MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wrath of the Lich King [śmieci]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=26074
Strona 12 z 18

Autor:  Qraczek [ 8 sie 2007, 12:54 ]
Tytuł: 

30k przy graniu w ogole / bardzo casualowym to jest zaporowa cena :P Ale nie marudze - za latwo tez nie moze byc bo beda wszyscy w epikach ganiac :P

Autor:  koci [ 8 sie 2007, 13:47 ]
Tytuł: 

Ta s1 bedzie do kupienia gdzies z miesiac przed wrathem. Sytuacja sie powtorzy co bylo z tbc, nazbieracie sie honoru i za 2-3 lvle zmienie sprzet.

Autor:  iniside [ 8 sie 2007, 14:12 ]
Tytuł: 

koci napisał(a):
Ta s1 bedzie do kupienia gdzies z miesiac przed wrathem. Sytuacja sie powtorzy co bylo z tbc, nazbieracie sie honoru i za 2-3 lvle zmienie sprzet.

Ale zawsze to przez te 2-3lvl latwiej expic z epicami niz z blue. [;

Autor:  WinterS [ 8 sie 2007, 14:35 ]
Tytuł: 

taaa bo epici z pvp sie zajebiscie przydadza w pve :P lepiej chyba robic areny i zbierac normalne itemy na poziomie niz czekac az s1 bedzie do kupienia za honor podczas gdy wszyscy inni beda farmic s3

Autor:  Mulger [ 8 sie 2007, 16:30 ]
Tytuł: 

Kurde :D Ale się podnieciłem tym dodatkiem :D
IMHO nie powinni podnosić maksymalnego poziomu i dopuścić latanie mountami w starym Azeroth.

Autor:  Teo [ 8 sie 2007, 16:39 ]
Tytuł: 

Powinni raz i porzadnie podniesc lvl cap, proponuje 150, bylo by wreszcie z pol roku gry, a tak znowu sie dojdzie do max lvl i nie wyjdziemy z instancji przez kolejny rok :lol:

Autor:  niebezimienny [ 8 sie 2007, 16:46 ]
Tytuł: 

Mulger napisał(a):
Kurde :D Ale się podnieciłem tym dodatkiem :D
IMHO nie powinni podnosić maksymalnego poziomu i dopuścić latanie mountami w starym Azeroth.


pogieło cie?

Autor:  iniside [ 8 sie 2007, 17:17 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Powinni raz i porzadnie podniesc lvl cap, proponuje 150, bylo by wreszcie z pol roku gry, a tak znowu sie dojdzie do max lvl i nie wyjdziemy z instancji przez kolejny rok :lol:

Zamiast podnosic lvl cap mogliby dodac specjalizacje.
Byloby to samo, ale uczucie inne niz bicie lvl xD

Autor:  Ravushimo [ 8 sie 2007, 18:11 ]
Tytuł: 

Cytuj:
- Heroic Badges will drop from Zul'aman and Karazhan bosses. (2.2 or 2.3)
- A tons of items will be added to the heroic badge vendor. With items to equip for all classes (and also enough items to fill the itemization gap for moonkins druids and retribution paladins)

Autor:  niebezimienny [ 8 sie 2007, 20:32 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Leveling from 70 to 80 should take the same amount of time as 60 to 70. Don't expect this to go too fast because Blizzard won't let you use your flying mount in Northrend at the beginning. They're planning to keep you grounded until level 75 or 78 before you can use your uber netherdrake again.


czyli znowu nie bedzie world pvp.

niech sobie wsadza w dupe ten wspanialy 'pvp zone'...

Autor:  raas [ 8 sie 2007, 21:01 ]
Tytuł: 

"Planują utrzymac graczy na ziemi do 75-78lvl zanim znowu użyją swoich uber netherdrake'ow"

ee co to ma do pvp ? :D

Autor:  cypis [ 8 sie 2007, 21:15 ]
Tytuł: 

To, ze w powietrzu masz raczej male szanse zeby kogos zabic?

Autor:  Sobtainer [ 8 sie 2007, 21:23 ]
Tytuł: 

mam dziwne wrazenie, ze niedlugo ta gra bedzie miala itemizacje w wielkosci 30 itemow na slot dla kazdej klasy, czy tylko ja mam takie wrazenie?

oczywiscie mowa o itemach >125 lvl

Autor:  iniside [ 8 sie 2007, 21:41 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
mam dziwne wrazenie, ze niedlugo ta gra bedzie miala itemizacje w wielkosci 30 itemow na slot dla kazdej klasy, czy tylko ja mam takie wrazenie?

oczywiscie mowa o itemach >125 lvl

To lepiej jak 1 item na slot. Wazne zeby ladnie wygldaly :P

Autor:  Teo [ 8 sie 2007, 21:45 ]
Tytuł: 

Ale to jest super, wszedzie latajace klony mamy w azjatyckich produkcjach, jeszcze bym cos zrobil zeby nie wszyscy warorzy latali z netoperkami na ramionach :)

Autor:  koci [ 8 sie 2007, 21:50 ]
Tytuł: 

Ta gra jest zajebista pod wzgledem PvE, carebaerom to nie przeszkadza
Ta gra jest hujowa pod wzgledem PvP, pvperom to przeszkadza
Live with it or quit the game.

Autor:  Razoth [ 8 sie 2007, 22:14 ]
Tytuł: 

koci napisał(a):
or quit the game.


Already done that. Z tym że chciałbym wrócić, bo ta gra ma zajebisty WSAD-owy movement i ogólną "płynność" rozgrywki. Z dobrym systemem pvp byłaby naprawdę wyjebana.

Btw takie moje prywatne rozważania: to, że sposób w jaki Blizzard wprowadza Hero Klasy jest krótko mówiąc do dupy, wiadome jest od dawna. Natomiast teraz sobie zdałem w pełni sprawę czemu.

Istnieją 2 opcje:

1. Death Knight jest imba, kosi wszystkie inne klasy w pvp, więc wszyscy grający (no dobra - niech będzie że większość), robią sobie DK. Nie dlatego że chcą, tylko dlatego że są zmuszeni. Bo jak nie zrobią DK, to dostaną w dupę od DK. Wniosek: większość klas w pvp to DK. Gdzie tu sens?

2. Death Knight jest jako/tako wybalansowany, wszystkie inne klasy mają szansę pokonać go i ogólnie jest fajnie. Tylko wtedy dlaczego jest to klasa określana jako "Hero" skoro posiada taką samą siłę? Dlaczego nie jest to klasa poprostu dodana do wyboru przy levelowaniu nowej postaci?

Ktoś może powiedzieć: Odmienny styl gry. Gdzie tu odmienność skoro jest to poprostu hybryda starych znanych ról w raidzie czyli tank/dps? Nowe skille? Każda klasa je dostanie. Wykorzystywanie run? Aha no tak rzeczywiście, mamy już 3 rodzaje energii potrzebnej do używania skilli. Dojdzie nam 4.

Może mnie ktoś wyprowadzić z błędu, jeżeli w takowym jestem, czy jednak faktem jest to, że wszystkie co mądrzejsze osobniki w tej firmie pracują teraz nad SC2, a dodatki do WoW'a robią sami uczestnicy programu "Niepełnosprawni - pełnosprawni w pracy" ?

Autor:  Keii [ 8 sie 2007, 22:27 ]
Tytuł: 

Może DK będzie imba, ale szybo wprowadzą resztę hero classes i większość high lv będzie nimi biegała.

Autor:  niebezimienny [ 8 sie 2007, 22:38 ]
Tytuł: 

No właśnie. Ta gra ma taki potencjał w pvp który jest absolutnie niewykorzystywany. Pvp było bardzo fajne na 60 levelu, a teraz je zabijają flying mountami. Jeszcze w dodatku w northrend.

Ludzie przeciez wszedzie mowia ze bez flying mountow bylo swietne world pvp, spoytkalo sie duzo ludzi w hotspotach itd. A oni forsuja jakies debilizmy o 'pvp zone', wlasnie widac jak to wyglada teraz, ledwo 2 osoby sie znajda w tym genialnym zajmowaniu Halaa. Przeciez to nie wypalilo, to po co na sile ulepszac i wprowadzac nowe, przeciez wiadomo ze bedzie z tego kicha.

W ogole to dziwie sie im naprawde, nie dosc ze world pvp jest prakycznie nieistniejace przez te cholerne mounty, to jeszcze sa limity ludzi na serwer żeby przypadkiem sie nie spotkalo w dowolnym zonie innej osoby. Debilizm totalny, powinni ograniczyc ilosc serwerow i je połączyć, bedzie tłok, bedzie pvp, bedzie fajnie. A jak komus sie nie podoba pvp, to prosze bardzo, niech migruja na pve, nikt im nie broni. Mozna nawet dac darmowe migracje dla takich mieczakow...

Pokladalem duze nadzieje w tym dodatku ale widze ze na marne.

Autor:  MagPS [ 8 sie 2007, 22:49 ]
Tytuł: 

[quote="niebezimienny"][/quote]

Imo World PvP zostało mocne zmniejszone przez bg, a dobite przez Areny (ofc fly mounty tez miały swój wkład)

Strona 12 z 18 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team