MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
WoW - Cataclysm https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=34280 |
Strona 114 z 192 |
Autor: | Nyx [ 13 paź 2010, 12:10 ] |
Tytuł: | |
Ja mowilem o becie nie o ptr gdzie na 85 lvlu bazowo ma sie 80k hp Smoke bomb, Combat readiness oraz recuperate skutecznie zwiększają przeżywalność rogala tak wiec jest znaczna roznica to co widac na ptr a becie Co do drzewka sub odnoszę wrażenie ze robi nieporównywalnie bardziej chujowy dmg nie assa. Ogolnie drzewko assa bardzo mi sie podoba dodatkowa energia z tickow rapture i backstab spam poniezej 35%hp na duzy + Dana i zeby nie bylo tez wielbie ta classe, gram nia od premiery i patrzac na to co bylo a jest teraz imo jest bardzo dobrze |
Autor: | Dana [ 13 paź 2010, 12:14 ] |
Tytuł: | |
To niepotrzebnie mówiłeś. |
Autor: | Nyx [ 13 paź 2010, 12:21 ] |
Tytuł: | |
Dana napisał(a): Co z tego że ma się 80k hp skoro damage jest wyskalowany tak samo jak na lewelu 80.
Nie jest, walka nie konczy sie po 3 sek w 1v1 |
Autor: | Dana [ 13 paź 2010, 12:23 ] |
Tytuł: | |
Tylko że zanim ktoś wyleweluje do 85, to będzie już z 10 nerfów i buffów a sytuacja zmieni się diametralnie. Jeszcze 1 1/2 miesiąca do Cata, dlatego mówiłem o sytuacji obecnej. |
Autor: | Nyx [ 13 paź 2010, 12:28 ] |
Tytuł: | |
Dokladnie, sytuacja wyglada tak samo jak po wprowadzeniu patcha 3.0 balans jest z dupy i patrzac na bete lock jest pierwszy w kolejce do nerfa. Jeszcze odnośnie rogala bardzo dobrze ze w knoncu buffneli eviscrate, nareszcie może nosić miano finishera:) |
Autor: | Dana [ 13 paź 2010, 12:34 ] |
Tytuł: | |
Warlocków już nerfnęli |
Autor: | Nyx [ 13 paź 2010, 12:37 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Affliction
Fear now has a 1.7 sec cast time, down from 2 sec. Drain Life now restores 2% health every 1 sec, up from 0.5 sec. Lasts 1.5 sec, down from 3 sec. Now costs 12% of base mana, down from 17% of base mana. Destruction Searing Pain now costs 18% of base mana, up from 12% of base mana. Shadowburn now has a 40 yards range, up from 35 yards. Improved Soul Fire no longer requires your target to be above 80% health. Improved Searing Pain now affects at or below To jest nerf?;F |
Autor: | Dana [ 13 paź 2010, 12:42 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Destruction
-Improved Soul Fire effect now has a 15 sec cooldown, down from 30 sec. -Conflagrate now deals fire damage equal to 60% of your Immolate's periodic damage on the target, down from 100%. |
Autor: | Nyx [ 13 paź 2010, 12:46 ] |
Tytuł: | |
Pomimo tego nerfa confa dostac za 30k nadal nie jest fajnie hehe |
Autor: | Kain18 [ 13 paź 2010, 16:03 ] |
Tytuł: | |
Póki co to widzę ogromny buff locka, jak jeszcze większe nerf bear druida ( przeciętny feral ma 30% mniej armora niz wczesniej ). |
Autor: | Toll [ 13 paź 2010, 16:30 ] |
Tytuł: | |
Dzisiaj pobiegałem troche po instancjach w Cata (lvl 60-65). To już nie jest gra zespołowa. To jest przewalanie się walcem po utwardzonej drodze. Zero wyzwań. Bossów bierze się razem z dwoma innymi grupami. Mam nadzieję, że wypady na 85 lvl będą przynajmniej grą, a nie wyrywaniem skrzedełek. |
