MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

The Burning Crusade [Tester Zone]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=21965
Strona 13 z 27

Autor:  Kazar [ 27 lis 2006, 08:54 ]
Tytuł: 

Poczytalbym, ale cos mi sie nie otwiera....

Autor:  Sobtainer [ 27 lis 2006, 22:53 ]
Tytuł: 

http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... 1&pageNo=1

fajny linkacz.

@
http://www.excesse-guild.com/forum/viewtopic.php?t=1860
;p

Autor:  sata [ 28 lis 2006, 09:33 ]
Tytuł: 

Czy ktos z grajacych w BC moglby potwierdzic badz zaprzeczyc fakt ze hunter ma skill "The Beast Within" z nerfowany z 30% na 10% w test patchu 6144.

W/W newsa mozna przeczytac tutaj :

http://www.worldofraids.com/forum/viewtopic.php?t=1470

Dziekuje

Autor:  Dana [ 28 lis 2006, 11:43 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Czy ktos z grajacych w BC moglby potwierdzic badz zaprzeczyc fakt ze hunter ma skill "The Beast Within" z nerfowany z 30% na 10% w test patchu 6144.


http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=47141323&sid=1

Skoro whinują to chyba tak :)

Autor:  Dwutlenek [ 28 lis 2006, 11:53 ]
Tytuł: 

sata napisał(a):
Czy ktos z grajacych w BC moglby potwierdzic badz zaprzeczyc fakt ze hunter ma skill "The Beast Within" z nerfowany z 30% na 10% w test patchu 6144.

W/W newsa mozna przeczytac tutaj :

http://www.worldofraids.com/forum/viewtopic.php?t=1470

Dziekuje


Podstawową zaletą tego skilla jest nie dodatkowy damage ale 18 sekundowa odporności na stuny, rooty i fear. Nie wiem jak można w ogóle whinowac na to, ten talent jest imba nawet gdyby nie zwiększał damage.

Autor:  Robus [ 28 lis 2006, 12:09 ]
Tytuł: 

Dwutlenek napisał(a):

Podstawową zaletą tego skilla jest nie dodatkowy damage ale 18 sekundowa odporności na stuny, rooty i fear. Nie wiem jak można w ogóle whinowac na to, ten talent jest imba nawet gdyby nie zwiększał damage.


no co ty?? sama odpornosc na cc to kupa gowna, nikt by nie chcial takiego gownianego talentu

najlepiej jeszcze powinien dzialac minute i miec cd 30 sek, dodatkowo powinien podnosic dmg o 100% i zwiekszac movement speed o 100%

wtedy by byl uzyteczny, a tak to wiesz, kupa gowna, nic sie nie da z tym zrobic, szkoda punktu na to ;P

Autor:  sata [ 28 lis 2006, 13:48 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Podstawową zaletą tego skilla jest nie dodatkowy damage ale 18 sekundowa odporności na stuny, rooty i fear. Nie wiem jak można w ogóle whinowac na to, ten talent jest imba nawet gdyby nie zwiększał damage.


A widzisz jakis whine w moim poscie ? Proponuje czytac ze zrozumieniem.

Autor:  h34t [ 28 lis 2006, 13:53 ]
Tytuł: 

sata napisał(a):
A widzisz jakis whine w moim poscie ? Proponuje czytac ze zrozumieniem.


Gdybam, że jego wypowiedź częściowo tyczyła się tego co napisał Dana na temat whine...

Autor:  sata [ 28 lis 2006, 14:04 ]
Tytuł: 

h34t napisał(a):
sata napisał(a):
A widzisz jakis whine w moim poscie ? Proponuje czytac ze zrozumieniem.


Gdybam, że jego wypowiedź częściowo tyczyła się tego co napisał Dana na temat whine...



Hmm rzeczywiscie... pewno o to chodzilo. Zwaracam honor :)

Autor:  Dwutlenek [ 28 lis 2006, 14:28 ]
Tytuł: 

sata napisał(a):
Cytuj:
Podstawową zaletą tego skilla jest nie dodatkowy damage ale 18 sekundowa odporności na stuny, rooty i fear. Nie wiem jak można w ogóle whinowac na to, ten talent jest imba nawet gdyby nie zwiększał damage.


A widzisz jakis whine w moim poscie ? Proponuje czytac ze zrozumieniem.


Hehe dziękuje za propozycje, postaram się pamiętać o tej cennej uwadze. Dodam tylko, jak już Roball zauważył, ze odnosiłem się do więcej niż jednego głosu na temat tego 'nerfa'

Tobie natomiast radzę nie brać do siebie wszystkiego co pojawi się na forum nawet jeśli delikatnie zahacza o Twój post ;)

h34t napisał(a):
sata napisał(a):
A widzisz jakis whine w moim poscie ? Proponuje czytac ze zrozumieniem.


Gdybam, że jego wypowiedź częściowo tyczyła się tego co napisał Dana na temat whine...


Możesz gdybać, ale tak czy siak wyraźnie cytuje mnie, prawda? :(

Autor:  h34t [ 28 lis 2006, 16:25 ]
Tytuł: 

Dwutlenek napisał(a):
Możesz gdybać, ale tak czy siak wyraźnie cytuje mnie, prawda? :(


Life is burtal and sometimes full of harden kopen w dupen :wink:

Po mojej wypowiedzi się zreflektował wiec po sprawie :)

(mały offtop więc możesz usunąć tą wypowiedź po przeczytaniu)

Autor:  Varenthin [ 1 gru 2006, 09:26 ]
Tytuł: 

wyszedł nowy patch, oto zmiany jakie zaszły

Cytuj:
General

* Shadowmoon Valley is now open and available for play.
* Tempest Keep: Arcatraz dungeon will now be open.
* The Heroic Difficulty dungeon requirements have been temporarily (for the Beta only) lowered to Neutral to encourage Heroic Mode testing.



Druids

* The talent, "Mangle" (bear) will now properly give the appropriate 25% additional damage to bleed effects.
* The tooltips for the feral druid spells, "Pounce" (Rank 3) and "Pounce" (Rank 4)now reflect the proper information.



Hunters

* "Misdirection" should now work properly when a hunter uses "Distracting Shot".
* The hunter ability, "Feign Death" should now properly reduce threat even when their pet is on the mob's threat list.



Mages

* The talent,"Critical Mass" will now use the appropriate crit chance.
* The spell, "Arcane Missiles" will now channel for the correct amount of time.



Paladins

* The spell, "Benediction" will now properly decrease the mana cost of "Seal of Blood".
* The Retribution Tree talent, "Pursuit of Justice" will now properly affect the speed of flying mounts.



Priests

* The spell, "Shadow Word Death" will no longer cause damage to the caster when it is resisted.



Rogues

* Rogues will no longer aggro targeted mobs that have not been attacked when their "Stealth" cooldown expires.
* "Anesthetic Poison" is now properly available at level 68 at the rogue trainers.
* Stunning an NPC will no longer cause the message "You must be behindyour target" when rogues properly try to use abilities behind a target.
* The talent, "Dagger Specialization", will now use the appropriate crit chance.



Shaman

* Casting the shaman spell "Rockbiter Weapon" will no longer improperly raise weapon skill.



Warlocks

* The spells, "Curse of Doom" (Rank 1) and "Curse of Doom" (Rank 2) will now properly share a cooldown.
* The spell, "Curse of Doom" will now properly scale from level 60-70.
* Fixed an issue where party and raid members were unable to take part in helping to complete the warlock spell, "Ritual of Souls".



PvP

* NPCs will now properly despawn when their faction loses control ofthe base in Halaa.
* Arenas
*Corrected an issue that was causing some players to be unable to create an arena team.
*Corrected an issue where players were able to join more than one team in an arena bracket.
Item buffs (i.e. Soulstones) will no longer improperly persist on entering an arena match.
* Battlegrounds
* Players will now properly be re-added to the raid group when dropped from the battleground.
* Players will now be able to see map pings when done by players from other realms in the battlegrounds.
* Items that cause an invulnerability proc will no longer cause players to drop flags in CTF matches.



Bugs

* Corrected some interaction issues with many NPCs.
* Attacking neutral creatures in the Steamvault, Coilfang Resevoir, will no longer cause nearby naga to aggro.
* The "Extra Sharp Daggermaw Tooth" will now drop for players attempting to do the quest, "Cutting Your Teeth" in Blade's Edge Mountains.
* Channeling bars will now show for the correct amount of time.


wreszcie się wjedzie do Shadowmoon Valley i dobije ten 70 lvl :) (bo chociaż mam 68 lvl to wydaje mi się, że musiałbym męczyć mobki w Netherstorm bez questów tak jak robiłem to z 66 na 67 lvl), no i przetestuje się heroic instancje

Autor:  bargaw [ 1 gru 2006, 22:48 ]
Tytuł: 

Wciąż niema class balance;/

Autor:  Gingen [ 1 gru 2006, 22:50 ]
Tytuł: 

I nigdy nie bedzie.

Autor:  mihn [ 9 gru 2006, 17:57 ]
Tytuł: 

kurna, ma ktos linka do pełnego klienta TBC?
bo chyba na wersji 2.0.1 nie chce sie instalować dobrze. :>

Autor:  olokkm [ 13 gru 2006, 19:11 ]
Tytuł: 

wyszedl nowy patch 2.0.3

http://www.worldofraids.com/forum/viewtopic.php?t=2268

Dodali m.in. vendorow z armorami tier5, otworzyli pare raid instacji etc

Zebralem wszystkie statsy tier5 jesli ktos mialby ochote zobaczyc :

http://members.lycos.co.uk/olokkm/tier5/

A tutaj pare screenow z nowo otwartego Gruul's Lair, gdzie udalo mi sie zarzucic mindvision na bossa ;)

http://members.lycos.co.uk/olokkm/gruul/

Autor:  iniside [ 13 gru 2006, 20:34 ]
Tytuł: 

Cytuj:
New Raid zones added to LFG(Grull's, Tempest Keep, Coilfang, Mag's lair, Hyjal)

To z Hyjal to potwierdzone ?
Znaczy czy dam sie tam już wleźć.

Autor:  olokkm [ 13 gru 2006, 20:43 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Cytuj:
New Raid zones added to LFG(Grull's, Tempest Keep, Coilfang, Mag's lair, Hyjal)

To z Hyjal to potwierdzone ?
Znaczy czy dam sie tam już wleźć.


Chodzi o Caverns of Time : Hyjal

Autor:  iniside [ 13 gru 2006, 20:53 ]
Tytuł: 

olokkm napisał(a):
iniside napisał(a):
Cytuj:
New Raid zones added to LFG(Grull's, Tempest Keep, Coilfang, Mag's lair, Hyjal)

To z Hyjal to potwierdzone ?
Znaczy czy dam sie tam już wleźć.


Chodzi o Caverns of Time : Hyjal

Szkoda, myslalem ze calą zone wkoncu odblokowali. Ale i tak nie jest źle ?
Chociaz na forum pisali, że troche sie trzeba napracować, żeby sie dostać do instancji...

Autor:  fkawka [ 14 gru 2006, 00:18 ]
Tytuł: 

apropos tier 5 - mam pytanie - myslalem ze jest to kolejna mocniejsza wersja tier-a a tu sie okazuje ze ciezko blizowi sie wybic ponad parametry tier 3 - rozumiem ze tier 4 moze miec parametry zblizone bo bedzie duzo latwiejszy do zdobycia ale tego ze tier 5 ma parmerty niemal ze identyczne to juz nie rozumime

podam przyklad tira druida healera

tier 5
+heal 353
int 136
mana reg 16
spir 103
stam 112

tier 4
+heal 336
int 128
mana reg 26
spir 104
stam 101

:evil:

Strona 13 z 27 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team