MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Patch 3.0.2 - Echoes of Doom [content patch]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=31464
Strona 12 z 20

Autor:  iniside [ 17 paź 2008, 18:13 ]
Tytuł: 

druzil napisał(a):
uh? koniec z afk mode ? ;p


Jaj. Teraz jakby jeszcze usunely Honor Penatly to by jeszcze ciekawiej bylo :P.

Autor:  Exec [ 17 paź 2008, 20:24 ]
Tytuł: 

Postal napisał(a):
szkoda :( siedzac w cave leechujac honor przebrnalem przez wszystkie sezony hałza


Ja pamiętam czasy jak za jedno AV dostawało się 1-2k hk i w stealth się stało blisko głównej zadymy bo share honoru był znaczny gdy ktoś z party ubijał hordziaki. Więcej się traciło na bieganiu z gy do miejsca głównej zadymy:). Od czasu do czasu się 2-hit'owało jakiegoś castera ale to jżz z nudów. Eh, pamiętam ten grind lobotomizera:).

Autor:  Postal [ 17 paź 2008, 21:13 ]
Tytuł: 

pfff ja pamiatam czasy jak av startowalo w sobote rano i to samo av sie konczylo w poniedzialek weiczorem :)

Autor:  iniside [ 17 paź 2008, 21:18 ]
Tytuł: 

Postal napisał(a):
pfff ja pamiatam czasy jak av startowalo w sobote rano i to samo av sie konczylo w poniedzialek weiczorem :)

Wtedy AV bylo jeszcze fajne.

Autor:  Horght [ 17 paź 2008, 21:33 ]
Tytuł: 

Oczywiscie! Bylo bardzo sympatyczne! Tak sobie powalczyc na srodku mapy przez 5h jest bardzo mile!

Autor:  Nestor [ 17 paź 2008, 23:33 ]
Tytuł: 

Postal napisał(a):
szkoda :( siedzac w cave leechujac honor przebrnalem przez wszystkie sezony hałza


Za samo to powinienes dostac achievement :) Ja nie dalem rady ;]

Autor:  druzil [ 18 paź 2008, 09:39 ]
Tytuł: 

A propo uzycia procka blizz naprawde cos przy tym gmeral bo teraz mam na dualu uzycie obu core koło 90 %, a wczesniej jeden sie nudzil.

Autor:  simo [ 18 paź 2008, 12:29 ]
Tytuł: 

Dopiero teraz zauwazylem manekiny w IF do cwiczenia weapon skilla, skrocony czas na robienie bandazy, mozna dluzej plywac pod woda, smelting itp... Podoba mi sie bardzo, jak Blizzard usprawnia ta gre caly czas. Masa takich malych, a uprzyjemniajacych gre smaczkow.

Autor:  ciomasta [ 18 paź 2008, 13:08 ]
Tytuł: 

druzil napisał(a):
A propo uzycia procka blizz naprawde cos przy tym gmeral bo teraz mam na dualu uzycie obu core koło 90 %, a wczesniej jeden sie nudzil.


dokladnie umnie tak samo ;/ cholera go wie co cza zrobic , ja zrobilem wszystko co moglem reinstal , mody wywalone , reset plikow itd to wina patcha 3.0.2 niektorym uzywa 100% procka a niektorym nic ;/ przydalaby sie pomoc od kogos kto by wiedzial co zrobic :wtf:

Autor:  mortal [ 18 paź 2008, 13:44 ]
Tytuł: 

A cos ci przeszkadza, ze masz 100% uzycie procka? Nie mozesz uruchomic innych programow? Ja mam 2 wowy wlaczone, pelno background programow i jeszcze filmy ogladam i nic nie przycina.

Autor:  iniside [ 18 paź 2008, 14:00 ]
Tytuł: 

simo napisał(a):
Dopiero teraz zauwazylem manekiny w IF do cwiczenia weapon skilla, skrocony czas na robienie bandazy, mozna dluzej plywac pod woda, smelting itp... Podoba mi sie bardzo, jak Blizzard usprawnia ta gre caly czas. Masa takich malych, a uprzyjemniajacych gre smaczkow.