Autor: | Ravushimo [ 13 paź 2010, 16:47 ] |
Tytuł: | |
Moze dlatego ze to stary content? Masz teraz tak na oko patrzac 2x lepszy dmg na tym lvl niz gdy te dungeony sie pojawialy, wiec raczej ciezko zeby po 3-4 latach, setkach zmian w talentach itd dungeony sluzace tylko do farmy exp'a byly jakimkolwiek wyzwaniem. |
Autor: | Nyx [ 13 paź 2010, 17:07 ] |
Tytuł: | |
Z tego co widziałem w becie idąc na hc nie można lecieć na pale bo idze dostac niezly wpierdol, dodatkowy pak przeważnie konczy sie wipem. |
Autor: | ShadorVD [ 13 paź 2010, 20:23 ] |
Tytuł: | |
No! Powiem tylko, zajebiscie mi sie spodobaly dzisiejsze zmiany. Jako, ze gram low lvl magiem (37 atm) to: - poszedlem w frost (co daje elementala od samego poczatku!!), Water Elemental baaaardzo ulatwia gre dzieki sciaganiu aggro na siebie, freezowaniu masy przeciwnikow (2x forst nova!), pullowaniu (dzieki opcji move to) - dodatkowy instant ktory potrafi na moim levelu procnac za 400 baaaardzo ulatwia sprawe, ogolnie teraz mobki padaja jak muchy (minusem jest to, ze nadal mamy mane ) - fajna sprawa z tym spellem ktory robi jedzonki, od razu 20x ktore daje i hp i mane. Minus taki, ze na tym samym levelu mialem lepsze conjure water (tzn. wyprodukowana woda wiecej zwracala many) - evocation, instant mana + mana w przeciagu 6 (?) secund, wydaje mi sie, ze slight buff, przynajmniej odrobine szybciej jest. - fajna jest ta sprawa z arcane missiles, ze aby nimi strzelic cos musi nam procnac zeby uruchomic te mozliwosc To samo tyczy sie ice lance ktore tez jak procnie to ma szanse zadac wieksze obrazenia. Mag staje sie klasa ktora trzeba coraz to bardziej kombinowac - jeden ward na arcane, fire, frost baaaardzo ulatwia levelowanie vs. czarujace mobki Oczywiscie teraz trzeba bedzie sie zapoznac z tymi wszystkimi talentami, kolejka wciskania guziczkow itp. Brak arcane intel. i frost armor na low level sprawil, ze troche tak smutno jest |
Autor: | Atherius [ 13 paź 2010, 20:39 ] |
Tytuł: | |
Nom coś strasznie łatwo się zrobiło podczas levelowania. :] |
Autor: | ShadorVD [ 13 paź 2010, 20:44 ] |
Tytuł: | |
Atherius napisał(a): Nom coś strasznie łatwo się zrobiło podczas levelowania.
Hehe poczytalem sobie oficjalne forum i wszyscy chórem mówią, że lvling jest teraz ekspresowy, to dobrze Lepiej szybko wylevelować postać i świetnie się bawić w endzie Aha no i nie mozna zapomniec o heirloomach ktore daja teraz, w sumie, 50% |
Autor: | Atherius [ 13 paź 2010, 21:24 ] |
Tytuł: | |
Ciekawe czy będzie się dało je zdobyć za pvp, bo jako, że nie lubię trzepania instancji to miałem dostęp tylko do pvp-naramów co dawały 10%... ;/ |
Autor: | Lukas24MwO [ 13 paź 2010, 22:31 ] |
Tytuł: | |
New Tree of life form. O kurwa... |
Autor: | szeryf [ 13 paź 2010, 23:14 ] |
Tytuł: | |
cos za bradzi klocowate, elvis lepszy imo |
Autor: | Stefq [ 14 paź 2010, 00:00 ] |
Tytuł: | |
do not want... zdecydowanie bardziej wolę obecne drzewo :C |
Strona 114 z 192 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |