MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Patch 3.1 na PTR https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=32780 |
Strona 11 z 12 |
Autor: | Qraczek [ 21 kwi 2009, 13:03 ] |
Tytuł: | |
Ziolo napisał(a): Wspinaczka wysokogorska - poradnik jak byc pro.
- wziasc line - ubrac sie cieplo - stawiac nogi na skale tak, aby mozna bylo wchodzic co chwile wyzej - uwazac na lawiny ( ocja zima mode) I juz. Od dzisiaj kazdy moze zdobywac mount everest. Nic prostszego. Ales przypieprzyl ![]() ![]() @Fabienne Roznica miedzy dyskusja ze mna i z Toba, jest taka, ze ja staram sie do tematu podchodzic dosc realnie. Ty natomiast jak sie za cos zabierasz to od razu stajesz sie domyslnie najwiekszym mastahem w calej wsi w danym temacie. Leczenie? Fabienne leczy najlepiej - skillzor! DPSowanie? Fabianek najlepiej wciska klawisz "2"! Tankowanie? Fabienne tankuje wszystkich bossow - jednoczesnie! Podroze miedzykontynentalne? No coz... |
Autor: | Demandread [ 21 kwi 2009, 13:17 ] |
Tytuł: | |
Qrczak, naprawde przestan pierdolic. CALA gra opiera sie na siedzeniu przed kompem i wydawaniu komend za pomoc klawiatury/myszy/pada/<wymysl cos jeszcze, bo mi szkoda czasu>. Wypisujesz tu takie idiotyzmy, ze brak slow. Lecz sie czlowieku. /Logout D. |
Autor: | Ziolo [ 21 kwi 2009, 13:25 ] |
Tytuł: | |
Qraczek napisał(a): Ziolo napisał(a): Wspinaczka wysokogorska - poradnik jak byc pro. - wziasc line - ubrac sie cieplo - stawiac nogi na skale tak, aby mozna bylo wchodzic co chwile wyzej - uwazac na lawiny ( ocja zima mode) I juz. Od dzisiaj kazdy moze zdobywac mount everest. Nic prostszego. Ales przypieprzyl ![]() ![]() . Wiesz, takie tylko przejaskrawione porownanie dalem ![]() Wezmy np gre quake. Rownie dobrze mozesz napisac ze wystarczy celowac i wciskac przysick myszy jak wskaznik i przeciwnik beda w 1 polozeniu. I od tej pory jestes godlike na serwerach. Nie mozna powiedziec ze gra jest calkowicie bezskilowa, bo to nieprawda. Oczywiscie mozemy sie zgodzic, ze po 100 wipie nawet najwieksza miernota bedzie w stanie rozjebac nawet KelThuzada. Sek w tym, ze z niektorymi ludzmi gra sie latwo i przyjemnie, a z innymi nawet WC moze nbyc droga przez meke. I to jest wlasnie skill o ktorym tutaj mowie. |
Autor: | Fabianek [ 21 kwi 2009, 13:41 ] |
Tytuł: | |
Qraczek napisał(a): @Fabienne Roznica miedzy dyskusja ze mna i z Toba, jest taka, ze ja staram sie do tematu podchodzic dosc realnie. Ty natomiast jak sie za cos zabierasz to od razu stajesz sie domyslnie najwiekszym mastahem w calej wsi w danym temacie. Leczenie? Fabienne leczy najlepiej - skillzor! DPSowanie? Fabianek najlepiej wciska klawisz "2"! Tankowanie? Fabienne tankuje wszystkich bossow - jednoczesnie! Podroze miedzykontynentalne? No coz... Jedno pytanie czy to twoj main Qraczka@Burning Legion ? Brodaty napisał(a): Ok, dzieks.
