MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

PTR 2.0.1 notes
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=22203
Strona 13 z 16

Autor:  Serhaud [ 8 gru 2006, 01:37 ]
Tytuł: 

pograj sobie warriorem to wtedy zaplaczesz na 100%.

Autor:  Dana [ 8 gru 2006, 02:21 ]
Tytuł: 

Cytuj:
z 10 moich czarów 9 jest resistniętych,


Jak to robisz że w czasie 5sekund działania CoS potrafisz castnąć 10 czarów ?

Autor:  Goatus [ 8 gru 2006, 02:42 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Cytuj:
z 10 moich czarów 9 jest resistniętych,


Jak to robisz że w czasie 5sekund działania CoS potrafisz castnąć 10 czarów ?


Proszę to jeden z przykładów(Bywały jeszcze gorsze ale screenów mi się nie chciało robić):

http://i136.photobucket.com/albums/q188 ... in/cos.jpg

Fakt powinienem powiedzieć "czarów" ale IMO różnicy nie ma, sprowadza się do tego że mam 0 szans nawet na ucieczkę.

Autor:  goki [ 8 gru 2006, 06:42 ]
Tytuł: 

ant napisał(a):
Gdybym tego nie zrobil wczesniej nie zawracalbym Wam dupy, pomimo tego Deshroom, mapki jak dla mnie nie ma :/


probowales shift+M?

Autor:  Robus [ 8 gru 2006, 08:49 ]
Tytuł: 

Goatus napisał(a):
Dana napisał(a):
Cytuj:
z 10 moich czarów 9 jest resistniętych,


Jak to robisz że w czasie 5sekund działania CoS potrafisz castnąć 10 czarów ?


Proszę to jeden z przykładów(Bywały jeszcze gorsze ale screenów mi się nie chciało robić):

http://i136.photobucket.com/albums/q188 ... in/cos.jpg

Fakt powinienem powiedzieć "czarów" ale IMO różnicy nie ma, sprowadza się do tego że mam 0 szans nawet na ucieczkę.


moze ja jestem slepy, ale widze tutaj rezistniete cale 2 spele

reszta rezistow ktore sa w logu, to sa rezisty twoich static efektow twojego armora, ktory daje slowa w momencie jak jestes trafiony melee (czytaj: rogal cie bil, ale ze mial cloacka na sobie to rezistowal efekty slowa)

wg mnie bardzo poprawne zachowanie, casterzy powinni sie bac rogali, a nie odwrotnie ;)

poza tym chwilowo wszelka walka 1/1 jest bez sensu, skile nie sa zbalansowane pod level 60 i z tego tez powodu przez miesiac nie ma co patrzec na wyniki walk

//edit
poza tym chwilowo (do tbc) casterzy (szczegolnie magowie), musza pamietac, ze cloak of shadows na rogalu bedzie praktycznie zawsze dwa razy dluzej dzialac niz jest na nim napisane, a to z powodu prepe, ktore poki co zeruje cooldown CoS

Autor:  Demandread [ 8 gru 2006, 09:01 ]
Tytuł: 

Co do minimapy - nie wiem czy tez tak mieliscie, ja 3 WSG pod rzad na mapie widzialem gdzie jest nasza flaga ( tj. widzialem gdzie wrogi FC stoi ) - wyglada jak bug :)

Co do cloak - to chyba krotko trwa - zawsze masz IB zeby przeczekac - a na arenie, gdzie CD sa czyste, szanse sa w miare rowne.

Peace

Autor:  Goatus [ 8 gru 2006, 09:15 ]
Tytuł: 

Robus napisał(a):

moze ja jestem slepy, ale widze tutaj rezistniete cale 2 spele

reszta rezistow ktore sa w logu, to sa rezisty twoich static efektow twojego armora, ktory daje slowa w momencie jak jestes trafiony melee (czytaj: rogal cie bil, ale ze mial cloacka na sobie to rezistowal efekty slowa)


To był tylko przykład który miał pokazać że kiedy rog zarzuci CoS to praktycznie jest koniec walki, zresztą zaznaczyłem że to jeden z wielu przykładów (stoczyłem z nim 10 walk i wszystkie przegrałem, a on miał zwykle >70% hp)

Robus napisał(a):
wg mnie bardzo poprawne zachowanie, casterzy powinni sie bac rogali, a nie odwrotnie ;)


Sorry ale ty wiesz co mówisz? Już przed patchem walka z dobrym rogiem który wie co robi była jedną z najtrudniejszych dla maga z buildem innym niż deep frost. Teraz jest to po prostu niewykonalne :/

Robus napisał(a):
poza tym chwilowo wszelka walka 1/1 jest bez sensu, skile nie sa zbalansowane pod level 60 i z tego tez powodu przez miesiac nie ma co patrzec na wyniki walk


Nasuwa się pytanie po jakiego #$ja Blizzard przeforsował te talenty w tym patchu. Właśnie o to mam żal.

Autor:  kenworth [ 8 gru 2006, 09:41 ]
Tytuł: 

Serhaud napisał(a):
pograj sobie warriorem to wtedy zaplaczesz na 100%.


Albo Paladynem...

Choc przyznac musze ze moj pal (58lv) nie ma problemu 1:1 z hunterem o swoim levelu i zadziwiajaco dlugo trwa walka (przegrana) z druidem 60lv czy teamem lock 55lv+healer 60lv. Moj pal z talentami bez zmian (retri) i w lachach zielono/niebieskich.

Autor:  Diac [ 8 gru 2006, 09:59 ]
Tytuł: 

ta jego zdaniem to mag ma walic we wszystkich po 3k hehe nie placz zioom bo i tak magowie dostali niezlego kopa ja wczoraj dostalem z pyroblasta za 2939 dmg

Autor:  Shadhun [ 8 gru 2006, 10:01 ]
Tytuł: 

Fireball 4k+ no crit, gg.

Autor:  zamzam [ 8 gru 2006, 10:28 ]
Tytuł: 

4,3 kafla z pyra w twarz.. tak wiec nie wiem gdzie jest placz.. raczej pierwszymi postaciami ktore dostana nerf beda warlock i hunter, neistety troche ich wymiotlo ponad wszystko.

Autor:  Brodaty [ 8 gru 2006, 10:32 ]
Tytuł: 

Sarmata napisał(a):
Eee.. Dlaczego w ally dropuja itemki dla szamana? :OO


Przecież od wieków w ZG dla Hordy z bossa od krokodyli dropują zasrane rękawice paladyna i dzieje się to 8/10 killsów chyba, mimo że allakhazam twierdzi inaczej.
Co się dziada zleje to zawsze te cholerne, do niczego nikomu nie przydatne rękawice

Autor:  Demandread [ 8 gru 2006, 11:44 ]
Tytuł: 

Nie wiem w kt. miejscu wynioslo huntera, lol. Hunterzy padaja teraz jak dzieci, az mi smutno patrzyc. Rog CoS - hunter trap - resist ofc, hunter fd + wyvern, rog ( wiekszosc to UD ) WotF.....i to by bylo na tyle lol.

Ten SLowy build locka to wielki lol - wydawalo sie, ze bedzie wymiatal, ale tak nie jest. Czeste resisty na intercept, bez t2 czy innego setu z wysokimi resami felguard ciagle w banishu. Aff build jest smieszny po prostu. Destro jest imba, ale jak nerfna cos w destro, to juz niewiele zostanie w sumie :) Najwiekszy buff ja widze u roga i maga. Ten dps po prostu miazdzy - crity po 2-3k rogiem, po 5-6k magow.....to jest chore.

Peace

Autor:  raggnarok [ 8 gru 2006, 11:46 ]
Tytuł: 

Ja w sumie z maga jestem zadowolony. Faktycznie, przezywalnosc nam mocno spadla, ale coz, taki los szmaciarza. Ja na razie nie narzekam az tak abrdzo, bo mam tylko 2890HP unbuffed, a to jest malutko na PvP i latwo mnie rozklepac jak wejda 1-2 crity. Z drugiej strony dostalismy naprawde niezlego buffa w dmg. Osobiscie jestem 41Fire/10 Arcane i mam mnostwo zabawy w PvP - naprawde mozna czasem zownowac z latwoscia przeciwnika lub nawet dwoch na raz. Nie moge sie doczekac zdobycia lepszego sprzetu i pobiegac w BG z powiedxmy 3500HP i +450-500dmg. Juz czuje te moc :evil:

Autor:  Goatus [ 8 gru 2006, 11:49 ]
Tytuł: 

Whatever

Chciałem jeszcze coś powiedzieć ale co będę się produkował. Widze że większość ludzi tutaj utożsamia maga z lolAPPoMPyro magiem. Szkoda że nawet on nic nie zdziała kontra rog z CoS

Autor:  raggnarok [ 8 gru 2006, 12:21 ]
Tytuł: 

Jestem prawie pewien, ze Cloak znerfuja przynajmniej w kwestii cooldowna. Jest to faktycznie imba skill, nawet nie talent, ktory praktycznie nie pozwala na cokolwiek przeciwnikowi. To tak jak mag moglby rzucac czar, ktory na 6 sekund powoduje, iz przeciwnik nie moze robic zadnego dmg. Juz bym widzial whining rogali :)

Autor:  shahray [ 8 gru 2006, 13:26 ]
Tytuł: 

Wszyscy placza, wiec jak widac balans zostal zachowany.

Autor:  Deshroom [ 8 gru 2006, 13:27 ]
Tytuł: 

shahray napisał(a):
Wszyscy placza, wiec jak widac balans zostal zachowany.
sedno :D
czemu ten rogal tak szybko chodzi w stealth :P ??? zaczyna mi to przeszkadzać :P

Autor:  raggnarok [ 8 gru 2006, 13:53 ]
Tytuł: 

Nie przesadzajcie. Obiektywnie patrzac jest to przegiety skill, bo kompletnie eliminuje WSZYSTKIE mozliwosci innej klasy. WSZYSTKIE. Nie ma kompletnie zadnego srodka obrony. Gdzie w tym sens i balans?

Autor:  Deshroom [ 8 gru 2006, 13:59 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Nie przesadzajcie. Obiektywnie patrzac jest to przegiety skill, bo kompletnie eliminuje WSZYSTKIE mozliwosci innej klasy. WSZYSTKIE. Nie ma kompletnie zadnego srodka obrony. Gdzie w tym sens i balans?
jasne pokaż mi skilla który powstrzymuje ... lecący, zajebisty, wielki, za 4k dmg FIREBALL - przykładów są setki

zwalona jest animacja - o to chodzi 8)

Strona 13 z 16 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team