MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Warrior https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=11091 |
Strona 12 z 266 |
Autor: | Mark24 [ 20 kwi 2005, 10:15 ] |
Tytuł: | |
jest reward za PvP title który zmniejsza o 10s cooldown na intercept. Undead Warrior jest najlepszy do PvP, tauren do tankowania. |
Autor: | Deshroom [ 20 kwi 2005, 10:16 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): jest reward za PvP title który zmniejsza o 10s cooldown na intercept. Mark bede ci bardzo wdzieczny jesli podpowiesz co zmienić w buildzie (strone wczesniej) Undead Warrior jest najlepszy do PvP, tauren do tankowania. ![]() powiedz mi czy to wogóle dobry pomyśł |
Autor: | Robus [ 20 kwi 2005, 10:26 ] |
Tytuł: | |
jak mocno 10 def ma wplyw na walke ? |
Autor: | Deshroom [ 20 kwi 2005, 10:27 ] |
Tytuł: | |
Robus napisał(a): jak mocno 10 def ma wplyw na walke ? co masz na myśli ?
walke jako tank walke z mobami walke pvp def to ma byc +defence skill, +armor czy talenty protection ? ![]() uważama ze warrior daemage dealer to pomyłka, jest rouge niech wali. warrior to tank. nigdy nuie walnie tak jak szmaciany mag |
Autor: | Robus [ 20 kwi 2005, 10:29 ] |
Tytuł: | |
Deshroom napisał(a): Robus napisał(a): jak mocno 10 def ma wplyw na walke ? co masz na myśli ?walke jako tank walke z mobami walke pvp def to ma byc +defence , +armor czy talenty protection ? ![]() pytanie bylo w kontekscie tracenia punktow talentow ![]() ale jestem ciekaw jak mocno defense ma wplyw na walke warriorem (rogue to wiem, nie ma ;P, i tak leja nas prawie tak jak szmaciarzy ![]() dlatego zastanawiam sie czy nie lepiej nie brac tego tylko wziasc tactical mastery :> |
Autor: | Mark24 [ 20 kwi 2005, 10:30 ] |
Tytuł: | |
nie mam pojęcia :/ może to i dobre ale moim zdaniem 1h + tarcza nie nadaje się do PvP w ogóle. Do PvE też nie musisz zadawać uber damagu bo ze zwiększonym generowaniem hate (15%) z tauntem co 8s, nie mając problemów z rage utrzymać agro jest już bardzo łatwo nawet jak mag nukuje bez opamiętania. Więc ja bym zrezygnował z: One-Handed Weapon Specialization - 5/5 points Increases the damage you deal with one-handed melee weapons by 5%. Improved Sunder Armor - 3/3 points Increases the armor reduction of your Sunder Armor by 30%. Improved Disarm - 3/3 points Increases the duration of your Disarm ability by 3 seconds. Sunder to głównie PvE, Disarm może i dobre - może warto zostawić, ja tam zawsze szkodowałem 3 talentów dla 3s. Wsadziłbym za to koniecznie do tankowania 5 punktów w Defiance. Resztę wpakował w arms (overpower na pewno) i co tam się da. Ja teraz mam jeszcze shield dyscipline - ale szczerze mówić to zastanawiam się czy z tego nie zrezygnować - to chyba ma sens wyłącznie jak się ma kolce na tarczy i robi jakiś sensowny damage tarczą. Ja mam staminę i wydaje mi się, że jest to w moim przypadku prawie bezużyteczne. Chociaż jak zdobędę ten mieczyk 52+ dps 1h z epic questu to może się przerobię na 1h + shield całkowicie.. |
Autor: | Deshroom [ 20 kwi 2005, 10:33 ] |
Tytuł: | |
tactical mastery wydaje mi się useless skoro mam tautowac, a taut jest w def stance. poza execute i czasami nurem szarża bede 90% czasu w defence stance. def stance % zadawania dmg i - 10 % otrzymywania dmg różnice w walce z mobami bede miał dość dużą ale całe arms można nadrobić sprzętem (oprzócz tactical mastery właśnie) @Mark wielkie dzięki. nie byłem pewien co robi Defiance. pozmieniałem i zostało mi 6 punktów które dodałem do Fury (bardzo duzo używam Cleave w def stance tankując). dobre to jest ? ![]() Arms Talents (5 points) Deflection - 5/5 points Increases your Parry chance by 5%. Fury Talents (17 points) Cruelty - 5/5 points Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%. Improved Demoralizing Shout - 5/5 points Increases the attack power reduction of your Demoralizing Shout by 25%. Piercing Howl - 1/1 point Causes all enemies near the warrior to be dazed for 6 seconds. Improved Cleave - 3/3 points Increases the bonus damage done by your Cleave ability by 60%. Blood Craze - 3/3 points Allows 15% of your Health regeneration to work during combat for 20 seconds after being the victim of a critical strike. Protection Talents (29 points) Shield Specialization - 5/5 points Increases your chance to block attacks with a shield by 5%. Anticipation - 5/5 points Increases your Defense skill by 10. Toughness - 5/5 points Increases your armor value from items by 10%. Improved Shield Block - 3/3 points Allows your Shield Block ability to block an additional attack, and increases the duration by 2 seconds. Improved Revenge - 3/3 points Gives your Revenge ability a 40% chance to stun the target for 3 seconds. Defiance - 5/5 points Increases the threat generated by your attacks by 15% while in Defensive Stance. Improved Taunt - 2/2 points Reduces the cooldown of your Taunt ability by 2 seconds. Concussion Blow - 1/1 point A brutal strike that deals weapon damage and stuns the opponent for 5 seconds. |
Autor: | Robus [ 20 kwi 2005, 10:39 ] |
Tytuł: | |
wg mnie sunder to pomylka, nawet ze stackami po 5 why ?? bo zanim ty wstukasz 5 stackow, to te co wstukales juz spadaja ;P gdyby ten sunder trwal z minute albo 2 bylby duzo bardziej uzyteczny (tak se mysle, ale moze sie myle) -> patrze pod katem dlugich walk w intancach, nie pod pvp, zreszta w pvp i tak nie ma czasu na sunder ![]() disarm akurat moze sie przydac ![]() one handed tez wydaje mi sie zbedne jak mamy tankowac ![]() //edit btw. shield bash nie jest od bicia dmg :> glowna cecha tego czegos jest silence ![]() no i ten koncowy skill generuje wiecej agro ![]() //edit2 a co powiecie na taki build?? dobre makra moga pozwolic na zmiany stancow bez zbyt duzych strat rage Fury Mastery Cruelty Rank 5 Improved Demoralizing Shout Rank 5 Piercing Howl Rank 1 Fury Total: 11 Protection Mastery Shield Specialization Rank 5 Anticipation Rank 5 Toughness Rank 5 Improved Shield Block Rank 3 Improved Revenge Rank 3 Defiance Rank 1 Improved Disarm Rank 3 Improved Taunt Rank 2 Improved Shield Bash Rank 2 Concussion Blow Rank 1 Shield Discipline Rank 1 Protection Total: 31 Arms Mastery Deflection Rank 5 Tactical Mastery Rank 4 Arms Total: 9 Total Total Points Spent: 51 Level Required: 60 |
Autor: | Mark24 [ 20 kwi 2005, 10:51 ] |
Tytuł: | |
robus - sunder generuje od cholery hate i zabiera mało rage to pierwszy pod wzgledem przydatności skill ofensywny który znakomicie utrzymuje agro mobka na nas. I spokojnie da się wstukać 5x sunder. Przeczytaj jak działa skill shield dyscipline i jaki ma związek z shield bashem - może zrozumiesz do czego dążyłem. |
Autor: | Robus [ 20 kwi 2005, 10:56 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): Ja teraz mam jeszcze shield dyscipline - ale szczerze mówić to zastanawiam się czy z tego nie zrezygnować - to chyba ma sens wyłącznie jak się ma kolce na tarczy i robi jakiś sensowny damage tarczą. Ja mam staminę i wydaje mi się, że jest to w moim przypadku prawie bezużyteczne.
Chociaż jak zdobędę ten mieczyk 52+ dps 1h z epic questu to może się przerobię na 1h + shield całkowicie.. no jak dla mnie to jak wol piszesz ze shield bash bije za malo ![]() stad tez taka moja interpretacja nadal twierdze ze shield bash ma glownie walic silence, przy okazji moze dmg ![]() |
Autor: | Deshroom [ 20 kwi 2005, 11:07 ] |
Tytuł: | |
bardzo brakuje mi Shield Bash w walce 2h. z 2h mam pummel ale w barserker więc musze sie przełaczac makrem z battle a to trwa 1 sekunde ;/ uciszanie castera tarczą rocks ![]() |
Autor: | Mark24 [ 20 kwi 2005, 11:12 ] |
Tytuł: | |
Robus przeczytaj co robi shield discipline najpierw a potem się wypowiadaj. Protection tank nie ma robić damagu, mi wcale nie zależy na super obrażeniach z tarczy, tylko wydaje mi się, że shield discipline mozna sobie odpuścić, jeżeli nie masz na tarczy kolców. Bo z kolcami walisz ~100 masz 200% bonusu do threat czyli dostajesz 200 punktów, bez kolców walisz za ~20, 200% bonusu co daje 40 punktów. A dojść do shield discipline to trzeba poświęcić trochę talentów. Za różnicę 20 punktów w threat imho się nie opłaca. Silencowanie to całkiem inna sprawa. Tylko jakieś 10-20% mobów które tankujesz możesz silencować. Bossy to albo immune, albo nie mozna. |
Autor: | Deshroom [ 20 kwi 2005, 11:15 ] |
Tytuł: | |
