlumaczylem, nie wiem o co ci chodzi :> Jak dla mnie to moga juz w full t250 latac i roic milionowego alta bo im sie nudzi.
Ja lece swoim rytmem i bede killowal bosy w casualowo - gildiowym tempie.

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 18 lis 2008, 11:03 
 
@Rzeznik

stary ja o tym wiem , probuje od "was" wymusic rozmowe na ten temat wytykajac to doslownie.


Ostatnio edytowano 18 lis 2008, 11:09 przez QFC, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 lis 2008, 11:03 
 
[quot]Wyglada zajebiscie w sensie wielkosci i tego co sie widzi na mapie jak pedzisz koniem poprzez mrozna kraine.[/quote]
Pedzilem koniem i sorry, poza ladnym shadrem od postpressingu to ogolnie graficzne wykonanie ssie pale (plaska ziemia + plaskie drzewa + inne plaskie rzeczy naprawde w 2008 roku potrafia sie mocno rzucić w oczy -;-)


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1021
Dołączył(a): 8.08.2008
Offline
PostNapisane: 18 lis 2008, 11:10 
 
iniside napisał(a):
[quot]Wyglada zajebiscie w sensie wielkosci i tego co sie widzi na mapie jak pedzisz koniem poprzez mrozna kraine.

Pedzilem koniem i sorry, poza ladnym shadrem od postpressingu to ogolnie graficzne wykonanie ssie pale (plaska ziemia + plaskie drzewa + inne plaskie rzeczy naprawde w 2008 roku potrafia sie mocno rzucić w oczy -;-)[/quote]

Moze inaczej. Zgodzisz sie ze mna ze lokacje sa fajnie zrobione ? Ze klimat jest elegancki ? Ze latajace smoki, rozkladajace sie mamuty, jakies kosciotrupy wielkich zwierzat dodaja smaku grze i naprawde fajnie sie na to patrzy ?

Wiem ze mozesz znalesc nierownosci w scianie, wychodzacy polygon gdzies, albo rozmyta teksture.
Ja mowie o calosci jako takiej, o tym ze ona do siebie pasuje i dlatego wyglada zajebisccie :>

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 18 lis 2008, 11:10 
 
@QFC

Rozmawiac mozna, ale doszlibysmy do tego, do czego doszedl juz dawno Mendol: jednym odpowiada, drugim nie. Mi odpowiada u Shamana, Squiga, Sorca, WH. U Borka jest srednio z ta dynamika, ale przy WH juz tego nie czuje, wiec to raczej sprawa klasy, a nie kombatu ogolnie jak dla mnie.
No i temat slaby do Trollingu dla mnie, wiec opuszczam.
Wole zachwyty nad jazda przez nowe krainy, takie bogate w jednotexturowe drzewa i krzewy, tetniace 3 teksturowym zyciem, ktorej to celem jest zabicie 150 pajakow, dzieki czemu zyskujemy 3 pajecze nogi do questa...mniam :lol: Byle do 80? :D

@Ziolo

Zwiedzales swiat w WAR? Spogladales na doliny Ekrund z najwyzszego punktu w krainie? Przejezdzales, przez Praag w ogniu? Szturmowales mury Reiklandu? :D


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 18 lis 2008, 11:13 
 
Powoli zaczyna sie tutaj robic kalka topicu z dzialu WAR: iniside rzucajacy 'fachowe' teksty ktorych nikt nie rozumie, Rzeznik z pulsujaca zylka na skroni stawiajacy emota co drugie slowo itp. itd.
Zamykam; jak ktos ma ochote kontynuowac, to moze to robic tu: viewtopic.php?t=31508&start=1720

*****

Posty: 2199
Dołączył(a): 3.07.2002
Offline
PostNapisane: 18 lis 2008, 12:26 
 
Nie zamykac mi tu topikow, jeden temat na flame moze byc cypis, bedzie mnie smieci w reszcie :)


_________________
Nie mam pomyslu na signature

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 18 lis 2008, 12:44 
 
Meh, cypis zablokowal topic i zgubilem moj post.

Anyway.

@iniside, brak 'high endowych' efektow nie jest spowodowany umiejetnosciami programistow, tylko budzetem obliczeniowym low-endowych komputerow ktore maja pociagnac wowa. Nie ma sensu pakowac super efektow jak dla graczy liczy sie glownie plynnosc i dynamika rozgrywki. Gracze chca wiecej itemow, wiecej lokacji i wiecej mobow, a nie lekko wyrazniejsze luski na zbroi.

Rozdzielczosc tekstur zostala podniesiona w WOTLK, tak samo jak budzet poligonow na modelach. Nie liczylbym na overhaul grafiki w starym contencie, bo to sie poprostu nie oplaca i nie jest potrzebne.

