mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3825 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 192  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1116
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 06:01 
Cytuj  
Mi się zmiany u huntera bardzo podobają. I w ogóle fajny pomysł odświeżenia starych kontynentów, Grim Batol, guild ranks. Coś się dzieje. Jeszcze guild twierdze powinni dać i housing.


_________________
whiteman#2717

**

Posty: 299
Dołączył(a): 21.10.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 06:35 
Cytuj  
To prawda dodatek zapowiada sie ciekawie, nawet mysle by znow nie zagrac jak juz wyjdzie pograc troche worgenem :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 08:33 
Cytuj  
Jeju, wkoncu w tej grze bedzie normalna itemizacja, normalnie nie wierze. Lata whinow zostaly wysłuchnane ;o.

Ale zmiany Soul Shardow i Warlockow, sa... takie sobie. Jednak spodziewalem sie czegos innego.
No ale, bedzie trzeba poczekac jak to sie sprawdzi w praniu.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).


Ostatnio edytowano 22 sie 2009, 08:38 przez iniside, łącznie edytowano 1 raz
****
Avatar użytkownika

Posty: 1594
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 08:35 
Cytuj  
Obrazek


_________________
Obrazek
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 09:16 
Cytuj  
ktos tu powiedzial ze przy cataclysm'ie malo zrobili lol? Jak dla mnie to maja 2x wiecej roboty. W koncu odeszli od reguły: pierdolnac nowy kontynent z 1 wspólnym miastem gdzie cala wiara bedzie gnić. Nie dosć ze beda nowe lokacje to caly azeroth zostaje zmieniony


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

**

Posty: 299
Dołączył(a): 21.10.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 09:27 
Cytuj  
innymi slowy mozna powiedziec "moze czas by powrocic do gry?" :D

*

Posty: 89
Dołączył(a): 2.07.2009
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 09:48 
Cytuj  
ja tam nie chce sie zbytnio jarac ale ta idea co zostala przedstawiona do tej pory bardziej mi sie podoba niz areny w tbc

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 10:11 
Cytuj  
A co z world pvp? :<


_________________
Obrazek

*

Posty: 156
Dołączył(a): 13.12.2006
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 10:20 
Cytuj  
Cytuj:
Tol'barad will be a new PvP zone and will also be the most important daily quest hub. Just like Wintergrasp a battle will happen every few hours and the winning side will get access to the Tol'barad Prison and extra daily quests, the really profitable ones.

**

Posty: 399
Dołączył(a): 15.09.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 10:41 
Cytuj  
jednak mialem racje bedzie Deadmines i SFK w wersji HC :)
ciekawe jak te wodne mounty beda sie sprawowac.


_________________
http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... on&n=Monos
http://wow.allakhazam.com/profile.html?2576037
http://wow.allakhazam.com/profile-model.html?2576037

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 13:42 
Cytuj  
Cytuj:
Mam nadzieję, że naprawią jakoś PvP, bo z tego co słyszałem to w WOTLK jest jeszcze gorzej niż w TBC :f


W Wotlk nie jest źle, ale ja cały czas mam nadzieję że wyjdzie im ta nowa zona pvp. Ale nie jak WG że jest zegarek i bitwy rozgrywają się co 2 godziny.
Coś jak WAR, dwa zamki parę punktów do zdobycia i perpetualna napierdalanka. Coś jak Tarren Mill vs Southshore (btw Southshore zostało w końcu zdobyte przez hordę w Cataclysm :) ).
Zarzucić teren nodami do minowania i wstawić na środku world bossa ala korrak bloodrager (azuregos, łatever). Ale wiem że coś takiego się nie stanie. No cóż.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 13:53 
Cytuj  
Nie maja technologii pod to ;e. WG juz przy 200 osobach laguje ;e. Wiec takie rozwiaznie rvr jak z WAR konczyloby sie notorycznym World Server Down :D.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1753
Dołączył(a): 13.04.2006
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 14:18 
Cytuj  
Cytuj:
Jeju, wkoncu w tej grze bedzie normalna itemizacja, normalnie nie wierze. Lata whinow zostaly wysłuchnane ;o.

Hmm?

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 14:28 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Nie maja technologii pod to ;e

Z drugiej strony przy WotLK poprawili (jeśli chodzi o grafikę i efekty) silnik. Skoro przebudowują całe stare Azeroth może znowu pogrzebią, pod kątem większych walk or sth.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 14:43 
Cytuj  
koci napisał(a):
Cytuj:
Jeju, wkoncu w tej grze bedzie normalna itemizacja, normalnie nie wierze. Lata whinow zostaly wysłuchnane ;o.

Hmm?

Usuna wiekszosz debilnych statow (typou mp5, sp, defense) i bazowe statystyki beda na nie wplywac (int = sp, spirit = regeden many, defense nie wiem) itd. Tak jak to powinno wygladac od poczatku. Nigdy nie rozumialem dalczego int nie zwieksza SP tak samo jak str zwieksza AP...

Cytuj:
Itemization
In World of Warcraft: Cataclysm, there are plans to streamline the statistics found on items. We want to remove all unnecessary stats, make all existing stats understandable, and make all "core" stats more appealing. Here are some examples of such plans.

* MP5: This will be removed from items and replaced with Spirit. All healers will be given a meditation-like ability.
* Spell Power: Spell Power is being removed from items as well. Don't panic, we'll be improving Intellect so that it provides mana and Spell Power.
* Attack Power: We're removing Attack Power from items as well. Instead, we're allowing Agility to provide the necessary Attack Power for leather and mail wearers. Strength will provide the appropriate amount of Attack Power for plate wearers. This means leather and mail items will no longer be desirable for plate wearers.
* Defense: The Defense statistic is also being removed from items so that players no longer have to worry about juggling around "the cap." Tanks will receive the necessary anti-crit from talents, like Survival of the Fittest.
* Armor Penetration: This ability is too confusing and "mathy." It is being replaced with Mastery, a stat that makes you better at what you do. More on that later!
* Haste: Will also increase the rate at which you gain energy, runes, and focus. Retribution paladins and Enhancement shaman will have a talent that allows them to take advantage of this benefit.
* Block: Block Value is being removed. Blocking will now always mitigate a percentage of damage.
* Stamina: Players will notice more Stamina on gear as Defense, Spell Power, Attack Power and Armor Penetration are removed.


No i jeszcze to ownz:
Cytuj:
Reforging

* Reforging is another way to customize your gear.
* It will be relatively cheap, you will need a Blacksmith / Leatherworker / Tailor / Jewelcrafter / Engineer to do it. Each profession get to reforge a type of items.
* It lets you reduce one stat for another. Some restrictions will apply, you can't put the extra stat on something that is already on the item.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).


Posty: 12
Dołączył(a): 1.02.2007
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 14:49 
Cytuj  
mogliby do tej listy jeszcze resi dopisac

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 14:50 
Cytuj  
Resilience powinni wyjebać w cholerę.

***

Posty: 677
Dołączył(a): 1.03.2008
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 15:00 
Cytuj  
Dana napisał(a):
Resilience powinni wyjebać w cholerę.

a co wzamian? nic?

mi by sie bardzo podobalo, gdyby sprzet pve byl bezuzyteczny w pvp i odwrotnie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 15:06 
Cytuj  
siled napisał(a):
Dana napisał(a):
Resilience powinni wyjebać w cholerę.

a co wzamian? nic?

mi by sie bardzo podobalo, gdyby sprzet pve byl bezuzyteczny w pvp i odwrotnie.


Wczesniej resi nie był potrzebny i teraz też by nie był. To jest tylko efekt nieróbstwa devsów Blizzarda którym nie chciało sie balansować całego systemu.

A ja wręcz przeciwnie, chciałbym by item był itemem przydatnym tu i tu (chociaż nadal miałbyś statsy takie jak +hit czy expertise determinujące jego użyteczność).

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 15:13 
Cytuj  
Problem w tym ze bez resi taki clothowiec jak by dostal bombe na pysk przewrocilby sie po kilku hitach, za duzy dmg co do ilosci hp postaci


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3825 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 192  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.