Na razie to bedziemy sie i tak przebijać w przód najpierw bo na razie osiągnięcia mamy prawie żadne. a jedna wskazowka heroism odpalcie jak mag rzuci cozy fire a ludzie znajda sie w jego obrebie dzialania aby jak najszybciej nabic 25 stackow. |
Autor: | MagPS [ 21 kwi 2009, 14:46 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: @qra dyskusja z toba jest bezcelowa nie masz pojecia o tym co mowisz
qft |
Autor: | Qraczek [ 21 kwi 2009, 15:08 ] |
Tytuł: | |
Ziolo napisał(a): (...)Oczywiscie mozemy sie zgodzic, ze po 100 wipie nawet najwieksza miernota bedzie w stanie rozjebac nawet KelThuzada.
Sek w tym, ze z niektorymi ludzmi gra sie latwo i przyjemnie, a z innymi nawet WC moze nbyc droga przez meke. I to jest wlasnie skill o ktorym tutaj mowie. Dosc zgrabne podsumowanie tego, co probowalem powiedziec - dziekuje ![]() Roznica miedzy nami polega na tym, ze ja nie nazwalbym tego skillem tylko ograniem i wyuczeniem pewnych mniej lub bardziej PODSTAWOWYCH odruchow. "Skilla" jak zaznaczylem wczesniej wymaga PvP - bo ono wymaga zagran nieszablonowych - bo przeciwnik nie jest oskryptowany jak wszystko w PvE. @Demandread @Magps- wybaczcie mroczni skillzorzy! @Fabienne - tak ![]() Tylko pamietaj o jednym - wyczyscilismy z gildia ktora gralem 99% contentu dostepnego w podstawce (bez Saph i Kela). A tak sie sklada, ze akurat podstawka byla najtrudniejsza - czy moza masz do tego watpliwosci? Czy moze masz zamiar przekonac mnie, ze Ulduar jest bardziej wymagajacy od AQ czy Naxx kiedy sie pojawily? ![]() |
Autor: | Fabianek [ 21 kwi 2009, 15:38 ] |
Tytuł: | |
Qraczek napisał(a): @Fabienne - tak ![]() Tylko pamietaj o jednym - wyczyscilismy z gildia ktora gralem 99% contentu dostepnego w podstawce (bez Saph i Kela). o_O czyżby, a visca ubiliście? Cytuj: A tak sie sklada, ze akurat podstawka byla najtrudniejsza - czy moza masz do tego watpliwosci? Czy moze masz zamiar przekonac mnie, ze Ulduar jest bardziej wymagajacy od AQ czy Naxx kiedy sie pojawily?
![]() To było 4 lata temu (troche głupio żyć wspomnieniami niczym Szpakowski o meczu na Wembley), co nie zmienia faktu że nie masz pojecia o obecnym contencie. Nie będę polemizował z tym czy Ulduar hard mode jest łatwiejszy czy trudniejszy od vanilli bo tego nie wiem jeszcze. Z pewnością łatwiej znaleść 10 ogarniętych osób niż 40 a do 25tek nie podchodziłem więc się nie udzielam. Odnośnie tego czy jesteś casualem czy nie to każdy gra jak chce ile chce i kiedy chce, jedni wolą ezmode -> no archivment inni troche urozmaicenia -> archivment. Ty wybrałeś tą pierwszą drogę patrząc po ilości arhxcivmentów z heroiców i jeśli Cię to bawi to super, ale nie zabieraj zdania na temat czegoś o czym nie masz pojęcia (czym dałeś przykład pisząc o tanku we frost resie). |
Autor: | Qraczek [ 21 kwi 2009, 16:01 ] |
Tytuł: | |
Mam wystarczajace pojecie o Wotlku, zeby sie o nim wypowiadac ![]() Nie chodzi o zycie wspomnieniami Fabianku. Chodzi jak napisalem o proste porownanie poziomu trudnosci WoWa kiedys i teraz ![]() Znajdz kogos kto wyluszczy dlaczego WoW jest obecnie trudniejszy niz kiedys to pogadamy - powaznie mowie. (z jednym wyjatkiem - juz samo wprowadzenie 25man capa znacznie ulatwilo - jak sam napisales - latwiej znalezc 10 czy 25ciu ogarnietych niz 40. A innymi slowy - prawdopodobienstwo debila w grupie 40 osobowej jest wieksze niz w grupie 25 osobowej - a poczynione szkody zwykle te same). |
Autor: | Shadhun [ 21 kwi 2009, 16:25 ] |
Tytuł: | |
![]() Nie mówcie że nie tęskniliście ![]() |
Autor: | iniside [ 21 kwi 2009, 16:29 ] |
Tytuł: | |
Shadhun napisał(a): ![]() Nie mówcie że nie tęskniliście ![]() Przeciez powrot fabianka to najwazniejsze wydazenie w calym patchu 3.1 |
Autor: | Fabianek [ 21 kwi 2009, 18:51 ] |
Tytuł: | |
Qraczek napisał(a): Mam wystarczajace pojecie o Wotlku, zeby sie o nim wypowiadac
![]() patrzac po zrobionych archivmentach nie sadze. (i mam tu namysli 5men heroic, a nie nawet rajdowe) co do postu shadlunai iniside coz jak widac nie wyrosliscie ze spodenek. cya za kolejne 2 dodatki. |
Autor: | iniside [ 21 kwi 2009, 19:36 ] |
Tytuł: | |
Fabianek napisał(a): Qraczek napisał(a): Mam wystarczajace pojecie o Wotlku, zeby sie o nim wypowiadac ![]() patrzac po zrobionych archivmentach nie sadze. (i mam tu namysli 5men heroic, a nie nawet rajdowe) co do postu shadlunai iniside coz jak widac nie wyrosliscie ze spodenek. cya za kolejne 2 dodatki. Zostawiasz nas ? A juz bylo tak fajnie.. |
Autor: | Salvation [ 21 kwi 2009, 19:40 ] |
Tytuł: | |
bo achivmenty to wyznacznik skilla? |
Autor: | cypis [ 21 kwi 2009, 19:57 ] |
Tytuł: | |
Shadhun napisał(a): ![]() Nie mówcie że nie tęskniliście ![]() <3 Z tym, ze teraz akurat ma racje. |
Autor: | Warsung [ 21 kwi 2009, 20:09 ] |
Tytuł: | |
Shadhun napisał(a): ![]() Nie mówcie że nie tęskniliście ![]() Strona z generatorem do takich logo chyba padla, z tego co pamietam. Jest to gdzies indziej dostepne czy po prostu wrzuciles starego screena? |
Autor: | tomugeen [ 21 kwi 2009, 20:30 ] |
Tytuł: | |
Gdybys spojrzal na adres obrazka nie pytalbys... Oczywiscie takie rzeczy sie zachowuje na ewentualny powrot zła. |
Autor: | Qraczek [ 21 kwi 2009, 23:23 ] |
Tytuł: | |
cypis napisał(a): <3
Z tym, ze teraz akurat ma racje. Niech bedzie, ze strzele sobie w stope - rozwin prosze ![]() @Fabienne - achievementy nie sa wyznacznikiem skilla, ani znajomosci contentu - achivementy sa wyznacznikiem tego, ile masz czasu na gre, czy chce Ci sie szukac grupy do robienia achievementow ew. czy masz gildie, ktora sie w cos takiego bawi. W duzym skrocie - mi sie nie chcialo - zrobilem 80ke, porobilem heroikow, do exalted w KT (sp sword) i WA (smok), polazlem pare razy na Naxx10 i pare na Naxx25. OS i VoA okazjonalnie. Zdecydowana wiekszosc contentu, spedzilem grajac wieczorami i bedac w 3 osobowej gildii bedacej pozostaloscia po pre-BC FoDzie. Ale bylem, widzialem i bralem udzial. Zgodze sie z jednym, ale to dosc oczywiste - ze nie da sie (z drobnymi wyjatkami, ktore moga wynikac z braku wiedzy - patrz ach Faerliny) zrobic achievementa przez przypadek. I na pewno ubicie achievementa jest trudniejsze niz samo w sobie ubicie bossa. Ale jeszcze raz powtorze - nie sadze, zeby wymagalo to znajomosci sztuk tajemnych i mrocznego skilla. To nadal oskryptowany encounter i dobrze zmotywowana malpa bylaby w stanie biegac z "Glory of the Raider" ![]() |
Autor: | Ziolo [ 22 kwi 2009, 06:29 ] |
Tytuł: | |
Qraczek napisał(a): Roznica miedzy nami polega na tym, ze ja nie nazwalbym tego skillem tylko ograniem i wyuczeniem pewnych mniej lub bardziej PODSTAWOWYCH odruchow. "Skilla" jak zaznaczylem wczesniej wymaga PvP - bo ono wymaga zagran nieszablonowych - bo przeciwnik nie jest oskryptowany jak wszystko w PvE.
PvP jest tak samo szablonowe jak pve. Taktyki ktore stosujesz na arenie wzgledem roznych setopow sa zawsze takie same. Bo tylko one w mniejszym lub wiekszym stopniu przynosza efekty. Skill o ktorym tutaj mowimy to ewentualnie szybkosc podejmowanych decyzji i obycie w sytuacjach ktore zaistnialy. Przyklad szablonowosci: 2v2 - healer + dps. Daliscie rade przebic sie przez caly healing i dojechac dps do 30%. W tym momencie healer zaczyna castowac duzego heala. Co robisz: a) stukasz klawisze 3 razy szybciej aby zajebac dps zanim tamten dokonczy castowac b) co to jest heal c) rzucasz counter spela/ owce / jakikolwiek inny cc na healera i dobijasz dps. Szablonowosc PvP jest identyczna. Jednak skill w pvp oraz w pve odroznia graczy dobrych od tych hujowych. Znam gosci ktorzy nie maja pojecia o pvp, ale sa doslownie niesamowici w pve. Pod wzgledem taktyk, rozpracowywania pewnych encounterow, znajdowaniu przeroznych sposobow na to jak rozwiazywac problemy na bosie. W WoWie ( mimo zenujaco latwego kontentu ) ciagle jest delikatna roznica miedzy looserami co wciskaja klawisze, a gosciami co wiedza o co chodzi. I to jest skill. A achivmentu wg mnie tez sa gowno warte ( heroikowe 25 oraz 10), ale jesli ktos ma chec je robic i czuje ze to jego kolejny goal w grze, to niech mu ziemia lekka bedzie. Wazne zeby mial z tego fun ![]() |
Autor: | MagPS [ 22 kwi 2009, 07:15 ] |
Tytuł: | |
W WoWie ( mimo zenujaco latwego kontentu ) ciagle jest delikatna roznica miedzy looserami co wciskaja klawisze, a gosciami co wiedza o co chodzi. I to jest skill. To nie jest skill to ogarnięcie |
Autor: | Ziolo [ 22 kwi 2009, 08:02 ] |
Tytuł: | |
Czyli jednym slowem gra jest calkowicie noskilowa ? Quake tez jest noskilowy. Szachy tez sa noskilowe ( przeciez zawsze pionki ruszaja sie do przodu, laufer po ukosie - szablonowosc niesamowita). W zasadzie nic na swiecie nie wymaga skila, wystarczy postepowac wedle zasad, albo wyuczyc sie na pamiec pewnych rzeczy. Zawsze chcialem zostac mistrzem ping-ponga. Paletke juz mam, musze tylko kupic pileczke. Zasada gry jebitnie prosta. Przezucac pilke przez siatke i nie dac przeciwnikowi wygrac. Jutro zglaszam sie na mistrzostwa, bo teorie juz opanowalem. |
Strona 11 z 12 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |