MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Pytania (nie tylko) początkujących... https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=12659 |
Strona 13 z 541 |
Autor: | Bullet [ 1 cze 2005, 13:36 ] |
Tytuł: | |
no cóż siedząc w IF wystarczy ze polece do Loch Modan i tunelem do SG i MC.. zajmuje to tylko kilka minut. A nudzi się przesiadywanie w MC i czekanie na zebranie się całej grupy... |
Autor: | Deshroom [ 1 cze 2005, 13:43 ] |
Tytuł: | |
Bullet napisał(a): no cóż siedząc w IF wystarczy ze polece do Loch Modan i tunelem do SG i MC.. zajmuje to tylko kilka minut. A nudzi się przesiadywanie w MC i czekanie na zebranie się całej grupy... u nas to prymityw. musieliśmy z buta do was sie wybrać ![]() |
Autor: | redlum [ 1 cze 2005, 14:10 ] |
Tytuł: | |
ja jako priest - od zaproszenia do raid grupy na MC mija jakies 1-2 min a warlock juz mnie sciaga - nigdy nie czekalem wiecej niz 5 min chociaz pewnie to jest spowodowane tym ze zawsze sie spozniam... ![]() |
Autor: | Bullet [ 1 cze 2005, 14:22 ] |
Tytuł: | |
to zapytaj tego warlocka czy summonuje 40 chłopa ... chyba jestem w stanie przewidzieć jego odpowiedź ![]() z tego co widzę to jesteś shadow - i jak radzisz sobie w MC |
Autor: | Deshroom [ 1 cze 2005, 14:35 ] |
Tytuł: | |
redlum napisał(a): chociaz pewnie to jest spowodowane tym ze zawsze sie spozniam... pewnie tak ale u nas nikt nikogo nie sumonuje bo u nas za ciągle spóznienie wylatuje sie gildi a za spoznienie poprostu tracisz punkty raidowe ktore sa uzywane do licytacji epiców ![]() ![]() |
Autor: | Bullet [ 1 cze 2005, 14:40 ] |
Tytuł: | |
U nas jest podobny system do tego który opisał Desh... z tym wyjątkiem że za spóźnienia nikt nikogo z gildii nie wyrzuca |
Autor: | redlum [ 1 cze 2005, 17:14 ] |
Tytuł: | |
no raid pointy - to chyba podstawa w raidach do MC - roll-owanie ze tak powiem jest nie zawsze sprawiedliwe... odnosnie shadowpriesta - jakos sobie daje rade - main healerem nie jestem co ma byc odpowiedzialny za MT |
Autor: | Mark24 [ 1 cze 2005, 17:53 ] |
Tytuł: | |
no to zależy problem shadow priesta to chyba to, ze mu sie k..wsko mana kończy. Ja za main tanka nie robię (na szczęście) ale tankowałem ostatnio pieska przy Golemaggu i spokojnie jeden priest da radę mnie leczyć - tylko musi holy. Shadow priestów to chyba z trzech bym potrzebował. Kilka razy miałem shadow priesta w party jak tankowałem jakieś minorki - padałem wtedy jak betka na co drugim kroku a priest po 30s miał zero many ![]() Podobnie jest z tankami, niby mała różnica protection a arms/fury a tankuje się całkiem inaczej. Nasz main tank na onyxie przerobił się na arms/fury - finał 3x wipe. Pożyczył kasę, poleciał zmienić talenty i poszło jak po maśle. |
Autor: | KhaYmaN [ 2 cze 2005, 00:03 ] |
Tytuł: | |
Mam takie malutkie pytanie a mianowicie jak dzialaja talenty takie jak Two-Handed Weapon Specialization u warriora albo Ranged Weapon Specialization huntera, ktore zwiekszaja dmg zadawany danym rodzajem broni??. Te 5% liczy sie od dmg broni czy od ogolnego dmg jaki sie zadaje czyli ze wszystkimi + za attack power itd. |
Autor: | Dwutlenek [ 2 cze 2005, 06:48 ] |
Tytuł: | |
KhaYmaN napisał(a): Mam takie malutkie pytanie a mianowicie jak dzialaja talenty takie jak Two-Handed Weapon Specialization u warriora albo Ranged Weapon Specialization huntera, ktore zwiekszaja dmg zadawany danym rodzajem broni??. Te 5% liczy sie od dmg broni czy od ogolnego dmg jaki sie zadaje czyli ze wszystkimi + za attack power itd.
Nigdy się nie zastanawiałem dokładnie. Ale sądze, że zwiększa dmg tylko broni. Czyli DPS broni. DPS z Attack Power wynika tylko z siły (warrior) więc raczej nie może go zmienić typ broni i specjalizacja. |
Autor: | KromeR [ 2 cze 2005, 08:47 ] |
Tytuł: | |
@mark24 Ty o protection buildzie mowisz 31/5/15? Czy full prot? |
Autor: | Mark24 [ 2 cze 2005, 09:01 ] |
Tytuł: | |
nie wiem jaki ma nasz tank. Na pewno ma 31 w protection bo używa shield discipline, nie wiem czy więcej. Ja mam 31 w protection 5 w fury dla criticów i w arms tak by mieć overpower z dużą szansą na critic. Pierwszy raz sobie spiszę build i zrobię książkowy build PvP jak wejdą BG. btw. ten mój build jest zrypany kompletnie, ale szkoda mi kasy by robic kolejny reroll (35g tym razem) jak za tydzien-dwa i tak będę zmianiał na arms/fury. |
Autor: | Deshroom [ 2 cze 2005, 09:16 ] |
Tytuł: | |
moim zdaniem protection jest 31/0/20 a arm fury to 31/20/0 wiem jak to brzmi ale wiecej jak 20 punktów nie jest potrzebne w protection żeby miec wszystko co wzmacna: Protection Talents (20 points) Shield Specialization - 5/5 points Increases your chance to block attacks with a shield by 5%. Anticipation - 5/5 points Increases your Defense skill by 10. Toughness - 5/5 points Increases your armor value from items by 10%. Improved Shield Block - 1/3 point Allows your Shield Block ability to block an additional attack, and increases the duration by 0.5 seconds. Improved Revenge - 3/3 points Gives your Revenge ability a 40% chance to stun the target for 3 seconds. Improved Taunt - 1/2 point Reduces the cooldown of your Taunt ability by 1 second. osobiscie nie używam juz go i mam taki. przemyslcie zanim skrytykujecie rozmieszczenie fury bo to jest wypas ![]() Arms Talents (31 points) Deflection - 5/5 points Increases your Parry chance by 5%. Improved Rend - 3/3 points Increases the bleed damage done by your Rend ability by 35%. Tactical Mastery - 5/5 points You retain up to 25 of your rage points when you change stances. Improved Charge - 2/2 points Increases the rage generated by your Charge ability by 6. Anger Management - 1/1 point Increases the time required for your Rage to decay while out of combat by 30%. Improved Overpower - 2/2 points Increases the critical strike chance of your Overpower ability by 50%. Deep Wounds - 3/3 points Your critical strikes cause the opponent to bleed, dealing 60% of your melee weapon's average damage over 12 seconds. Two-Handed Weapon Specialization - 5/5 points Increases the damage you deal with two-handed weapons melee weapons by 5%. Impale - 2/2 points Increases the critical strike damage done by your abilities in Battle, Defensive, and Berserker stance by 20%. Sweeping Strikes - 1/1 point You next 5 melee weapon swings strike an additional nearby opponent. Improved Hamstring - 1/2 point Increases the movement slow effect of your Hamstring ability by 10%. Mortal Strike - 1/1 point A vicious strike that deals 200% weapon damage and wounds the target, reducing the effectiveness of any healing by 50% for 10 seconds. Fury Talents (20 points) Cruelty - 5/5 points Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%. Improved Demoralizing Shout - 5/5 points Increases the attack power reduction of your Demoralizing Shout by 25%. Piercing Howl - 1/1 point Causes all enemies near the warrior to be dazed for 6 seconds. Improved Battle Shout - 5/5 points Increases the Attack Power bonus of your Battle Shout by 25%. Enrage - 4/5 points Gives you a 32% melee damage bonus for 4 swings any time you are the victim of a critical strike. Protection Talents (0 points) None inwestowanie w dodatkowe rage i leczenie w fury to pomyłka - kompletna pomyłka. pomyłka tez jest inwestowanie 5 pkt w enrage zamiast w shout ![]() |
Autor: | Mark24 [ 2 cze 2005, 09:30 ] |
Tytuł: | |
Deshroom chodzi jeszcze o generowane agro, nie dasz rady tankować bossów bez defiance i shield discipline. Zapomnij. |
Autor: | Deshroom [ 2 cze 2005, 09:35 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): Deshroom chodzi jeszcze o generowane agro, nie dasz rady tankować bossów bez defiance i shield discipline. Zapomnij. tak. defiance spędza mi sen z oczu.
gram na serwerze PvP. potrzebyje "jebnięcia" mój build jest identyczny z buildem Zarka który jest u nas MT. defiance nic nie zastapi ale jeśli chodzi o wytrzymałośc to dobrze mieć dwa sety. Zarek ma pelne dwa zestawy ja jeszcze nie - głównie chodzi o to żeby do tankowania mieć wczystko z defem a w standardzie do critikala. połaczenie tych żeczy jest bez sensu. jeszcze nie skończyłem MC wiec mało widziałem, możliwe że kiedyc docenie prot build - jeszcze nie ![]() Shield Discipline - 1/1 point While active, increases the amount of damage absorbed by your shield by 50% and increases the damage done by your Shield Bash ability by 200%. Lasts 20 seconds. chyba nigdy sie nie zdecyduje zajsc w prot tak daleko ![]() ![]() |
Autor: | Kazar [ 2 cze 2005, 09:37 ] |
Tytuł: | |
U nas jeden war ma tam 33, czy 35 w protection, full protect ![]() |
Autor: | Deshroom [ 2 cze 2005, 09:39 ] |
Tytuł: | |
Kazar napisał(a): U nas jeden war ma tam 33, czy 35 w protection, full protect to straszne ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Kazar [ 2 cze 2005, 09:46 ] |
Tytuł: | |
Hehe, a nigdy sie nad tym nie zastanawialem ![]() |
Autor: | Deshroom [ 2 cze 2005, 09:48 ] |
Tytuł: | |
Kazar napisał(a): Hehe, a nigdy sie nad tym nie zastanawialem oczywiście żartuje ale byłem prot i doszedłem do wniosku że arms fury pozwala tankowac wystarczająco dobrze a w PvP jest doskonałe.
![]() prot buil sprawia że leje mnie każdy w pvp a w instance jest nudnawo ![]() oczywiście Mark ma pewnie racje i tankować onyxie bez prot buildu to szaleństwo ale: 1. jeszcze długa droga 2. nie musze być MT na Onyxi 3. jak bede MT to sie przebuduje na 1 dzień ![]() |
Autor: | Mark24 [ 2 cze 2005, 09:59 ] |
Tytuł: | |
nie wytankujesz deshroom bo będziesz potrzebował takiego healingu że priest złapie agro i zdechnie po jednym ciosie. Musisz generować więcej hate. critacami z 1h tego nie zrobisz. Masz od tego defiance + walisz shield discipline i robisz shield bashe. Szczególnie wskazane na Onyxii gdzie nie działa taunt co 8s. |
Strona 13 z 541 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |