MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Hunter - pytan kilka... https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=10829 |
Strona 13 z 58 |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 30 paź 2005, 11:55 ] |
Tytuł: | |
Nikt nie ma zdania na temat predkosci broni? Epiki sa albo z predkoscia 1.6-1.8 albo okolo 2.9 . Zbieram sie s kumpnem Hurricane'a, moze ktos go uzywal i podzieli sie wrazeniami. |
Autor: | Dwutlenek [ 30 paź 2005, 12:15 ] |
Tytuł: | |
Hurrciane żre ammo jak szalony. 1.6 base attack speed to jest szaleństwo. |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 30 paź 2005, 12:28 ] |
Tytuł: | |
Wlasnie tego sie obawialem. Niestety z epikow dostepnych na ah sa wlasnie szybkie jak Hurricane i Boomstick, albo strasznie wolne jak Dwarwen Hand Cannon. Obecnie uzywam guna z 3.0 zero i nie gra sie najlepiej. Jak zmisuje to miedzy trafieniami uplywa szmat czasu. Chyba jakis niebieski trzeba bedzie upolowac, tch jest wiekszy wybor z predkoscia sensowna. |
Autor: | Dwutlenek [ 30 paź 2005, 13:52 ] |
Tytuł: | |
Do tej pory polowalem na szybkie łuki ale teraz szukam wlasnie powolnych. Głównie dlatego, że w PvP używam multishota i instantow. |
Autor: | TAF [ 30 paź 2005, 14:36 ] |
Tytuł: | |
Ja osobiście wolę wolną broń z powodu wysokiego dmg a co za tym idzie wysokich crit'ów co sie przydje na battleground'ach TAF |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 30 paź 2005, 15:32 ] |
Tytuł: | |
Wolna bron to wyzsze crity ale szybka czesciej krituje w jednostce czasu. Imo optimum broni to predkosc w granicach 2.5, ja osobiscie potrzebuje teraz broni na pve, a tu chyba lepiej sie sprawdzi szybka. |
Autor: | Zychoo [ 30 paź 2005, 16:26 ] |
Tytuł: | |
Chyba szybka. Ostatnio zaczalem pogrywac z powrotem moim hunterem (zreszta za nieswiadoma namowa Tora;) i zadko uzywam instantow z braku many. |
Autor: | Dwutlenek [ 30 paź 2005, 16:29 ] |
Tytuł: | |
Zychoo napisał(a): Chyba szybka.
Ostatnio zaczalem pogrywac z powrotem moim hunterem (zreszta za nieswiadoma namowa Tora;) i zadko uzywam instantow z braku many. Ja w PvP wale czym popadnie lepiej mieć pod koniec walki zero many niż zero życia ![]() A instanów w PvE wogóle prawie nie tykam. |
Autor: | Zychoo [ 30 paź 2005, 16:41 ] |
Tytuł: | |
Dwutlenek napisał(a): Ja w PvP wale czym popadnie lepiej mieć pod koniec walki zero many niż zero życia
![]() Bardzo sluszne podejscie. A w PvE mozna odpalic autoshoota i cos poczytac, albo zrobic kawe ![]() btw, jedno pytanie Da sie zrobic zeby autoshoot uruchamial sie sam:) Juz tlumacze o co chodzi. Gdy wypuszcze peta do ataku i podczas biegu zmienie mu target to po zabiciu drugiego celu atakuje pierwszy bez dodatkowego polecenia. I czy da sie zrobic autoassist peta z odpaleniem armaty? Moznaby ustawic petowi zeby atakowal 4 mobki pod rzad i na serio zajac sie czyms ciekawszym niz grind:) |
Autor: | Zemus [ 30 paź 2005, 21:35 ] |
Tytuł: | |
Xanth napisał(a): Zemus napisał(a): zajefajnie...mialem peta, zginal (mam lvl 10:p) w kazdym razie nie mam :revive pet", nie ma ciala peta, nie ma ikonki dla peta Skoncz questa dla huntera to dostaniesz revive. ltory q? zrobilem ten pierwszy i dostalem: tame beast, call pet i dismiss pet, ale nie revive...sprawdze ale cyba nie dostalem, a wogole tak jak pisze nie bylo ciala:/ i jesli wylaczylem gre i dopiero teraz ja wlacze to cialo wciaz bedzie?:P chyba nie... |
Autor: | Dwutlenek [ 30 paź 2005, 22:13 ] |
Tytuł: | |
Po tym quescie musisz isc do pet trenera w Orgrimmar i on Cie nauczy revive. |
Autor: | Zemus [ 30 paź 2005, 22:50 ] |
Tytuł: | |
w TB ![]() juz mam, dobrze ze mi rake w ten sposob nie zdechl...i chyba q jakos zbugowanny bo oddalem go z 4 razy i dopiero wtedy sie skilla nauczylem ![]() |
Autor: | Remx [ 4 lis 2005, 11:53 ] |
Tytuł: | |
Witam co powiecie na takie talenty ? http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/hunters/talents.html?5005302100000000502500305003000050250000000000 a i moze jakies sugestie macie do tego ? czy pozyje dlugo z tym czyms ![]() a i co robi ten talent bo slabo u mnie z angielskim ![]() Improved Scorpid Sting |
Autor: | Avan [ 4 lis 2005, 12:01 ] |
Tytuł: | |
ja bym koniecznie dał aimed shoot, bo jak uda Ci się wpakować przeciwnika w freeze trapa, to z castem nie ma problemu, a dmg z tego ładny idzie pathfinding wg. mnie aż tak dużego zastosowania nie ma, bo druida i tak nie dogonisz a 2 pkt można o wiele lepiej zainwestować, ja bym trochę inaczej beast mastery dał i zamiast pathfindinga dał imp. revive pet |
Autor: | Remx [ 4 lis 2005, 12:14 ] |
Tytuł: | |
jeszcze male pytanko co do Ability co one robia i kiedy sie tego uzywa: Distracting Shot Disengage ora Feign Death czy to dziala cos jak niewidzialnosc na NPC stworki ? Tez mam pytanie co do ostanich Talentow Trueshot Aura oraz Wyvern Sting czy one sa cos warte ? dzieki |
Autor: | Daymio [ 4 lis 2005, 12:56 ] |
Tytuł: | |
Feign Death - udawana śmierć. Stworki ;p mogą się nabrać , że już nie żyjesz i odpuścić. Na playerów też czasem działa , jak się trafi jakiś matoł Distracting Shot - generuje dodatkowe threata. Użyteczna sprawa , gdy np.Tank jest zajęty , a na healera poszedł mob. Używasz tego i generujesz dużo threata , że zaczyna iść na Ciebie (wiadomo dłużej od healera pożyjesz) Disengage - wychodzisz z combata, lecz nie umiem do końca tego używać ![]() Trueshot Aura oraz Wyvern Sting czy one sa cos warte ? Trueshot Aura na 3 ranku dodaje +100 attack power Tobie i członkom drużyny. Wyvern na 3 ranku usypia na 12 sec i potem zadaje 600 dmg w czasie 12 sec. Ja uzywam tego drugiego , gdyż wolę grać sam i dzięki temu moge spokojnie iść na większą liczbę mobów , gdyż większą ilośc moge unieruchomić ![]() Co sądzicie o tym drzewku ? http://www.worldofwarcraft.com/info/cla ... 0500323051 |
Autor: | Remx [ 4 lis 2005, 13:30 ] |
Tytuł: | |
hmm wlasnie nad taki samym lub dosc podobnym buildzie myslalem ![]() mam pytanko do ciebie czy uzywasz jakis modow ? wspomagajacych ... a i jeszcze jedna sprawa Improved Aspect of the Monkey rank 5/5 daje 5% czyli jak normalnie monky daje 8% to razem z tym mamy 13% ? + bazowe własne % co da nam srednio ponad 16% ? i czy Deterrence (25%) doda sie do tych % czy poprostu zastapi .. ? bo ladnie by to wygladalo 41% minimum ![]() co do broni czy 2H czy 2x1H mowice ze szansa na trafienie przy 2h jest wieksza bo niby 2x1H ma 25% missow ale nie braliscie pod uwage tego ze 1h sa szybse i to nawed dwa razy a gdy sie ma jeszcze szyleciki to mozna spokojnie machac 1.80 attak speedem ![]() Osobiscie teraz zaczolem uzywac wlasnie dwoch sztyletow szybkich porownywalem z bronia 2h tego samego lvl DPS mam taki sam prawie co 2H moze krytyki sa mniejsze ale przy takim przebieraniu rekoma jest ich wiecej ![]() Pozdrawiam http://www.worldofwarcraft.com/info/cla ... 0010000000 oczywiscie ten build jest tylko robiony z mysla o ludziach przed 60 a przy 60 mozna se zmienic. |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 4 lis 2005, 17:17 ] |
Tytuł: | |
Daymio napisał(a): Trueshot Aura na 3 ranku dodaje +100 attack power Tobie i członkom drużyny. Wyvern na 3 ranku usypia na 12 sec i potem zadaje 600 dmg w czasie 12 sec. Ja uzywam tego drugiego , gdyż wolę grać sam i dzięki temu moge spokojnie iść na większą liczbę mobów , gdyż większą ilośc moge unieruchomić
![]() Od trueshot aury lepsze 15% agility. A wyvern sting przydatny tylko do pve raczej, ja wole scatter shota. A co do disengage to poprostu obiza o agro. Ja twoj pet zgubi agro i mob przyjdzie do ciebie, dajesz disengage i znow jest ok. |
Autor: | Avan [ 4 lis 2005, 17:40 ] |
Tytuł: | |
Remx napisał(a): a i jeszcze jedna sprawa Improved Aspect of the Monkey rank 5/5 daje 5% czyli jak normalnie monky daje 8% to razem z tym mamy 13% ? + bazowe własne % co da nam srednio ponad 16% ? i czy Deterrence (25%) doda sie do tych % czy poprostu zastapi .. ? bo ladnie by to wygladalo 41% minimum ![]() deterrence zwiększa szanse, nie zastępuje jej a co do builda jest całkiem dobry, tyle że ja dałbym zamiast humanoid slaying entrapmenta, bo jak już wejdzie to da magom z teamu na tyle dużo czasu, by osłabić pożądnie osłabić przeciwników |
Autor: | Remx [ 4 lis 2005, 19:10 ] |
Tytuł: | |
Tor-Bled-Nam dla czego wolisz scattera od Wyverna ? przecie mozna by przeciwnika machnac z clipa i odbiedz i dobic wyvernem ? A i czy Scorpid Sting dobze sprawdza sie na przeciwniku czy te -20-68 agi i str mocno odczuwa przeciwnik ? Tak glupio sie zapytam co dokladnie robi Entrapment ? ![]() |
Strona 13 z 58 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |