MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

WoW - Cataclysm
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=34280
Strona 114 z 192

Autor:  Nyx [ 13 paź 2010, 12:10 ]
Tytuł: 

Ja mowilem o becie nie o ptr gdzie na 85 lvlu bazowo ma sie 80k hp

Smoke bomb, Combat readiness oraz recuperate skutecznie zwiększają przeżywalność rogala tak wiec jest znaczna roznica to co widac na ptr a becie

Co do drzewka sub odnoszę wrażenie ze robi nieporównywalnie bardziej chujowy dmg nie assa. Ogolnie drzewko assa bardzo mi sie podoba dodatkowa energia z tickow rapture i backstab spam poniezej 35%hp na duzy +

Dana i zeby nie bylo tez wielbie ta classe, gram nia od premiery i patrzac na to co bylo a jest teraz imo jest bardzo dobrze

Autor:  Dana [ 13 paź 2010, 12:14 ]
Tytuł: 

To niepotrzebnie mówiłeś.

Autor:  Nyx [ 13 paź 2010, 12:21 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Co z tego że ma się 80k hp skoro damage jest wyskalowany tak samo jak na lewelu 80.


Nie jest, walka nie konczy sie po 3 sek w 1v1

Autor:  Dana [ 13 paź 2010, 12:23 ]
Tytuł: 

Tylko że zanim ktoś wyleweluje do 85, to będzie już z 10 nerfów i buffów a sytuacja zmieni się diametralnie.
Jeszcze 1 1/2 miesiąca do Cata, dlatego mówiłem o sytuacji obecnej.

Autor:  Nyx [ 13 paź 2010, 12:28 ]
Tytuł: 

Dokladnie, sytuacja wyglada tak samo jak po wprowadzeniu patcha 3.0 balans jest z dupy i patrzac na bete lock jest pierwszy w kolejce do nerfa.

Jeszcze odnośnie rogala bardzo dobrze ze w knoncu buffneli eviscrate, nareszcie może nosić miano finishera:)

Autor:  Dana [ 13 paź 2010, 12:34 ]
Tytuł: 

Warlocków już nerfnęli :D

Autor:  Nyx [ 13 paź 2010, 12:37 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Affliction
Fear now has a 1.7 sec cast time, down from 2 sec.
Drain Life now restores 2% health every 1 sec, up from 0.5 sec. Lasts 1.5 sec, down from 3 sec. Now costs 12% of base mana, down from 17% of base mana.

Destruction
Searing Pain now costs 18% of base mana, up from 12% of base mana.
Shadowburn now has a 40 yards range, up from 35 yards.
Improved Soul Fire no longer requires your target to be above 80% health.
Improved Searing Pain now affects at or below

To jest nerf?;F

Autor:  Dana [ 13 paź 2010, 12:42 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Destruction
-Improved Soul Fire effect now has a 15 sec cooldown, down from 30 sec.
-Conflagrate now deals fire damage equal to 60% of your Immolate's periodic damage on the target, down from 100%.

Autor:  Nyx [ 13 paź 2010, 12:46 ]
Tytuł: 

Pomimo tego nerfa confa dostac za 30k nadal nie jest fajnie hehe

Autor:  Kain18 [ 13 paź 2010, 16:03 ]
Tytuł: 

Póki co to widzę ogromny buff locka, jak jeszcze większe nerf bear druida ( przeciętny feral ma 30% mniej armora niz wczesniej ).

Autor:  Toll [ 13 paź 2010, 16:30 ]
Tytuł: 

Dzisiaj pobiegałem troche po instancjach w Cata (lvl 60-65).
To już nie jest gra zespołowa. To jest przewalanie się walcem po utwardzonej drodze.
Zero wyzwań. Bossów bierze się razem z dwoma innymi grupami.
Mam nadzieję, że wypady na 85 lvl będą przynajmniej grą, a nie wyrywaniem skrzedełek.

Autor:  Ravushimo [ 13 paź 2010, 16:47 ]
Tytuł: 

Moze dlatego ze to stary content? Masz teraz tak na oko patrzac 2x lepszy dmg na tym lvl niz gdy te dungeony sie pojawialy, wiec raczej ciezko zeby po 3-4 latach, setkach zmian w talentach itd dungeony sluzace tylko do farmy exp'a byly jakimkolwiek wyzwaniem.

Autor:  Nyx [ 13 paź 2010, 17:07 ]
Tytuł: 

Z tego co widziałem w becie idąc na hc nie można lecieć na pale bo idze dostac niezly wpierdol, dodatkowy pak przeważnie konczy sie wipem.

Autor:  ShadorVD [ 13 paź 2010, 20:23 ]
Tytuł: 

No!

Powiem tylko, zajebiscie mi sie spodobaly dzisiejsze zmiany.

Jako, ze gram low lvl magiem (37 atm) to:

- poszedlem w frost (co daje elementala od samego poczatku!!), Water Elemental baaaardzo ulatwia gre dzieki sciaganiu aggro na siebie, freezowaniu masy przeciwnikow (2x forst nova!), pullowaniu (dzieki opcji move to)
- dodatkowy instant ktory potrafi na moim levelu procnac za 400 baaaardzo ulatwia sprawe, ogolnie teraz mobki padaja jak muchy (minusem jest to, ze nadal mamy mane ;))
- fajna sprawa z tym spellem ktory robi jedzonki, od razu 20x ktore daje i hp i mane. Minus taki, ze na tym samym levelu mialem lepsze conjure water (tzn. wyprodukowana woda wiecej zwracala many)
- evocation, instant mana + mana w przeciagu 6 (?) secund, wydaje mi sie, ze slight buff, przynajmniej odrobine szybciej jest.
- fajna jest ta sprawa z arcane missiles, ze aby nimi strzelic cos musi nam procnac zeby uruchomic te mozliwosc :) To samo tyczy sie ice lance ktore tez jak procnie to ma szanse zadac wieksze obrazenia. Mag staje sie klasa ktora trzeba coraz to bardziej kombinowac ;)
- jeden ward na arcane, fire, frost baaaardzo ulatwia levelowanie vs. czarujace mobki :)

Oczywiscie teraz trzeba bedzie sie zapoznac z tymi wszystkimi talentami, kolejka wciskania guziczkow itp. ;) Brak arcane intel. i frost armor na low level sprawil, ze troche tak smutno jest ;)

Autor:  Atherius [ 13 paź 2010, 20:39 ]
Tytuł: 

Nom coś strasznie łatwo się zrobiło podczas levelowania. :]

Autor:  ShadorVD [ 13 paź 2010, 20:44 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
Nom coś strasznie łatwo się zrobiło podczas levelowania. :]


Hehe poczytalem sobie oficjalne forum i wszyscy chórem mówią, że lvling jest teraz ekspresowy, to dobrze :) Lepiej szybko wylevelować postać i świetnie się bawić w endzie :) Aha no i nie mozna zapomniec o heirloomach ktore daja teraz, w sumie, 50%

Autor:  Atherius [ 13 paź 2010, 21:24 ]
Tytuł: 

Ciekawe czy będzie się dało je zdobyć za pvp, bo jako, że nie lubię trzepania instancji to miałem dostęp tylko do pvp-naramów co dawały 10%... ;/

Autor:  Lukas24MwO [ 13 paź 2010, 22:31 ]
Tytuł: 

New Tree of life form.
Obrazek

O kurwa...

Autor:  szeryf [ 13 paź 2010, 23:14 ]
Tytuł: 

cos za bradzi klocowate, elvis lepszy imo

Autor:  Stefq [ 14 paź 2010, 00:00 ]
Tytuł: 

do not want...
zdecydowanie bardziej wolę obecne drzewo :C

Strona 114 z 192 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team