No i na koniec iniside. Skoncz prosze z tym pseudotechnicznym belkotem. Moze wygladac to fascynujaco dla kogos kto nie wie o czym mowisz, ale dla ludzi ktorzy rozumieja pojecia jakimi rzucasz wyglada to poprostu smiesznie. Daj sobie spokoj z kreowaniem sie na mega speca od technologii graficznych bo szkoda :)


_________________
Nestor#1522

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 18 lis 2008, 12:45 
 
lutus napisał(a):
Nie zamykac mi tu topikow, jeden temat na flame moze byc cypis, bedzie mnie smieci w reszcie :)

No ok, ale kolejne hate pmy ida do ciebie ;D

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 lis 2008, 12:50 
 
Nestor napisał(a):
Meh, cypis zablokowal topic i zgubilem moj post.

Anyway.

@iniside, brak 'high endowych' efektow nie jest spowodowany umiejetnosciami programistow, tylko budzetem obliczeniowym low-endowych komputerow ktore maja pociagnac wowa. Nie ma sensu pakowac super efektow jak dla graczy liczy sie glownie plynnosc i dynamika rozgrywki. Gracze chca wiecej itemow, wiecej lokacji i wiecej mobow, a nie lekko wyrazniejsze luski na zbroi.

Rozdzielczosc tekstur zostala podniesiona w WOTLK, tak samo jak budzet poligonow na modelach. Nie liczylbym na overhaul grafiki w starym contencie, bo to sie poprostu nie oplaca i nie jest potrzebne.

No i na koniec iniside. Skoncz prosze z tym pseudotechnicznym belkotem. Moze wygladac to fascynujaco dla kogos kto nie wie o czym mowisz, ale dla ludzi ktorzy rozumieja pojecia jakimi rzucasz wyglada to poprostu smiesznie. Daj sobie spokoj z kreowaniem sie na mega speca od technologii graficznych bo szkoda :)

1. Moga byc high-endowe efekty. Przeciez gracze ze slabszym sprzetem ie musza ich wlaczac ? (tak jak nie musza wlaczac dynamicznych cieni atm).

Jakim pseudotechnicznym bełkotem. Ten bełkto mozna znalesc na pierwszej lepsze stronie o grach. Nie moja wina ze ktos tak głupio ponazywał te efekty :<.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 lis 2008, 12:51 
 
cypis napisał(a):
lutus napisał(a):
Nie zamykac mi tu topikow, jeden temat na flame moze byc cypis, bedzie mnie smieci w reszcie :)

No ok, ale kolejne hate pmy ida do ciebie ;D


rofl.

please.

"Cypisq! Zamknij ten topic w *siusiaka* bo ja juz nie moge czytac jak oni po mojej idei zyciowej jezdza! No wez no!"

jak to ktos kiedys napisal: h8 is much lub

**

Posty: 350
Dołączył(a): 7.02.2002
Offline
PostNapisane: 18 lis 2008, 13:13 
 
cypis napisał(a):
lutus napisał(a):
Nie zamykac mi tu topikow, jeden temat na flame moze byc cypis, bedzie mnie smieci w reszcie :)

No ok, ale kolejne hate pmy ida do ciebie ;D


;D ;D ;D

****

Posty: 1889
Dołączył(a): 13.10.2006
Offline
PostNapisane: 18 lis 2008, 13:17 
 
/taunt Mendol


_________________
Obrazek

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 18 lis 2008, 13:17 
 
Niech pisza do mnie, zrobie liste i sie podwiesi. Bedzie kogo katowac, jak Sandi i podobni wyjada na wakacje :lol:

@QFC

Tak w ramach odpowiedzi, na Twoj zarzut o RvR i braku PvP, to chyba nalezy zauwazyc, ze zbior o nazwie RvR zawiera zbior o nazwie PvP w sobie. Nie sa rozlaczne, co niejako z automatu czyni gre bogatsza niz gry oferujace ulomna rozgrywke tylko PvP vide: WoW. Zadnych celow w PvP dla wiekszych grup poza bezmyslnym gankowaniem.

Niby nasz mielony mial to zmienic, zachecac graczy do atakow na stolice?( a moze to tylko plotka?). Czy cos z tego wyjdzie, czy jest to w ogole zaimplementowane? Jezeli wybor bedzie miedzy nic/niewiele dajacym atakiem na stolice, a nowym swiecacym epixem z 40h farmy bossa w 25 man, to kto wie, mysle, ze szanse, ze wybiora to pierwsze sa ogromne :D


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 18 lis 2008, 13:26 
 
Grafika jak grafika, ale wykonanie map jest w WOTLK powalające.
Nie to co osławione keepy w WARze - dwie puste komnaty połączone schodami, ale za to jakie tekstury marmuru ho ho


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 18 lis 2008, 13:33 
 
Bo oczywiscie, jakby ktos nie wiedzial, mapy w WAR to keep + 30 yardow od keepa. I tak kazda zona. Przy takiej konkurencji nic dziwnego, ze WoW powala :D


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 598 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 30  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.