MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Druid - kompletny poradnik PvP i PvE by me ;) *UPDATED*
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=12919
Strona 13 z 147

Autor:  Jerzu [ 6 paź 2005, 15:01 ]
Tytuł: 

Shadowclaw napisał(a):
I bedzie diabelnie trudna do zdobycia ta macka jak sie zaloze...


Moge sie zalozyc, ze tych broni bedzie wiecej z progresja jakosci i trudnosci zdobycia. Wrzucenie tylko 1 itemka nie wydaje mi sie prawdopodobne.

Autor:  BiGi [ 6 paź 2005, 15:04 ]
Tytuł: 

ja bym wolal jakies fist weapons ktore dzialaja dla form, jako nakladki na pazury, dajace dps ;)

Autor:  Shadowclaw [ 6 paź 2005, 15:26 ]
Tytuł: 

Jerzu napisał(a):
Shadowclaw napisał(a):
I bedzie diabelnie trudna do zdobycia ta macka jak sie zaloze...


Moge sie zalozyc, ze tych broni bedzie wiecej z progresja jakosci i trudnosci zdobycia. Wrzucenie tylko 1 itemka nie wydaje mi sie prawdopodobne.


hmm..to jest Blizzard :wink: tu wszystko jest mozliwe

No fakt Bigi i zeby np Sawannah Prowler claws dawaly tobie Forme prowlera z calym setem :)

Autor:  raggnarok [ 6 paź 2005, 16:03 ]
Tytuł: 

Styklby jakis feral off-hand do takiej macki.

Autor:  Jarosos [ 6 paź 2005, 21:56 ]
Tytuł: 

Wszystko fajnie niby druid moze uzywac fist weapon ale czy moze ubrac oba w to juz watpie. Z tego co wiem sa 2 sety fist weapon i sa w sam raz (chyba ze proc z broni nie bedzie dzialac) dla fearl druida. (ten czteroczesciowy to mazenie dla mojego fury dw warka).

pozdro


A o jednym zapomnialem: czy ten skill tiger fury dodaje do koncowego dmg`u tylko czy jest brany pod uwage w czasie obliczania go ?
np: (twoj dmg)*300%+100 + (to 40 z tiger fury) czy (twoj dmg + tiger fury)*300%+100 ? (to sa wymyslone liczby chodzi mi o zasade).

Autor:  tomugeen [ 6 paź 2005, 22:06 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Wszystko fajnie niby druid moze uzywac fist weapon ale czy moze ubrac oba w to juz watpie. Z tego co wiem sa 2 sety fist weapon i sa w sam raz (chyba ze proc z broni nie bedzie dzialac) dla fearl druida. (ten czteroczesciowy to mazenie dla mojego fury dw warka).


Druid moze uzywac fist weapon, ale tylko w main hand [wiec nici z secika]
Moze tez jak kazda klasa uzywac orbow, ksiazek, kwiatkow w off-hand.

btw... marzenie...

Autor:  kikas [ 6 paź 2005, 22:14 ]
Tytuł: 

Powiedzcie mi prosze tylko jenda rzecz:

Czy jak pojde w feral to czy ktos bedzie chcial mnie w MC/Onyxia/BWL ??

Autor:  tomugeen [ 6 paź 2005, 22:30 ]
Tytuł: 

Nie

Autor:  BiGi [ 6 paź 2005, 23:31 ]
Tytuł: 

kikas napisał(a):
Powiedzcie mi prosze tylko jenda rzecz:

Czy jak pojde w feral to czy ktos bedzie chcial mnie w MC/Onyxia/BWL ??


jak dasz reszte w resto w to co najbardziej potrzebne to sa szanse ;) feral ma ten plusik ze daje 20% many wiecej na koncu, ale oczywiscie w pierwszej kolejnosci beda brani pod uwage resto....

Autor:  Shadowclaw [ 7 paź 2005, 08:15 ]
Tytuł: 

kikas napisał(a):
Powiedzcie mi prosze tylko jenda rzecz:

Czy jak pojde w feral to czy ktos bedzie chcial mnie w MC/Onyxia/BWL ??

Jak juz pisalem mamy 2 feral drutow w MC :]
dodaje po raz kolejny rekrutacja zamknieta :D

Autor:  Jerzu [ 7 paź 2005, 09:11 ]
Tytuł: 

Jarosos napisał(a):
A o jednym zapomnialem: czy ten skill tiger fury dodaje do koncowego dmg`u tylko czy jest brany pod uwage w czasie obliczania go ?
np: (twoj dmg)*300%+100 + (to 40 z tiger fury) czy (twoj dmg + tiger fury)*300%+100 ? (to sa wymyslone liczby chodzi mi o zasade).


To drugie. Dlatego Ravage zawsze powinno byc poprzedzane TS, gdyz daje to 350%*TS (czy ile tam % ma ravage) dodatkowych obrazen.

Autor:  kahR [ 7 paź 2005, 16:24 ]
Tytuł: 

BiGi napisał(a):
jak dasz reszte w resto w to co najbardziej potrzebne to sa szanse ;) feral ma ten plusik ze daje 20% many wiecej na koncu, ale oczywiscie w pierwszej kolejnosci beda brani pod uwage resto....


20% intelectu, to nie to samo, aczkolwiek bonus jest ciekawy

Wzięcie 30 punktow w feral i 21 do insta heala dla pvp wydaje sie bardzo dobrym rozwiazaniem.
Uważam ze z taką budową mozna sie swietnie bawić w pvp. Kot już jest naprawde niezły (stealth, feline swiftness, solidny opener w postaci ravage, dash, track humanoids, niech jeszcze ferocious bite naprawią)
, plus nature swiftness i jest bardzo przyjemnie.

Jeśli przyjdzie nam występować w roli healera to też nie powinno być wielkich problemów. W solidnym sprzecie mozna wyciągnać 400 inta co da bonus 1200 many (20% z 400= 80, 80x15=1200). Oczywiscie gramy druidem i sprzet jest na pierwszym miejscu wiec mamy dwa sety.
Nie będąc full resto tracimy przede wszystkim Innervate strata ktorej zbagatelizowac sie nie da. Pozostałe: 10% do heali powinno nam rzeczone 1200 many zastąpić, zmniejszony threat z tranquility, geez spell z colldownem kilka minut i wydawac koncowe talenty na zmniejszenie aggro? Ja podziękuje. Następnie mamy 50% na crita z regrowth, niby fajnie ale czy healer liczy na crity? (zaczekam z leczeniem, wejdzie crit i bedzie ok- jakos nigdy tak nie potrafilem via flash heal spam u priesta zamiast oszczedniejszzych greater heali) Poza tym crit to 150% bazowego leczenia a HoTy nie critują (Hot=heal over time).

Można jeszcze pogdybac nad 31-20 kontra 30-21. Build mial dawac sie pobawicw pvp wiec uważam, że insta heal > crit buff dla party.

A wracajac do Innervate, zajebisty spell, ale wcale nie koneczny przy zgranej grupie i heal rotacji. A w przytoczonym wyzej przykladzie ze sie kogos wskrzesza i trzeba mu dac Innervate zeby szybko mane napelnil to przeciez wskrzeszony jest OOC i moze wypic Kryształową Magiczną.[/b]

Autor:  Madas [ 7 paź 2005, 18:50 ]
Tytuł: 

Interesuje mnie jak tankuje sie druidem? Bigi napisal, ze druid ma 2 skile do sciagania aggro. Rozumiem, ze chodzi o Demoralizing Roar i Challenging Roar oraz Bash? To ze trzeba dac druidowi kilka sekund na zlapanie aggro jest zrozumiale, ale co zrobic jesli mob sie urwie? Challenging Roar ma 10 minutowy cooldown, Bash ma 1 minute. Slabo to wyglada przy 10s Tauncie warriora. Na pewno plusem druida jest duzy armor i duzo hp w misku, nie ma on jednak parry czy bloku jest tylko dodge.

Z tego wychodzi ze aggro generuje sie zwyklymi atakami, wieksza grupe mozna sciagnac na siebie przez Demoralizing Roar, co 10 minut mozna uzyc taunta i co jedna minute stuna?

Przyznam, ze pytanie zadaje z tego powodu, ze tankuje paladynem jesli wymaga tego sytuacja i chcialbym wiedziec w czym druid jest lepszy w tankowaniu od paladyna, nie liczac wiekszej ilosci hp i armoru.

Daloby sie druidem uzbierac +100 def?

Autor:  Zemus [ 7 paź 2005, 20:08 ]
Tytuł: 

ok jedziemy:

1.
Cytuj:
Bigi napisal, ze druid ma 2 skile do sciagania aggro. Rozumiem, ze chodzi o Demoralizing Roar i Challenging Roar oraz Bash?

nie ma to jak solidna matematyka:P.....drid do sciagania aggro ma growla(taunt warriorowy) i challenging roar (obszarowy taunt).
growl ma cooldowna 10 s wiec mozna tym calkiem czesto brac aggro ale tylko 1 moba na 6s:/

aggro mozna zbierac takze niezle Demoralizing Roarem, bashem nie weim jakos nie probowalem, bo basha zostawiam na wszelki wypadek jakby healer zawiodl to bash=>caster form=>heal :]
w nowym feral drzewku widzilame dodanie dodga ale z tego co pamietam to chyba do cata:/
2. zdaje sie ze zadne leathery nie maja defa czyli raczej nie:/ IMO na razie najlepsza kombinacja do tankowania to sta str agi

sta=>wiadomo hp
str=>wiekszy dmg=wieksze aggro
agi=>jeszcze wiecej armora i zasze jakis tam dodge :wink:

Autor:  Madas [ 7 paź 2005, 20:32 ]
Tytuł: 

No fakt przegapilem Growl :P Czyli jednak druid ma taunta co 10s, a to oznacza, ze warrior>druid>paladyn.

Autor:  Zemus [ 7 paź 2005, 20:37 ]
Tytuł: 

no tak:) ale bez growal tez by byl lepszy:D

/edit
tylko jest amly problem bo widzisz twoj dmg nie daje ci wlasciwie zbyt duzycch szans na tankoawnie czegokolwiek jak ktos inny to atakuje (ach ten dmg...) bo zbiora ci aggro raz-dwa...dlatego dru zazwyczaj tankuje moba ktorego nikt nie atakuje:/ that sucks

Autor:  kahR [ 7 paź 2005, 21:17 ]
Tytuł: 

zapomnieliscie o nowym drzewku talentów

" Feral Instinct - rank 1/5

Minimum Level: 15
Requires 5 points in Feral Combat Talents
Increases threat caused in Bear and Dire Bear Form by 3% and reduces the chance enemies have to detect you while Prowling. "

poza tym druid wciaz będzie ssac jako tank ze względu na brak parry i block. Itemki ze skill defense da sie uzbierać: biżuteria, cape, młotek z DM/Warden Staff itd. Tylko ze skill defense warriorowi dodaje do parry, dodge i blocka oraz zmniejsza szanse na oberwanie crita, druidowi da tylko do dodge (to mozna by miec z agi) oraz anticrit

Autor:  Zemus [ 8 paź 2005, 09:01 ]
Tytuł: 

no tak cale 3% :o

Autor:  Adi_nrXX [ 8 paź 2005, 09:14 ]
Tytuł: 

Lol, to jest 1/5 rank, przy 5/5 jest 15%, a z tego co wiem to np. defense stance zwieksza o 10%

Autor:  Zemus [ 8 paź 2005, 13:27 ]
Tytuł: 

Lol wiem? tyylko ze dmg warriora to pewnie bedzie 2xdmg misia :roll:

Strona 13 z 147 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team