Chyba chciales powiedziec upraszcza. W tym tempie niedlugo grac nie bedzie trzeba odpalisz bota i wyjdziesz ^^.

Autor:  ciomasta [ 18 paź 2008, 14:01 ]
Tytuł: 

mortal napisał(a):
A cos ci przeszkadza, ze masz 100% uzycie procka? Nie mozesz uruchomic innych programow? Ja mam 2 wowy wlaczone, pelno background programow i jeszcze filmy ogladam i nic nie przycina.


czytaj ze zrozumieniem !!! wczesniej wow nie zabieral wiecej jak 10% a teraz po patchu jest inaczej nie rozumiesz to nie wypowiadaj sie

Autor:  iniside [ 18 paź 2008, 14:11 ]
Tytuł: 

ciomasta napisał(a):
mortal napisał(a):
A cos ci przeszkadza, ze masz 100% uzycie procka? Nie mozesz uruchomic innych programow? Ja mam 2 wowy wlaczone, pelno background programow i jeszcze filmy ogladam i nic nie przycina.


czytaj ze zrozumieniem !!! wczesniej wow nie zabieral wiecej jak 10% a teraz po patchu jest inaczej nie rozumiesz to nie wypowiadaj sie

Lol. Jeszcze nie widzialem gry ktora by zabierala 10% procesora. Cos ci sie przewidzalo tbh.

Autor:  PrzeZekij [ 18 paź 2008, 14:27 ]
Tytuł: 

simo napisał(a):
Dopiero teraz zauwazylem manekiny w IF do cwiczenia weapon skilla[..]
Na tych manekinach da sie skilla trenowac? bo mam polearm 1/300 i jakos mi nie rosnie jak atakuje te manekiny

Autor:  Brodaty [ 18 paź 2008, 14:33 ]
Tytuł: 

PrzeZekij napisał(a):
simo napisał(a):
Dopiero teraz zauwazylem manekiny w IF do cwiczenia weapon skilla[..]
Na tych manekinach da sie skilla trenowac? bo mam polearm 1/300 i jakos mi nie rosnie jak atakuje te manekiny


właśnie, mi też jakoś nie rósł skill, mimo że użyłem odpowiedniego do levelu manekina

Autor:  ciomasta [ 18 paź 2008, 14:45 ]
Tytuł: 

iniside jesli masz procesor 1.0 lub 1.5 to nie dziwne ze u ciebie moze byc wiecej niz 80% zuzycie procesora :) ale nie unas bo nie bylo tak wogole od wyjscia patcha 3.0.2

Autor:  cypis [ 18 paź 2008, 14:50 ]
Tytuł: 

Manekiny sa do testowania dpsu, tyle.

Autor:  iniside [ 18 paź 2008, 15:18 ]
Tytuł: 

ciomasta napisał(a):
iniside jesli masz procesor 1.0 lub 1.5 to nie dziwne ze u ciebie moze byc wiecej niz 80% zuzycie procesora :) ale nie unas bo nie bylo tak wogole od wyjscia patcha 3.0.2

Przewidzialo ci sie. U mnie 20% to było przy alt-tabie. W czasie gry było juz normalnie 70-80%. Nie szukaj filozofii gry zawsze tyle zuzywaja. Jak tego nie robia to znaczy ze sa chujowo napisane.

Autor:  Ilove50cent [ 18 paź 2008, 15:33 ]
Tytuł: 

a co z tymi nowymi arenami ? woczraj zagralem 20 gier i nie bylo tych nowych :D

Autor:  Brodaty [ 18 paź 2008, 15:44 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
Manekiny sa do testowania dpsu, tyle.


Tak się właśnie domyśliłem, ale trochę pomarudzić zawsze można.
Bo czemu ten manekin nie powie mi bez addona jaki jest ten dps? (chyba że coś przegapiłem, a same cyferki na ekranie bez średniej i/lub sumy to tak ubogo trochę)
I dlaczego nie można z niego wyjąć wbitych strzał?
Powinien mieć chociaż określoną liczbę hp i się respawnować po "zabiciu".
To retorycznie tak tylko oczywiście.

Strona 12 z 20 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team