a co myslicie o Last Stand - 1/1 point When activated, this ability temporarily grants you 30% of your maximum hit points for 20 seconds. After the effect expires, the hit points are lost. rozumiem że przez te dwadziescia sekund możesz obronic healera który na czas wpompuje w ciebie więcej niż 30% hp ? |
Autor: | Robus [ 20 kwi 2005, 11:16 ] |
Tytuł: | |
dlaczego deshrrom patrzysz tak krotkowzrocznie ?? nie widze nigdzie w opisie shield bash'a wzmianki o tym ze to dziala TYLKO na casterow ;P zadziala na kazdego kto MOZE cokolwiek rzucac, przykladowo palladyna ![]() ![]() sporo mobkow ma tez rozne dziwne zaklecia, ktore sobie ciapia w trakcie walki ;P odnnosnie 2h, wydawalo mi sie, ze caly czas patrzymy pod katem tankowania = jak najwiecej armorka i jak najwiecej hate poza tym pummel nie robi silence ![]() no ale ja sie nie znam, tak sobie tylko dywaguje ![]() |
Autor: | Deshroom [ 20 kwi 2005, 11:22 ] |
Tytuł: | |
no więc, nie nastawiam sie że jako tank w instance spotkam palladyna. wogóle sie nie nastawiam że jako prot. tank bede miał szanse w pvp a szczególnie z palladynem. lubie instance dlatego gram wojem. nie robie juz q pod gołym niebem więc nie musze byc dobry w solo pvp ![]() ![]() |
Autor: | Robus [ 20 kwi 2005, 11:26 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): Robus przeczytaj co robi shield discipline najpierw a potem się wypowiadaj. Protection tank nie ma robić damagu, mi wcale nie zależy na super obrażeniach z tarczy, tylko wydaje mi się, że shield discipline mozna sobie odpuścić, jeżeli nie masz na tarczy kolców. Bo z kolcami walisz ~100 masz 200% bonusu do threat czyli dostajesz 200 punktów, bez kolców walisz za ~20, 200% bonusu co daje 40 punktów. A dojść do shield discipline to trzeba poświęcić trochę talentów. Za różnicę 20 punktów w threat imho się nie opłaca.
Silencowanie to całkiem inna sprawa. Tylko jakieś 10-20% mobów które tankujesz możesz silencować. Bossy to albo immune, albo nie mozna. czytalem go kilka razy :>, raczej ze zrozumieniem ;P, i nijak nie moge twoich cyferek dopasowac ![]() 1. zwieksza damage absorption tarczy o 50% 2. dmg z shield bash o 200% 3. threat z shield bash o 100% co po przeliczeniu twoich cyferek mamy: z kolcami: 100 dmg + 200% = 300 dmg -> + 600 hate bez kolcow: 20 dmg + 200% = 60 dmg -> +120 hate |
Autor: | Mark24 [ 20 kwi 2005, 11:42 ] |
Tytuł: | |
no i teraz mi odpowiedz czy bardziej opłaca się shield dyscipline jak masz tarczę z kolcami czy jak masz tarcze bez kolców? |
Autor: | Fabianek [ 20 kwi 2005, 11:42 ] |
Tytuł: | |
cofam to co powiedzialem o tym ze warrior jest useless dla mnie wcozraj bylem w sunken z warriorem palem warlockiem i priestem co prawda byly 3 wipe'y ale gralo sie calkiem nice tylko raz musialem uzyc vanish bo warrior mial cooldowna na all tauntujace skille |
Autor: | Deshroom [ 20 kwi 2005, 11:45 ] |
Tytuł: | |
Fabianek napisał(a): cofam to co powiedzialem o tym ze warrior jest useless dla mnie wcozraj bylem w sunken z warriorem palem warlockiem i priestem co prawda byly 3 wipe'y ale gralo sie calkiem nice tylko raz musialem uzyc vanish bo warrior mial cooldowna na all tauntujace skille zapytaj go czy ma 10 czy 8 sec cooldowna ![]() ok wersja ostateczna ustalona z wasza pomocą: Arms Talents (10 points) Deflection - 5/5 points Tactical Mastery - 5/5 points Fury Talents (13 points) Cruelty - 5/5 points Improved Demoralizing Shout - 5/5 points Improved Cleave - 3/3 points Protection Talents (28 points) Anticipation - 5/5 points Shield Specialization - 5/5 points Toughness - 5/5 points Improved Shield Block - 3/3 points Improved Revenge - 3/3 points Defiance - 4/5 points Improved Taunt - 2/2 points Concussion Blow - 1/1 point |
Autor: | Fabianek [ 20 kwi 2005, 11:47 ] |
Tytuł: | |
Deshroom napisał(a): Fabianek napisał(a): cofam to co powiedzialem o tym ze warrior jest useless dla mnie wcozraj bylem w sunken z warriorem palem warlockiem i priestem co prawda byly 3 wipe'y ale gralo sie calkiem nice tylko raz musialem uzyc vanish bo warrior mial cooldowna na all tauntujace skille zapytaj go czy ma 10 czy 8 sec cooldowna ![]() 10min ? |
Strona 12 z 266 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |